LoveMyCosmetic-kaupassa Bentonit -20% koodilla "benton20". Toimi ainakin vielä tänään saksan versiossa verkkokaupasta.
Edellisen tilauksen mukana sain Bentonin Snail Bee High Content Skin -tonerin testerin ja tykkäsin siitä kovasti, päätin tilata täysikokoisen kun tuli tuo tarjouskoodi. Vanha Paula's choice foaming cleaner on loppumassa joten päätin tilatata myös Bentonin Honest Cleansing Foamia. Toivottavasti on hyvä. Sain edellisessä tilauksessa myös TEATREE30 Cleansing foamin, tykkäsin tästäkin ainakin testerissä, mutta eihän se riittänyt kuin kahteen pesuun, joten en tiedä olisiko se ollut liian tujua jatkuvassa käytössä. Ehkä voisin tilata täysikokoisen myöhemmin ja vuorotella "tavallisen" putsarin kanssa.
Mutta ihon kunto on tässä kuukauden aikana oikeasti tosi näkyvästi parantunut.

En osannut ihan näin isoa eroa odottaa. Pienet näpyt on hävinneet iholta, joten epäilen olisikohan ne olleet kuitenkin kuivan ihon aiheuttamia sittenkin. Iho on nyt "hehkuva", sileä ja huokoset selvästi pienemmät. Ja olen jättänyt meikkivoiteen pois käytöstä melkein kokonaan, ainoastaan hääjuhliin laitoin meikkivoidetta. Muuten olen käyttänyt BB-voidetta ja päälle hieman Lily Lolon mattapuuteria.

^Helka, tarkoitatko tuota COSRX:in riisi-yönaamiota? Tilasin sen kuukausi sitten ja olen tykännyt kovasti. Iltarutiinissa sen lisäksi ollut nyt se testerinä tullut Bentonin Snail Bee High -toner ja Klairs Rich Moist Soothing Serum, joten en osaa sanoa muista kombinaatioista.