^ Minuakin nuo whitening-tuotteet kiinnostaisivat, mutta tosiaan täytyisi perehtyä niihin paremmin ennen tilaamista. Itsekin olen aika pihalla niiden kanssa.
Tähän mennessä olen tainnut katsoa siitä Tony Molyn panda purkissa olevasta whitening tuotteesta jonkun YouTube-esittelyn ja ehkä se voisi ollakin sellainen, josta voisin kokeilun aloittaakin paremman selvittelyn jälkeen.
Mä sain muuten tilauksen mukana neljä näytepakettia Panda's Dream White Magic Creamia. Se kyllä vaalentaa ihoa, mutta vain väliaikaisesti. Ilmeisesti siinä on jotakin väriainetta mukana. Mukavan kosteuttavaa se kyllä on. Näyttää paksulta ja rasvaiselta, mutta iholle levitettäessä tuntuukin ohuelta ja imeytyy nopeasti. Tuoksu on tosi vahva, mutta haihtuu suht nopeasti.
Minulle tuli näyte
Panda's Dream Hand Creamista, ja siinä on kyllä niin hyvä tuoksu!

Voide imeytyy hyvin ja jättää kädet pehmeiksi. Kyseisen sarjan tuotteet on kaikki söpön näköisiä, mutta sarjasta ei varmaan noin muuten saa irti sitä, mitä etsin (sarjan tuotteet valkaisevia ja kirkastavia.) Tosin se
Panda's Dream Brightening Eye Cream voisi kiinnostaa.
Mizon All In One Snail Repair Cream 75ml on tulossa seuraavaksi kokeiluun, koska tarvitsen jonkun kosteuttavan kasvovoiteen.
Edit. Mizon All In One Snail Repair Cream INCI:
Snail secretion filtrate, cetearyl olivate, sorbitan olivate, cetearyl alcohol, stearic acid, glyceryl stearate, hydrogenate vegetable oil, dimethicone, triethanolamine, carbomer, butylene glycol, PEG/ppg-17/6 copolymer, polyacrylate-13, polyisobutene, polysorbate 20, sodium polyacrylate, caprylyl glyocol, ethylhexyglycerin, tropolone, adenosine, sodium hyaluronate, portulaca oleracea extract, betula platyphylla japonica juice, amica Montana flower extract, Artemisia absinthium extract, achillea milefolium extract, gentian lutea root extract, alcohol, camellia sinensis leaf extract, centella asiatica extract, copper tripeptide-1, human oligopeptide-1, propylene glycol, rubus idaeus (raspberry) fruit xtract, beta-glucan, palmitoyl pentapeptide-4, disodium edta