Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444785 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #345 : 24.02.15 - klo:15:17 »
Odottelen COSRXin tilausta mielenkiinnolla  :) Kuulostaa nappivalinnalta epäpuhtauksien poistoon.

Luin muuten useammalta sivulta ikäviä kokemuksia eBay-myyjä rubyruby76:n rehellisyydestä... Ilmeisesti useampi oli saanut häneltä feikkiä. Toki hän on tunnettu ja monen blogistin kehuma. Itse ihmettelin sitä, että sain palautteen vasta annettuani sellaisen ensin itse - eBayn nykysysteemin mukaan myyjällähän ei pitäisi olla syytä olla antamatta ostajalle myönteistä palautetta, kun tämä on ensin maksanut... Kaikki muut korealaismyyjät ovat piakkoin ostokseni jälkeen antaneet sen palautteen, mutta aivan kuin rubyruby olisi jäänyt odottelemaan reaktiotani. En kyllä epäile saaneeni häneltä feikkiä, mutta se olikin suht halpa tuote... BB creamit ovat todennäköisempi väärennöksen kohde.
Ikävien arvioiden ja ennen kaikkea tuon palautevitkuttelun takia taidan keskittää ostokset muille myyjille  :(

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 24.02.15 - klo:15:56 »
^Mulle on matkalla kaksi pakettia rubyrubylta. Toivotaan parasta. Tosin ne ovat vaan Bentonin näytteitä ja Cosrx:n Galactomyces Essense. Eiköhän noin edulliset tuotteet ole oikeaa tavaraa.

Matkalla on yhteensä viisi pakettia suht edullisia tuotteita. Eniten odotuksia olen ladannut Cosrx:nn AHA7-litkuun. Bentonin Snail Bee Cream ja Essence on toivottavasti OK päivävoidekäyttöön näin talvella. Mikäs on Korea-veteraanien mielestä paras päivävoide? Olisiko olemassa joku kosteuttava, joka silti kävisi ympärivuotiseen käyttöön?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 24.02.15 - klo:16:29 »
Joo, tuntuu kyllä vähän oudolle nuo feikkijutut, kumminkin kyseessä on tuommoiset lorkkutason (ja halvemmat) tuotteet valtaosin. Minulla ei ole kyllä Rubyrubysta pahaa sanaa sanottavana, nopsasti postittelee ja en ainakaan ole huomannut tuotteissa mitään epäilyttävää. Olen aiheeseen liittyvästä keskustelusta saanut sen käsityksen, että lähinnä kiinalaisia myyjiä kannattaa vältellä.

Tänään tuli postissa Misshan Time Revolution Retinol Wrinkle Corrector. Voiteen koostumus tuntuu tosi kivalta - mutta haju on tässäkin voimakas ja aika hirveä. Missha ei todellakaan kuulu suosikkeihini noiden hajusteiden takia. Onneksi tätä menee naamalle yöksi, meinaan alkuun käyttää joka toinen yö.

Kompsis tuolle COSRX:n BHA:lle, on erinomainen. Ihan mielettömän hyvä rauhoittava yhdistelmä on illalla puhdistuksen jälkeen puhtaalle iholle BHA - vähän imeytymisaikaa - ja sitten päälle Bentonin etanaessence ja -voide. Aamulla ei punoitusta ole jäljellä nimeksikään ja näppylät ovat laskeneet. Hyvää on myös yksittäisille näpyille tuo Mizonin Pink Powder, rauhoittaa selvästi ja nopeuttaa finnin paranemista. Nyt olen huomannut itsekin, miten paljon paremmin tuo Bentonin Steam Cream imeytyy seerumien ja essencejen päällä. Yksinään se jää lähinnä iholle lillumaan. COSRX on kyllä todella vakuuttanut minut tuotteiden laadulla ja toimivuudella.

En osaa vielä kovin montaa päivävoidetta vertailla, mutta tuo Tosowoongin etanavoide on kyllä edullista ja ainakin minulle koostumukseltaan todella hyvää päivävoiteeksi. Tuubipakkaus on mukavan hygieeninen. Plussaa tuoksuttomuudesta - ja erinomaisesta imeytyvyydestä. Sarjassahan on paljon erilaisia kosteusvoiteita, ajattelin ottaa sieltä seuraavaksi kokeiluun Bee-sarjasta jotain. Tai testaan jotain COSRX:n voidetta.
« Viimeksi muokattu: 24.02.15 - klo:16:32 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 24.02.15 - klo:23:12 »
Jalat hölskyvät par'aikaa The Face Shopin Smile Foot peeling-sukissa  :D Vaikea kuvitella, että tuo kokoonpano olisi niin tehokas, kuin mitä arvioissa väitetään... Muutenkin olisi kiva tietää oleellisin ero noissa jalkamaskeissa (esim. The Face Shopin ja TonyMolyn valikoima on runsas)...

Pelkkä kosteuttava jalkasukka ei riitä, tarvitaan tuhtia tehoa kovettumien poistoon - jalkavoide ei ole auttanut kaikkiin halkeiluihin. Jospa nyt tulisi säihkyvät jalkpohjat ja kantapäät...  ;D
SkinFoodin Honey Mask ampulli oli jollakin tehonnut kantapäihin, monikäyttöinen tuote siis sekin!

Katsellaan nyt viikon ajan ja odotellaan jaloille uutta ilmettä...

EDIT: Harmi, kyseessä onkin vain 'tavallinen' kosteuttava feet mask, se tehokas kuorinta olisi ollut erinäköinen pakkaus... no, ensi kerralla sitten olen viisaampi ja tarkempi..
« Viimeksi muokattu: 24.02.15 - klo:23:17 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 24.02.15 - klo:23:45 »
Onko kukaan kokeillut Innisfreen Super Volcanic Pore Clay Maskia? Kuulostaa kiinnostavalta ainakin tämän arvion perusteella: http://junniku.blogspot.fi/2013/09/review-innisfree-super-volcanic-pore.html
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 25.02.15 - klo:08:53 »
Todellakin, kiitos linkistä. Olen miettinytkin jotain puhdistavaa naamiota, olisi nannaa etenkin pölyisten ja hikisten remonttipäivien päätteeksi.

Tosin volcanic ja pore samassa tuotenimikkeessä saavat päässäni liikkeelle mielikuvia itsestään purskahtelevista huokosista ja finneistä  ::).

Misshan retinoli oli onneksi iholla kuitenkin ok, tuoksu häiritsi vähemmän kuin ajattelin ennakkoon. Tykkäsin muutenkin enemmän retinolista voidepohjassa, kuin Paulan silikoniseerumissa. Minulla ei ole mitään silikoneja vastaan, mutta silikoniseerumit ovat minusta hankalia - siihen päälle kun pitäisi voidetta laittaa, niin miten se oikein imeytyy? Ero on minusta ihan selvä - tauon jälkeen Paulan silikoniseerumista tuli heti ensimmäisellä käyttökerralla hilseilyä (kosteutus ei oikein päässyt imeytymään). Tästä ei - toki ihon kosteustasapaino on nyt erinomainen ja iho on myös hyvin kuorittu. Mutta luulen, että tämän tuotteen kanssa on helpompi pitää paketti kasassa. Päällimmäisissä kerroksissa silikonit ovat minusta ok - ja samoin sopivat meikkituotteisiin kyllä. Mutta ei sämpylän väliin!

Minullahan on ollut myös reseptillä saatua tretinoiinia, siinä ärsyttää halpa ja heikkolaatuinen voidepohja. Voisivat miettiä lääkepuolellakin ihonhoitotuotteissa kokonaispaketin kuntoon. Retinolilta en samoja tehoja odota, mutta tuskinpa sekään täysin turha ainesosa on. Ja on vastineeksi helpompi käyttää.

Poissa saukko

• Hiushörhö
« Vastaus #351 : 25.02.15 - klo:09:51 »
Olisiko kenelläkään vinkata aurinkosuojallista kosteuttavaa päivävoidetta fysikaalisella filtterillä? Hakusessa olisi siis ihan perus päivävoide, ei BB tai muukaan sävyttävä. Piru kun valikoimaa on niin paljon, mutta toisaalta incit vaikeasti saatavilla, joten noviisi ei oikein tiedä mistä kannattaisi edes aloittaa seulominen.

Edit. Kiitos Lila, otan Innisfreen tarkempaan kytikseen!
« Viimeksi muokattu: 25.02.15 - klo:14:32 kirjoittanut saukko »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 25.02.15 - klo:10:37 »
^Innisfreellä on Eco Safety sarja, jossa on ainakin ollut useita tuotteita. Yhteistä noille kaikille on fysikaalinen aurinkosuoja. Innisfreen omalta saitilta löytyy enää sun block, mutta muistaakseni ebay-haku tuotti paljon muitakin tuotteita - en ole ihan varma onko tuolla kosteusvoidetta. Kannattaa ehkä vilkaista!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 25.02.15 - klo:11:02 »
Osaisikohan kukaan vinkata silmänympärysvoidetta jossa olisi korkea aurinkosuoja?  :)

edit. Ok, kiitos Lila!  :)
« Viimeksi muokattu: 25.02.15 - klo:16:51 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 25.02.15 - klo:12:08 »
Innisfree Canola Honey Serumia testasin yhden näytteen verran. Tässä on yllättävän paksu koostumus seerumiksi. Tuoksu on minun mielestäni hyvä, kukkainen (jonkun mielestä voi olla voimakas.) Kosteutti hyvin, tämä sopii varmasti kuivaihoiselle. Näin yhden näytteen perusteella hyvä, kosteuttava seerumi, joka tuoksuu hyvältä. Oma ihoni ei tarvitse näin paljoa kosteutusta, tämä seerumi oli liikaa yövoiteen kanssa.

INCI: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_60b790452.html

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 25.02.15 - klo:13:15 »
SHF - epäilen, että on hankala tehtävä, koreatuotteissa on ylipäätään erillisiä SY-voiteita aika vähän.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 25.02.15 - klo:14:09 »
Päällimmäisissä kerroksissa silikonit ovat minusta ok - ja samoin sopivat meikkituotteisiin kyllä. Mutta ei sämpylän väliin!

Makoisa mielleyhtymä  8)

Se foot mask tosiaan oli vain peruskosteuttava tuote, vaikka salisyylihappoa hiukan sisälsikin. No, joskus vielä kunnon tehonesteet jalkapohjiin...

Innisfree on mielenkiintoinen sarja - enemmän 'back to the nature' kuin nämä jotkin high tech-tuotteet...

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 25.02.15 - klo:18:07 »
Onko kukaan testannut tuotteita merkiltä A'Pieu? Erehdyin tutkimaan ihanaa sheet mask -valikoimaa ja puhdistusöljyjä, jälkimmäisten incejä tutkin vähän cosdna:sta (ei, mistäs näitä löysin) - ja näyttävät mukavan mineraaliöjyttömiltä jotain poikkeusta lukkunottamatta ja muutenkin minun silmiini hyviltä. (sivuhuomio: merkin värikosmetiikka - voi LÄÄH! Itse asiassa mainitsemisen arvoinen juttu on ainakin se, että BB-voiteessa on normaalia laajempi sävyvalikoima). Tätä saa ainakin roserosesta, w2beautystä ja tietenkin ebaysta.

Klairsin puhdistusöljyä olen käyttänyt nyt parina iltana - ja kaksoispuhdistus taisi kyllä tulla jäädäkseen. Lähtee meikki aivan toisella tavalla. Öljy on minusta kaikin puolin hyvänoloista, mutta ainakaan tätä Klairsia ei oikein voisikaan yksinään käyttää, sen huuhtominen iholta on emulgoinnin jälkeenkin melko työlästä. Mutta vaahtopuhdistus vie öljynjäänteet iholta, jos ei jaksa ihan loppuun saakka huuhtoa. Klairsissa on todella mieto ja miellyttävä tuoksu.
« Viimeksi muokattu: 25.02.15 - klo:19:08 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 25.02.15 - klo:19:09 »
Postissa saapui Innisfreen Nail cuticle remover-kynä. osaako joku neuvoa, miten sitä on tarkoitus käyttää, niin että hoitavaa öljyä alkaisi tulla sieltä jostain uumenista?  :) Kääntelin ja vääntelin, mutta ei selvinnyt...

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #359 : 25.02.15 - klo:19:26 »
En minä ole huomannut mitään hoitavaa öljyä, olen vaan käyttänyt sitä työkaluna  :D.