Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444446 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1905 : 19.05.18 - klo:22:19 »
Citymarket myy nykyään Misshaa. Kävin tänään Malmin Cittarissa ja aika kapea hylly oli, Perfect Cover BB-voiteita (minikokoja, eikä sävyä 13), sheet maskeja ja jotain sekalaisia ihonhoitotuotteita. Super Aqua Ice Tear tuotteita oli eniten, emulsionia (joka oli suomennettu voiteeksi!), kasvovetta ja taisi olla kosteusvoidekin. Vähän meh-tunne jäi... En sitten tiedä, onko muualla laajemmat valikoimat?
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1906 : 19.05.18 - klo:22:26 »
^ Mä yritin viime CM-reissulla pälyillä olisiko Missha tullut tännekin, mutten nähnyt tai sitten en vain huomannut. Olen lukenut FB:n puolelta, että Holika Holikaa on kokeilueränä Oulun Prismassa. Voi, kunpa tuo merkki laajenisi muihinkin Prismoihin! Hinnatkaan eivät vaikuttaneet kohtuuttomilta.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1907 : 20.05.18 - klo:11:23 »
Oulussa oli myös Kaakkurin sittarissa Misshaa, aika pienet valikoimat, mutta olipa kuitenkin  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1908 : 20.05.18 - klo:13:08 »
Ostin KOCOSTAR Rose Flower Mask Sheet sheetmaskin, jossa oli ruusun terälehden muotoon leikattuja paloja :D. Aika hauska, mutta oikeasti myös ihan hyvä! Imeytyi hyvin ihoon, eikä iho tuntunut ottavan itseensä. Yleensä hoitavista maskeista mun iho suuttuu heti. Ostin tämän Saksan DM:istä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1909 : 20.05.18 - klo:16:50 »
Kiitos näistä vastauksista kaikille teille! Enköhän minä laita hänelle tilauksen menemään.  :) Tosiaan netinkään syövereistä ei loputtomiin löydy arvioita japanilaisen kosmetiikan myyjistä, joten mukava kuulla aina lisää kokemuksia. Ilmeisemmin japanilaiset ihonhoitotuotteet eivät vielä ole saavuttaneet ihan korealaisten tuotteiden tunnettuvuutta, vaikka toki yhä suurempi määrä ihmisiä ympäri maailmaa niitä käyttävät.
Mä olen tilannut ebaysta japseja myös näiltä, kaikki tulleet perille hyvin pakattuna: jpnstationery, japan-excite, bjcosmetic ja lovely-love-chan0509. Ja korealaisia iamlove-shopin lisäksi mm. newcre8tivelta.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1910 : 23.05.18 - klo:10:17 »
Oletteko kokeilleet Klairsin Mochi BB Cushionia? Yritän etsiä Paula's Choice sävyttävälle päivävoiteelle korvaajaa, mutta täytynee ottaa erillinen suojakertoimellinen voide ja sitten sävyttävä voide erikseen. Katsoin ainakin pari videota tuosta BB Cushionista, ja niissä ainakin sävy näyttäisi olevan ehkä tarpeeksi vaalea. Mitenkähän mahtaa pysyvyys olla päivän mittaan?

Olen jumittanut samoissa tuotteissa pitkään, jotekin koko Korea-Aasia-tuotteiden tulo on mennyt ihan multa ohi! Mistä sitä nyt aloittaisikaan. Lisäämällä vain nämä tarvitsemani tuotteet, vai pitäisikö aloittaa ihan kokonaan uudet rutiinit? ??? Tällä hetkellä käyttämistäni tuotteista oikeastaan ainoastaan Paula's Choice BHA-litku on sellainen josta saan mitään näkyvää tulosta, sillekin ilmeisesti löytyisi korvaavia tuotteita halvemmalla. Yövoiteena käytössä La Roche-Posayn Toleriane Ultra Overnight, johon olen ihan tyytyväinen. Kaikki muu saisi mennä vaihtoon. :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1911 : 23.05.18 - klo:11:16 »
^Minä tykkäsin tuosta Mochista, teki nätin ihon, pysyi hyvin, söpö ja käytännöllinen pakkaus  :) . Jos jotain muuta mietit alkuun testattavaksi, niin ota joku ihana superkosteuttava kasvovesi, voi kesällä riittää päiväsaikaan kosteutukseen yksinään.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1912 : 23.05.18 - klo:11:46 »
^Kiitos Lila, taidankin sitten testata sitä. Ja kasvovettä yritinkin etsiä aiemmin jo tänä vuonna, tein kaksi hutiostosta (toinen luonnonkosmetiikka ja toinen MAC:ltä) ja unohdin sen jälkeen koko kasvovesi asian. Onko suositella jotain hyviä? Olen nyt niin pihalla näistä tuotteista, etten tiedä miltä merkiltä ja mistä kaupasta aloittaisin edes etsimään. (Olen siis 37-v, taitaa olla sekaiho, paikoin kuivaa ja paikoin finnejä... Mutta epäilen, että nuo näpytkin saattaa osittain olla kosteutuksen puutetta, ainakaan varsinaiset akne-tuotteet ei paranna tilannetta.)
« Viimeksi muokattu: 23.05.18 - klo:11:48 kirjoittanut Hanzku »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1913 : 24.05.18 - klo:19:46 »
Whamisan kasvovesistä tykkää moni, minulla on Organic Flowers Deep Rich - ja on kyllä superkosteuttava. Ei ehkä sovi kaikkein hajusteherkimmille, vähän miedommalla tuoksulla saattaisi olla suosikkini. Ihanaa oli japanilainen Kikumasamune, sen kiljuntuoksuun suorastaan addiktoiduin, vaikka olen pienesti tuoksuherkkä itsekin. Mielettömän laadukas ja edullinen. Misshan First Essence on monen suosikki, siitäkin ihan tykkäsin. Eatrth Recipe Energy Boosting... saa paljon hypeä just nyt, kiinnostaisi testailla. Oma suosikkini on saattanut olla Blithe Vital Treatment Nourisihing Beans. Mahtava kosteutusteho, ei tahmaa helposti - ja hyvin mieto Coca Colan mieleen tuova tuoksu  :) . Mizonilla oli ihana kollageenikasvovesi, tuoksuton, en tiedä onko enää markkinoilla. Muitakin hyviä on varmasti!

Jos kaipaa puhdistuksen ja hoidon yhdistävää tuotetta, niin Son & Park Beauty Water on hyvä! Yhdellä tuotteella saa poistettua ainakin keveämmän meikin ja tehtyä mukavaa kosteutusta iholle.
« Viimeksi muokattu: 24.05.18 - klo:19:47 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1914 : 24.05.18 - klo:22:54 »
Kiitos vinkeistä Lila! Vietin ihan liikaa aikaa vertailemalla incejä cosdna:n sivustolla. Tilaukseen lähti sittenkin Klairsin Illuminating Supple Blemish Cream SPF40++, sen lisäksi Klairs Rich Moist Soothing Serum sekä COSRX Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask. Loppujen lopuksi sitten näköjään unohdin sen alun perin etsimäni kasvoveden :T :O

Tilasin lovemycosmetic.de-kaupasta, koska lupasivat toimituksen 1-3 päivässä (Saksassa) eikä hinnat mitkään ihan kauheat olleet. En malta odottaa, että pääsen testailemaan! Ehkä pitää vielä katsoa löytyykö vielä tuota Mizonin kollageenikasvovettä, se kuulosti mielenkiintoiselta.
Kunhan Paula's choicen BHA-litku loppuu, niin etsin sillekin uuden korvaajan. En pidä sen jättämästä tahmeasta tunteesta, joka ei häviä edes aamuun mennessä, vaikka muuten hyvä tuote.

No niin, tähän ketjuun tutustuminen taitaa käydä kukkarolle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1915 : 06.06.18 - klo:21:48 »
Citymarketista hankittu MISSHAn kaksi liinanaamiota ja yksi kappale 'pocket pack'-naamiota. Ihanan edullisia, noh kaksi euroa sentään... Ne kullanväriset etananaamiot oisi viisi € kappale...
Kiva sentään, että näitä on saatu Suomen kauppoihin uusien ja vanhojen kuluttajien iloksi  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1916 : 07.06.18 - klo:20:38 »
En malta odottaa, että pääsen testailemaan! Ehkä pitää vielä katsoa löytyykö vielä tuota Mizonin kollageenikasvovettä, se kuulosti mielenkiintoiselta.

EBay tuotti tuloksia:

Mizon Collagen Power Lifting Toner

On kyllä ihana liemi  :l
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1917 : 07.06.18 - klo:21:06 »
^Mä olisin halunnut pitää tuosta, mutta se aiheutti valitettavasti tukkeumaa. Hada Labolta löytyy myös hyvä geelimäinen kasvovesi, Gokujyun Premium Hyaluronic Acid Lotion (kultainen pullo), josta mulla onkin menossa jo toinen puteli. Kosteuttaa paljon paremmin kuin se perus nestemäinen versio, eikä ainakaan omalle iholleni tee näppyjä.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1918 : 07.06.18 - klo:22:16 »
Tuota HadaLabon kultaista versiota en olekaan testannut vielä, wish listille sen olen joskus klikannut.

1b F/M ii

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #1919 : 13.06.18 - klo:16:12 »
Olen tätä ketjua selaillut jo kauan, mutta eksyin tuoteviidakkoon. Ajattelinkin kysyä, että mitä tuotteita suosittelisitte? Ihoni on muuten tasapainossa ja hyvinvoiva (ei epäpuhtauksia, huokoset ovat pienet eikä iho rasvoitu), mutta ongelmana on kuivuus ja sen aiheuttamat pienet pintarypyt iholla. Haussa olisi siis reippaasti kosteuttava kasvovesi ja kosteusvoide. Olisiko Kikumasamunen hoitovesi ja COSRXin riisivoide hyvä kombo vai tuleeko jotain muuta mieleen?
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR