Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446367 kertaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #270 : 11.02.15 - klo:18:01 »
Kaipaisin jotakin ihon veltostumista ja ryppyjä ehkäisevää, mutta en osaa päättää mitä kokeilisin. Joku sleeping pack tai seerumi? Vai molemmat? Mun iho on kuiva ja herkästi tukkeutuva. Rypyn alkuja meinaa jo tulla ja leukaperät roikkuu. Mitkähän ainesosat tilanteen pahenemista hidastaisi?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 11.02.15 - klo:19:09 »
Kollageeni ihonhoitotuotteissa ei kaiketi ihon kollageenikerrosta vahvista - mutta kosteuttajana se on kyllä erinomainen. Tuo Mizonin kollageenikasvovesi on minun iholleni ihan huipputuote, vähintään yhtä hyvä kuin Paulan kosteuttavat.

Bast - katsele jotain peptidiseerumeita tai reinolivoiteita/seerumeita, mikä ettei antioksidanttejakin - ja omalle iholle sopivaa kosteutusta. AHA/BHA-kuorinta pari kertaa viikossa estämään tukkeutumista ja parantamaan ihon rakennetta. Seerumit ovat minusta monipuolisempia ja mukavampia käyttää kuin sleeping packit, osa toimii päiväkäytössäkin. Mutta jonkun kosteuttajan kyllä moni tarvitsee seerumin päälle.

Muoks - iiih - Anti Aging boksi!
« Viimeksi muokattu: 11.02.15 - klo:20:19 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 12.02.15 - klo:00:57 »
^ AHA/BHA-juttuja mulla onkin jo käytössä ja kosteutukseen Bentonin Snail Bee High Content Steam Cream. Tähän lisäksi olisi hyvä saada vielä joku tehoaine. Vaihtoehtoja on vaan niin runsaasti, että en osaa päättää.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #273 : 12.02.15 - klo:01:13 »
^Jos löydät jonkun tehokkaan kiinteyttäjän, kerro ihmeessä. Itsellä ei ryppyjä ehkä niinkään, mutta ikä + painonpudotus meinaa uhkaavasti löystyttää kasvojen ihoa..
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 12.02.15 - klo:08:58 »
Olen tosiaan itse katsellut noita peptidiseerumeita, peptideistä kun on jonkin verran ihan tutkittuakin tietoa vaikutuksesta. Ciraclella on Anti Wrinkle Drama Essence, Mizonilla Peptide 500 ampoule, misshalla Near Skin -sarjassa peptidiseerumi ja edullisempia löysin vielä minulle ennestään tuntemattomalta Skinic -merkiltä. En ole siis vielä testaillut, enkä usko noiden mitään ihmeaineita olevan, mutta ihmeainetta kiinteytykseen ja ryppyjen häivytykseen tuskin on olemassakaan. En ole vielä noita mitenkään tarkemmin katsastanut.

Memeboxissa ollut Boryn seerumi tuntuu tosi hyvältä nyt ensikokeilulta - mutta sitä en löytänyt mistään  :(. Saa kertoa, jos joku löytää näitä jostain.

Aika hauska idea on myös It's Skin:in seerumeissa. Näitä on tosi monta erilaista - ja noista voi koostaa kohtuuhintaan omalle iholle sopivan paketin: http://cosmetic-love.com/its-skin-power-10-formula-effector-30ml.html tai http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xit%27s+skin+power+10.TRS0&_nkw=it%27s+skin+power+10&_sacat=0

Noista voisi hyvin ottaa joko kosteuttavan kollageenin - tai sitten rasvaiselle iholle talintuotantoa hillitsevän pohjaksi. Sitten kiinteytyspinoon C-vitamiini, synake - ja ehkä jotain muitakin, esim. wr, q10, propolis, ye...  :P - tai jos kosteutuspuoli on kunnossa, niin sitten vaan pari-kolme tehoaineseerumia pinkkaan.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 12.02.15 - klo:09:22 »
Innisfreen Apple Juicy -putsausöljy on aivan mielettömän ihanan tuoksuista. Tuoksu on kyllä myös todella voimakas, mutta se ei tässä tapauksessa haittaa. Meikki lähtee tällä ihan kivasti, en ole yksinään kyllä käyttänyt vaan osana kaksoispuhdistusta (Korea-fiiliksissä olen mieluusti käyttänyt toisena putsarina jo aiemmin matkalta hankittua Etude Housen Red Wine -putsaria, joka sekin tuoksuu ihanalta). Tuntuu mukavan hellävaraiselta. Vedenkestävään silmämeikkiin ei pure juuri lainkaan, vesiliukoinen lähtee kohtuullisesti. Tämä ei ole minulle ongelma, kun käytän mieluummin kuitenkin erillistä ainetta silmille.

Myös COSRX:n AHA Liquid on nyt pariin kertaan ollut käytössä. Käyttöä on takana niin vähän, että vaikea sanoa mitään lopullista, mutta tuntuu että tästä olisi oikeasti ollut iloa ihon kuntoon. Ensimmäisellä kerralla tuntui aluksi vähän kihelmöivältä, mutta tunne meni aika nopeasti ohi, toisella kertaa ei ärsyttänyt enää yhtään. Viikon välein olen käyttänyt, tuntuu vaan niin kauhean pitkältä ajalta ja haluan tuloksia heti  ;D

Hankin myös Etude Housen Eye's Cream -silmänympärysvoiteen, lähinnä söpön pakkauksen ja SPF:n vuoksi. Ei mitään suurempia tuntemuksia herätä ja olen jo muutenkin löytänyt HG-silmänympärysvoiteeni Lumene Labilta, mutta aurinkosuojallinen voide tulee kyllä tarpeeseen.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 12.02.15 - klo:09:51 »

Memeboxissa ollut Boryn seerumi tuntuu tosi hyvältä nyt ensikokeilulta - mutta sitä en löytänyt mistään  :(. Saa kertoa, jos joku löytää näitä jostain.

Minulla on Memeboxissa tullut Boryn Aqua Calming Cream. Jo nyt ottaa päähän se, että voide tulee jossain vaiheessa loppumaan. On nimittäin miellyttävin kosteusvoide ikinä. Eikä tätä saa mistään, kun sen enempää google kuin ebaykaan ei tunnista koko merkkiä.

Joten minullekin saa kertoa, jos tähän merkkiin törmää missään.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 12.02.15 - klo:11:42 »
Holika Holika Wine Therapy Sleeping Mask Pack Red Wine Kiinnostaisi myös, INCI näyttää paremmalta kuin Innisfreen vastaavassa Red Wine-Sleeping packissa.

Holika Holika Wine Therapy Sleeping Mask Pack Red Wine INCI: Water,Wine Extract,Alcohol,Dipropylene Glycol,Glycereth-26,PEG-240/HDI Copolymer Bis-Decyltetradeceth-20 Ether,Glycerin,Bis-PEG-18Methyl Ether Dimethyl Silane,PEG/PPG/Polybutylene Glycol-8/5/3Glycerin,Propylene Glycol,Butylene Glycol,Glyceryl Polyacrylate,Biosaccharide Gum-1,Hydrolyzed Wheat Protein/PVP Crosspolymer,Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer,PEG-60 Hydrogenated Castor Oil,Phenoxyethanol,Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Extract,Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract,Thymus Vulgaris (Thyme) Extract,Bergenia Ciliata Root Extract,Viola Mandshurica Flower Extract,Impatiens Balsamina Flower Extract,Xanthan Gum,Adenosine,Caprylyl Glycol,Disodium EDTA,Caprylhydroxamic Acid,Fragrance,Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Extract,Yellow 5 (CI 15985),Red 227 (CI 17200)

http://www.holikaholika.ca/products/cleansing/wine-therapy-sleeping-mask/#sthash.GWMTgPJs.dpuf

Innisfree Wine Jelly Sleeping Pack INCI: Water, Butylene glycol, Squalane, Cyclopentasiloxane, Dimethicone

http://www.kskinshop.com/index.php/cleansing-mask2/if-wjsp-detail
« Viimeksi muokattu: 12.02.15 - klo:11:59 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 12.02.15 - klo:11:42 »
Mä olen käyttänyt tuota COSRX:n AHA 7 whitehead power liquidia joka päivä, yleensä iltaisin. En ole huomannut sen tekevän mitään pahaa iholle, joten olen ihan huoletta lätkinyt sitä iholle päivittäin. Sen sijaan se on tehnyt paljon hyvää! Otsaan ei ole tullut yhtään finniä (!), nenässä olevat muutamat harvat mustapäätkin ovat alkaneet kadota. Iho ei tunnu edes yhtään kuivalta tai kiristävältä. Välillä vähän irtoaa kuollutta ihosolukkoa.

Joitain pieniä epäpuhtauksia tuo AHA liquid tuntuu nostavan pintaan, mutta finnejä ei ole kyllä päässyt syntymään.

Tuon lisäksi pesen nykyään kasvot Konjac sienen avulla, joka puhdistaa meikit aivan mahdottoman hyvin ja samalla hellästi poistaa kuollutta ihosolukkoa. Myös Konjac sienessä saattaa olla syy otsan finnien vähenemiseen.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 12.02.15 - klo:12:13 »
^^Innisfree:n inci on tuolla sivulla vajaa, täällä kokonaan:
http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_f46158853.html

Huomasin, kun tuota olen vähän katsellut sillä silmällä  :3.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 12.02.15 - klo:13:26 »
^Kiitos korjauksesta :). Pisti silmään, että Innisfree Red Wine Sleeping Packissa Squalane on INCI-listassa kolmantena, mutta Holika Holika Red Wine Sleeping Packissa toisena on Wine Extract. Squalane on myös hoitava aine, mutta kuitenkin. Kumpaa näistä naamioista olet katsellut sillä silmällä? :D Mun INCI-lukutaidon mukaan Holika Holikan naamio on parempi, mutta en ole varma.

Edit. Kiitos, Lila. En ollutkaan ennen ajatellut asiaa noin :).
« Viimeksi muokattu: 12.02.15 - klo:18:13 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 12.02.15 - klo:16:10 »
Innisfreetä. Tuossa Holika Holikassa on alkoholi INCIn alussa - ja turhia väriaineita. Järjestyksen perusteella ei kannata tehdä päätelmiä siitä, kummassa yksittäistä ainesosaa on enemmän - ellei sijaintipaikat ole ihan ääripäissä, silloin ero on jo todennäköinen. Lisäksi viiniuute tuskin on mikään vakioitu ainesosa, joku viiniuute voi olla tuhdimpaa kuin toinen. Epäilyttää, että Holika Holika joutuu värjäämään punaviinituotettaan, niin värjäävää litkua se on muutenkin!

Kasviuutteiden hyvistä ja huonoista tiedän kovin vähän, mutta ainakin laventeli on potentiaalisten ihoärsyttäjien joukossa. Ei se minua jossain puhdistusaineessa haittaa, mutta en välttämättä valitsisi tuotetta, jossa se jää kasvoille pidemmäksi aikaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #282 : 12.02.15 - klo:18:53 »
Näistä vähäisistä kokemuksista ja lukemistani INCI-listoista & arvioista on muodostunut kuva, jossa Innisfree on suht laadukas ja luonnonmukaisia aineita käyttävä 'rehellinen' sarja, Etude House OK-tasoa, TonyMoly ja Holika Holika ja muutama muu. laadultaan vaihtelevia  ;D Missha on myös vakuuttanut korkealla tasollaan, samoin COSRX.
Kalliimpia ns. eliittisarjoja ei tee edes mieli kokeilla...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 12.02.15 - klo:20:43 »
Kiitos vinkeistä, Lila. Tilasinpa nyt Mizonin Peptide 500 ampoulen ja  It's Skinin Syn-ake seerumin. Ehkä jotakin C-vitamiinijuttua pitää vielä myöhemmin katsella. Lisäksi innostuin ostamaan myös kokeeksi Nature Republicin Bee Venom Mist Essencea.
Kauhea into kokeilla kaikkea mahdollista. Ehkä vähitellen pitäisi jo alkaa rajottaa tilailua.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 12.02.15 - klo:21:31 »
Kunnon palopuhe toosan vaalennusaineelle, ei hyvänen aika  ;D  ::)

http://beautynetkorea.com/product/MILKYDRESS---White-Virgin-65g/KRMIDRSK0002381/?main_cate_no=AMBE0000&display_group=1

Mulla on tuo Holika Holikan Wine Therapy Sleeping Mask, olen sitä kädelle testallut, mutta arveluttaa vähän kasvojen osalta. Koostumus on kirkasta hyytelöä/geeliä ja tuntui ihan miellyttävältä, mutta alkoholia on reippaasti. Olen vähän suunnitellut kiertoon laittamista, koska ihoni on niin kuiva.

Tilasin myös tuos bastin mainitseman Mizonin peptidiseerumin itselleni, vaikuttaa lupaavalta.