Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444309 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #210 : 03.02.15 - klo:17:55 »
Parhaiten naamavärkki voikin kun olen lomalla kaukana koneellisesta ilmanvaihdosta ja saunon paljon. Tällöin pystyn saunassa käsin kuorimaan kuollutta solukkoa. :-X Raekuorinta yleensä vain ärsyttää ja kuivattaa, mutta aina saunakuurin ansiosta iho on hetken paksumman tuntuinen, tasaisen värinen ja pukkaa rasvaa omasta takaa ja aiempaan verrattuna hehkuu.

Tonymolyn Appletox Smooth Massage Peeling Cream voisi olla kokeilemisen arvoinen. Mulla se irrotti tosi hyvin kuollutta solukkoa ja ihosta tuli tosi pehmeä ja siloinen. Tuntui olevan hellä, mutta tehokas.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 03.02.15 - klo:18:28 »
^ Joo, tuo vaikuttikin kiinnostavalta, mutta unohtui mainita!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #212 : 03.02.15 - klo:20:19 »
Sain tänään postitädiltä (ja sedältä) Mizonin etanageelin tuubissa. Kaunis pinkkipersikka pakkaus, joka vaikuttaa kivalta ja raikkaalta kevään tullen..
Sisältö on hajustamaton, kevyt geeli, jossa on mukana etanatöhkän lisäksi mm. hyaluronihappoa - ja sehän ei pakkasilla ole paras kosteuden sitoja, vaan pikemminkin potentialinen kuivattaja.
No, leudommassa säässä kyllä alkaa toimia... Tässä on kylliksi runsasrasvaisia voiteita pariksi kuukaudeksi tiedossa.

Postissa tulee vielä pari sheet maskia. Jossain vaiheessa ostan kyllä jalkakuorinnan ja sen Innisfreen mani/pedikynän..

(Älkää naurako, kun kerron, mitä lähetystä myös odottelen: iPoo-vessanraikastuspakettia  :D Kokonaisuus oli niin söpö, ja yksi pikkupullo on kätsy ottaa mukaan kaupungille/yliopistolle yleisiä vessoja raikastamaan...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 03.02.15 - klo:20:21 »
Kävin hakemassa postista Daily Must Wears -Memeboxin  ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 03.02.15 - klo:22:23 »
Hetkinen, tilasin Cosmetic lovesta ja ostokori näytti 18€ ja risat ja Paypalin sivuilla näytti loppusummaksi rapiat 21€. Ottaako Paypal tuosta jotain välistä vai oisko mun kannattanut vaihtaa CL:n puolella hinnat dollareiksi? Shipping cost näytti 0,00 kuten pitääkin.

Vatvoin aikani ja päädyin alkajaisiksi tilaamaan Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquidin ja Tonymolyn Appletoxx Smooth Massage Peeling Creamin. Toivottavasti tulevat nopsaan ja ovat toimivia!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 04.02.15 - klo:08:28 »
Veikkaan noita eri kursseja. PayPal ottaa kyllä välistä, mutta sääntöjen mukaan sen maksaa myyjä.

Memeboxin sisältöä

Double Ton-Up Whitening Cream - ohut ja miellyttävän mietotuoksuinen voide - tässä näyttäisi olevan kevyesti vaaleaa hohdetta, hyvin kaunista. Heleyttäväksi kosteusvoiteeksi meikin alle meinaan kokeila. Koostumus on hyvin imeytyvän oloinen.

Lailly 7 Seconds Makeup Booster - tämä oli tosiaan spoilerissakin ja oikeastaan tämän takia tilasin koko paketin. Minulle paras meikinpohjustaja länsimaissa saatavista on ollut Kanebon vesimäinen ja kosteuttava tuote - ja olen etsiskellyt kosteuttavaa vaihtoehtoa sille, huonolla menestyksellä. Laillyn voide on kauniin vaalean turkoosia ja jotenkin hyvin mattaisen ja läpinäkymättömän oloista. Levittyy iholle todella loistavasti - mutta mitään mattaefektiä tästä ei todellakaan ainakaan heti tule. Tuntuu kosteuttavalta. Meikki oli helppo levittää päälle, mutta en kyllä näe mitään ihmeellistä huokosia häivyttävää vaikutusta tämän kanssa (Clairsin BB toimii siinä suhteessa kyllä hyvin ihan ilman pohjustajaa). Odotukset kohdistuvat lähinnä meikin kestoon ja kauniina pysymiseen (ja taas Clairs on tuossa suhteessa erinomainen, olisi pitänyt panna jotain haasteellisempaa, mutta en ajatellut kiireaamuna asiaa sen kummemmin).

Esthetic House Collagen Jelly Pack Mask Sheet, possunkuvia rumassa paketissa. Testasin eilen yhden ja hyvältä tuntui, kuten nyt sheet maskit yleensäkin. Tuoksua oli, mutta tämä meni kategoriaan siedettävä. Maski oli minusta keskimääräistä paremman muotoinen, nenäläppä ei ollut naurettavan kapea.

La Bellona Camellia Oleifera Oil Clinic -hoitoaine. Kiva juttu, minulla ei olekaan mitään korealaisia hiustuotteita! Puolihuolimattomasti jo testailin eilen suihkussa, en osaa oikein mitään vielä sanoa toimivuudesta, en ole ehtinyt katsomaan, miltä tukka näyttää (huom. olen jo junassa matkalla töihin  ;D). Tuntui aika perushoitikselle, mutta pakkaus oli niin ihmeen pieni, 50 grammainen, että käytin vähän varovasti. Tosi miellyttävä tuoksu oli tässä!

Touch Couture Perfect Dual Kit Huulikiilto ja värillinen kulmakarvageeli samassa pakkauksessa. Siis ööö, yhdistelmä on tosi outo... ...mutta kuulikiilto oli tosi kiva pinkin sävy ja kulmakarvageeli näytti oikein käyttökelpoisen vaalean harmaanruskelta ja harja näytti tosi näppärältä, tiheältä, pehmeältä ja pieneltä. Kulmakarvageeliä minulla ei edes ennestään ole. En siis valita, luulen että tämä hassu yhdistelmä päätyy kyllä käyttöön. Tuotetta tässä on relusti ja pakkauskin tuntuu laadukkaan jämäkältä.

Ihan kiva boksi, mutta vastaa minusta vähän huonosti kuvausta. Ehkä tuo heleyttävä kosteusvoide ja meikinalusvoide saattaisivat mennä kategoriaan daily wears... ...olisin oodottanut ehkä jotain bb:tä, putsaria, käsi- tai vartalovoidetta, mascaraa, rajausta... ...mitä ikinä perustavaraa päivittäiseen käyttöön. En valita kumminkaan, en usko, että mikään tuote jää käyttämättä (elleivät voiteet sitten osoittaudu meikin alla ihan susiksi).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 04.02.15 - klo:09:20 »
No niin, palautus Cosmetic Lovelta viimeisimmästä tilauksesta.  Näköjään ei voi tilausta tehdessä olla varma, saako tuotetta ja onko sitä varastossa... Ei haittaa, onhan noita sheet maskeja muutama jo kertynyt. Lisää myy eBay..

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 04.02.15 - klo:12:51 »
^ Joo, sama homma. Sain viestin, että yhtä tuotetta ei ole enää saatavilla ja sen osuus palautetaan rahana. Muu osa tilauksesta voidaan kyllä lähtettää... Siis huoh! Mikseivät ne voi hommata kunnollista ohjelmaa sivulleen, joka antaisi ajankohtaista tietoa tuotteiden saatavuudesta... Melkein tässä tekee jo mieli boikotoida koko puljua ja tilata suosiolla muualta...
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 04.02.15 - klo:15:41 »
Sain tänään postitädiltä (ja sedältä) Mizonin etanageelin tuubissa. Kaunis pinkkipersikka pakkaus, joka vaikuttaa kivalta ja raikkaalta kevään tullen..
Sisältö on hajustamaton, kevyt geeli, jossa on mukana etanatöhkän lisäksi mm. hyaluronihappoa - ja sehän ei pakkasilla ole paras kosteuden sitoja, vaan pikemminkin potentialinen kuivattaja.
No, leudommassa säässä kyllä alkaa toimia... Tässä on kylliksi runsasrasvaisia voiteita pariksi kuukaudeksi tiedossa.
Mulle on ihan uusi juttu tuo että hyaluronihappo ei kosteuta pakkasilla? ??? Ilmankos nyt on muutamana päivänä tuntunut kasvojen iho todella kuivalta. Pitänee laittaa jotain muuta rasvaa pakkasten ajan. Muuten tuo Mizonin etanavoide on toiminut mun kasvoilla tosi hyvin. :)

EDIT: Kiitos NarnianQueenille linkistä, oli mennyt multa ihan ohi. :)
« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:08:38 kirjoittanut Mena »

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 04.02.15 - klo:15:54 »
Kerro sitten, kuinka hyvin tuo Etuden mascara remover toimii..

Ei kovin kummoisesti.  :-\ Pelkkä vesiliukoinen ripsarikaan ei lähde ihan helposti, vaikka tuon pitäisi muka olla todella tehokas..

-

Mä pistin nyt sitten ebayn kautta (sing sing girl) tilaukseen sen Misshan time revolution ampoulen, Mizon snail repair eye creamin ja huvikseni sitten vielä Tonymolyn appletox kuorinnan.

Tuota etanavoidetta mietin pitkään, sillä en pidä ajatuksesta eläinperäisien ainesosien käytöstä kosmetiikassa. Etanavoiteita on niin paljon kuitenkin kehuttu, että haluan päästä testaamaan mistä hypetyksessä on kyse. Hävettää tällalailla toimia oman moraalin vastaisesti.  0_0
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 04.02.15 - klo:17:44 »

Mulle on ihan uusi juttu tuo että hyaluronihappo ei kosteuta pakkasilla? ??? Ilmankos nyt on muutamana päivänä tuntunut kasvojen iho todella kuivalta. Pitänee laittaa jotain muuta rasvaa pakkasten ajan. Muuten tuo Mizonin etanavoide on toiminut mun kasvoilla tosi hyvin. :)

Täällä ketju aiheesta: Hyaluronihappo

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #221 : 04.02.15 - klo:21:46 »
Hetkinen, tilasin Cosmetic lovesta ja ostokori näytti 18€ ja risat ja Paypalin sivuilla näytti loppusummaksi rapiat 21€. Ottaako Paypal tuosta jotain välistä vai oisko mun kannattanut vaihtaa CL:n puolella hinnat dollareiksi? Shipping cost näytti 0,00 kuten pitääkin.

Auttaisikohan tuohon sitten oikeasti se jos tekisi tilauksen aina dollareissa? En ole todellakaan mikään Paypal-asiantuntija vaan ihan vasta-alkaja, mutta samaa olen ihmetellyt minäkin kun olen ne muutamat tilaukset Cosmetic Loveen tehnyt. Olen kyllä ymmärtänyt lukemastani ja mitä minulle on kerrottu, että Paypal lisää aina vähän tuohon varsinaiseen ostohintaan, mutta ilmeisesti se on normaalisti aika vähän, ei ihan tuollaista kolmen euron luokkaa.

Kun olen tätä miettinyt niin jotenkin tuo dollarin kurssin vaikutuskin tuntuu kuitenkin vähän siltä, että voisiko ihan noin paljon vaikuttaa?  ???

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 04.02.15 - klo:22:12 »
Mun Luckybox #13 tuli tänään. Kurkin sisällön kyllä ennalta netistä, ja se oli ja on ihan nasta - varsin runsas ja käytännöllinen, mutta ei mitään sellaista, mikä erityisesti olisi aikaansaanut riemunkiljahduksia.

SHARA SHARA Tempting Avokado Chocolate Massage Cream 100ml ($11, Täysikokoinen) Kasvohierontatuote, joka lupaa paapoa ja ravita ja kiinteyttää ja pehmentää ja saada kasvot loistamaan. Kuulostaa vähän hömpältä, mutta kokeilen heti tänään!

YADAH Anti-T Spot Cream 15g ($15, Täysikokoinen)
Finnivoide. Olen aina halunnut jonkun tällaisen - BHA:n löytämisen myötä ihoni on kuitenkin niin hyvässä kunnossa, ettei finnejä ole ilmaantunut aikoihin. Mutta eiköhän niitä vielä joskus tule, pääsen sitten kokeilemaan - tai sitten annan tämän suosiolla teini-ikäiselle siskolleni.

LASSIE'EL Night Miracle Sleeping Pack 4grx2ea ($6, täysikokoinen x2)
Vaihtoehdoista egg, mango, avocado ja sea shell sain kaksi viimeistä yönaamiota, yhdessä pakkauksessa on kaksi annosta. Muuntavat ihon yön aikana terveeksi ja kirkkaaksi. Kokeilen näitäkin pian ja ihan mielenkiinnolla. Voikohan näiden sleeping packien alle muuten laittaa ihan normaalisti seerumit ja muut perus iltarutiinit?

MISE EN SCENE Perfect Serum 70ml ($9, Täysikokoinen)
Latvaseerumi hiuksille, 7 luonnollista öljyä ja lupaus olla tekemättä tukkaa tahmeaksi tai rasvaiseksi. Nämä on ihan kivoja tuotteita, mutta kuluvat kauhean hitaasti. Vien ehkä työhuoneelle, kotona on useampi jonottamassa käyttöönpääsyä.

Dr. MJ Moisture Bounce Collagen Capsule Cream 50g ($54, Täysikokoinen)
Kasvohyytelö (...) on pakattu täyteen kollageenikapseleita, hyaluronihappoa ja adenosiiniä, ja lupaa kosteuttaa ja kiinteyttää ja ravita ja auttaa ihon uudistumisessa. Ihan jees, saa kyllä hetken odottaa käyttöönpääsyä, vanhoja rasvoja alta pois. Hyytelömuoto kuulostaa tosi oudolta, geelimuotoisetkaan eivät yleensä ole suurimpia suosikkejani, mutta pakkaus on kaunis. Toimisikohan yövoiteena?

LA BELLONA Camellia Oleifera Oil Clinic 50g ($11, Täysikokoinen)
Superihmehoitoaine kuiville hiuksille. Kehotetaan käyttämään päivittäisessä pesussa tai tehohoitona kerran viikossa - tuntuu vähän jännältä, että 50g tuubi nyt ei kovin montaa käyttökertaa kestä. Harkitsen säästämistä matkakäyttöön tai nappaan kokeiluun heti.

Tekisi mieli vielä nyt viime hetkellä tilata vielä toinen Memebox, mutta toisaalta tarjolla ei nyt ole mitään superkiinnostavaa. Pitäisikö kuitenkin? Voi valintoja!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 04.02.15 - klo:23:15 »
Mulle tuli myös tuo samainen Luckybox #13, joista finnivoide on itselleni turha ja lähtee kiertoon, eikä tuo hierontajuttukaan niin kiehdo (en välitä suklaantuoksusta). Hiustuotteita kokeilen sen sijaan oikein mielelläni ja voide oli ehkä mieluisin koko paketista, samoin naamiot menevät käyttöön (sain mangon ja kananmunan).

Mä olen laittanut kaikki seerumit ja muut jutut normaalisti ja sleeping packin sitten viimeisenä kermaksi kakun päälle. Siinä vaiheessa naama on ihan täyteen kerrostettu ja aamulla on ihana tunne :)

Toinen tänään saapunut paketti oli Anti-Aging (mun brittiläinen sieluni haluaisi tunkea e-kirjaimen tuonne väliin  8)), josta löytyi seuraavaa:

BORY Wrinkle Repair Serum 50 ml
Lasinen pumppupullollinen ryppyseerumia, lupaa maat ja taivaat eli kiinteyttää, nuorentaa, aktivoida, rentouttaa lihaksia botoxin tapaan ja sitä tavallista huttua, mitä näissä luvataan. Mulla on Boryn tuotteista kasvovesi, kosteusvoide ja sy-seerumi ja olen ollut varsinkin kahteen ensimmäiseen tosi tyytyväinen, niin tämä oli oikein mieleinen tuote. Inciä näistä en ole löytänyt eikä näitä oikein mistään taida saada ostettuakaan, mikä on tietty harmi, mutta riemuitaan sen aikaa kuin voi.

ESTHETIC HOUSE Collagen Herb Complex Eye Cream 100 ml
Hervottoman kokoinen putkilo silmänympärysvoidetta, jota suositellaan lisäksi suun ympärystän juonteisiin ja kaulalle. Kiinteyttää, kohotta, kirkastaa ja sellaista. Saman valmistajan kollageenihyytelö (sleeping pack) on suosikkejani, joten ihan kiva tuote tämäkin. Käytän varmaan aika anteliaasti pitkin kasvoja ja kaulaa.

ENESTI Day to Day Pomegranate Acerola Foaming Cleanser 160 g
Tuubissa oleva putsari, joka toivottavasti olisi hellävaraisempi kuin tähänastiset kokeilut. Mulla on useampia korealaisia kasvojenpuhdistusaineita ja ne ovat järjestään aika tujuja. Kuivaihoisena en oikein ole niiden perään, vaikka muuten hyviä ovatkin. Tuubin kyljessä lukee gentlyä, smoothia ja moisturizingia, että toivossa on hyvä elää. Kokeilin kädelle ja mukavan paksua ja pehmeää vaahtoa ainakin tuli ja toiveikkaasti ei tunnu räpylöitä kuivattavan, mutta pitää kyllä kokeilla kunnolla kasvoille ennen sen kummempaa arviota. Tuoksuu kevyesti kirsikalta, mistä plussaa.

PURE SMILE Masks 5 Pack Box
Viisi erilaista kangasnaamiota, Pearl lupaa kosteuttaa, Bee Venom sileyttä ja hehkua, Snail korjata ja nuorentaa, Red Ginseng ravita ja lisätä ihon joustavuutta, Vitamin virkistää. Olen lukenut näistä ekhuja joistakin blogeista ja kangasnaamioiden ystävänä tämä satsi oli myöskin erittäin mukava sisältö. Varsinkin, kun ensin kuvittelin boxin sisältävän  näistä vain yhden random-naamion.

TOSOWOONG Snail Natural Pure Cream 45 ml
Etanavoide, joka lupailee uudistaa ja korjata ihoa ja toimia aknea ja muita epäpuhtauksia vastaan. Mulla on tämän sarjan etanaseerumi, jolla en ole huomannut ainakaan vielä mitään kummempaa vaikutusta, joten en niin superinnoissani ole, mutta ihan kiva kuitenkin päästä enemmän kokeilemaan nyt niin kovasti pinnalla olevia etanatuotteita.

Kaikkiaan oikein hyvä boksi, itselleni mieleisempi kuin Luckybox. Tulossa on vielä Detox & Renew...
Ison restock-valikoiman pariin pääsin vasta, kun suurin osa oli jo loppuunmyyty ja lopulta päätin olla ostamatta niistä mitään. On noita jo niin iso kasa tullutkin  ::)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 05.02.15 - klo:00:55 »
^Kokeilin tänään tuota hierontamönjää, ja se oli ihanaa, suosittelen testaamaan ennen kiertoonlaittoa! Hieroin sitä runsaasti naamaan telkkaria katsellessa ja jätin vielä vaikuttamaan toviksi, ja poispesun jälkeen iho tuntui ja näytti todella kosteutetulta ja pehmeältä ja ihanalta. Mulla on ennestään hallussa joku japanilainen kasvohierontatuote, joka kuumenee iholla ja jonka pitäisi poistaa pöhöttyneisyyttä, mutta tämä oli paljon kivampi.