Miulle on nyt muutama käyttökerta ehtinyt tässä tulemaan, joten vähän omia kokemuksiani:
Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanser on tiukan oloista jankkia ja tuubia saakin ihan puristaa että tuotetta tulee ulos. Mutta paljoa sitä ei tarvita, itse olen pessyt kasvoni mielestäni melko pienellä määrällä. Tuote ei juurikaan vaahtoudu, mutta levittäytyy iholle todella helposti ja huuhtoutuu pois ilman painepesuria. Iho tuntuu puhtaalta ja pehmeältä, ensimmäisellä kerralla olin tuntevinani pientä kiristelyä, mutta voi olla että kuvittelin.
Edit. Kokeilin nyt vaahdottaa tätä kosteissa käsissä kuten Lila tuolla neuvoi ja tosiaan, jankki muuttuu kermaiseksi vaahdoksi käsissä. Sitä olisi pyöritellyt kasvoille vaikka kuinka pitkään!
Ciracle Vitamin Source C 20 olen käyttänyt kasvoveden jälkeen. Ensimmäisen kerran avatessa suojakaasut sihahtivat pois ja olen sen jälkeen säilyttänyt tuotetta jääkaapissa. Ihoni suorastaan imaisee tämän tuotteen, tiputan pipetistä muutaman tipan kerrallaan sormien päihin ja levitän sen iholle, 6-8 tippaa riittää käymään kasvot kauttaaltaan läpi (paitsi silmänympärystät).
En osaa sanoa onko ihossani tapahtunut muutoksia, koska tarvitsen hyvin konkreettisia todisteita, mutta ainakaan iho ei ole näistä ärsyyntynyt

Toivottavasti loputkin tuotteet tulisi pian, nyt on toistaiseksi menty vielä vanhalla kasvovedellä ja kosteusvoiteella.