Minä olen tykännyt myös tuosta meritähtisilmänympärysvoiteesta todella paljon! Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti myös huulivoiteena, toimii. Tuon voiteen ohjeessa oikeastaan kehotetaan käyttämään sitä paitsi silmänympärysiholla ja huulilla, ylipäätään kasvojen keskiosassa juonteiden ja hiusryppyjen päällä. Minulle tämä on ensimmäinen silmänympärystuote, joka tulee pitämään paikkansa hoitoarsenaalissa. Toimii erittäin hyvin myös meikin alla, kunhan voidetta ei annostele liikaa. Minusta se jättää hieman tahmean pinnan, mutta tuo pieni tahmeus toimii meikin alla tosi hyvin. Tuntuu iholla on vaan hyvin kosteutettu ja miellyttävä - ja se tunne kestää pitkään!
Korkkasin eilen anti aging boksissa tulleen Tosowoongin etanavoiteen Snail Natural Pure Creamin - ja arvatkaas mitä, tämäkin on ihana

. Kevyt, tuoksuton ja hyvin imeytyvä voide, erinomaiset kosteutustehot, rauhoittaa ja tasoittaa ihon väriä kuten tuo Bentoninkin etanavoide. Koostumuksensa puolesta sopii paremmin päiväkäyttöön kuin Bentonin voide. Tämä on onneksi helposti saatavilla oleva tuote, eikä ole kalliskaan. Etskuliman lisäksi voiteessa on galactomyces-fermenttiä, koivunlehtiuutetta, adenosiinia, niasiiniamidia ja EGF:ää tehoaineina. Suosittelen hyväksi peruskosteusvoiteeksi ainakin vähän aikuisemmalle iholle.
Ja btw, tykkäsin Face Bluristakin, kirjoittelin siitä tuonne värikosmetiikkaketjuun vanhan viestin jatkoksi.
Kiva kuulla, bast, että olet saanut näkyviä tuloksia aikaan!