Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446155 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #315 : 18.02.15 - klo:12:28 »
Pääsen tänään testailemaan Bentonin etanaessenceä, COSRX:n Galactomyces-essenceä ja Innisfreen Green Barley -kuorintaa. Että nuo paketit tulevat välillä liukkaasti!

Kuorinnan inci olisi kyllä pitänyt etsiä ennakkoon. Alkoholi on melko alkupäässä - ja se ei todellakaan ole mikään ihonhoitoaine  :(. Onneksi tuo ei jää iholle, käyttelen pois jos toimii muuten.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #316 : 18.02.15 - klo:12:40 »
Pääsen tänään testailemaan Bentonin etanaessenceä, COSRX:n Galactomyces-essenceä ja Innisfreen Green Barley -kuorintaa. Että nuo paketit tulevat välillä liukkaasti!

Kuorinnan inci olisi kyllä pitänyt etsiä ennakkoon. Alkoholi on melko alkupäässä - ja se ei todellakaan ole mikään ihonhoitoaine  :(. Onneksi tuo ei jää iholle, käyttelen pois jos toimii muuten.

Mistä nuo tilasit?
Entä Tosowoongia? Alkoi kiinnostaa sekin... on sentään tuubissa..

Odottelen yhä näytepakkausta Misshan yöseerumista (se 'Estee Lauder-kopio') ja mietin OSTin C-vitamiiniseerumia - aivan liikaa houkutuksia...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 18.02.15 - klo:15:15 »
Toinen paketti tuli Cosmetic Lovesta, toinen joltain ebaymyyjältä. Tosowoong oli Memeboxista, mutta sitä saa hyvin eBaysta ja monesta koreakaupasta (mm. Rose Rose).

Muoks - kunhan naamiopinoni vielä tuosta ohenee, niin tilaan seuraavaksi Tosowoongilta propolisnaamioita - ja mustikkaa tai vihreää teetä.
« Viimeksi muokattu: 18.02.15 - klo:16:47 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 18.02.15 - klo:17:10 »
Mulle tuli tänäänn Bentonin etanaseerumi ja Misshan Essence-näytteet. Tosi nopeasti, viikossa olivat laatikossa. Molemmissa oli muutama kaupanpäällisnäyte mukana.

Postissa odottaa myös TesterKorean paketti kaikkine lukuisine näytteineen, ahh  <3

Pitääkö nyt munkin ostaa tuo meritähtikreemi, sisäinen hamsterini on ehdottomasti sitä mieltä...

Kävin eilen saunassa ja levitin löylyn ajaksi paksun kerroksen Lassie'el:n jogurttinaamiota, joka siis pitäisi pestä vaikutusajan jälkeen pois. Se reilu, lähes valuva kerros naamiota vain hävisi mun ihoon ihan kokonaan. Pesun jälkeen kiiruhdin heti roiskimaan essencen ja voiteen ihoon pitämään kosteus sisällä ja nyt tänään on iho pysynyt paljon parempana jopa reippaan tunnin ulkoilun jälkeen.

Triina  <3 Korea. Bastin tavoin en ole kokenut näin mielettömän isoa, konkreettista muutosta ihossa koskaan. Monen tuotteen kerrostaminen on muutenkin mun juttu, kun pääsee käyttämään kaikkia ihanuuksia samaan aikaan (olen niin kokeilija luonteeltani).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 18.02.15 - klo:17:17 »
Kiva kuulla ihon kärsimysten lievittyneen!  <3

Testasin eilen Klairsin naamion - ja vaikka tunne ei ollut mikään erityisen kosteuttava tai hoitava (jotkin toiset sheet maskit ovat tuntuneet paremmilta), tuloksena oli hehkuva, kuulas ja jotenkin kirkkaampi iho. Voiko naamiolla olla niin selvää kirkastuseffektiä? Näemmä voi..

Koreassa brightening & whitening-vaikutustakin testataan - jokin paikallinen instituutio (vastaa ehkä USA:n FDA-instanssia) on antanut tehokkaiksi todetuille tuotteille hyväksytyn leiman, jota saa markkinoinnissa mainita..
Alkaa tuntua sille, että asiakaskunta on siellä päin niin vaativaa, että firmat eivät voi esittää täysin olemattomia lupauksia..Samaa toivoisi Eurooppaan!

Toki Paulan tuotteissa on tutkittuja tehoja, mutta hinnatkin sitten itselleni liian korkeat..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 18.02.15 - klo:17:38 »
Koreassa kosmetiikkaa valvoo Korea Food and Drug Administration (KFDA) ja kosmetiikka luokitellaan tarkemmin kuin meillä, kolmeen eri kategoriaan: peruskosmetiikka, funktionaalinen kosmetiikka (esim. aurinkosuojat, ryppyvoiteet, kirkastavat tuotteet) ja lääkkeenomainen kosmetiikka (esim. anti-akne -tuotteet).

Both functional cosmetics and quasi drugs must be evaluated by the KFDA before they are allowed in Korea. Quality testing must be conducted by lot/batch according to the KCPA; however, the testing that is required differs based on whether the product is a quasi drug, general cosmetic or functional cosmetic. Functional cosmetics are evaluated based on the efficacy of their individual ingredients rather than the finished product as a whole. - See more at: http://www.cosmeticsandtoiletries.com/regulatory/region/asia/Korean-Cosmetic-Regulations-199871081.html#sthash.MLSBLgCV.dpuf

Tuotteiden tehoväitteet siis arvioidaan sekä funktionaalisesta kosmetiikasta että lääkkeenomaisesta kosmetiikasta, funktionaalisesta kosmetiikasta arvio tehdään tehoaineiden pohjalta, lääkkeenomaiset tuotteet ilmeisesti arvioidaan kokonaisina tuotteina. Lisäksi tuote-erät testataan, tosin eri tavoin riippuen siitä, mistä noista kolmesta tuoteryhmästä on kysymys.

Aika monissa tuotteissa on tuo KFDA-tietolapuke mukana tuotetiedoissa, jos kauppias on laittanut runsaasti tuotekuvia mukaan.

Minä tunnen kyllä oloni ihan turvalliseksi näiden korealaisten tuotteiden kanssa.  :)

Meritähtikreemiä suositellaan lämpimästi ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 18.02.15 - klo:20:43 »
Onko TesterKorean sivut alhaalla vai onko vika mun koneessa? Pöh, olisin halunnut tutkia valikoimaa. ;D
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 18.02.15 - klo:20:44 »
Taitaa olla, ei ole tänään toiminut ollenkaan.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 18.02.15 - klo:21:47 »
Haluaisin kauheasti kokeilla näitä tuotteita mutta hitsi kun tämä maailma on niin ISO ja ei tiedä mitään näistä että mitä sitä nyt sitten tilaisi. :D

MIetin tuota OST C-vitamiinia wishtrendistä ja jotain kasvonaamioita talven kuivattamalle iholleni. Välillä on pieniä näppyjäkin ja pintakuivuuttakin on, joten ehkä näillä pääsisi hyvin alkuun. Joku hyvä kasvovoide olisi myös hyvä mutta mikä sitten olsii hyvä. Ainoa mikä on jäänyt mieleen on Steam Cream mutta sitä ei tainnut WishTrendissä olla...
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 18.02.15 - klo:22:54 »
Täytyy sanoa, että näillä korealaisilla tuotteilla on ollut ihan hurja vaikutus mun ihoon. Olin jo luovuttanut ja ajatellut että tämmönen tää mun iho nyt vaan on, kun länsimaisista tuotteista oli tullut kokeiltua vähän kaikkea ilman mitään vaikutusta. Nyt ihohuokoset on huomattavasti pienemmät ja mustapäät vähentyneet ja muutenkin yleisilme sileämpi ja jotenkin eloisampi. Nyt oikeasti uskon, että mullakin voi kohta olla tosi hyvä iho, kun vaan pitäydyn näissä uusissa hoitorutiineissa. Suunta on ollut kokoajan parempaan päin.  :D Arvet nyt tietysti on ja pysyy, mutta nekään ei näytä ihan niin pahalta kun iho on muuten siloisempi.
Mulla on ollut ikuisuusongelmana löytää tarpeeksi kosteuttavia, mutta ei-rasvaisia tuotteita. Tuntuu, että kempparista tai marketeista löytyy vain kolmenlaisia ihovoiteita, rasvaisen ihon mattavoiteita, joista ei ole mitään hyötyä, normaali-sekaihon voiteita jotka ehkä vähän tuovat kosteutta, mutta jättävät jonkun lähmäkalvon tms. ja sitten näitä kuivan ihon tuotteita, jotka ovat vain rasvaisia eivätkä kosteuta. Vaikka mä olen tosi skeptinen kaikkien ihonhoitotuotteiden suhteen (olen tottunut, että kaikki on enemmän tai vähemmän paskaa epäsopivaa), niin jotenkin näiden Korea-tuotteiden löytäminen on avannut ihan uuden maailman; on niin paljon kaikkea erilaista ja kaikkea voi yhdistellä omien tarpeiden mukaan.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 19.02.15 - klo:08:45 »
^Minulla on ollut ihan sama juttu. Kohtalaisia tuloksia olen saanut hyaluroniseerumilla, jonka päälle olen lätkinyt jotain rasvaista kuivan ihon tuotetta - mutta se yhdistelmä ei ole toimiva päiväsaikaan. Tämä on ensimmäinen talvi, kun otsa, nenänpielet ja suunpielet eivät hilseile kuivuuttaan.

Galactomyces on nyt testissä, vaikuttaa erittäin lupaavalta kosteuttajalta. Löysin myös artikkeleita lukiessa yhden tehoaineen, jonka käyttöä happojen (AHA, BHA, askorbiinihappo) kanssa pitää välttää - niasiiniamidi. Hapot pilkkovat sen niasiiniksi - ja se taas saa ainakin joillain ihon punoittamaan. Mutta riittää siis se, että ajoittaa toiset tuotteet iltaan, toiset aamuun. Tai eri päiville.

Tosowoong on näköjään todella kiinnostava tuotelinja - monipuolinen valikoima, erittäin kohtuulliset hinnat, tuotteissa ei lisättyjä hajusteita. Ja tuo etanavoide on ihanaa, kevyttä ja kosteuttavaa voidetta kaipaaville suosittelen kokeiluun!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 19.02.15 - klo:14:59 »
Tuntuu, että kempparista tai marketeista löytyy vain kolmenlaisia ihovoiteita, rasvaisen ihon mattavoiteita, joista ei ole mitään hyötyä, normaali-sekaihon voiteita jotka ehkä vähän tuovat kosteutta, mutta jättävät jonkun lähmäkalvon tms. ja sitten näitä kuivan ihon tuotteita, jotka ovat vain rasvaisia eivätkä kosteuta.

Jos lisätään tuohon vielä apteekit, niin siihenpä tiivistyykin n. 15 vuotta (ja iso läjä rahaa) elämästäni... Oikeanlaista kosmetiikkaa ei yksinkertaisesti ole täällä tarjolla juuri yhtään. Mä käytän Paulan tuotteita, kun vaatimuksena on vielä sekin, etteivät tuotteet sisällä hajusteita, väriaineita, alkoholia ja noin puolta miljoonaa muuta yksittäistä ainesosaa. En ole korealaisiin tuotteisiin tutustunut lähemmin just siitä syystä, kun olen käsittänyt siellä vallitsevan ennemminkin sellainen "tehoa millä hinnalla hyvänsä" -meininki hevosöljyineen jne, mutta mites on, te aiheeseen perehtyneet, ovatko jotkin valmistajat erityisesti herkkis-linjalla?
1cFii, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 19.02.15 - klo:16:48 »
Äkkiseltään sanoisin, että ainakin COSRX:n ja Tosowoongin tuotteisiin kannattaa tutustua, ehkä myös Ciraclen. Klairsin tuotteissa on hajusteita (ainakin BB:ssä), vaikka markkinoivat itseään herkän ihon sarjana. Mizonilla on myös osa tuotteista hajusteettomia ja incit löytyvät melko helposti englanniksi. Herkkäihoisena joutuu tietysti aina olemaan tarkkana ostosten kanssa.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 19.02.15 - klo:21:34 »
Tarttisin suojakertoimellisen päivävoiteen meikin alle (ja toki kaulalle), onko suosituksia? Mielellään kevyt, eli ei siis sellainen aurinkorasvamainen jankki.

Cosmetic loven paketti tuli tänään, kohta testaan tuotteita.  :-*

NarnianQueenilta haluaisin kysyä oletko ollut tyytyväinen IPoohon?  ;D
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 19.02.15 - klo:23:47 »
Hmmm, olen käytellyt silloin kun olen muistanut  :D Yksi pikkupullo on mukana kaupungilla liikkuessa, yhden annoin vanhemmille (en tiedä, onko äiti ollut tyytyväinen...), kotiin jätin sen vähiten suosikkituoksun (mansikkajäätelöesanssi...)..
Ei se nyt kokonaan luonnollisia hajuja poista, mutta ehkä hiukan lieventää - tai sitten en raaski suihkia kyllin reippaalla annostuksella ...

1b F/M ii