Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444307 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #360 : 25.02.15 - klo:19:44 »
"With Ceramic Pusher containing olive oil and hohoba oil, It soften and cleanse cuticles and nails."

Innisfree Eco Nail Cuticle remover

Kuvassa on taidettu käyttää vielä erillistä kynsihoitotuotetta, mutta teksti mainostaa silti öljypitoisuutta.
« Viimeksi muokattu: 25.02.15 - klo:19:47 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 25.02.15 - klo:19:58 »
Joo, en tosiaan ole tajunnut, kun en itse ollut tuotetta valinnut vaan se tuli kaupan päälle. Ei siinä minusta mitään liikkuvia osia ole - ehkä tuohon keraamiseen päähän on jotain öljyä imeytetty. Työkaluna se on kyllä mainio!
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 25.02.15 - klo:21:20 »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 26.02.15 - klo:08:33 »
 :D - ahaa, sitä terää voi siis pumppailla, kuten joissain maalitusseissa. Pitääpä testata heti tänään. Olisi tuokin ominaisuus jäänyt huomaamatta ilman Juurikasvua  ;).

Innisfreeltä stalkkailen myös Jeju fermented leaven mask:ia. Ja haluaisin jotain eye patcheja. Voi miksi nämä ovat niin ihania!

Katselin tosin tuossa ihonhoitolaatikkoani - tai niitä on oikeastaan kaksi. Toinen on kylpyhuoneessa - ja toinen makuuhuoneessa sängyn vieressä. Vielä ei ole päässyt ainakaan siinä mielessä lapasesta tämä homma, että koko arsenaali on oikeasti käytössä. Nihkeimmin kuluu ehkä tuo Memeboxista tullut sleeping pack - kun se on tahmea, enkä tykkää nukkua tahmealla naamalla. Vaikutus on kyllä silläkin mukavan kosteuttava. Mutta taidan nyt siirtää sen pesuhuoneeseen ja käytän sitä puhdistuksen jälkeen - ja poistan ennnen iltahoitorutiinia. Niin joo - ja AHA/BHA tonerin olen pannut sivuun jemmaan, annan sen miedompana tuotteena äidille testattavaksi. Minullahan on molempia happoja se vahvempi litku. Sheet maskeja kuluu viikossa 1-3.

Miehelle muuten tilasin Bentonin Aloe -sarjasta tonerin ja kosteusgeelin, aloitteli käyttöä eilen.
« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:08:39 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 26.02.15 - klo:16:32 »
Koreatuotteista on muodostunut sellainen kutkuttava buffet-pöytä, josta voi joka ilta (tai aamu) valita mieleisensä valikoiman. Mulla on puhdistusaineista, seerumeista, voiteista ja sleeping packeista useampia vaihtoehtoja, joita napsin käyttöön aika pitkälti fiilispohjalta. Tällä tyylillä on vähän työlästä arvioida yksittäisten tuotteiden ominaisuuksia ja vaikutuksia, mutta se tuntuu hyvältä tavalta toimia.

Eilisillan cocktail näytti tältä:
Dr. MJ Real Mucin Restore Foam Cleanser, jäykkää tahnaa, joka veden kanssa levittyy pehmeänä vaahtona kasvoille. Ei kuivata pahasti, silmämeikkiä ei poistanut ihan kokonaan, mutta muutoin tulos hyvä.
Bory Snow White Toner, kirkastava ja epäpuhtauksia häivyttävä kasvovesi. Tämän jälkeen iho kaipaa jo nopeasti kosteutta.
Missha Time Revolution The First Treatment Essence, kehuttu, selvästi ihoa kosteuttava tuote, mutta mun mielestä tämäkin on lähinnä kasvovesi. Koostumus on täysin vesimäinen ja siksi vähän haastava levittää. Käsien kautta hankalaa ja vanulappuun taas imeytyy liikaa hukkaan -- on aika kallista kuitenkin vanulle haaskattavaksi.
Benton Snail Bee High Content Essence, hajuton, väritön, kevyen geelimäinen seerumi, imeytyy erittäin vauhdilla eikä tunnu oikein miltään. Tätä on kehuttu paljon, mutta sen vaikutuksia on hiukan vaikea havainnoida. Jatkan mielelläni käyttöä, ehkä se siitä selkiintyy.
IOPE Essential Moisture Relief Cream, erittäin miellyttävän tuntuista, kosteuttavaa geelimäistä voidetta. Imeytyy hyvin ja palauttaa välittömästi iholle kosteutta ja heleyttä. Hiukan tätimäinen kukkaistuoksu. Yksi ehdottomista lemppareistani, tämä passaisi varmasti hyvin meikin alle aamuisin.
Bory Q10 Eye Serum, liukasta, kevyen geelimäistä seerumia sy-iholle. Tämänkin vaikutusta on vaikea eritellä.
D'RAN Wonder Lifting Eye Cream, kosteuttava ja hoitava sy-voide, jossa on mun makuun erinomainen inci. Käytän tätä nyt putkeen, koska haluan nähdä tulokset.
Tonymoly Panda's Dream White Sleeping Pack, överisöötti pandanmallinen purkki. Melko silikonipitoinen sleeping pack, jättää mattaisen pinnan ja toiminee hyvin muiden tuotteiden sitojana, joskaan ei ehkä itsessään sisällä mitään ihmeellistä. Tämän jäljiltä oli paljon mukavampi mennä nukkumaan, kun iho ei ollut tahmea monen muun sleeping packin tapaan.

Aikaa kaikkinensa meni ehkä 20 min, josta tuotteiden valikointiin oma osuutensa. Annoin kerrosten imeytyä jonkin aikaa ennen seuraavaa tuotetta. Jos käyttäisin jotain kuorivaa tuotetta (AHA/BHA tms.), niin laittaisin sen Misshan essencen tilalle tai ennen sitä.

Aamulla peilistä katsoi tasainen, sileä ja hyvinvoiva iho, jonka päälle oli ilo levittää meikki.

« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:16:34 kirjoittanut Triina »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 26.02.15 - klo:16:44 »
^ Aikamoinen arsenaali tuossa kertaheitolla käytettynä  :o  8)

Itse olen viime päivinä 'laiskistunut' ja tyytynyt taas yhden, kahden tuotteen rutiiniin - en jaksa edes vedellä meikkipohjaa tai BB-voidetta kasvoihin  ::)  (logiikalla 'kuka sitä huomaa'...)
Aamupesuun riittää (joko vaahtoputsauksella tai ilman) misellivesi, sitten ehkä Paulan kasvovesi antioksidanttiannokseksi, minkä jälkeen kosteutta tuomaan etanaseerumi (kokeilussa nyt Tosowoong - kiitos, Triinanen!) ja joskus sen jälkeen vielä kevyt kosteusvoide (Paulan Hydrator tms.) On ollut niin lauhaa, että paksua voidetta ei tee mieli heittää naamaan.

Keväämmällä otan taas aurinkosuojan käyttöön - kunhan aurinko pilkahtaisi esiin.

Eilisiltana kokeilin taas yhden sheet maskin - Holika Holika istuu kasvoille oikein hyvin...

Edit. Muutaman päivän ajan ennätin kokeilla MISSHAn kuuluisaa 'violettia seerumia', siis sitä yöjuttua, joka on Estee Lauder-kopion maineessa. näppyjä nousi heti... harmi, jäi pitempiaikainen vaikutus huomaamatta.
« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:16:47 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 26.02.15 - klo:19:08 »
Puhdistan ensin kasvot iHerbin Nutribiotic Sensitive Cleanserilla. Sen jälkeen COSRX BHA Blackhead Power Liquidia. Seuraavaksi Missha Time Revolution Ampoule (sampleja on vielä jäljellä useita). Voiteeksi ihon tarpeen mukaan Mizon All in One Snail Repair Cream tai iHerbistä Camellia Care Q10-voide, johon lisään argan- tai manteliöljyä. Joskus laitan Sleeping Packin, sampleista on jäljellä Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping Pack. Olen tykästynyt tuohon Tonymolyn sleeping packiin, iho näyttää todella sileältä ja hehkuvalta aamulla :).

Käytän korealaisia tuotteita ja iHerbin tuotteita sekaisin. Lisäksi Yves Rocherin rasvoja on vielä jäljellä, samoin yksi purkki Lumenea. Olen tykästynyt kyllä korealaisiin tuotteisiin, olisipa kiva vaihtaa kaikki ihonhoitotuotteet niihin.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 26.02.15 - klo:20:27 »
Rutiineita onkin ihan kiva lueskella. Minulla normaali ilta:

Klairs puhdistusöljy, pari-kolme pumppausta, kuivalle iholle. Minuutin, parin kevyt hieronta, sitten käsien kastelu, huolellinen emulgointi ja huuhtelu.
COSRX hyaluronihappopuhdistusvoidetta reilun sentin purso kädelle, voimakas vaahdotus käsissä ja kasvoille, kevyt hieronta tai kasvoharjaus. Huuhtelu.
Mizon kollageenikasvovesi. Laitan pari tippaa kämmenelle ja levitän kasvoille - kaksoispuhdistuksen jälkeen ei todellakaan tarvitse puhtautta varmistella.
Ciraclen C-seerumi jääkaapista kasvoille (tämän tilalla välillä COSRX:n AHA) - hampaiden pesu samalla kun imeytyy. Jos laitan sheet maskin, niin se tulee C-seerumin päälle - ja jätän muita seerumeita yleensä pois.
Bentonin etanaessence.
Mizonin peptidiseerumi otsalle, silmien ympärille ja kaulalle.
Bentonin Steam Cream koko kasvoille ja huulille TAI Misshan retinoli - ja huulille meritähti.

Jos iholla on epäpuhtauksia (ja muutenkin kerran, pari viikossa), pesun jälkeen suoraan BHA - imeytyminen - etskuseerumi ja voide. Toimii todella hyvin.

Aamulla kevyt vaahtopesu, yleensä Memeboksissa tulleella acerolavaahdolla. Mielettömän kermainen vaahto!
Mizonin kasvovesi
Muoksis - unohdin tästä välistä COSRX:n Galactomycesin - sekoitan siihen välillä myös hyaluroniessenceä.
Jompi kumpi kevyistä vitamiiniseerumeista (molemmat Memeboksista).
Boryn seerumi
Jompi kumpi Memeboksissa tulleista päivävoiteista/meikinalusvoiteista tai Tosowoongin etanavoide.
Meritähti silmänympäryksille ja huulille.
« Viimeksi muokattu: 27.02.15 - klo:08:25 kirjoittanut Lila »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 26.02.15 - klo:20:45 »
Mä niin haluaisin uskaltaa kokeilla kaksoispuhdistusta öljyllä ja jollain toisella tuotteella, mutta mulla on vieläkin muistissa Sensain kaksoispuhdistuksen aiheuttama ihokatastrofi (=naama täyteen röpelönäppyä kuivumisen takia) niin vähän vielä seuraan taustalta. ;D Onko kukaan kuiva- ja herkkäihoinen löytänyt sopivaa tuotekomboa?
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 26.02.15 - klo:21:03 »
En muuten pysty käsittämään, miten parafiiniöljypohjaisesta tuotteesta voidaan kiskoa yli 50 eskoo  :o. INCIN perusteella Sensain öljylle sopiva hinta olisi ehkä 7,95 - tai vähemmän.

Luulen kyllä, että voisit varovaisesti testailla kaksoispuhdistusta (saisikohan puhdistusöljyistä sampleja?). Ja ei missään tapauksessa öljyn pyyhkimistä iholta millään kasvoliinalla tms - vaan emulgointi, huuhtelu - ja jäänteet pois vaahtopesulla. Alkuun ei kaksoispuhdistusta päivittäin, vaan katsot rauhassa, miten iho reagoi. Itse olen katsellut seuraavaksi testattavaksi Innisfreen Apple Juicy Cleansing Oilia - ihan kivat ainekset tässä: http://cosdna.com/eng/cosmetic_f9bd113671.html - pari muutakin ehdokasta oli, mutta hukkasin muistiinpanoni jonnekin. Tuon muistan, kun tykkään omenasta  :D.

Niin siis oma ihoni ei ole erityisen kemikaaliherkkä, mutta yleensä talvella tuskaisen kuiva ja siksi myös reagoivampi. Aineita herkemmin se reagoi ihan fyysiseen ärsykkeeseen, esim. Kanebon ihanantuntuinen Sponge Chef oli minun naamalleni ihan liikaa (Kannattaa muuten katsoa, millä hinnalla sitä saa eBaysta, jos tuotteesta tykkää. Kanebohan tekee Japanissa ihan markettikosmetiikkaa, ne vaan brändätään länsimaihin uudelleen korkeammalla profiililla. Markettiliina on tosin vaaleanpunainen... Samaa kai Lumene yrittää Aasiaan päin)
« Viimeksi muokattu: 26.02.15 - klo:21:08 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 26.02.15 - klo:21:10 »
Innisfreen puhdistusöljyjä suosittelisin minäkin - ehdottomasti. Uskallan herkkäihoisillekin suositella Olive versiota. Kunhan puhdistusvaahto/maito on myös mieto, en usko kaksoispuhdistuksen kuivattavan lainkaan enemmän kuin muutkaan puhdistusmetodit.  :)

Juu, nuo kalliit mineraaliöljypohjaiset luksustuotteet ihmetyttävät, mutta tältäkin foorumilta jo vuosia sitten opin Sensailla olevan oman vankan kannattajakuntansa  ;) Tuoksu ja ihofiilis vaikuttavat paljon käyttömiellyttävyyteen.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 26.02.15 - klo:21:34 »
^^Sain nuo tuotteet aikanaan puoli-ilmaiseksi, en kyllä ikimaailmassa olisi maksanut täyttä hintaa. Pitihän sitä nyt kokeilla, mitä tapahtuu kun naamaa putsaa moisilla luxustuotteilla. ;D No oli siinä öljyssä hyvä tuoksu ja sain sen kuitenkin käytettyä loppuun silmämeikinpoistoaineena, ennen kuin otin ripsienpidennykset... Se kakkosvaiheen Creamy Soap oli niin tujua tavaraa, että mun parkkinahkainen mieskään ei tykännyt siitä.

Mulle kaikkein tehokkain ja ärsyttämättömin puhdistustapa on tähän mennessä ollut kasvojenpuhdistusliinat + Erisanin puhdistusmaito. Nuo liinat vaan ovat tosi roskaava ja kallis vaihtoehto, niin ajattelin hypätä Korea bandwagoniin puhdistustuotteidenkin osalta. Kaikki tilaamani ihonhoitotuotteetkin ovat vastoin ennakko-odotuksiani toimineet kasvoillani, niin ehkä pystyn luopumaan skeptisyydestä myös puhdistustuotteita kohtaan.

Kiitos ihan kamalasti noiden Innisfreen tuotteiden mainitsemisesta, jotenkin olin ihan kokonaat missannut tuon merkin! Ainakin sisältöjensä puolesta vaikuttaisivat olevan juuri sitä mitä olen puhdistusöljyiltä kaivannut. Tuo omena houkuttelisi niin kovasti...
1aMii, punapää

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 26.02.15 - klo:21:35 »
Mä olen käyttänyt aiemmin kaksoispuhdistusta juurikin ihon kuivumisen estämisesi ja toimii erinomaisesti, MUTTA silloin öljynä ihan puhdas luonnonöljy, jota ei ole tarkoituskaan saada emulgoitua pois, vaan joko toinen putsari perään, tai sitten kuumaan veteen kastetulla liinalla poisto, jolloin iholle jäi hoitava öljykerros. Manteli-ja oliiviöljy olivat parhaat. Mulle on nyt tulossa Innisfreen Apple Juicy ja itse asiassa sain siitä yhden näytteenkin, niin voisin kokeilla jo tänään. Nämä varsinaiset puhdistusöljyt ovat siis aika erityyppisiä.

Vaahtoavat putsarit ovat usein aika voimakkaan peseviä.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 26.02.15 - klo:22:14 »
^Mulla iho reagoi todella ikävästi puhtaisiin öljyihin pidemmällä aikavälillä missä tahansa ihonhoidossa, myös puhdistuksessa. :(  Vaahdotettavat putsarit onneksi tuntuvat usein sopivan, vaikka niistä jääkin sellainen ihmeellinen nahkean kitkainen ihofiilis märkiin kasvoihin, kuivaamisen jälkeen tuo onneksi katoaa. Pumppupullovaahdot taas menevät monesti kategoriaan "ei toimi".
1aMii, punapää

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 26.02.15 - klo:22:23 »
Piti siis tarkoittamani, että korealaiset vaahdotettavat ovat usein tosi peseviä muihin merkkeihin verrattuna :)

Onneksi myös näytteitä tuntuu olevan saatavilla.

Testasin nyt tuon Innisfreen öljyn, ihan mukavan tuntuinen ja huuhtoutui vedellä hyvin pois. Tuoksu on sellainen siiderimäinen omena. Kakkosvaiheeseen laitoin Misshan Green Tea Powder Wash with Baking Powder -jauhetta, joka veteen sekoitettuna muuttui vihertäväksi kevyesti vaahtoavaksi litkuksi. Laitoin varmaan vähän liikaa vettä. Odotin jotain kivaa tuoksua, mutta tästä tuli mieleen lähinnä riisikakku... Iho oli kuivaamisen jälkeen taas tosi kuiva ja otsassa ja sierainten ympärillä vähän hilseilevää repalettakin. Vaikea sanoa mistä johtuu, mutta jotenkin tuo Panda sleeping pack ei tunnu olevan kovin hyvä, laitoin sitä taas viimeiseksi ja tuntuu nyt vähän kiristelevän. Toisaalta mulla oli mineraalipohja meikkinä, joka kuivattaa enemmän kuin BB. Katsotaan aamulla miltä näyttää. Laitoin Chica Y Chicon salisyylivoidetta pahimpiin kohtiin. Kädetkin ovat ryppyiset korput... Huomenna voisi laittaa jonkin sheet maskin paikkailemaan tuhoja.

Kokeilin näytteestä myös Holikan Forever Bright Birch Aurora Essenceä, ohutta geeliä, jossa on violettia shimmeriä joukossa. Tarkoitus on varmaankin kirkastaa optisesti. Tätä voisi kokeilla meikin alle, mutta ei herättänyt mitään intohimoja. Täysikokoisen pakkaus on hurjan kaunis, valkoinen, selkeälinjainen pullo, jossa on puun siluetti.
« Viimeksi muokattu: 27.02.15 - klo:00:29 kirjoittanut Triina »