Mun tilaus saapui iamlove-shopista tällä viikolla ja oon testaillut ostamiani juttuja. Sain muuten todella hyvät näytteet, yhden TonyMoly Water Sheet Maskin ja läjän erilaisia ihonhoito sampleja, mm. kaipaamani Holika Holikan Good Cera Super Creamin, TonyMoly I'm Real Avocado Rich Creamin ja I'm Real Lemon Brightening Lotionin, Etude House Baby Choux Berry Basen, Lioele Waterdrop Sleeping Packin ja lisäksi jotain kosmetiikkasampleja. Ihanaa.

Etude House Beauty Shot Face Blur Spf 15/PA+. Vaaleanpunaista, kiiltävää, mutta suht paksua emulsiota koostumukseltaan. Hyvä, mieto puuterituoksu. Näyttää iholla hieman vaalentavalta. Tasoittaa kivasti sävyeroja. Yllättävän matta lopputulos iholla, kun oletin tämän olevan jotain heleyttävää tuotetta. Koostumuksen vuoksi jää helposti kuiviin kohtiin, mikä ei ole niin kiva. Muuten hyvä tuote, tasoittaa myös ihon pintaa ja saa ihon tuntumaan pehmeältä. Täytyy käyttää tätä lisää, että osaan muodostaa kunnollisen mielipiteen.
Etude House Pearl Aura Brightening Essence. Myönnän ostaneeni tämän osittain söpön pullon takia.

Koostumus on paksumman essence-tyypin kaltainen, vettä hieman jäykempää. Levittyy hyvin iholle ja imeytyy tosi nopeasti. Tuoksu on mukava, mieto ja raikas vihertuoksu. Tuntuu kosteuttavalta, mutta mitään kirkastavaa effektiä en kyllä huomaa. Koostumuksen puolesta sopii hyvin kerrostamiseen ja muiden tuotteiden alle. Kokeilin tätä myös hieman ärtyneelle iholle, mutta sain aikaan kirvelyä. Siitä päätellen tämä ei varmaan käy kovin kuivalle iholle.
Sen sijaan oon muuttanut hieman mielipidettäni siitä SecretKeyn Starting Treatment Eye Creamista. Kosteuttavaa hoitoa se ei tuo, mutta silottaa ihoa todella hyvin.

Silmänympärysiho tuntuu tosi kirkastuneelta ja kimmokkaalta.