Joo, tuntuu kyllä vähän oudolle nuo feikkijutut, kumminkin kyseessä on tuommoiset lorkkutason (ja halvemmat) tuotteet valtaosin. Minulla ei ole kyllä Rubyrubysta pahaa sanaa sanottavana, nopsasti postittelee ja en ainakaan ole huomannut tuotteissa mitään epäilyttävää. Olen aiheeseen liittyvästä keskustelusta saanut sen käsityksen, että lähinnä kiinalaisia myyjiä kannattaa vältellä.
Tänään tuli postissa Misshan Time Revolution Retinol Wrinkle Corrector. Voiteen koostumus tuntuu tosi kivalta - mutta haju on tässäkin voimakas ja aika hirveä. Missha ei todellakaan kuulu suosikkeihini noiden hajusteiden takia. Onneksi tätä menee naamalle yöksi, meinaan alkuun käyttää joka toinen yö.
Kompsis tuolle COSRX:n BHA:lle, on erinomainen. Ihan mielettömän hyvä rauhoittava yhdistelmä on illalla puhdistuksen jälkeen puhtaalle iholle BHA - vähän imeytymisaikaa - ja sitten päälle Bentonin etanaessence ja -voide. Aamulla ei punoitusta ole jäljellä nimeksikään ja näppylät ovat laskeneet. Hyvää on myös yksittäisille näpyille tuo Mizonin Pink Powder, rauhoittaa selvästi ja nopeuttaa finnin paranemista. Nyt olen huomannut itsekin, miten paljon paremmin tuo Bentonin Steam Cream imeytyy seerumien ja essencejen päällä. Yksinään se jää lähinnä iholle lillumaan. COSRX on kyllä todella vakuuttanut minut tuotteiden laadulla ja toimivuudella.
En osaa vielä kovin montaa päivävoidetta vertailla, mutta tuo Tosowoongin etanavoide on kyllä edullista ja ainakin minulle koostumukseltaan todella hyvää päivävoiteeksi. Tuubipakkaus on mukavan hygieeninen. Plussaa tuoksuttomuudesta - ja erinomaisesta imeytyvyydestä. Sarjassahan on paljon erilaisia kosteusvoiteita, ajattelin ottaa sieltä seuraavaksi kokeiluun Bee-sarjasta jotain. Tai testaan jotain COSRX:n voidetta.