Ostin Whamisan puhdistusgeelin blogihypen innoittamana viime vuonna, mutta se on edelleen avaamatta, kun hyviä putsareita on riesaksi asti. Muuten merkki ei kauheasti kiinnosta. Toivottavasti on kehujen väärti, oli aika hintava kuitenkin. Tosowoongin entsyymiputsarikin on edelleen korkkaamatta, vaikka sormet syyhyää sen kimppuun. Siltä odotan paljon.
Huxley on toinen aika pinnalla oleva merkki, jota tekisi mieli kokeilla. Sen on kehuttu olevan superkosteuttava ja oma erittäin pintakuiva ja kosteusköyhä iho pitää kaikesta sellaisesta.
Itselläni on aika sekalaisesti käytössä aasialaisia ja länkkärimerkkejä, mutta rutiini on korealainen. Kaksoispuhdistan vaihtelevasti meikistä riippuen, ihoni tykkää aika harvasta öljystä ja koen sen puhdistuvan kuitenkin riittävän hyvin hyvällä vaahtoputsarilla. Kasvovedellä tai first essencellä teen paljon 7 skin methodia, josta olen huomannut oman ihon hyötyvän. Tähän sopii yllättävän moni tuote, esim. Nivean vaaleanpunainen kasvovesi on oikein hyvä. Olen myös tehnyt kasvovesinaamioita DIY-kangasnaamionapeista, jolloin annan märän liinan olla muutaman minuutin kasvoilla ja jatkan sitten muuta kerrostamista, auttaa kosteuspitoisuuden lisäämisessä hyvin. Juuri nyt on tosi hankala vaihe meneillään, kuten vuodenajan vaihtumiset aina mulle on. Iho oli yllättävänkin hyvä talvella, mutta nyt on kireän ja kuivan oloinen pinta (AHA onneksi auttaa) ja ikäviä finnejä. Sheet maskeja käytin aika harvakseltaan, mutta nyt aktivoiduin niiden kanssa, tällä viikolla on mennyt neljä. Ne ovat kyllä tosi tärkeä osa mun ihonhoitoa.
Meinaatko Lila jättää kangasnaamiot kokonaan pois, kun tuolla kosmetiikkahaasteketjussa mainitsit siihen suuntaan?