Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 285631 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1860 : 19.09.17 - klo:17:25 »
^ Kyllä se vaahtoaa, eli ei ole sellaista geelinä pysyvää, mutta ei vaahtoa raivokkaan runsaasti, siis muhkeasti. Se on enemmän sellaista tosi hyvin iholla liukuvaa koko pesun ajan ja käyttötuntuma on mun mielestä tosiaan ihan mahtava. Mä en ole enää pitkään aikaan käyttänyt muuta meikkiä kuin silmänaluspeittaria, niin en osaa sanoa meikinpoistotehosta (muuta kuin että sen ainakin pesee vaivatta). Vahvemmalle meikille varmasti tarvitsee öljyputsarin tms, mutta sehän on tietty normi. Kevyet meikit mulla on aina lähteneet ihan hyvin niillä putsareilla jotka iholle sopii, mutta tän kanssa käyttäisin varmaan silti silmämeikinpoistoainetta erikseen, koska tää kirvelee jonkin verran silmiä jos ihan sisälle menee. Ihan ilman ärsytystä silti pesen kasvot tällä kauttaaltaan aamuin illoin. Mullahan on siis rasvainen ja tukkeutuva iho, että tehokas tämä on pitämään ihon puhtaana, vaikka onkin hellävarainen niin kuin incistäkin näkee. En ole itse sitä Oxygen-putsaria kokeillut, mutta oon kuvitellut tän sarjan vähän niitä idealtaan korvaavan, joskin uudistuneiden kuorintageelien ohessa taitaa olla kanssa joku miedosti kuoriva vaahtopesu. Tämä on kuitenkin sellainen ihan päivittäiseen käyttöön sopiva putsari. (edit. typoja)
« Viimeksi muokattu: 19.09.17 - klo:17:31 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Xhex0879

• Haiven
  • *
« Vastaus #1861 : 20.09.17 - klo:09:08 »
Mikä voide sopisi pintakuivalle sekaiholle? Nenä alkaa ikävästi kiiltää aika nopeasti meikkauksen jälkeen.
Nyt käytössä Tonymoly Naturalth Goat Milk kosteusvoide ja saman sarjan essence, nuo olleet käytössä kuukauden enkä ole eroa huomannut. Iltaisin laitan missha Misa Yei Hyun -yövoidetta, se ollut käytössä pidempään. Lopetin käytön kun ostin goat milk kosteusvoiteen ja ihoon alkoi tulla kuivia läikkiä, joten aloitin käytön uudelleen.
Maksaläiskiin laitan paikallisesti Mizon All In One Snail Repair voidetta, sillä saanut maksaläiskät vaalenemaan jonkun verran.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1862 : 18.10.17 - klo:12:23 »
Mä käytän meikin alle Hada labo ES Milk for Sensitive Skiniä ja välillä siihen päälle vielä Mizon Snail Recovery Gel Creamiä tekemään hieman mattapintaisemman pohjan meikille. Meikkinä mulla on Lily Lolon tai Flown mineraalipuuteri + Lily Lolon matta viimeistelypuuteri. Muutaman tunnin päästä meikkauksesta painelen vessapaperiin pahimmat kiillot pois. Mun naama on aina ollut pintakuiva sekaihoinen kiiltomato mutta tällä tuoteyhdistelmällä huomattavasti mattaisempi.

Sain viime viikolla käsiini Hada Labon Gokujun Hyaluronic Lotion Moist -pullon ja tämä on ihan mieletöntä kamaa. Todella kosteuttavaa kun taputtelee käsien kautta kasvoille. Voi laittaa useammankin kerroksen, imeytyy nopeasti. Tämä jää ehdottomasti mun vakiotuotteisiin jo ihan muutaman käyttökerran kokemuksella. <3

Olen muutenkin kovin tykästynyt Hada Labon tuotteisiin, keväällä tuli reissussa kokeiltua myös aurinkosuojavoide tältä merkiltä. Todella kosteuttavia juttuja ilman kiiltomatoilua tai munkkirasvanaamaa, ei hajusteita eikä ärsytä ihoa millään tavalla. Kyllä ne japsit vaan osaa asiansa. :-*

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1863 : 14.11.17 - klo:13:06 »
Onko kellään suositella mitään kosteuttavia/korjaavia sheet maskeja? Mielellään hajusteettomia tai ainakin miedolta tuoksuvia. Saa olla myös tehoaineita/antioksidantteja.

Tähän mennessä olen käyttänyt muutamaa satunnaista (en ole pistänyt nimiä mieleen) sheet maskia lukuunottamatta pelkästään Bentonin Snail Bee sheet maskeja. Käytän Bentonin Snail Bee sarjasta myös skiniä, (lotionia, loppu tällä hetkellä), essenceä ja steam creamia ja kaikki toimivat mulla erinomaisesti. Puhdistukseen käytän COSRX:n Good Morning Low pH gel cleanseria. Mun iho on tosi nirso ja aina joudun pelkäämään, että joku uusi tuote saa sen taas räjähtämään. Bentoneiden ja COSRX:n lisäksi käytän Ordinaryn tuotteita (nyt on käytössä Glycolic Acid 7% Toning Solution, Salicylic Acid 2%, Natural Moisturizing Factors + HA, Alpha Lipoic Acid 5%) sekä Avitcidia parina iltana viikossa lievän aknen hoitoon/ennaltaehkäisyyn. AHA/BHA kuorinta sekä Avitcid on ainakin nyt pitänyt pahimmat finniräjähdykset poissa. Mustapäitähän mulla on hyvin hyvin vähän eli ne eivät ole mikään ongelma kuten ihon sisäiset finnit. Mitään paksuja rasvaisia jankkeja en uskalla käyttää, kun pelkään että iho menee taas aivan tukkoon - lukuunottamatta Avenen Cicalfatea, jota voin käyttää jos iho oikein rohtuu ja se korjaa myös pieniä ihovaurioita/finnijälkiä hyvin ja on antibakteerista.

Mutta faktahan on se, että hapot + avitcid väistämättä hieman kuivattavat ja herkistävät ihoa, joten korjaava ja kosteuttava sheet mask ei olisi yhtään pahitteeksi silloin tällöin. Onko mitään muita vaihtoehtoja kuin Bentonin Snail Bee? Myös hajusteettomista kosteuttavista nesteistä/seerumeista saa antaa vinkkiä. COSRX:n etanaseerumia en uskalla ostaa, koska yllättäen moni on raportoinut sen aiheuttavan epäpuhtauksia.

Onko muuten kellään kokemusta Purebess Snail School gel creamista? Tilasin sen nyt kokeiluun, koska sitä oli kehuttu Mizonin Snail Recovery gel creamia paremmaksi. Purebessin geelivoiteessa ei ole esim. silikonia ja etanaseerumia tuotteessa on 90%. Hintaa oli 6-7€.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1864 : 14.11.17 - klo:13:35 »
^Hyviä esim. Klairs Rich Moist Soothing Mask, Sidmool Waterfull Pure Essence (mieto, luonnollinen tuoksu, muistan kun juuri käytin yhden), Manyo Factory Ultra Moist Rebirth Ampoule Mask ainakin hyviä. Innisfreen riisiversio niistä perusmaskeista oikein hyvä ja kosteuttava, mieto ja miellyttävä tuoksu.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1865 : 14.11.17 - klo:15:32 »
Onko toi Klairs lopetettu vai miksi se on sold out kaikkialla? Yritin etsiä vaikka mistä nettikaupoista, eBaysta ja Amazonista.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1866 : 14.11.17 - klo:19:41 »
Ei ole lopetettu, on ainakin Wishtrendin valikoimassa.
Klairs
Joihinkin saa ilmaispostituksenkin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1867 : 14.11.17 - klo:20:01 »
Ei ole lopetettu, on ainakin Wishtrendin valikoimassa.

Loppu se on Wishtrendiltäkin. Sieltä yritinkin ekana tilata.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1868 : 14.11.17 - klo:21:08 »
OK, sorry, en tajunnut kyseessä olevan nimenomaan tuon sheet maskin. Se saattaa olla uudelleenformuloinnissa tms, tapahtuu aika usein Klairsin tuotteiden kohdalla (kasvovoide, aurinkosuoja..)  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #1869 : 15.11.17 - klo:13:21 »
NarnianQueen: Taisin kirjoittaa itse vähän epäselvästi, kun puhuin pelkästään Klairsista. Ei auta kun odotella, että sheet maskia on taas saatavilla. Sen sijaan Manyo Factoryn valikoimasta löytyi muutama kiinnostava sheet mask Lilan mainitseman lisäksi. Kiitos vinkeistä Lila!

Seuraava kysymys: Onko kellään vinkkiä kosteuttavaan kasvosuihkeeseen, jota voisi kuljetella käsilaukussa ja suihkia pitkin päivää kasvoille (myös meikin päälle)? Jotain hyviksiä saisi olla mukana. ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1870 : 15.11.17 - klo:16:23 »
Goodal Moisture Barrier Rich Mist, Pixiltä Glow Mist tai Hydrating Milky Mist (ei tosin koreaa, mutta kivoja, aika tuoksuvia kyl...). Seuraavaksi ajattelin testata itse ehkä Atopalmilta tätä https://www.atopalm.com/product_p/70644.htm - löytyy hyvin myös eBaysta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.