Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445843 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #225 : 05.02.15 - klo:09:31 »
Ihanaa, menin itsekin sortumaan Anti Aging -boksiin, kun lopettavat tuon kv-postituksen kerta. Tosi käyttökelpoisen oloinen boksi!

Molemmat voiteet tuossa minun boksissani saavat hyvät pisteet. Eilen meikki oli vielä illallakin freesin näköinen tuon Laillyn voideprimerin päällä. Ja nyt on naamalla tuo kirkastava voide, meikkiä en ole vielä tehnyt sen päälle, mutta tuntuu ja näyttää hyvältä. Vaikka tykkäänkin tuosta Bentonin Steam Creamista, on se kumminkin ehkä parhaimmillaan yövoiteena, on sen verran ravitseva. Nyt käyttelen tyytyväisenä näitä kahta päiväsaikaan.

Olen kyllä ihan ostanut tämän tuotteiden kerrostusajatuksen, helpompaa tämä on kuin täydellisen tuotteen metsästys. Nyt on tosiaan iholla kollageenikasvovesi, kevyt vitamiiniseerumi aikaisemmasta boksista ja sitten tuo voide. Laitan todennäköisesti vielä huulille ja sy-iholle meritähteä ennen meikkausta.

Noista eläinperäisistä ainesosista. Mietin asiaa itsekin ja selvittelin vähän - toki kosmetiikkateollisuus itse vaikenee noista tehokkaasti. Possukollageeni tulee kyllä todennäköisesti ihan teurasjätteestä (ou jee, kosmeettinen nirvana vähän häiriytyy...), iho ja sidekudokset ovat hyviä kollageenin lähteitä ja ne ovat varmaan kosmetiikkateollisuudelle halpa ainesosa. Itse pidän ihan hyvänä sitä asiaa, jos eläin käytetään mahdollisimman monipuolisesti hyväksi silloin kun käytetään. Mikään ei ole niin hivittävää, kuin se, että otetaan fileet talteen ja loput roskiin/eläinten ruoaksi. Meritähdet ovat ongelmallisia häirityissä meriekosysteemeissä ja niiden liikalisääntymistä joudutaan hillitsemään monin paikoin kalastamalla niitä, vaikkei niillä ole mitään ravintokäyttöä. Tuskinpa meritähtivoiteita varten mitään uhanalaisia lajeja metsästetään, on ihan todennäköistä, että raaka-aine on peräisin tästä meriekosysteemien hoitoprosessista. Edelleen ihan hyvä. Etanoista en osaa muuta sanoa, kuin että ainakin lehtokotilon lisääntymisvoima on ihan järjetön, meillä täällä kotimaassa tulee välillä paikallisia ongelmatilanteita tuon tulokkaan kanssa. Olisi kyllä ihan hyvä tietää, miten etanalima tuotteisiin kerätään. Niitä kyllä erittäin todennäköisesti kasvatetaan kosmetiikkateollisuuden tarpeita varten. Limaa kyllä ainakin voi kerätä etanoita tappamatta:

http://www.cranfieldfutures.com/farmers-harvesting-snail-mucus-for-cosmetics/
« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:09:59 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #226 : 05.02.15 - klo:13:24 »
Etanat eivät kuulemma modernissa lypsyprosessissa kärsi, aivan kuten eivät mehiläisetkään (myrkky stimuloidaan sähköllä...)

En itsekään vastusta teurasjätteiden tehokasta hyödyntämistä, päinvastoin - tai meritähtien tai simpukoiden ym. käyttöä. Mielenkiintoista on se ero, joka eri puolilla maailmaa kauneusfilosofioiden välillä vallitsee - lännessä kaikenlainen eläinperäisten raaka-aineiden käyttö on monelle firmalle ehdoton ei, ja niiden välttäminen puolestaan myyntivaltti, joka kannattaa mainita pakkaustekstissä - Aasiassa taas se söpö possunkuva liimataan surutta putelin kylkeen :D (johtuisko siitä, että Aasian maissa ja kulttuureissa perinteisessä lääketieteessä / kansanlääkinnässä on monenmoista eläinperäistä troppia, mm. tiikerinluita, käärmeennahkaa etc. nimenomaan mieskuntoa kohottavina elementteinä?  uhanalaisuudesta viis, kunhan kanki nousee...  ::) Eläinten käyttöä terveydessä / kauneudessa / hygieniassa ei pidetä tunnetasolla niin vastenmielisenä kuin vaikkapa meillä..)

« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:13:28 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 05.02.15 - klo:17:56 »
Hain tänään saapuneen Wishrendin IPoo-paketin postista - onneksi lähetys pääsi tullin läpi herättämättä lisäkysymyksiä. Ei tarvinnut selitellä, miksi tilaan vessanraikastinta toiselta puolelta maailmaa...  ;D
Kyseessä siis tämä söpö pakkaus IPoo (suomeksi: Käyn Kakalla), vielä toistaiseksi ainakin Free shipping-osiossa.

Pääsin tuoksuttelemaan noita tuoksuja, vaikka suurempaa tarvetta tositoimiin ei vielä ollutkaan, ja voin suositella näitä lämpimästi, erityisesti vihertuoksu on ihana.  :l Nyt on raikas vessa!

Vessahätää odotellessa...  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 06.02.15 - klo:10:24 »
Lainaus
Kerrotko lisää kokemuksia kunhan olet pidempään käyttänyt?  :)
Samaten Kristiinan kokemuksia kuulisin mielelläni.

Luurankka, olen käyttänyt nyt 2 kertaa päivässä (aamulla ja illalla) tuota [Cosrx] BHA Blackhead Power Liquidia. Olen pitänyt tuotteesta tosi paljon; vaikutuksen näkee kasvoilla heti. Iho on paljon kirkkaamman ja terveemmän näköinen. Iho tuntuu sileältä ja pehmeältä. Ei kuivata kovin pahasti, tämän jälkeen riittää (ainakin minulla) kevyt kosteusvoide (Camellia Care Q10-kosteusvoide tällä hetkellä käytössä.)
Leuassa olevat epäpuhtaudet, jotka ovat vaivanneet jo kauan, tuntuvat pienentyneen. Tukkeuma-rykelmä siinä kohdassa leukaa ei ole enää niin huomiota herättävä. Suosittelen kyllä ehdottomasti tätä, varsinkin pintakuivallekin sekaiholle hyvä tuote. Kyllä tämä jää vakiotuotteeksi ihonhoitorutiiniin aamulla ja illalla. Tässä tuotteessa on tosi mieto tuoksu, mielestäni omenahappoa muistuttava.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 06.02.15 - klo:11:26 »
Tämä Etude House Moistfull Collagen Sleeping Pack kiinnostaa, meinasin jo tilata. On saanut hyviä arvosteluja.

http://www.etudehouse.com/index.php/skincare/massage-sleeping-pack/moistfull-collagen-sleeping-pack.html

Tilasin samplen Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping Packista, kirjoittelen siitä kokemuksia.

Edit. Etude House Collagen naamion INCI ei vaikuta kovinkaan hyvältä, taitaa jäädä kokeilematta:

WATER, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, HYDROLYZED COLLAGEN, ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, ADANSONIA DIGITATA FRUIT EXTRAXT, HYRDOLYZED ADANSONIA DIGITATA EXTRACT, AMMONIUM AXRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, ETHYLHEXYLGYCERIN, XANTHAN GUM, CARBOMER, POLYSORBATE 20, POLYSILICONE-11, POLYACRYLATE-13, POLYISOBUTENE, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, TROMETHAMINE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE
« Viimeksi muokattu: 06.02.15 - klo:11:37 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 07.02.15 - klo:13:42 »
Olen vähän katsellut Mizonin etana sleeping packia, kunhan saan tuon Memeboxista saadun ruusutuotteen kulutettua loppuun. Mizonissa on aika kiva inci peptideineen:

Snail Secretion Filtrate Glycerin Water Cetyl Ethylhexanoate Butylene Glycol Dipropylene Glycol Cetearyl Alcohol Cyclopentasiloxane Glyceryl Stearate Hydrogenated Polydecene Cyclohexasiloxane Sodium Polyacrylate Sorbitan Stearate PEG-100 Stearate Magnesium Aluminum Silicate Phenoxyethanol Carbomer Polysorbate 80 Caprylyl Glycol Dimethicone Xanthan Gum Aminomethyl Propanol Citrus Limon (Lemon) Peel Oil Olea Europaea (Olive) Fruit Oil Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil Adenosine Disodium EDTA Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil Cedrus Atlantica Bark Oil Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract Pinus Sylvestris Leaf Oil Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract Salvia Sclarea (Clary) Oil Aniba Rosaeodora (Rosewood) Wood Oil Eucalyptus Globulus Leaf Oil Citrus Aurantifolia (Lime) Oil Coriandrum Sativum (Coriander) Fruit Oil Salvia Officinalis (Sage) Oil Artemisia Absinthium Extract Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Caulerpa Lentillifera Extract Water Sea Water Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract Saccharomyces Ferment Filtrate Vanilla Planifolia Fruit Extract Santalum Album (Sandalwood) Oil Propylene Glycol Honey Extract Aureobasidium Pullulans Ferment Fomes Officinalis (Mushroom) Extract Acacia Seyal Gum Extract Pentylene Glycol Ethyl Hexanediol Glyceryl Caprylate Potassium Sorbate 1,2-Hexanediol Glycine Max (Soybean) Seed Extract Ethylhexylglycerin Dioscorea Japonica Root Extract SH-Octapeptide-4 SH-Decapeptide-7 SH-Pentapeptide-19 SH-Oligopeptide-9

Himoitsen myös tuota Shara Sharan Honey Bomb All in One ampoulea, jonka Narnian Queen linkkasi aiemmin, vaikuttaa kivalta tuotteelta: https://iamabeautyjunkee.wordpress.com/2014/12/10/shara-shara-honey-bomb-all-in-one-ampoule-review-and-demo/

Hankintalistalla on myös peptidiseerumi kerrostamiseen, huvittaisi tilata myös Bentonin etana-essence (edullinen ja kehuttu tuote) ja haluaisin myös tyypätä tämän Innisfreen kuorinnan: http://blog.myfatpocket.com/maybelinesim/tag/green-barley/

Ai niin - ja galactomyces-tuotteet kiinnostaisivat myös, näitä on myös Paula's Choicen tuotteissa. COSRX:llä olisi taas kiinnostava ja yksinkertainen essence tuotteiden kerrostamiseen. Ja Purebessillä 100% litkua tosi kivannäköisessä pullossa. Mutta COSRX:n tuotteisiin olen ollut niin tyytyväinen kautta linjan, että varmaan valitsen lopulta sen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 07.02.15 - klo:14:10 »
Tilasin samplen Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping Packista, kirjoittelen siitä kokemuksia.

Mä olen kokeillut tuota 10 kertaa (tilasin eBaysta samplepakkauksen) ja musta tuo oli aivan ihanaa! Sellaista balsamimaista mikä imeytyy hyvin, aamulla iho näytti tosi tasaiselta ja kosteutetulta.  :l
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 07.02.15 - klo:23:59 »
Etsin korealaisista nettikaupoista sopivaa kasvoputsaria itselleni, ja nyt tuli kyllä törmättyä tähän asti ehkä oudoimpaan ainesosaan näissä "innovatiivisissa" tuotteissa. Nimittäin linnun kakkaan... ::) Voiko tuolla oikeasti olla kysyntää markkinoilla?

On kyllä varsin hankalaa tämä kasvoputsarin etsiminen tosiaan. Korealaiset taitaa olla enemmän sieltä tujusta päästä, ja incit on huonosti saatavilla monesta. Kaipaisin jotain hellävaraista, mutta en mitään "hoitavaa" ja silottavaa ym. kun ne on sitten tumpattu täyteen jotain rasva-alkoholeja, jotka ei sovi iholleni. Tätä banila.co:n Clean it Zeroa mietin, mutta tuo kalis hinta hieman jarrutaa ostointoa. Puhdistaakohan tuo miten hyvin meikit yms. Onko jollain kokemusta jostain kuivan/sekaihon sopivasta putsarista?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #233 : 08.02.15 - klo:00:05 »
Miulle on nyt muutama käyttökerta ehtinyt tässä tulemaan, joten vähän omia kokemuksiani:

Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanser on tiukan oloista jankkia ja tuubia saakin ihan puristaa että tuotetta tulee ulos. Mutta paljoa sitä ei tarvita, itse olen pessyt kasvoni mielestäni melko pienellä määrällä. Tuote ei juurikaan vaahtoudu, mutta levittäytyy iholle todella helposti ja huuhtoutuu pois ilman painepesuria. Iho tuntuu puhtaalta ja pehmeältä, ensimmäisellä kerralla olin tuntevinani pientä kiristelyä, mutta voi olla että kuvittelin.

Edit. Kokeilin nyt vaahdottaa tätä kosteissa käsissä kuten Lila tuolla neuvoi ja tosiaan, jankki muuttuu kermaiseksi vaahdoksi käsissä. Sitä olisi pyöritellyt kasvoille vaikka kuinka pitkään!  :D

Ciracle Vitamin Source C 20 olen käyttänyt kasvoveden jälkeen. Ensimmäisen kerran avatessa suojakaasut sihahtivat pois ja olen sen jälkeen säilyttänyt tuotetta jääkaapissa. Ihoni suorastaan imaisee tämän tuotteen, tiputan pipetistä muutaman tipan kerrallaan sormien päihin ja levitän sen iholle, 6-8 tippaa riittää käymään kasvot kauttaaltaan läpi (paitsi silmänympärystät).

En osaa sanoa onko ihossani tapahtunut muutoksia, koska tarvitsen hyvin konkreettisia todisteita, mutta ainakaan iho ei ole näistä ärsyyntynyt :) Toivottavasti loputkin tuotteet tulisi pian, nyt on toistaiseksi menty vielä vanhalla kasvovedellä ja kosteusvoiteella.
« Viimeksi muokattu: 08.02.15 - klo:22:11 kirjoittanut catjuska »
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 08.02.15 - klo:00:08 »
Etsin korealaisista nettikaupoista sopivaa kasvoputsaria itselleni, ja nyt tuli kyllä törmättyä tähän asti ehkä oudoimpaan ainesosaan näissä "innovatiivisissa" tuotteissa. Nimittäin linnun kakkaan... ::) Voiko tuolla oikeasti olla kysyntää markkinoilla?

On kyllä varsin hankalaa tämä kasvoputsarin etsiminen tosiaan. Korealaiset taitaa olla enemmän sieltä tujusta päästä, ja incit on huonosti saatavilla monesta. Kaipaisin jotain hellävaraista, mutta en mitään "hoitavaa" ja silottavaa ym. kun ne on sitten tumpattu täyteen jotain rasva-alkoholeja, jotka ei sovi iholleni. Tätä banila.co:n Clean it Zeroa mietin, mutta tuo kalis hinta hieman jarrutaa ostointoa. Puhdistaakohan tuo miten hyvin meikit yms. Onko jollain kokemusta jostain kuivan/sekaihon sopivasta putsarista?

Jopas...! Sisältääköhän tuote oikeasti linnunjätöksiä, vai liekö markkinointishokki? Jotenkin ei tunnu uskottavalta kertaalleen sulatettu linnunruoka..

EDit: ugh. Ilmeisesti sisältää joitain entsyymejä kiurun kakasta.. en uskaltaisi kertoa äidilleni, jos moista käyttäisin, hän saisi viimeistään siinä vaiheessa rytmihäiriöitä - etananlima ja muut erikoisuudet vielä menisivät innovaatioiden piikkiin... Jep, rajansa kaikella, tässä menee omani.

Yleisesti olen mieltänyt korealaisputsarit nimenomaan hellävaraisiksi, ellei kyseessä ole sitten sekaihon/rasvaisen ihon puhdistusaine. Esim. Etude Housen Every Month Avocado Butter tai SkinFoodin Aloe Vera Cleanser ovat aika lempeiksi kehuttuja arvosteluissa.

Itse käytän Innisfreen Olive Cleansin oilia iltaisin meikinpoistossa. Se on tarkoitettu kaksoispuhdistukseen, mutta en aina edes tarvitse toista putsaria tuon jäljiltä..
« Viimeksi muokattu: 08.02.15 - klo:00:13 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #235 : 08.02.15 - klo:01:32 »
Jos jollain tulee mieleen niin minä ottaisin mielelläni vastaan hyviä vinkkejä tehokosteuttavista tuotteista kuivankin kuiville ja atooppisille käsille.  :D

Laitoin pari päivää sitten tilauksen Secret Keyn täälläkin mainitusta aasinmaitoa sisältävästä käsivoiteesta. Ilmeisesti kosteustehot voisivat olla kyseisessä tuotteessa tehokkaammatkin, mutta tuon ajattelinkin ihan päiväkäyttöön meikkipussin matkaan. Kotioloissa voisin sitten koittaa muita hoitoja näille kuiville ja herkille käsilleni. Kosteutusta siis lähinnä etsin käsituotteissa, lääkevoiteet hoitakoot pahimman ihottuman.

Yleisesti minua on kiinnostanut tilata joku mukavan kokoinen purkki jonkun merkin sleeping packia. Mietin myös  sitä, että eikös sitä sleeping pack -naamiota voisi ihan vaikka käsiinkin levitellä jos ei muuta käsille keksisi? Kovasti olisin tilaamassa pig collagen -ainesosaa sisältävän jelly pack naamion ja Holika Holikan kyseisen olisinkin tilannut. Kyseisen merkin tuote on ymmärtääkseni todella suosittu, mutta jotenkin tuon incin nähtyäni en ole enää ihan varma.

Tässä vielä Holika Holikan Pig Collagen Jelly Packin inci. Kopsattu http://www.thebeautywolf.com/holika-holika-pig-collagen-jelly-pack-review/

hydrolyzed collagen extract, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, butylene glycol, glycerin, bis-peg-18, methyl ether dimethyl silane, polysorbate 20, water, peg-240/hdi copolymer bis-decyltertadeceth-20 ether, caprylyl glycol, ethylhexyglycerine, tropolone, zea mays (corn) starch, microcrystalline cellulose, sucrose, mannitol, mica, titanium dioxide, tocopheryl acetate, ci 77491, tin oxide, acrylates/c10-30 akyl acrylate crosspolymer, potassium hydroxide, adnesone, trehalose, beta-glucan, sodium hyaluronate, placental protein, phenoxyethanol,ethylhexylglycerin, dipropylene gylcol, portulaca olercea extract, rubus idaeus (raspberry) fruit extract, opunita ficus-indica stem extract, avena sativa (oat) meal extract, aloe barbadensis leaf extract, rosmarinus offininalis (rosemary) extract, lavandula angustifolia (lavender) extract, thymus vulgaris (thyme) extract, bergenia ciliata root extract, viola mandshurica flower extract, impatiens balsamina flower extract, honey extract,euterpe oleracea fruit extract, biosaccharide gum-1, arnica montana flower extract, gentiana lutea root extract, achillea millefolium extract, artemisia absinthium extract, gold, disodium edta, ci 17200, fragrance

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 08.02.15 - klo:08:48 »
Mäkin oisin kiinnostunut jostain hyvästä käsivoiteesta! Mulla on ihan rutikuivat kädet. Saan helposti käsien pesuaineesta punottavia haavaumia kun kädet on niin kuivat. Mulla on kyllä jo n. ziljoona erilaista käsivoidetta kokeiltuna (sekä apteekin että eri kosmetiikkamerkkien) mutta mikään ei oikeen tunnu riittävältä. Paras kokeilemani tähän mennessä on Yves Rocherin Cold Weather Balm.

Mulla on itseasiassa juurikin tuo SecretKeyn Donkey Milk Whipping Hand cream, ja se jättää ihanan sileät kädet ja kuivuu salamana, mutta se tunne ei kestä. :-\ Käsien ihoa pitää rasvata uudelleen jo puolen tunnin päästä ellei aiemmin. Oon melkein viikossa kuluttanut tuon pienen käsivoiteen jo puoleen. Eli se ei todellakaan ole riittoisaa tai riittävän tehokasta. Hajukin on aika inhottava mummomainen ja pistävä. Käsien ihon kunto ei ole tuolla myöskään parantunut, vaikka olen pistänyt yöksi aina jotain tehokkaampaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 08.02.15 - klo:09:09 »
Mä olen käyttänyt nyt 1,5 viikkoa päivittäin Benton Honest Cleansing Foamia ja olen kyllä tykännyt! Koostumus on jo valmiiksi vähän vaahtomaista ja vaahtoaa hyvin mutta ei liikaa vaan juuri sopivasti. Tuntuu todella puhdistavalta mutta ei kuitenkaan kuivata, vaikka vaatii kyllä perään kosteusvoidetta niinkuin moni muukin putsari mun iholla. Ja mikä parasta, tämä on hajusteeton (tuntuu että melkein kaikissa on hajustetta paitsi tässä ja Mizonin tuotteissa) ja en ole saanut minkäänlaisia allergia- tai ärsytysoireita. :l Omani ostin Ebaysta hieman halvemmalla, mutta Cosmetic Loven sivulla on aika hyvin tietoa tuotteesta ja incikin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 08.02.15 - klo:09:12 »
Minä vaahdottelen tuon COSRX:n aina kosteissa käsissä, hankaan vain hetken käsiä vastakkain ja syntyy kermamainen vaahto. On minusta hellävarainen mutta silti hyvin puhdistava, olen tykästynyt tähän enemmän ja enemmän käyttäessäni. Onhan tässä tosiaan laventeliöljyä, joka on ihoärsyttäjä joillekin, mutta ainakaan minä en ole oireita saanut kun tuote on niin vähän aikaa iholla. Nautin tuosta laventelin tuoksusta kyllä, sopii puhdistukseen ja on riittävän mieto.

Keesha, muutama Mizonin putsari tulee mieleen, en ole kokeillut enkä incejä tavaillut, mutta lukenut ihan myönteisiä kokemuksia (ei kuivattava, meikit lähtee -tyyliin). Tämä: http://www.cultbeauty.co.uk/mizon-egg-white-bubble-cleanser.html - tää http://www.cultbeauty.co.uk/mizon-snail-cushion-foam-cleanser.html - ja sitten tuommoinen sherbet-tyyppinen, olisiko ollut oatmeal tai rice sherbet - sitä ei ollut tuolla Cultbeautyn sivuilla, josta löytyy kätevästi INCIt, mutta hyvin saatavilla koreakaupoista. Mizonin tuotteista on syntynyt varsin laadukas yleisvaikutelma.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #239 : 08.02.15 - klo:09:38 »
^ Aivan tosiaan, unohdinkin tuosta tuoksusta sanoa. Laventelista en yleensä muuten tykkää, mutta tässä se on miellyttävä. Pitääkin kokeilla tuota käsissä vaahdottamista ennen kasvoille levittämistä :)
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett