Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 443737 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #255 : 09.02.15 - klo:13:18 »
^ Minuakin nuo whitening-tuotteet kiinnostaisivat, mutta tosiaan täytyisi perehtyä niihin paremmin ennen tilaamista. Itsekin olen aika pihalla niiden kanssa.  :D Tähän mennessä olen tainnut katsoa siitä Tony Molyn panda purkissa olevasta whitening tuotteesta jonkun YouTube-esittelyn ja ehkä se voisi ollakin sellainen, josta voisin kokeilun aloittaakin paremman selvittelyn jälkeen.

Mä sain muuten tilauksen mukana neljä näytepakettia Panda's Dream White Magic Creamia. Se kyllä vaalentaa ihoa, mutta vain väliaikaisesti. Ilmeisesti siinä on jotakin väriainetta mukana. Mukavan kosteuttavaa se kyllä on. Näyttää paksulta ja rasvaiselta, mutta iholle levitettäessä tuntuukin ohuelta ja imeytyy nopeasti. Tuoksu on tosi vahva, mutta haihtuu suht nopeasti.

Minulle tuli näyte Panda's Dream Hand Creamista, ja siinä on kyllä niin hyvä tuoksu! :D Voide imeytyy hyvin ja jättää kädet pehmeiksi. Kyseisen sarjan tuotteet on kaikki söpön näköisiä, mutta sarjasta ei varmaan noin muuten saa irti sitä, mitä etsin (sarjan tuotteet valkaisevia ja kirkastavia.) Tosin se Panda's Dream Brightening Eye Cream voisi kiinnostaa.

Mizon All In One Snail Repair Cream 75ml
on tulossa seuraavaksi kokeiluun, koska tarvitsen jonkun kosteuttavan kasvovoiteen. ;)

Edit. Mizon All In One Snail Repair Cream INCI:

Snail secretion filtrate, cetearyl olivate, sorbitan olivate, cetearyl alcohol, stearic acid, glyceryl stearate, hydrogenate vegetable oil, dimethicone, triethanolamine, carbomer, butylene glycol, PEG/ppg-17/6 copolymer, polyacrylate-13, polyisobutene, polysorbate 20, sodium polyacrylate, caprylyl glyocol, ethylhexyglycerin, tropolone, adenosine, sodium hyaluronate, portulaca oleracea extract, betula platyphylla japonica juice, amica Montana flower extract, Artemisia absinthium extract, achillea milefolium extract, gentian lutea root extract, alcohol, camellia sinensis leaf extract, centella asiatica extract, copper tripeptide-1, human oligopeptide-1, propylene glycol, rubus idaeus (raspberry) fruit xtract, beta-glucan, palmitoyl pentapeptide-4, disodium edta
« Viimeksi muokattu: 09.02.15 - klo:13:46 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 09.02.15 - klo:14:01 »
Ei kestä minullakaan aasinmaitokäsivoide kauan. Olen kyllä tykkäillyt tuon hyvän imeytyvyyden takia, mutta minulla pahaa kuivuutta on käsissä lähinnä kynsien ympärillä, ne tarvitsevat järeämpiä toimia muutenkin. Ihon peruskosteutukseen ihan riittävä. Mummosaippuatuoksu ei miellytä minuakaan, ihan kuin olisi jollain LUX-saippualla pessyt kädet  :P. Katselin seuraavaksi voiteeksi ehkä Mamonden Pomegranate Rich Hand Creamia - lähinnä ihanan tuubin takia. Ja siksi, että pidän granaattiomenasta  :D.

« Viimeksi muokattu: 09.02.15 - klo:14:03 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 09.02.15 - klo:14:51 »
Mä en ole päässyt yhtään tuohon kerrostamisen pariin.  ;D Illalla puhdistuksen jälkeen lätkäisen naamaan joko AHA:aa tai BHA:ta, enkä laita päälle enää mitään! Tuntuu että nuo tehoavat paremmin kun saavat olla yön ilman kosteusvoiteen peittoa. Ihme kyllä naama ei ole tästä kuivunut. Ainoa mikä kuivuu on finnit itsessään!  :)

Elishacoyn 3D spin cleaner on ollut nyt käytössä iltaisin. Niinkuin täällä on aikaisemmin todettu, on tuo hökötys hieman heppoisen muovilelun oloinen. Odotin ehkä jotain hienompaa... No onhan se sentään kevyt ja helppo kuljettaa mukana. Jos olisin ostanut tuon normaalihinnalla, niin olisi varmaan vähän harmittanut.
Olen käyttänyt spin cleaneria kyllä tunnollisesti, ja ajaa se asiansa - eli poistaa meikin tarkemmin ihohuokosista ja kuorii kevyesti. Harjasosa saisi mun mielestä vaan olla isompi, sillä nyt tuota pientä päätä saa pyörittää ympäri kasvoja kyllästymiseen asti. Eli rentouttavaa ja miellyttävää se mun mielestä ei ole.  ;D Se natinaääni välillä käy myös hermoille...

Kokemusta muista sähköisistä kasvoharjoista mulla ei ole, joten en osaa verrata tehoa ja käyttömiellyttävyyttä esimerkiksi Clarisoniciin. En vaan raaskisi koskaan sijoittaa 160 euroa kasvoharjaan, joten tuskin tulen esim. Clarisonicia kokeilemaankaan. Kyllä tuo Elishacoy saa kelvata.

Laitteen mukana tullut Vita capsule vaahtoava putsari oli todella pettymys. Iho ärsyyntyi, vaikka incissä on kosteuttavia ja rauhoittavia ainesosia. Vaahto oli kyllä miellyttävä, mutta poispestessä iho tuntui oudon nahkealta ja vahapintaiselta. Vähän niinkuin iholla olisi ollut parafiinipitoinen halpiskäsivoide.  0_0
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 09.02.15 - klo:15:07 »
Minä olen vaaninut tosiaan tuota Iopen laitetta. Varmaan samanlainen rimpula - mutta harja näyttää rakenteeltaan samanlaiselta kuin Clarisonicin Cashmere harjat.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 09.02.15 - klo:15:17 »
ElishaCoyn laite on aika erikoinen (tai mistä minä tiedän, en ole muita kokeillut  :)). Se on höyhenenkevyt ja pehmeä iholla, harjan liike tuntuu lähinnä keveältä silitykseltä, mutta silti kiskoo kaikki moskat mukaansa ja lopputulos on aika kuivattava. Riippuu varmasti käytetystä puhdistusaineesta, tähänastiset ovat olleet melkoisen peseviä. Mukana tullutta en ole vielä avannut. Hidasta pyörittelyä on ja painaa ei voi yhtään tai laite hyytyy.

Ihohuokoset tuntuvat puhdistuvan kyllä ja muutenkin olen ihan tyytyväinen tulokseen, mutta juuri nyt en kuitenkaan käytä kuin ehkä kerran viikossa, koska iho on pakkasten jäljiltä niin rutikuiva. Kevään tullen varmasti sopii paremmin. Tämän enempää en puhdistuslaitteista halua maksaa, toivottavasti tuotteen käyttöikä on pitkä heppoisesta rakenteesta huolimatta.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 09.02.15 - klo:17:09 »
Koko ajan tekee mieli tilata lisää kaikkea kokeiltavaksi. Kunhan nyt edellisetkin ensin tulisi ja kokeilisi niitä! Hirveä hinku vaan tilata, en malttaisi odottaa...

Iskin nyt silmäni esimerkiksi tällaiseen kokoonpanoon. Vitamiinipitoinen paksu naamio ja ohut kasvogeeli. Hinta yhteensä 56 dollaria.

Yrittäkääpä vain lukea tuo esittelyteksti hengästymättä.  ;D Hirveä määrä tekstiä ja kuvia ja infoa ja hypetystä. Huh.

Lisäksi pitkään on jo kummitellut mielessä c-vitamiiniseerumin hankinta. C20 -merkillä on uudistunut Pure Vitamin C21.5 Advanced Serum, jonka pitäisi olla tahmaamaton ja inci vanhaan versioon verrattuna riisutumpi ja paranneltu. Hirveän kallis se ei ainakaan ole, tällä hetkellä hinta 24,99 dollaria. Tuo riisuttu inci houkuttelee, ja se että pelkän veden tilalle on vaihdettu tyrnivesi.

Mutta en mä nyt noita kaikkia voi millään tilata. Ehkä c-vitamiiniseerumi ja tuosta ylemmästä kombosta vain voide. Poispestävä naamio ei ehkä ole niin tarpeellinen juuri nyt. Voiteelle mulla olisi kyllä käyttöä, koska tällä hetkellä mulla ei ole mitään sellaista suosikkivoidetta joka olisi tullut jäädäkseen.

Ja näin sitä huijataan itseään...  ::)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #261 : 09.02.15 - klo:18:07 »
Itseäni taas kiinnostaa WishTrendin valikoimasta tämä I'm From Honey Mask - rakastan hunajatuotteita  :)

P.S. Tuo tyrnilehdistä ja -marjoista uutettu naamiomönjä on kyllä niin vihreänterveellisen näköistä, että ruokahalu voi jo mennä sen levittelyssä... :D
Mieluummin sentään vaaraton ja tuttu tyrni kuin jokin linnun- saati muun otuksen jätös...
« Viimeksi muokattu: 09.02.15 - klo:18:09 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #262 : 09.02.15 - klo:23:13 »
^ Ei ole aivan pakko olla korealainen. ;D Ajattelin vain, että sieltä löytyisi jotain tehokamaa, samaan tapaan kuin kasvojen iholle. Tuo Mizon kuulostaisi niiiiiin hyvältä ja oon tainnut sitä silmäillä aiemminkin, mutta olen hunajalle niin allerginen etten viitsi kokeilla. :-\

Minullakin oli vieno ajatus siitä, että josko korealaisten tuotteista löytyisi tehokkaampia tuotteita.  ;D Täytyy kyllä etsiskellä aiheesta lisää tietoa, jota ei nyt ihan niin helposti kuitenkaan löydy verrattuna kasvotuotteisiin.  Tuo Mizonin voide olisi minuakin houkutellut, mutta samoin kuten sinulla Keesha niin olen huomannut omallakin kohdalla, että hunaja saattaa enemmänkin ärsyttää ihoani ulkoisesti käytettynä.

Käyttelen nyt sitten tuon Secret Keyn käsivoiteen jahka se saapuu ja katson sen jälkeen, mitkä on tuntemukset tuotteesta. Näkee sitten jos löydän vielä jonkun muun kokeilunarvoisen käsivoiteen huokealla hinnalla korealaisen ihonhoidon saralta. Muutoin taidan palata sitten vaan käyttämään Lidlin omaa punaisessa tuubissa olevaa varsin riittoisaa käsivoidetta. Jossain vaiheessa tuntui, että voide ei ihan enää tehonnut samanlailla, mutta tässä siis myös yksi Suomen markkinoilta löytyvä ja suositeltava tuote.  ;D Kyseinen voide on kuitenkin yksi parhaimmista käyttämistäni käsivoiteista ja etenkin edullinen! Pitkään käytin voidetta hyvin tyytyväisenä ja se sen aikainen sopimattomuus käsilleni voi nyt johtua vaikka mistä. Ehdottomasti kyllä joku kerta vielä voiteen nappaan Lidlin hyllyltä!

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #263 : 10.02.15 - klo:10:51 »
Löysin tällaisen "lunttilapun" aasialaiselle ihonhoidolle tyypillisistä ainesosista. Lähteitä ei tosin ole mainittu, joten tuossa on varmaankin lähinnä lueteltu asioita tuotteiden pakkauksista ja mainosteksteistä. (Löytääkö joku huutavia asiavirheitä?) Kokeneemmille "harrastajille" varmaan tuttua juttua, mutta ehkäpä kätevä varsinkin aloittelijoille. Ja onhan tuo myös hemmetin söpö. :D

Sources or didn't happen.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 11.02.15 - klo:14:19 »
^Vähänkö söpö  :D

Tilasin eBaysta muutamia hehkutetuimpia tuotteita:
Benton Snail Bee High Content Essence
Missha Time Revolution The First Treatment Essence
Tonymoly Appletox Smooth Massage Peeling Cream
Tonymoly Panda's Dream White Sleeping Pack
Tonymoly Magic Food Banana Sleeping Pack

Tonymolyn pakkaukset ovat överisuloisia ja tähänastiset kokemukset tuotteista positiivisia. Bentonin seerumia on kehuttu vähän joka puolella ja samoin Misshaa. Muut ovat täysikokoisia tuotteita ja Misshan essenceä (mikä se sitten suomeksi onkaan, esanssi?) on 20 kpl:n erä näytepussukoita.

OST C21.5 -seerumi olisi vielä sellainen must-have...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #265 : 11.02.15 - klo:14:46 »
^Kerro sitten kokemuksia.

keneltä myyjältä löysit 20 näytepussin kokoelman?

Panda's Cream-tuotteissa on arvioiden mukaan ihana tuoksu (makuasia tietysti), mutta vaalennustehot väliaikaisia (sinkki..?)
Banana Sleeping Pack kuulostaa söötiltä...liekö banskumössömäistä...

Tuo edellisen kuvan ainesosalista näyttää melko tutulta - retinol, B-vitamiini ja C-vitamiini on hyviksi havaittuja ja tunnustettuja nuoruuden ylläpitäjiä. Erikoisuuksia Korean markkinoilta ovat etanalima, meritähti, mehiläismyrkky ja possukollageeni  ;D

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 11.02.15 - klo:15:54 »
Myyjä oli f2plus1. Muita myyjiä tilaamilleni tuotteille olivat rinishop, rubyruby ja cherrykiss, ainakin jokaisesta tuli vuorokauden sisään dispatched-ilmoitus :) Kaipa ne sieltä muutamassa viikossa alkavat tupsahdella.

TesterKorean pakettia odottelen varmaan seuraavaksi.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 11.02.15 - klo:17:12 »
Hain tänään postista toisen memeboxini (detox & renew). Tässä kaikki tuotteet ovat sellaisia, joita testailen mielelläni. Tai siis testasin jo neljää tuotetta viidestä. Edelliseen (moisture) boxiin verrattuna huima parannus.

Matkalla on vielä viimeiset tilaukset (seeds & flowers ja anti-aging). Toivottavasti näissä molemmissa on yhtä kiinnostavat tuotteet kuin tässä detox  renew:ssa.

Tuosta chew:n lisäämästä cheat listista löytyi aika vähän korealaisiksi / aasialaisiksi erikoisuuksiksi mieltämiäni juttuja (mehiläismyrkky, ferment, riisi ja meritähti). Etanalimaa olen vedellyt naamalleni jo ennen juurikasvuaikojani (ja ennen nettishoppailuun hurahtamistani) ja synake taitaa olla tehoaineena useamman (kalliin, mutta harvinaisemman) sarjan anti-age-linjan tuotteissa. Kollageenia pidän vähän vanhanaikaisena tehoaineena (taisi olla länsi-kosmetiikassa iso juttu joskun 30 vuotta sitten). Vähän kyllä epäilen sen tehoakin iholle siveltynä.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 11.02.15 - klo:17:31 »
Mulla on noista Tonymolyn banaanituotteista käsivoide, se on ihana! Tuoksu on superherkullinen, jos sellainen esanssibanaani omiin hajunystyröihin kolahtaa. Imeytyy tosi nopsasti mutta on kuitenkin kelpo kosteuttaja, mainio käsilaukkukaveri - pakkauksella saa myös herätettyä riemua kanssaihmisissä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 11.02.15 - klo:17:56 »
Mä sain yhdessä tilauksessa monta näytettä Tonymolyn Panda's dream white hand creamista, joten niitä olen nyt käyttänyt pois :) Tuoksu ei oikein minua miellytä ja koostumus tuntuu ainakin näytepussista puristettuna aika jankilta. Levittyy siitä huolimatta iholle kuitenkin ihan hyvin. Menee kategoriaan “ihan ok, mutta ei ostamisen arvoinen”.

Muita kokeiluja:
Mizon hyaluronic acid 100 – Vetisempää kuin Now foods solutions hyaluronic acid firming serum eikä jätä yhtä kiristävää tunnettakaan kasvoille kuin firming serum. En vielä pysty mitään pidemmän aikavälin vaikutusta kommentoimaan, mutta näistä kahdesta Mizon vie voiton iholle jäävän miellyttävämmän tuntuman vuoksi.

Etude house collagen moistfull peeling wash (näyte) – Väritöntä ja sameaa geeliä. Geelissä ei ole sellaisia selkeästi erottuvia kovia rakeita niin kuin valtaosassa kuorintoja, mutta koostumus ei ole ihan sileäkään. Tuote sisältää konjacia ja jos ymmärsin oikein, niin tuo olisi se kuoriva ainesosa. Tuote pitää levittää kuivalle iholle ja hieroa pari minuuttia. Iho kyllä tuntui tuon jäljiltä pehmoiselta, mutta olen vähän vanhanaikainen tässä asiassa ja pidän enemmän perinteisistä, kunnolla rakeisista kuorinta-aineista.