Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444437 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #285 : 12.02.15 - klo:21:56 »
Kaikenlainen tummuminen on näemmä ankarasti ei-toivottua... Nännitkin kuuluvat vaalennettavien listalle  0_0

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 13.02.15 - klo:09:31 »
Huh, huh  :D.

Kylläpä iho tosiaan voi hyvin. En usko, että koreatuotteet mitenkään kategorisesti ovat parempia, mutta minun ihoni on tykännyt näin talviaikaan ihan selvästi tästä "ylikosteuttamisesta" ja kaikesta ylimääräisestä huomiosta. Ja hyviä tuotteita löytyy tosiaan sopuhintaan. Lueskelin Paulaa taas vähäsen - ja Paula kyllä myös kehottaa kerrostamaan aika runsaalla kädellä. AHAn ja BHAn päälle voi Paulan mukaan panna oikeastaan mitä vaan, vitamiineista retinoliin. Vitamiineja voisi ja kannattaisi laittaa useampaa kirjainta kerrallaan.

BHAn / AHAn jatkuvalle käytölle ei tosiaan ole mitään estettä, välillä käytän itsekin pidempään peräkkäisinä päivinä. Nyt vaan ei tunnu olevan tarvetta tiheämmälle, iho ei ole karhea tai hilseilevä ollenkaan ja epäpuhtaudetkin pysyvät poissa vähän harvemmalla köytöllä. Toivottavasti osaan "kuunnella" ihoani oikein myös tuon harjan kanssa. Sitä en tosiaan meinaa käyttää kahta kertaa päivässä, ehkä en edes joka ilta. Mutta vahvemman meikin poistoon ja likaisemman remonttipäivän päätteeksi, voi kyllä!

Nyt tilailen tästä palkasta itselleni sen puhdistusöljyn - ja varmaan jonkun tai jopa useamman edullisen seerumin / ampoilen / essencen.

Onko kukaan muuten törmännyt mihinkään kiinnostavaan retinolituotteeseen?

Ps - päädyin tilaamaan ensi hätiin :D Clairsin puhdistusöljyn, Skinfoodin hunaja-propolis essencen http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_2f20175842.html - Mizonin peptidiampoulen ja COSRX:n Galactomyces-litkun. Sormi on vielä liipasimella Bentonin etanaliman kohdalla. Oh well...

« Viimeksi muokattu: 13.02.15 - klo:09:50 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #287 : 13.02.15 - klo:09:35 »
Triina: Paras toi "anti-aging" vaikutus tuossa yhteydessä ;D

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 13.02.15 - klo:14:49 »
Mä jollain tasolla pystyn ymmärtämään tuon aasialaisten vaalennusfanaattisuuden, koska meitä albiinosuomalaisia tummemmilla ihmisillä (ja varsinkin naisilla mm. hormonaalisista syistä) hyperpigmentaatio voi olla tosi tummaa. Kyllä mäkin voisin jotain toosavoidetta harkita, jos mulla "secret zone" muuttuisi mustanruskeaksi. ;D  :3

Noh, asiaan. :D Tilasin Missha Balticsilta Perfect Cover BB-voiteen (tuli kiire, enkä olisi ehtinyt odottamaan sen saapumista ebaysta) ja sain ihan kivan määrän näytteitä! Kokeilin eilen illalla Super Aqua Hydrating Toneria ja Super Aqua Ultra Water-full Creamia. Molemmat olivat positiivisia yllätyksiä, etenkin tuo kasvovesi koska se ei saanut mun ihoa punoittamaan yhtään. Yleensä olen ihan tomaattinaama, kun pyyhin kasvoja vanulapulla, mutta tuon kanssa mitään reaktiota ei tapahtunut ja iho tuntui tosi kosteuetulta ilman tahmeutta. Samoin tuo Water-full Cream oli ihana, tosi kosteuttava ja helposti imeytyvä. Mulle se ei tosin yksistään tuntunut riittävän yövoiteeksi, joten levitin päälle vielä Time Revolution Immortal Youth Creamia.

En kyllä tiedä mitä taikaa noissa voiteissa on, mutta mun kasvojen iho oli samanvärinen kuin kaulan iho aamulla, kun yleensä mulla on naama pikkaisen tummempi (punaisempi?) kuin kaula ja dekoltee. Samoin mun poskipään punaiset, vuosien takaisesta paleltumasta aiheutuneet pilkut olivat selkeästi haalistuneet ja peittyivät pelkällä BB-voiteella. 0_0
Mitään noista en kyllä ihan heti täysikokoisena tilaamassa, koska mulle on tulossa jo ebaysta täältä bongaamiani tuotteita.

Yksi Misshan tuote, Time Revolution First Treatment Essence, kiinnostaa mua tosi paljon. Onko kenelläkään kokemusta? Makeupalleyssa tuo on saanut hyvää palautetta.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 14.02.15 - klo:17:44 »
Mun tilaus saapui iamlove-shopista tällä viikolla ja oon testaillut ostamiani juttuja. Sain muuten todella hyvät näytteet, yhden TonyMoly Water Sheet Maskin ja läjän erilaisia ihonhoito sampleja, mm. kaipaamani Holika Holikan Good Cera Super Creamin, TonyMoly I'm Real Avocado Rich Creamin ja I'm Real Lemon Brightening Lotionin, Etude House Baby Choux Berry Basen, Lioele Waterdrop Sleeping Packin ja lisäksi jotain kosmetiikkasampleja. Ihanaa. :l

Etude House Beauty Shot Face Blur Spf 15/PA+. Vaaleanpunaista, kiiltävää, mutta suht paksua emulsiota koostumukseltaan. Hyvä, mieto puuterituoksu. Näyttää iholla hieman vaalentavalta. Tasoittaa kivasti sävyeroja. Yllättävän matta lopputulos iholla, kun oletin tämän olevan jotain heleyttävää tuotetta. Koostumuksen vuoksi jää helposti kuiviin kohtiin, mikä ei ole niin kiva. Muuten hyvä tuote, tasoittaa myös ihon pintaa ja saa ihon tuntumaan pehmeältä. Täytyy käyttää tätä lisää, että osaan muodostaa kunnollisen mielipiteen.

Etude House Pearl Aura Brightening Essence. Myönnän ostaneeni tämän osittain söpön pullon takia. ::) Koostumus on paksumman essence-tyypin kaltainen, vettä hieman jäykempää. Levittyy hyvin iholle ja imeytyy tosi nopeasti. Tuoksu on mukava, mieto ja raikas vihertuoksu. Tuntuu kosteuttavalta, mutta mitään kirkastavaa effektiä en kyllä huomaa. Koostumuksen puolesta sopii hyvin kerrostamiseen ja muiden tuotteiden alle. Kokeilin tätä myös hieman ärtyneelle iholle, mutta sain aikaan kirvelyä. Siitä päätellen tämä ei varmaan käy kovin kuivalle iholle.

Sen sijaan oon muuttanut hieman mielipidettäni siitä SecretKeyn Starting Treatment Eye Creamista. Kosteuttavaa hoitoa se ei tuo, mutta silottaa ihoa todella hyvin. :ts Silmänympärysiho tuntuu tosi kirkastuneelta ja kimmokkaalta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa maxine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #290 : 14.02.15 - klo:22:35 »

Yksi Misshan tuote, Time Revolution First Treatment Essence, kiinnostaa mua tosi paljon. Onko kenelläkään kokemusta? Makeupalleyssa tuo on saanut hyvää palautetta.

Mä olen käyttänyt pullollisen tuota FTE:tä ja aion tilata lisää. Hyvää teki mun iholle mm. pehmeytti, tasoitti väriä, heleytti huomattavasti. Olen nyt parisen viikkoa ollut ilman tätä ja vaikka ihonhoito rutiini  ei ole muuttunut muuten niin selkeästi jotenkin elottomampi iho ja kuivempi.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 15.02.15 - klo:10:17 »
Minulle tulee tuosta Time Revolution sarjasta lupaavanoloinen retinolivoide. Sitä saa alle kolmellakymmenellä dollarilla. Putkilo on isompi kuin kuvista arvaakaan, 50 ml. Pelkään vaan tuoksua, kaikki Misshan BB:t ovat olleet ihan järkyttäviä lemuamaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 15.02.15 - klo:12:59 »
Mulla on tulossa tuo FTE (tai siis reilu kasa näytteitä siitä). Kerron sitten kokemuksia :)

Oisko vinkkejä jostakin superkosteuttavasta tuotteesta, naamiosta tai voiteesta, ei väliä? Mulla menee järki tämän ihon kuvivumisen kanssa, vaikka se muuten voikin ihan mukavasti. Pintaa kiristää, kaikki pintajuonteet ovat näkyvillä ja iho on sellainen paperisen tuntuinen, kun se on niin pahuksen kuiva. Meikkipohja pahentaa asiaa, mutta ilmankaan en oikein mielelläni olisi.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 15.02.15 - klo:14:11 »
^ Mulla on noita sampleja eri voiteista, pitää kertoa sit tänne jos jokin niistä tuntuu hyvin kosteuttavalta. Mä en osaa mitään voidetta tai naamiota suositella, mutta se SecretKey Starting Treatment Essence on ehdottomasti parasta kasvovettä, mitä oon koskaan kokeillut. Ei ärsytä yhtään kuivaa tai jopa halkeillutta ihoa, ja sitä voi lätkiä todella reilustikin ja se imeytyy silti tosi hyvin. Ja se todella kosteuttaa ja helpottaa välittömästi kiristävää tunnetta esim. pesun jälkeen, mutta ei jää yhtään tahmaisen tuntuiseksi tai kiilteleväksi iholle. Aion ehdottomasti hankkia sitä ison pullon.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 15.02.15 - klo:15:18 »
Mulla on tulossa tuo FTE (tai siis reilu kasa näytteitä siitä). Kerron sitten kokemuksia :)

Oisko vinkkejä jostakin superkosteuttavasta tuotteesta, naamiosta tai voiteesta, ei väliä? Mulla menee järki tämän ihon kuvivumisen kanssa, vaikka se muuten voikin ihan mukavasti. Pintaa kiristää, kaikki pintajuonteet ovat näkyvillä ja iho on sellainen paperisen tuntuinen, kun se on niin pahuksen kuiva. Meikkipohja pahentaa asiaa, mutta ilmankaan en oikein mielelläni olisi.

Oletko kokeillut Moisture, Moisture, Moisture Memeboxista tullutta Boryn Aqua Calming Creamia (muistelen, että sinullekin olisi tullut tuo boxi)? Ainakin omasta mielestäni tuossa on loistava kosteutusteho. Vielä jos tuon päälle laittaa jonkun vähän rasvaisemman tuoteen, niin kosteus varmasti säilyykin ihossa.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 15.02.15 - klo:18:38 »
^Tuo mulla on ja se on tosiaan hurjan hyvä, mutta nyt sekään ei oikein riitä. Mahdollisesti siksi, että iho tarvitsee jonkin rasvapitoisemman panssarin pitämään se kosteus myös ihossa. Pitänee kokeilla eri yhdistelmiä. Ajattelin myös jemmailla Borya kesää varten, koostumus vaikuttaa täydelliseltä lämpimään vuodenaikaan.

Mullekin on onneksi tulossa runsaasti sampleja, josko sieltä löytyisi joku hyvä. Suurin syypää ihon kuivuuteen on varmaan meikkipohja, ainakin mineraalipohja tuntuu imevän viimeisetkin kosteudenrippeet kasvoilta, mutta se on melkein ainoa mikä tässä tilanteessa näyttää siedettävältä. Kotipäivinä en meikkiä käytä ja eron huomaa heti. Töissä vielä ilmastointi tuo lisämausteensa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 15.02.15 - klo:20:08 »
Jos iho on ihan älyttömän kuiva, niin kannattaa miettiä pari juttua ihonhoidon lisäksi. Jos huoneilma on sekä kotona, että työpaikalla lämmitettyä (no aika varmaan tähän aikaan vuodesta on) ja ilmanvaihto koneellinen, niin kotona voisi yrittää pudottaa lämpöä vähän - ja hankkia makuuhuoneeseen ilmankostuttimen.

Toinen juttu on tietysti ruoka.

Öljy/rasva-ainespitoisen voiteen lisäksi kannattaa kokeilla viimeistelijänä silikonipitoisia tuotteita, ne tuntuvat toimivan joskus paremmin.
« Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo:20:10 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 15.02.15 - klo:20:47 »
Meillä on sisäilman kuivuus ongelmana kotona ja kostutin onkin jo olemassa sitä varten. Töissä nyt tilanne on se mikä on. Säiden iso vaihtelu tuppaa pahentamaan ongelmaa.

Veden juomiseen ja hyvien rasvojen saantiin pitääkin kiinnittää huomiota :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #298 : 15.02.15 - klo:21:12 »
Dermosilin Puolukkakapseleista vinkkasinkin joskus, edullinen kuukauden-kahden annos kohtuullisella hinnalla :) Olen syönyt koko keskitalven niitä, samoin satunnaisesti tyrniöljyä. Ei halkeile enää rystyset, eikä kasvojen iho hilseile.

Kuivalle iholle suunnatuista korealaistuotteista tulee mieleen vielä Holika Holikan Cera-tuotteet, esim. tämä All in One Master. En ole kokeillut, mutta useampi Skin and Good Cera- tuote on wish-listassa.

« Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo:23:12 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 15.02.15 - klo:22:52 »
Mulla on ollut viime aikoina aivan kauheita tukkeutuneita ihonalaisia finnejä ja iho on muutenkin ollut eloton ja kuiva. Tilasin äsken tämän ketjun mielestäni mulle parhaimmat tuotteet: Cosrx:n AHA/BHA Tonerin ja kokeilupakkauksen Bentonin Snail Bee High Content Essencestä ja Steam Creamista. Noista sitten toisesta isompi pakkaus, kun kokeilu on ohi.

Ciraclen C-vitamiini on myös vakaassa harkinnassa.

Kovin montaa tuotetta en uskalla ottaa samanaikaisesti kokeiluun, kun nytkin ihoni otti jostain tuotteesta nokkiinsa ja olen mahdollisesti allerginen jollekin ainesosalle. Täytyy selvitellä esille se ihoa ärsyttävä tuote (todennäköisesti Argan-öljy tai jokin Mdaran tuotteista) ennen näiden saapumista.  
« Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo:22:54 kirjoittanut Eydie »