Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 285634 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #195 : 02.02.15 - klo:20:53 »
Lajittelin Korea-tuotteitani johonkin järkevään ojennukseen ja ne eivät edes mahtuneet kerralla kuvaan  ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #196 : 02.02.15 - klo:21:03 »
Lajittelin Korea-tuotteitani johonkin järkevään ojennukseen ja ne eivät edes mahtuneet kerralla kuvaan  ::)

Siitä vain blogia pitämään, kuvamateriaali jo valmiina  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 02.02.15 - klo:21:06 »
Ohhoh  :D! Tuosta tulisi kaikkien aikojen suurin boksi...
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 02.02.15 - klo:21:29 »
Tulee mieleen noista eläinkunnan ihmeaineista, joita aasialaiset ovat valmiita sivelemään ihoonsa ikuisen nuoruuden toivossa... Heitin 85-v. isälleni vitsinä, että hankitaan hänelle Koreasta nuorennusaineiksi etanalimaa ja possuhyytelöä, joita hierotaan kasvoihin...  jostain kumman syystä idea ei herättänyt ihastusta  :D
Aladoobi ryppyvoiteena ei kenties kuulosta houkuttelevalta  ::)

Tässä muutama mielenkiintoinen kirjoitus etanalimatuotteista, mm. vertailu eri merkkien kesken ja analyysiä raaka-aineista:

Benton Snail Bee

Mizon All in One

(Jälkimmäisen kohdalla hämmästyttää suositeltu käyttötapa: levitys on tarkoitus aloittaa hoitavimmasta voiteesta, ja edetä siitä kevyempään - esim. se tuubigeeli olisi vuorossa vasta rutiinin/rituaalin loppuvaiheessa...)

« Viimeksi muokattu: 03.02.15 - klo:14:47 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #199 : 03.02.15 - klo:00:49 »
^Hei miulla olis tytinää jääkaapissa, pitäisköhän sipaista poskille  ;D Lluulen kyl että koira + kissat olis aika salamana pesemässä sen mun naamasta  ;D Oma tilaus lähti pari päivää sitten ja olen jo ihan tulisilla hiilillä joko ne sieltä pian tulisivat. Täytyy vaan tarkkaan lukea vielä tämä ketju ja kaikki ohjeet läpi että tulee käytettyä oikeat aineet oikeassa järjestyksessä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 03.02.15 - klo:01:52 »
Suunnittelin jossain vaiheessa kokeilevani Paulan tuotteita, mutta taidanpa sittenkin kokeilla ensin näitä korealaisia jo hinnankin puolesta.

Mustapäitä mulla on T-alueella ja etenkin nenässä, joitakin yksittäisiä ajoittain poskipäillä. Leukaperiin tulee helposti kipeitä patteja (nykyään onneksi jo harvemmin), jotka eivät välttämättä näy kuin punoituksena ja joita ei yleensä pysty puristamaan ollenkaan. Poskipäille ja kasvojen sivuille tulee myös helposti tukkeumia, jotka näkyvät ihonvärisinä kohoumina ja ovat helposti puristettavissa. Arpia ja punoitusta löytyy. Lisäksi iho näyttää tosi helposti (=melkein aina) samealta ja kuivalta.

Parhaiten naamavärkki voikin kun olen lomalla kaukana koneellisesta ilmanvaihdosta ja saunon paljon. Tällöin pystyn saunassa käsin kuorimaan kuollutta solukkoa. :-X Raekuorinta yleensä vain ärsyttää ja kuivattaa, mutta aina saunakuurin ansiosta iho on hetken paksumman tuntuinen, tasaisen värinen ja pukkaa rasvaa omasta takaa ja aiempaan verrattuna hehkuu.

Eli jotain sopivasti kuorivaa ja kosteuttavaa hoitorutiinia olen kai etsimässä. Kiinnostavuuden puolesta voisin kokeilla vaikka kaikkia Cosrx:n tuotteita, mutta jos nyt jostain aloittaisi järkevästi.  :D

Mietinnässä on ensisijaisesti Cosrx BHA Blackhead Power Liquid, mutta onkohan se liian tujua herkälle iholle? AHA/BHA Clarifying Treatment Toner ja AHA 7 Whitehead Power Liquid voisivat kai toimia nekin.

Kosteutukseen olin kaavailut (ja himoan) ainakin Bentonin Snail Bee High Content Steam Creamia, myös saman sarjan essence kiinnostaa ja puhdistukseen, kunhan nykyiset tuotteet loppuu, Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanser. Salicylic Acid Exfoliating Cleanser olisi kuoriva, mutta pelkään, että on liian tujua ja ärsyttävää.

Onko lisää tuotesuosituksia tai ajatuksia? Niin ja toki muidenkin sarjojen tuotteita saa suositella!
« Viimeksi muokattu: 03.02.15 - klo:01:57 kirjoittanut Luurankka »
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 03.02.15 - klo:03:35 »
^Mulla on tuota Cosrx:n Salicylic Acid -putsaria, ja vaikka ihoni ei mikään erityisherkkä olekaan, en koe sitä käytännössä mitenkään tujuna. Mitään mekaanista kuorivaahan siinä ei ole, tuote on oikein samettisen ja pehmeän tuntuista, ja jättää ihon pehmeäksi, mutta ei kiristeleväksi tai kuivaksi tai narskuvaksi. Riittoisaakin on, pienestä määrästä tulee runsaasti pehmeää vaahtoa.

Ainut miinus tässä on minun kokemukseni mukaan tosi tiukka korkki :D

Mulla oli viikonloppureissulla putsarina mukana näytepusseja PURITO Snail All In One BB Cleanseria. Ajattelin, että tuollainen monitoimituote on mainio reissukaveri, kun yhdellä tuotteella hoitaa koko puhdistuksen. Ja kyllä, tuote hoiti puhdistuspuolen oikein mallikkaasti, vähän liiankin - ihoni ei ole koskaan tuntunut niin kuivalta ja, miten sen sanoisi, tyhjiin imetyltä :D Olin ollut tyhmä lähtiessäni reissuun peräti yhdellä kosteusvoidenäytteellä, mutta yleensä pärjään helposti muutamia päiviä kosteuttamatta, ihoni ei ole taipuvainen kuivuuteen. Tämän putsarin jäljiltä iho huusi kuitenkin kosteutusta niin kovaa, että mietin, tohtisinko hinkata naamaani ainutta mukana ollutta rasvaa, L'occitanen käsivoidetta.. Jos siis joku kaipaa erityisen stydiä putsaria, kannattanee kokeilla tätä (ja isossa pullossa edulliseen hintaan!) - kuivakoiden ei kannattane vaivautua. ;D

Poissa chisi

• Haiven
  • *
« Vastaus #202 : 03.02.15 - klo:12:59 »
Kyseessä on siis Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule. Muistelen, että tämä oli muutamalla juureksella käytössä. Mistä kaupasta olette hommanneet sen?

En ole tuota Misshaa vielä hankkinut, mutta eBay-myyjillä sitä näytti olevan kohtuuhintaan. sing-sing-girl ja iloveshop.. Nopeampaa toimintaa heiltä kuin Cosmetic-loven taholta!

Mä oon ostanut omani sing-sing-girliltä. Myös iamlove-shopilta tulee ostettua usein. :) Molempia voin suositella. Tuo seerumi on kyllä tosi hyvää. Toivottavasti tuo saatavuusongelma on vain joku cosmetic-loven oma oos-juttu.

Täältä löytyy Misshan yöseerumia ihan Suomen varastosta: http://www.koreana.fi

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 03.02.15 - klo:13:21 »
^ Suomen hinta on vaan vähän turhan tyyris verrattuna ulkomailta tilattaessa...  :-\

-

Suosittelen Luurankalle AHA:aa, jos kärsii sameasta ihosta. Mulla AHA kirkastaa kasvoja ja tekee ihosta pirteämmän.  :)

Itse käytin ensin Paulan AHA:aa ja nyt on kokeilussa tuo Cosrx:n AHA 7 whitehead power liquid. Pari käyttökertaa vasta takana, joten hirveästi en osaa vielä verrata tehoa Paulan tuotteeseen. Tuo Cosrx on koostumukseltaan nestemäistä ohutta geeliä, ja mun mielestä tosi mukava käyttää - helpompi levittää kuin täysin nestemäinen. (jota on esim. Paulan AHA)

(Tuttua muuten tuo saunassa käsin kuoriminen...)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #204 : 03.02.15 - klo:14:37 »
Jos joku etsii mineraaliaurinkosuojaa, niin Skin79 Mild Sun lotion SPF 50 PA+++ tuntuu aika mukavalta. Aluksi näyttää valkoiselta, mutta jotenkin sulautuu sitten ihoon puolen tunnin sisällä. Ei ole rasvainen, vaan vaatii kosteusvoiteen/seerumin alle. Mulla on tosin sekin ongelma, että silmänympärykset ovat kuivat ja fysikaalinen suoja tuntuu siksi korostavan ryppyjä. Mikään ei ole täydellistä. *huokaus*

Minulla on myös Innisfree Eco Safety Perfect Waterproof SPF 50, mutta en ole ehtinyt vertailemaan näitä - molemmat siis fysikaalisia.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #205 : 03.02.15 - klo:14:51 »
Huomasin tänään, että Memeboxille oli tullut tarjolle uusia boxeja, joista tilasin SUPERBOX #70 Thumbs Up! Bloggers' Picks. Nämä boxit olivat varmaan jotain uusintoja, koska joukossa oli myös jouluaiheisia laatikoita. Harmittaa kyllä, että kohta tämä ilo loppuu. Pitäisiköhän tilata vielä jotain...
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 03.02.15 - klo:15:07 »
^Mulla on tuota Cosrx:n Salicylic Acid -putsaria, ja vaikka ihoni ei mikään erityisherkkä olekaan, en koe sitä käytännössä mitenkään tujuna. Mitään mekaanista kuorivaahan siinä ei ole, tuote on oikein samettisen ja pehmeän tuntuista, ja jättää ihon pehmeäksi, mutta ei kiristeleväksi tai kuivaksi tai narskuvaksi. Riittoisaakin on, pienestä määrästä tulee runsaasti pehmeää vaahtoa.

Okei, ei kuulosta ollenkaan pahalta, päinvastoin. Otetaan siis takaisin harkintaan. Kiitos vinkistä!

Itse käytin ensin Paulan AHA:aa ja nyt on kokeilussa tuo Cosrx:n AHA 7 whitehead power liquid. Pari käyttökertaa vasta takana, joten hirveästi en osaa vielä verrata tehoa Paulan tuotteeseen. Tuo Cosrx on koostumukseltaan nestemäistä ohutta geeliä, ja mun mielestä tosi mukava käyttää - helpompi levittää kuin täysin nestemäinen. (jota on esim. Paulan AHA)

Kerrotko lisää kokemuksia kunhan olet pidempään käyttänyt? :)
Samaten Kristiinan kokemuksia kuulisin mielelläni.

Valinnan vaikeus meinaa iskeä näiden kaikkien tuotteiden kanssa, mutta onpahan hyvä syy perehtyä asiaan lisää..

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 03.02.15 - klo:15:27 »
Mä oon käyttänyt tuota AHA 7 whitehead power liquidia nyt vajaan viikon (lähinnä t-alueelle) ja ainakin tällä hetkellä se tuntuu hyvältä. Pienen hetken aina kihelmöi iholla (tämänhän voi tarvittaessa huuhdella pois, jos kihelmöinti tuntuu jatkuvan), mutta ei saa mun ihoa oikeastaan edes punoittamaan. En ole käyttänyt iltaisin tämän kanssa edes mitään voidetta, koska tuote tuntuu itsessään kosteuttavalta (hyaluronihappo). Aamulla iho on rauhoittuneen ja kirkkaan näköinen.

Alkuun pelkäsin, että tuo on hirveän voimakas. Esimerkiksi Larachemin 10% Lactic Acid nipistelee mun iholla todella paljon, kun olen käyttänyt sitä kuorintaan ja tuohan on siis vielä mieto kemialliseksi kuorinnaksi.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 03.02.15 - klo:15:48 »
Hue, ootko huomannut vielä mitään erityistä vaikutusta epäpuhtauksiin?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 03.02.15 - klo:16:26 »
Kukaan ei varmaan ole vielä raportoinut kokemuksia vartalotuotteista - siis suihkugeeleistä, vartalovoiteista yms.? Käsi- ja jalkajutut onkin jo todettu tehokkaiksi..
Itse pyrin välttämään vartalojuttuihin hurahtamista, sillä hinnat eivät ole mitään kovin edullisia - Suomesta saa kuitenkin laadukkaita ja hyväntuoksuisia (ja tuoksuttomia) kylpytuotteita, saippuoita ja pesunesteitä.. (YR, Dermosil, markettien valikoimat, pikkumerkit, luonnonkosmetiikka...)
Kasvojenhoitotuotteiden kohdalla hinta-laatusuhde on selkeästi aasialaisten eduksi, silmäilin nimittäin tällä viikolla Sokoksen kosmisvalikoimaa - ja huomasin hyllyssä etanageelin... Hintaa pullolle 50 €, eli selekosmetiikan hintatasoa. Kohtuuedullisia vaihtoehtoja on aika vähän, jos laatua etsii... Siinä nämä ulkomaiset kaupat paikkaavat vajetta kiitettävän tehokkaasti ja monipuolisesti. Olkoon vain Suomen taloudelle tappiollista ulkomailta tilaaminen, mutta yksityishenkilönkin hyvinvointi merkitsee jotain...

1b F/M ii