Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444797 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #240 : 08.02.15 - klo:13:38 »
Kiitos linkkivinkeistä. Katsoin CosDNA:sta noiden incit, joten sen perusteella täytyy kyllä jättää ostamatta. Varsinkin tuo Mizon Snail Cushion Foam Cleanser oli inciltään sellainen, ettei sovi herkkäihoiselle. Tuo toinen ehkä voisi olla ok, mutta haluan vielä etsiä jos tulee vastaan sellainen jonka incissä ei olisi mitään ihoa ärsyttävää.

Tuo Cosrx:n hyaluronic acid foam cleanser olisi kiinnostava myös. Onko teidän pakkauksissa inciä englanniksi? Koitin netistä etsiä mutta ei löytynyt.

Mä olin jo aika varmin ostoaikein tilaamassa tuota Benton Honest cleansing foamia, kunnes luin tämän blogiarvion tuotteesta. Tuo ph 8 kuulostaa kyllä niin hirveältä kasvoputsarissa että en usko sen sopivan herkälle ja kuivuuteen taipuvaiselle iholleni.

Tuo banila.co:n Clean it zero putsari taitaa kyllä edelleen houkuttaa eniten. Se vaikuttaa kaikin puolin käypältä. Skin&Tonicsin arvio tuotteesta on sen verran hyvä, että uskallan varmaan sitä itsekin ostaa kokeiluun.

Voisin tässä samalla laittaa nyt jo pieniä käyttökokemuksia viime aikojen ostoksista.

Skinfood Black Sugar Cleansing Oil. Hyvä, makea sitruunainen tuoksu ja tosi kivasti ihoa pehmittävä koostumus. Ei tunnu ollenkaan ihoa ärsyttävältä, vaan päinvastoin tuntuu tosi hyvältä iholla. Silti puhdistusteho on todella hyvä, sillä kun tämän huuhtelee kasvoilta ei välttämättä tarvitse enää edes pestä varsinaisella putsarilla. Silmien puhdistukseen tämä sen sijaan ei sovi, sain tällä todella pahasti silmiä ärsyttävän reaktion. Ainetta jos valuu yhtään silmiin niin se ärsyttää. Siitä vähän miinusta.

Skinfood Black Sugar Strawberry Mask Wash-Off. Tosi esanssinen mansikkatuoksu, tulee mieleen jokin mansikkahillo. Ei kauhean mieleinen mulle ainakaan, lähinnä hajusta tulee paha olo. Koostumus sen sijaan on aivan ihana! Sokeria ja mansikansiemeniä, jotka kuorivat ihon tosi pehmeäksi. Öljyinen koostumus tekee levittämisestä miellyttävää eikä tunnu iholla yhtään pahalta. Tätä voi myös käyttää naamiona (15 min vaikutusaika) ja silleen toimii myöskin. Tuoksu ei onneksi jää iholle. Tykkään tästä kyllä tosi paljon. Tuntuu hellävaraiselta, jopa paremmalta kuin tuo yllämainittu puhdistusöljy. Varmasti ostan uudestaan, vaikka tuoksu onkin aika ällö.

Secret Key Starting Treatment Eye Cream. Tää on valtava tuubi! 30g. Väittää sisältävän galactomycejä. Mistään en löytänyt silti inciä ja kaikki tiedot on koreaksi. Tuo cream on hieman harhaanjohtava, sillä tämä ei ole rasvamaista ollenkaan. Enemmänkin tämä taitaa olla silikonipohjaista, sillä koostumus on kuin primerin/sy-voiteen väliltä. Imeytyy salamannopeasti iholle ja silottaa kivasti. Kosteutustehoja ei kyllä ole juurikaan. Tää sopii paremminkin oikean sy-voiteen kaveriksi, vähän niin kuin meikin alle primerina. En ostaisi uudelleen.

Secret Key Starting Treatment Essence. Sisältää myös galactomycejä. Vesimäistä, todella kevyttä litkua. Imeytyy välittömästi eikä jää yhtään tahmaiseksi. Tuntuu kosteuttavan aika tehokkaasti tuollaiseksi kasvovesituotteeksi. En yleensä oo oikeen innostunut näistä essence/toner yms. tuotteista mutta tää on kyllä aika hyvää! Rauhoittaa mukavasti kuivaa ihoa ja tuntuu kosteuttavan heti kun laittaa iholle. Voisin ehdottomasti ostaa täysikokoisen. Mulla on käytössä Bentonin Aloe Bha Skin Toner, jota myös kehutaan kosteuttavaksi ja ihoa rauhoittavaksi. Tää Secret Key on kyllä tuohon verrattuna todella paljon parempi, joten taidan vaihtaa sen omaan ihonhoitoarsenaaliini.

Secret Key Snow White Cream. Sisältää niacinamidea. Ylellisen tuntuinen rasia, mukana tuli myös muovinen spatula. Tuoksu on vähän jännä, sellainen mummomainen ja hieman puuterinen. Ei onneksi kauhean voimakas kuitenkaan. Koostumus tuntuu todella ihanalta. Silottavalta ja kosteuttavalta. Imeytyy suht nopeasti eikä jää tahmaiseksi iholle. En kuitenkaan oo huomannut mitään eroa ihossa. Ihoon on tullut nyt parin päivän sisään pari kipeää ihonalaista pattia, epäilen tätä niiden aiheuttajaksi kun olen ahkerasti nyt käyttänyt. En luultavasti ota käyttöön tuotetta sen enempää, koska se vaikuttaisi ärsyttävän ihoa.

Secret Key The Blue Cream (Moisture). Tuo sana cream ei kyllä kuvaa tätä tuotetta ollenkaan. Päinvastoin, koostumus on enemmänkin vesimäistä jellyä. Seassa sinisiä hippuja, jotka levittäessä sulavat ihoon ja muuttuvat jonkin sortin shimmeriksi. Kiva ja raikas sitruunaruohomainen tuoksu. Tämän pitäisi siis olla kosteuttava, mutta mielestäni tämä ei kosteuta yhtään. Paremminkin kuivattaa. Johtunee hyaluronihaposta, jota tämä sisältää. Ei ainakaan sovi talvikäyttöön. Harmi, sillä muuten tykkään kyllä kaikista heleyttävistä tuotteista. Iholla tää näyttää todella kivalta.

Secret Key High Protection Sun Cream Spf 50+ / PA +++. Miellyttävän tuntuista, nopeasti imeytyvää kevyttä voidetta. Tuote on valkoista, mutta tästä ei jää yhtään valkoisuutta iholle. Tuoksu on mieto, apteekkimainen. Tuntuu todella riittoisalta. Harmikseni tässä inci on myös sellainen, etten halua ottaa riskejä sen suhteen miten ihoni reagoi. Joten lähtee eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 08.02.15 - klo:13:40 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 08.02.15 - klo:13:55 »
Hetkinen, tilasin Cosmetic lovesta ja ostokori näytti 18€ ja risat ja Paypalin sivuilla näytti loppusummaksi rapiat 21€. Ottaako Paypal tuosta jotain välistä vai oisko mun kannattanut vaihtaa CL:n puolella hinnat dollareiksi? Shipping cost näytti 0,00 kuten pitääkin.

Mulla ostoskori näytti 31€, paypal verotti 37€.  >:(  Katsoin vielä erillisellä currency converterillä, mitä se sanoo dollarihinnan perusteella. Tulos oli 35€. Ei kannata näköjään luottaa Cosmetic loven eurohintoihin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 08.02.15 - klo:14:02 »
COSRX hyaluronihappoputsari:
Glycerin, Water, Stearic Acid, Myristic Acid, Potassium Hydroxide, Lauric Acid, Peg-32, Cocamidopropyl Betaine Sodium Laureth Sulfate, Glyceryl Stearate, Polyquaternium-7, Lauramide Dea, Lavandula Hybrida Oillavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Sodium Hyaluronate, Polysorbate 60, Peg-100 Stearate, Peg-7 Glyceryl Cocoate Sorbitan Olivate, Cellulose Gum, Disodium Edta

Tuli muuten mieleen sarja, jonka putsarit voisit vilkaista myös - Klairs ainakin markkinoi itseään herkkäihoisten sarjana. Itse tykkään ihan valtavasti sarjan BB:stä, alkaa lähestyä HQ asemaa arsenaalissa. Tuttu on tykännyt sarjan puhdistusöljystä. Sarjasta löytyisi öljyn lisäksi vaahtoputsari Rich Moist Foaming Cleanser:
Water, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Propylen Glycol, Lauric Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium, Hyaluronate, Dimethyl Sulfone, Potassium Hydroxide, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Betaine, Stearic Acid, Chamaecyparis Obtusa Water, Ananas Sativus(Pineapple) Fruit Extract, Chlorphenesin, Melaleuca, Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Allantoin, Panthenol, Citric Acid, Pyridoxine, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hibiscus Esculentus, Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Arctium Lappa Root Extract, Hibiscus Mutabilis Flower Extract, Corchorus Olitorius Leaf Extract, Hydrolyzed Pea Protein, Lecithin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Phytosterols, Squalane, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Ceramide 3, Propanediol, Apium Graveolens (Celery) Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Extract, Brassica Rapa Turnip) Leaf Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Solanum, Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Lysine HCl, Proline, Sodium Ascorbyl Phosphate, Acetyl Methionine, Theanine, Tocopheryl Acetate, Panax Ginseng Callus Culture Extract, Piper Methysticum Leaf/Root/Stem Extract, Centella Asiatica Extract, Portulaca Oleracea Extract, Beta-Glucan, Papain
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #243 : 08.02.15 - klo:18:48 »
Olen muuten iloinen, että puhdistusöljyä etsiessäni päädyin valitsemaan Innisfreen vaihtoehdon - enkä esimerkiksi tuota paljon kehuttuakin SkinFood Black Sugar oilia. Jälkimmäisen sarjan tuotteissa käytetään yllättävän paljon mineraaliöljyä.. Ei sillä, että se olisi kaikkien iholle huono vaihtoehto, mutta itseään ekologisena ja syötävän hyvän imagolla mainostavan firman kuvaan se ei mielestäni ole loogisin raaka-aine...

Tuo mansikkanaamio puolestaan kiinnostaa lukemieni käyttökokemusten perusteella - huomattavasti Black sugaria hellempi...

Kunhan Innisfreen Olive Cleansin oil loppuu, kokeilen ehkä Klairsilta vastaavaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 08.02.15 - klo:21:06 »
Olen vähän jäänyt koukkuun näihin ihonhoitorutiineihin. Minähän en ole koskaan oikein välittänyt kosmetologilla käynnistä, mutta kotosalla tehdyt hoitorutiinit ovatkin aika miellyttäviä! Olen alkanut käyttää aikaa etenkin iltarutiiniin selkeästi enemmän kuin aikaisemmin.

Laitoin saunan jälkeen Encan sheet maskin tuosta Wishtrendin naamiopakkauksesta, pitäisi olla ihoa rauhoittava ja epäpuhtauksia / aknea hoitava. Paras naamion muoto tähän saakka, maski on leikattu kahteen osaan. Tosi miellyttävä, mieto ja hieman lääkemäinen tuoksu - ja tuntuu tosiaan ennemmin rauhoittavalta kuin superpuhdistavalta. En osaa vaikutuksesta vielä kyllä sanoa sen ihmeempää. Edit. öh, etanoli toisena incissä, right... Onneksi näitä oli paketissa vain yksi.

Joo, kyllä noita incejä saa tavailla ihan samaan tapaan kuin länsimaisten tuotteiden kanssa, mielikuvat ja todellisuus eivät aina kohtaa. Katselin, että Cosmetic Loveen oli tullut aika paljon Nature Republicin tuotteita, noihin en ole vielä ehtinyt ihmeemmin perehtyä, mutta mielikuvatasolla ihan kivanoloinen sarja.

Etude Housen Face Blur pohjustajasta (se jossa oli tosi cheesy mainos) on näköjään blogeissa tykätty. Vähän kiinnostaa...  ;D
« Viimeksi muokattu: 08.02.15 - klo:21:19 kirjoittanut Lila »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 08.02.15 - klo:21:27 »
Etude Housen Face Blur pohjustajasta (se jossa oli tosi cheesy mainos) on näköjään blogeissa tykätty. Vähän kiinnostaa...  ;D

Mä tilasin itselleni tuon. ::) Se oli vähän sellainen mieliteko-ostos enemminkin. Voin kertoa sit kokemuksia jahka se tulee ja pääsen testaamaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 08.02.15 - klo:21:27 »
^^ Sama juttu iltarutiineissa. Atopia-ketjuun kirjoittelinkin, kuinka paljon paremmin oma iho voi huolellisen kerrostusrutiinin myötä. Niin se näkyy olevan, että kosteutusta saa olla reilusti - 'less is more' ei aktivoi ihon omia suojamekanismeja, vaikka sitä jotkut asiantuntijat väittävätkin  ::)
Näin talvella ihonhoitotuotteiden kerrostaminen ilmiselvästi toimii, vaikka en käytäkään vain korealaisia tuotteita. Alkuun se kolme, neljäkin kosteustuotetta kasvoille tuntui paljolta, mutta yllättävän pian se kaikki imeytyy... eikä iholla aamulla ole enää mitään merkkejä paksuista voiteista.

Yleisin rutiini itselläni on putsauksen jälkeen Paulan kosteuttava kasvovesi (se käy jo seerumista), sitten esim. Mizonin etanavoide tuubissa, sen jälkeen ohuehko kosteusvoide (esim. La Roche Posay Ultra Toleriane), sitten ehkä argan-öljyä,  lopuksi Yves Rocherin Nutrition-voide tai jokin muu paksu mönjä sleeping packin osaa hoitamaan  :D

Päiväaikaan viimeiseksi aurinkosuojavoide tai BB.

Iho kiittää... ei enää kuivia läikkiä otsalla tai nenällä.

Etude Housella on jokin toinenkin pohjustaja, en oikein päässyt jyvälle noiden kahden välisestä erosta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 09.02.15 - klo:05:47 »
Myös mulla on ihonhoitorutiini kokenut Korea-tuotteiden myötä suurpäivityksen ja siitä on tullut iltainen spa-hetki. Olen muutenkin aina keskittänyt suihkussakäynnit, hiustenpesut ja ihonhoidon iltaan ja tämä sopii siihen mainiosti. Tuotteiden kerrostamiseen olen aivan myyty. Tässä on menossa varmaan melkoinen kuherruskuukausi vielä, koska täkäläinen kosmetiikka ei juuri nyt kiinnosta ollenkaan  :D

Mun iho voi tosi hyvin ja se on älyttömän iso asia kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta. Usean tuotteen samanaikainen kerrostaminen sallii myös tarkkaa räätälöintiä juuri kulloistenkin tarpeiden mukaan.

Tällä hetkellä olen putsannut ihon vaahtoavalla puhdistusaineella käsin (tilaamani ElishaCoyn puhdistuslaite on juuri nyt vähän liikaa tosi kuivalle iholle), sen jälkeen kasvovesi, ohut seerumi, kosteusvoide, mahdollisesti täsmätuote tietyille kasvojen oslle, välillä toinenkin kosteusvoide ja viimeiseksi sleeping pack. Silmänympärysiholle laitan oman seerumin ja voiteen. Kerran-pari viikossa laitan puhdistetulle iholle naamion (sheet maskin) ja sen jälkeen sleeping packin.

En oikein tiedä miten noita sleeping packeja suomeksi kutsuisi, niille ei oikein ole suoraa vastinetta länsimaisessa kosmetiikassa. Ovat usein aika tahmean ja kiiltävän pinnan jättäviä, naamiomaisia tuotteita.

Tuli muuten mieleen sarja, jonka putsarit voisit vilkaista myös - Klairs ainakin markkinoi itseään herkkäihoisten sarjana. Itse tykkään ihan valtavasti sarjan BB:stä, alkaa lähestyä HQ asemaa arsenaalissa. Tuttu on tykännyt sarjan puhdistusöljystä. Sarjasta löytyisi öljyn lisäksi vaahtoputsari Rich Moist Foaming Cleanser:

Tämä kuulostaa lupaavalta. Mun kokeilemat putsarit ovat olleet lähinnä tosi tujuja ja kuivattavia ja ihoni kaipaa enemmänkin hellävaraisuutta. Viimeisimmässä paketissa tullut Enesti Day to Day Pomegrante Acerola Foaming Cleanser on vähiten kuivattava ja menettelee hyvin kuivallakin iholla, mutta sekin jättää ihon aivan natisevaksi ja kirvelee vaahdotettaessa hiukan. Olen silti uskaltanut käyttää, koska iho voi ihan hyvin tuon jälkeen eikä kiristä tai kuivu karheaksi.  Vaahto on tässä aivan ihanaa, sellaista tosi paksun kermavaahdon kaltaista täyteläistä pehmeyttä.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 09.02.15 - klo:09:06 »
Epäilen, että useimmat noista vaahtoputsareista toimivat parhaiten kaksoispuhdistuksen osana. Olenkin testaillut kotona puhdistusta nyt niin, että olen hieronut muutaman tipan luonnonöljyä kasvoihin aluksi meikkiä irrottamaan - ja sitten puhdistanut tuon mönjän iholta vaahtopesulla. On minusta näin hellävaraisempi kuin pelkkä vaahtopesu. Ja meikki kuin meikki lähtee varmasti  :D. Kannattaa testata.

Kai se öljyputsarikin on tilattava  ::).

Ja tosiaan, noita essencejä ja seerumeita lisää, minulle on nyt siunaantunut nuo hapot, joita käytän kasvoveden jälkeen 2-3 kertaa viikossa ja C-vitamiini, joka menee iholle muina iltoina ennen voidetta tai sleeping packia. Ihan mahtavaa, että hyvälaatuisia seerumeitakin saa kohtuuhintaan.

En ole ihan hirveän innostunut tuosta sleeping packista kumminkaan, tuo tahmeus häiritsee yöllä, kun tyynyliina tarttuu poskeen. Tykkään, että iltatuotteetkin uppoavat ihoon kunnolla. Bentonin Steam Creamia voi tarvittaessa hieroa nahkaan runsaastikin ja se imeytyy kyllä, kunhan on vähän aikaa, kevyt kasvohieronta auttaa myös. Tuon ruusu-packin tuoksu on myös minulle vähän liikaa.

Double Ton-Up Whitening Cream ja Lailly 7 Seconds Makeup Booster Memeboxista ovat molemmat ostaneet paikkansa meikin alle hyvin sopivina päivävoiteina. Aamurutiini minulla on nopea, hyvin kevyt puhdistus (vaahtoa lähinnä T-alueelle), kasvovesi, nopeasti imeytyvä seerumi (vitamiiniseerumi Memeboxista) ja jompi kumpi noista päivävoiteista. Tähän menee aikaa n. 3 min, joka sopii hyvin kiireisempäänkin aamuun. Meritähtivoidetta saatan vielä lisätä silmänympärysiholle ja huuliin ennen meikkiä, jos aikaa on.

Tuo Encan naamio oli kyllä incistä huolimatta aika hyvän tuntuinen ja iho näytti naamion jälkeen todella hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 09.02.15 - klo:09:50 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 09.02.15 - klo:11:09 »
Mihinkähän väliin sen C-vitamiiniseerumin vielä lykkäisi? Ajattelin keväällä tilata eBaysta sellaisen - todennäköisesti tuon Ciraclen.. Sen pitää kai saada vaikuttaa iholla hetki ja imeytyä kunnolla, aivan kuten AHA ja BHA.

Onko joku testannut Klairsin kosteuttavan sheet maskin..? sellainen tuli viimeisimmän paketin kylkiäisenä vessanraikaistuksen ohessa. Samassa laatikossa oli myös näytepakkaus Chico y Chica-tuotteista, vaikuttivat melko tujuilta nimien perusteella... salisyylihappoa ym.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 09.02.15 - klo:11:14 »
Mäkin oisin kiinnostunut jostain hyvästä käsivoiteesta! Mulla on ihan rutikuivat kädet. Saan helposti käsien pesuaineesta punottavia haavaumia kun kädet on niin kuivat. Mulla on kyllä jo n. ziljoona erilaista käsivoidetta kokeiltuna (sekä apteekin että eri kosmetiikkamerkkien) mutta mikään ei oikeen tunnu riittävältä. Paras kokeilemani tähän mennessä on Yves Rocherin Cold Weather Balm.

Mulla on itseasiassa juurikin tuo SecretKeyn Donkey Milk Whipping Hand cream, ja se jättää ihanan sileät kädet ja kuivuu salamana, mutta se tunne ei kestä. :-\ Käsien ihoa pitää rasvata uudelleen jo puolen tunnin päästä ellei aiemmin. Oon melkein viikossa kuluttanut tuon pienen käsivoiteen jo puoleen. Eli se ei todellakaan ole riittoisaa tai riittävän tehokasta. Hajukin on aika inhottava mummomainen ja pistävä. Käsien ihon kunto ei ole tuolla myöskään parantunut, vaikka olen pistänyt yöksi aina jotain tehokkaampaa.

Jos on aivan pakko olla korelalainen, niin Mizonin Olive Honey cream vaikuttaa lupaavan ravitsevalta... Muussa tapauksessa osaisin kehua Dermosilin Käsivoide E:tä..  :D

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 09.02.15 - klo:12:08 »
^ Ei ole aivan pakko olla korealainen. ;D Ajattelin vain, että sieltä löytyisi jotain tehokamaa, samaan tapaan kuin kasvojen iholle. Tuo Mizon kuulostaisi niiiiiin hyvältä ja oon tainnut sitä silmäillä aiemminkin, mutta olen hunajalle niin allerginen etten viitsi kokeilla. :-\ Siis iholle laitettaessa saan sillä aina aikaan pelkkää punoitusta ja kirvelyä. Useampaa hunajatuotetta oon kokeillut, niin siksi tiedän ettei ne sovi mulle. Voi höh! Pitää katsella löytyisikö Mizonilta jotain muuta.

Mulla on tuota Dermosilin E-vitamiini käsivoidettakin. Minusta se ei ole kovin kummoista. Tai en ainakaan ole huomannut sen kosteuttavan yhtään. Mulla on vissiin liian haastava iho kaikin puolin. ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 09.02.15 - klo:12:14 »
Harmillinen tuo hunaja-allergia... Jos apteekin valikoimasta mikään ei sovi (Avene Cold Cream, La Roche Posay etc).. niin uskallan suositella The Body Shopin Hamppua - on aikamoista tehotahnaa. Tuoksu ei ole kaikkien mieleinen, mutta itselläni ainakin tekee ihmeitä.
Nykyiset Yves Rocherin vaihtoehdot ovat myös todella laadukkaita ja usein edullisiakin - se Plaisirs Nature Oliivi pumppupullossa on ohuehkoa kamaa koostumukseltaan, mutta kosteuttaa hyvin.

(Anteeksi sivukommentti, sallittakoon se tällä kertaa..)

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 09.02.15 - klo:12:50 »
Kiitos vinkeistä! Tuo Body Shopin voide pitää ainakin käydä tsekkaamassa paikan päällä.

Löysin ehkä maailman söpöimpiä käsivoiteita selatessani: Lesser-Panda avokadokäsivoide ja Ocelot kaakaokäsivoide. Oiih. :l Luin vaan kokemuksia noista, että eivät olisi hirveän kosteuttavia. Tämä Holika Holikan Skin & Good Cera Ultra Hand Cream käsivoide taas vaikuttaisi aika hyvältä. Samoin kuin Tämä Misshan Real Moist 24 Hand Cream Argan Oil käsivoide. Misshan voide edullisuudellaan houkuttaisi enemmän.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 09.02.15 - klo:12:57 »
Mihinkähän väliin sen C-vitamiiniseerumin vielä lykkäisi? Ajattelin keväällä tilata eBaysta sellaisen - todennäköisesti tuon Ciraclen.. Sen pitää kai saada vaikuttaa iholla hetki ja imeytyä kunnolla, aivan kuten AHA ja BHA.

Onko joku testannut Klairsin kosteuttavan sheet maskin..? sellainen tuli viimeisimmän paketin kylkiäisenä vessanraikaistuksen ohessa. Samassa laatikossa oli myös näytepakkaus Chico y Chica-tuotteista, vaikuttivat melko tujuilta nimien perusteella... salisyylihappoa ym.

Juuri näin teen - ja lisäksi odotan ennen seerumin laittoa, että kasvovesi on ennättänyt kunnolla imeytyä. Ciracle uppoaa ihoon kyllä hyvin, mutta tässä kumminkin yksi syy siihen, että illalla ihonhoitoon menee vähän enemmän aikaa. AHA:n ja BHA:n kanssa en käytä tuota samaan aikaan, mutta hyaluronihappoa olen kerrostanut päälle. Samoin varmaan voisi peptidejä, etanaseerumia, galactomyces-seerumia...

Minulla on yksi tuollainen naamio, mutta valitettavasti en ole sitä vielä testannut.