Mulle tuli myös tuo samainen Luckybox #13, joista finnivoide on itselleni turha ja lähtee kiertoon, eikä tuo hierontajuttukaan niin kiehdo (en välitä suklaantuoksusta). Hiustuotteita kokeilen sen sijaan oikein mielelläni ja voide oli ehkä mieluisin koko paketista, samoin naamiot menevät käyttöön (sain mangon ja kananmunan).
Mä olen laittanut kaikki seerumit ja muut jutut normaalisti ja sleeping packin sitten viimeisenä kermaksi kakun päälle. Siinä vaiheessa naama on ihan täyteen kerrostettu ja aamulla on ihana tunne

Toinen tänään saapunut paketti oli Anti-Aging (mun brittiläinen sieluni haluaisi tunkea e-kirjaimen tuonne väliin

), josta löytyi seuraavaa:
BORY Wrinkle Repair Serum 50 mlLasinen pumppupullollinen ryppyseerumia, lupaa maat ja taivaat eli kiinteyttää, nuorentaa, aktivoida, rentouttaa lihaksia botoxin tapaan ja sitä tavallista huttua, mitä näissä luvataan. Mulla on Boryn tuotteista kasvovesi, kosteusvoide ja sy-seerumi ja olen ollut varsinkin kahteen ensimmäiseen tosi tyytyväinen, niin tämä oli oikein mieleinen tuote. Inciä näistä en ole löytänyt eikä näitä oikein mistään taida saada ostettuakaan, mikä on tietty harmi, mutta riemuitaan sen aikaa kuin voi.
ESTHETIC HOUSE Collagen Herb Complex Eye Cream 100 mlHervottoman kokoinen putkilo silmänympärysvoidetta, jota suositellaan lisäksi suun ympärystän juonteisiin ja kaulalle. Kiinteyttää, kohotta, kirkastaa ja sellaista. Saman valmistajan kollageenihyytelö (sleeping pack) on suosikkejani, joten ihan kiva tuote tämäkin. Käytän varmaan aika anteliaasti pitkin kasvoja ja kaulaa.
ENESTI Day to Day Pomegranate Acerola Foaming Cleanser 160 gTuubissa oleva putsari, joka toivottavasti olisi hellävaraisempi kuin tähänastiset kokeilut. Mulla on useampia korealaisia kasvojenpuhdistusaineita ja ne ovat järjestään aika tujuja. Kuivaihoisena en oikein ole niiden perään, vaikka muuten hyviä ovatkin. Tuubin kyljessä lukee gentlyä, smoothia ja moisturizingia, että toivossa on hyvä elää. Kokeilin kädelle ja mukavan paksua ja pehmeää vaahtoa ainakin tuli ja toiveikkaasti ei tunnu räpylöitä kuivattavan, mutta pitää kyllä kokeilla kunnolla kasvoille ennen sen kummempaa arviota. Tuoksuu kevyesti kirsikalta, mistä plussaa.
PURE SMILE Masks 5 Pack BoxViisi erilaista kangasnaamiota, Pearl lupaa kosteuttaa, Bee Venom sileyttä ja hehkua, Snail korjata ja nuorentaa, Red Ginseng ravita ja lisätä ihon joustavuutta, Vitamin virkistää. Olen lukenut näistä ekhuja joistakin blogeista ja kangasnaamioiden ystävänä tämä satsi oli myöskin erittäin mukava sisältö. Varsinkin, kun ensin kuvittelin boxin sisältävän näistä vain yhden random-naamion.
TOSOWOONG Snail Natural Pure Cream 45 mlEtanavoide, joka lupailee uudistaa ja korjata ihoa ja toimia aknea ja muita epäpuhtauksia vastaan. Mulla on tämän sarjan etanaseerumi, jolla en ole huomannut ainakaan vielä mitään kummempaa vaikutusta, joten en niin superinnoissani ole, mutta ihan kiva kuitenkin päästä enemmän kokeilemaan nyt niin kovasti pinnalla olevia etanatuotteita.
Kaikkiaan oikein hyvä boksi, itselleni mieleisempi kuin Luckybox. Tulossa on vielä Detox & Renew...
Ison restock-valikoiman pariin pääsin vasta, kun suurin osa oli jo loppuunmyyty ja lopulta päätin olla ostamatta niistä mitään. On noita jo niin iso kasa tullutkin