Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444445 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #300 : 16.02.15 - klo:22:42 »
WishTrendin YouTube-video kalliimpien ihonhoitotuotteiden korealaisversioista:

Korean SKin Care Dupes

(erityisesti MISSHA saa huomiota tehokkaista SK-II- ja Estee Lauder-kopioista...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 16.02.15 - klo:23:42 »
Pintaa kiristää, kaikki pintajuonteet ovat näkyvillä ja iho on sellainen paperisen tuntuinen, kun se on niin pahuksen kuiva.

Sama ongelma. Johtuuko tämä nyt sitten kosteuden vai rasvan puutteesta.  ???
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 17.02.15 - klo:08:31 »
Arvaisin, että ensisijaisesti kosteuden - mutta tosiaan joku rasvaisempi tuote on välttämättömyys talvisen kuivan huoneilman ja kosteutetun ihon välissä, muuten haihtuu kosteus alta aikayksikön. Kotona kannattaa laskea huonelämpöä vähän, jos suinkin kärsii - ja kosteuttaa ilmaa.

Ensi hätään voi testata vaikka paria tippaa itselle sopivaa luonnonöljyä kosteuttavan voiteen päällä - ja tuohon vielä silikonipitoinen meikkivoide tai primer päälle, jos iho ei niistä tykkää huonoa. Yöksi kunnon ylikosteuttaminen.

Muoks - testasin juuri samplesta TonyMolyn Banana Hand Milk:in. Ihana banaanintuoksu, joka ei kuitenkaan jäänyt käsiin liian voimakkaana. Tämäkin on sellainen hyvä päiväkäsivoide, imeytyy nopeasti eikä jätä käsiä tahmeiksi. Ei varmaan riitä korppukäsille, mutta peruskäsivoiteeksi mainio kyllä. Tykkään tuoksusta niin paljon, että saatan ostaa tämän seuraavaksi :)
« Viimeksi muokattu: 17.02.15 - klo:10:19 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 17.02.15 - klo:11:36 »
En voisi enää tyytyväisempi olla COSRX:n AHA Liquidiin. Ei yhtään finniä edelleenkään! Jos joitain pieniä epäpuhtauksia tulee otsaan, niin tuo pysäyttää ne heti alkuunsa eikä niitä kipeitä finnipaiseita pääse syntymään. Toivottavasti tilanne pysyy tälläisenä. :) Olin jo menettämässä toivoni.

AHA/BHA Clarifying Treatment Toner toimii hyvänä tukena aamuisin, kun en käytä tuota AHA Liquidia. Huomattavasti tehottomampi se on, enkä usko että yksinään riittäisi.

Myös poikaystävä on ollut ujon kiinnostunut tuosta AHA Liquidista, hihi. Sillä ei tosin finnejä juuri ole, mutta nenässä muutamia mustapäitä ja joitain satunnaisia epäpuhtauksia kasvoissa. Sanoin jo ostavani sille vastaavan BHA Liquidin, kun se sopii paremmin noiden mustapäiden nujertamiseen. Ei pistänyt vastaan ehdotukselle.

Suosittelen myös kaikille Konjac sientä meikinpuhdistamiseen, jos ei halua varsinaiseen sähköiseen puhdistusharjaan santsata. On ihanan hellävarainen, mutta putsaa ihon huomattavasti tehokkaammin kuin pelkät sormet. Iholle ei jää mitään meikinjämiä aiheuttamaan epäpuhtauksia, kun tuon kanssa puhdistaa meikit pois. Konjac sieniä saa ebaysta ihan muutamalla dollarilla kokeiluun.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 17.02.15 - klo:14:07 »
Sain postissa SecretKeyn aasinmaitovoiteen ... Tuntu on kevyt, mutta kosteuttava. Saippuainen tuoksukaan ei jää liian pitkään iholle leijumaan.
Raaka-aineita ei näy putkilossa muulla kielellä kuin koreaksi, joten jää arvailun varaan, perustuuko teho mihin aineisiin.

Hinnoissa muuten on nettikauppojen välillä vertailun varaa... euro pari itselleni on jo merkittävä ero. Ostin Jolsesta (ebayn välityksellä) sen kynsinauhakynän, ja hintaa oli vähemmän kuin (hitaassa) Cosmetic-lovessa.

Nuo kehutut kasvovedet / nesteet ja hunajanaamiot kiinnostavat edelleen...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 17.02.15 - klo:14:25 »
Joo, hintoja kannattaa tosiaan vertailla - ja kun postimaksua tai minimitilausrajaa ei ole, niin tilata suosiolla halvimmasta. Ebayssa on useita luotettavia koreakosmetiikkamyyjiä. Cosmetic Love ei kyllä aina ole hidas, tilasin sieltä siis 11. päivä ja tänään oli boksi postissa. Näytteitä tai ilmaislahjoja on melkein aina mukana kaikissa koreapaketeissa, yhden paketin muistan tähän mennessä saaneeni ilman mitään ekstroja.

Konjac sieni on kyllä hyvä - unohdin omani Arizonaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 17.02.15 - klo:17:13 »
Mä tarvitsisin porttikiellon kaikille korealaisille sivuille ja eBayhin  ;D

Tilasin Cosrx BHA Blackhead Power Liquidin, pikkukoon keeshan suosittelemasta Secret Key Starting Treatment Essencestä, Innisfreen Juicy Apple Cleansing Oilin ja Missha Green Tea Powder Wash with Baking Powder -pakkauksen (25 kpl). Tuo jälkimmäinen vaikutti kiinnostavalta ja se on erinomainen matkakäyttöön, on siis jauhemaista, veden kanssa sekoitettavaksi tarkoitettua putsaria.

BHA lienee mun iholle kaikkein järkevin ratkaisu, kun isoin epäpuhtausongelma on nimenomaan sitkeä mustapäälegioona. Kuivuuden takia kaksoispuhdistus tekee iholle hyvää -- tosin olen vähän kahden vaiheilla näiden kaupallisten tuotteiden kanssa. Luonnonöljyillä tulee ihana lopputulos, näissä taas on kaikkea liuotinta mukana ja ainakin Shara Sharan öljyssä on reippaasti alkoholia. Kokeilen tätä Innisfreetä nyt kuitenkin.

Iopen Moisture Relief Cream tuntuisi nyt parhaalta kosteuttajalta. Ihanan tuntuinen, hieman geelimäinen voide.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 17.02.15 - klo:18:31 »
Onneksi nyt on Korean suurin juhla - kuukalenterin uusi vuosi, joten nettikaupatkin ovat pari päivää kiinni ja lomalla  ::)

OST C-vitamiini on nyt alessa - sekä eBayn että WishTrendin Free shipping sivuilla.. Jossain vaiheessa se olisi kiva ihonkirkastusprosessiin.
Lei Lani Sun Block 50 + on myös toivelistalla...

Cosrx BHA tulee ajankohtaiseksi myöhemmin keväällä, kun iho tarvitsee tuhdimpaa kuorintaa.

Triina, tuo Innisfreen Apple Juicy Cleansin oil on varmasti hyvä, mikäli on alkuunkaan yhtä ihana kuin vastaava Olive...

Yritin muuten tilata RubyRubyn nettikaupasta (RoseRose) mutta olisin joutunut maksamaan lisäksi shipping kulut..  ??? Luulin kaikkia eBay-myyjiä ja heidän nettikauppojaan postikuluttomiksi, mutta näemmä eivät..

Tekisi mieli vielä kokeilla yhtä sun toista, mutta yritän olla hillitty!

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 17.02.15 - klo:19:01 »
Roserose rokottaa shippingistä painon mukaan, mutta siellä on yleensä free shipping -alueella aika paljon tavaraa, Mizonit ovat olleet postikuluttomia pitkään ja niitä olenkin sieltä tilaillut. Silloinkin pitää maksaa kahden ja puolen dollarin maksu seurantakoodista. Mutta RoseRosen eBayputiikki taitaa olla postituskuluton kauttaaltaan.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 17.02.15 - klo:22:09 »
Muoks - testasin juuri samplesta TonyMolyn Banana Hand Milk:in. Ihana banaanintuoksu, joka ei kuitenkaan jäänyt käsiin liian voimakkaana. Tämäkin on sellainen hyvä päiväkäsivoide, imeytyy nopeasti eikä jätä käsiä tahmeiksi. Ei varmaan riitä korppukäsille, mutta peruskäsivoiteeksi mainio kyllä. Tykkään tuoksusta niin paljon, että saatan ostaa tämän seuraavaksi :)

Sain sampleja samasta TonyMolyn Banana Hand Milk-käsivoiteesta. Tuoksu on juuri sellainen, minkälaiseksi Bubbs sen kuvaili :D. Voide pehmittää kädet hyvin, ja imeytyy nopeasti. Samaa mieltä olen, että ei ihan korppukätisen voide, mutta kuivahkosta normaalille iholle soveltuva. Voisin ostaa tätä normaalissa koossa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 18.02.15 - klo:08:43 »
Mulle tuli Mizonilta Returning Starfish Eye Cream (ihan järjettömän riittoisaa, miten saan tuon käytettyä loppuun? ;D ) Snail Recovery Gel Cream ja All In One Snail Repair Cream. Tilasin tuon jälkimmäisen etanavoiteen varmuuden vuoksi, koska ajattelin tuon geelin olevan ihan yhtä tyhjän kanssa ainoana kosteuttajana mulle. No oikeassa olin ja valitettavasti tuo All In Onekin on todella kevyttä. Voin laittaa noita molempia yhtä aikaa ja silti kaikki humpsahtaa ihoon ja naamaa alkaa vähän kiristää. Tosi hyvä ihofiilis noista kuitenkin tulee, mutta jäävät yökäyttöön hoitovoiteiksi muiden tuotteiden alle. Näytteenä tullut Collagen Power Firming Enriched Cream tuntuu tuotteelta, jonka varmaan tilaan täysikokoisena päiväkäyttöön; tarpeeksi kosteuttava, mutta ei jätä mitään lähmäisyyttä.

Meritähtisilmänympärysvoide (en pääse yli tuosta nimestä) vaikuttaa riittävän kosteuttavalta, ei myöskään tunnu mitenkään tahmealta tms. Kasvoversiokin kiinnostaisi...

Tilasin myös Elizavecca Green piggy Collagen Jella packin, koska tästä olin lukenut niin paljon kehuja. Todella erikoinen tuote siinä mielessä, että tämä on ehkä kevyin ja kosteuttavin tuote ikinä. Laitoin kunnon kerroksen yöksi muiden voiteiden päälle ja mun iho sanoi vaan että SLUUURPS. Olin jo ihan varma, että aamulla naama punoittaa ja kiristää, mutta voi miten väärässä olinkaan. :) Tätä voi siis käyttää myös ihan tavallisen kosteusvoiteen tavoin. Tosi ihana voide ja söpö possun kuva purkissa. ;)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #311 : 18.02.15 - klo:09:07 »
Täytyy sanoa, että näillä korealaisilla tuotteilla on ollut ihan hurja vaikutus mun ihoon. Olin jo luovuttanut ja ajatellut että tämmönen tää mun iho nyt vaan on, kun länsimaisista tuotteista oli tullut kokeiltua vähän kaikkea ilman mitään vaikutusta. Nyt ihohuokoset on huomattavasti pienemmät ja mustapäät vähentyneet ja muutenkin yleisilme sileämpi ja jotenkin eloisampi. Nyt oikeasti uskon, että mullakin voi kohta olla tosi hyvä iho, kun vaan pitäydyn näissä uusissa hoitorutiineissa. Suunta on ollut kokoajan parempaan päin.  :D Arvet nyt tietysti on ja pysyy, mutta nekään ei näytä ihan niin pahalta kun iho on muuten siloisempi.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 18.02.15 - klo:09:37 »
Minä olen tykännyt myös tuosta meritähtisilmänympärysvoiteesta todella paljon! Sitä kannattaa kokeilla ehdottomasti myös huulivoiteena, toimii. Tuon voiteen ohjeessa oikeastaan kehotetaan käyttämään sitä paitsi silmänympärysiholla ja huulilla, ylipäätään kasvojen keskiosassa juonteiden ja hiusryppyjen päällä. Minulle tämä on ensimmäinen silmänympärystuote, joka tulee pitämään paikkansa hoitoarsenaalissa. Toimii erittäin hyvin myös meikin alla, kunhan voidetta ei annostele liikaa. Minusta se jättää hieman tahmean pinnan, mutta tuo pieni tahmeus toimii meikin alla tosi hyvin. Tuntuu iholla on vaan hyvin kosteutettu ja miellyttävä - ja se tunne kestää pitkään!

Korkkasin eilen anti aging boksissa tulleen Tosowoongin etanavoiteen Snail Natural Pure Creamin - ja arvatkaas mitä, tämäkin on ihana  :D. Kevyt, tuoksuton ja hyvin imeytyvä voide, erinomaiset kosteutustehot, rauhoittaa ja tasoittaa ihon väriä kuten tuo Bentoninkin etanavoide. Koostumuksensa puolesta sopii paremmin päiväkäyttöön kuin Bentonin voide. Tämä on onneksi helposti saatavilla oleva tuote, eikä ole kalliskaan. Etskuliman lisäksi voiteessa on galactomyces-fermenttiä, koivunlehtiuutetta, adenosiinia, niasiiniamidia ja EGF:ää tehoaineina. Suosittelen hyväksi peruskosteusvoiteeksi ainakin vähän aikuisemmalle iholle.

Ja btw, tykkäsin Face Bluristakin, kirjoittelin siitä tuonne värikosmetiikkaketjuun vanhan viestin jatkoksi.

Kiva kuulla, bast, että olet saanut näkyviä tuloksia aikaan!

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 18.02.15 - klo:10:01 »
Mä laitoin tuon Mizonin meritähtisilmänympärysvoiteen tilaukseen, kun Lila on tykännyt siitä niin kovasti. ;)

Eniten ehkä odotan samassa tilauksessa tulevaa Bentonin Snail Bee High Content Essenceseä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 18.02.15 - klo:11:36 »
Mulle tuli Mizonilta Returning Starfish Eye Cream (ihan järjettömän riittoisaa, miten saan tuon käytettyä loppuun? ;D ) Snail Recovery Gel Cream ja All In One Snail Repair Cream. Tilasin tuon jälkimmäisen etanavoiteen varmuuden vuoksi, koska ajattelin tuon geelin olevan ihan yhtä tyhjän kanssa ainoana kosteuttajana mulle. No oikeassa olin ja valitettavasti tuo All In Onekin on todella kevyttä. Voin laittaa noita molempia yhtä aikaa ja silti kaikki humpsahtaa ihoon ja naamaa alkaa vähän kiristää. Tosi hyvä ihofiilis noista kuitenkin tulee, mutta jäävät yökäyttöön hoitovoiteiksi muiden tuotteiden alle.

Minulle on myös tulossa Mizon All In One Snail Repair Cream. Luin vasta myöhemmin muutenkin, että tuohan on kevyt voide. No, ei auta muuta kuin sekoittaa sitten rasvaisempaan voiteeseen. Tosin, kun kevät ja kesä tulee, niin ei tarvitse niin paksua rasvaa naamaan. Olen kyllä lukenut hyviä kommentteja etanavoiteesta.

Meritähti-silmänympärysvoide kiinnostaa myös, voi olla että laitan tilaukseen sen joskus, kun saa varastoja käytettyä loppuun ;).
« Viimeksi muokattu: 18.02.15 - klo:11:38 kirjoittanut Kristiina »