Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444779 kertaa)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #420 : 05.03.15 - klo:16:37 »
Mä laitoin myös tilaukseen nyt Ebaysta noita ph-liuskoja. Tilasin vielä kehdelta eri myyjältä. Tulee ainakin toinen perille ja jos molemmat niin voin testata näyttävätkö samaa. Yhteensä n. 1.5€  :D

Onko joku testillut tuota Mizonin Starfish creamia? Se ja eye cream olisivat Ebayssa ok-yhteishintaan (n.34€).

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 05.03.15 - klo:16:38 »
Minulla on muutama testeri tuosta voiteestakin, miellyttävältä tuntuu sekin, todella kosteuttavan oloinen. Saatan tilata joskus, kun joku nykyisistä voiteista loppuu.
« Viimeksi muokattu: 05.03.15 - klo:16:45 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #422 : 05.03.15 - klo:18:40 »
Paketti saapui Jolselta, mutta siinä oli tilaamani COSRX:n BHA-nesteen sijaan juuri se alkoholipitoinen (mitä en halua käyttää)
Laitoin heti sähköpostia myyjälle, toivottavasti vastaus saapuu pian...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 05.03.15 - klo:19:37 »
Tällä hetkellä vakikäytössä on vain muutama korealainen tuote, mutta pian tulee paljon täydennystä 8) Näitä odottelen saapuvaksi:
- Missha time revolution the first treatment essence
- Secret key syn-ake anti wrinkle & whitening cream (saman sarjan ampoule mulle tuli jo, mutta otan käyttöön vasta kun saan tämän voiteenkin)
- Etude house pearl aura brightening cream pack
- Baviphat mini lemon whitening sleeping pack
- Mizon peptide ampoule cream

Kuten ehkä noistakin voi päätellä, en niinkään ole kiinnostunut puhdistustuotteista, vaan mulle kelpaa edelleen oikein hyvin kotimaassa myytävät marketti-/apteekkituotteet. Kuitenkin ihon muu hoito ja erityisesti kosteutuspuoli on nyt mihin enemmän haluan panostaa, joten siksi siltä osin pistän ihorutiinit aika uusiksi.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 06.03.15 - klo:01:52 »
Onko joku testillut tuota Mizonin Starfish creamia? Se ja eye cream olisivat Ebayssa ok-yhteishintaan (n.34€).

Mun sisko on hehkuttanut kauheasti tuota! Hän toi mulle siitä näytteen ja tuntui kyllä tehokkaalta kosteuttajalta.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 06.03.15 - klo:10:02 »
^Laitoin nyt tuon kombon tilaukseen. Sitten alkais olla mulla ihan hyvä setti koossa eikä tarvitse enää tilailla koko ajan. Pitää vaan lahjoittaa mun allergisoivat Madarat siskolle niin mikään ei mene hukkaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 06.03.15 - klo:16:05 »
Skinfoodin Royal Honey Propolis on kyllä mukavantuntuinen seerumi, tämäkin. Erittäin kosteuttava. Yksi annos imeytyy ihoon hyvin, kaksi jättää ehkä vähän tahmeaksi. Tykkäilen - vaikka enhän minä tätä enää mihinkään tarvitse!

Luulen, että ostan Tosowoongin entsyymiputsarin jossain vaiheessa kakkosputsariksi. Alkaa kyllä setti olla koossa minullakin, kiinnostaa tosin kovasti tietää, mitä tapahtuu, kun vaihdan putsarin happamaan. Mikäköhän tuote loppuu ensimmäisenä? Veikkaan joko Mizonin kasvovettä - tai jopa tuota Klairsin puhdistusöljyä. Jälkimmäinen on yksi viimeisimmistä, mutta pullo ei ole kovin iso. Steam Creamkin on vajunnut jo aika lailla, mutta tällä hetkellä se ei ole enää päivittäisessä käytössä. Niin joo - C-vitamiinia olen käytellyt ahkerasti, se kun ei säily ikuisesti. Saattaa loppua piankin.
« Viimeksi muokattu: 06.03.15 - klo:16:11 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 06.03.15 - klo:17:26 »
Pink Powderit ovat melkoinen tehoaineyhdistelmä - ja niissä on myös sellaisia aineita, joista kaikki ihotyypit eivät tykkää (esim. tuossa Mizonissa on teepuuöljyä ja sitä alkoholia). Arvaan, että herkkäihoiselle nämä eivät välttämättä toimi. Mutta muitakin kiinnostavia spot treatmentteja löytyy (esim. näppylälaastarit) - ja varsin lempeä spot treatment on BHA + iso kökkerö etanaessenceä näpyn päälle BHA:n imeydyttyä. Tarkensin vähän suositustani tuonne ylemmäs :).

Mä sinnikkäästi käytin pink powderia joka yö koko viikon, mutta nyt viime yöksi laitoin BHAta ja etanavoidetta paksulti (kun essenceä ei ole) ja näpyt on rauhoittuneet ja pienentyneet huomattavasti. Kiitos neuvosta. Mun iho ei ole yleensä ollut kovin herkkä, mutta näppylöiden suhteen kyllä ongelmallinen. Ilmeisesti pink powder nyt sitten vaan oli liian ytyä. Näppylaastareita kokeilin joskus monta vuotta sitten ja nekin sai näpyt vaan ärtymään entisestään. Aina oppii uutta. Täytyy pitäytyä hellemmissä tuotteissa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 06.03.15 - klo:22:24 »
Tällainen tuoteuutuus on näemmä tullut Misshalta: Aurinkosuojapuikko silmille
Joku taisikin täällä kysellä aurinkovoidetta silmänympäryksille, ja tässä sellainen nyt on... Hauska innovaatio kokeilunhaluisille.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 06.03.15 - klo:22:37 »
Vihdoinkin pääsin kokeilemaan Etude Housen Shea Butter Nutrifull Sleeping Packia, tuli kyllä tarpeeseen. Onnistuin ärsyttämään ihoani kaksoispuhdistuskokeilulla (never again) ja tämä toi kuivuneelle ja punoittavalle iholleni helpotuksen. Vaikka olenkin ollut tyytyväinen Korea-tuotteisiini niin tällainen oikeasti tuhti ja ravitseva tuote on jäänyt puuttumaan. Toisin kuin kaikki aikaisemmin kokeilemani voiteet ja seerumit, tämä ei katoa ihoon vaan jättää suhteellisen liukkaan tunteen vielä imeydyttyäänkin. Itse tykkään "rasvatusta" tunteesta yötä vasten, vaikka hiusten kanssa pitääkin varoa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 07.03.15 - klo:02:47 »
Hyvänkuuloinen inci tuossa Skinfoodin hunajaseerumissa, pistetään muistiin :) Mulla on itselläni Memeboxista tullut Original Raw Honey Finger Essence, joka on ensikokeilun jälkeen ihan kelpoa sekin, iso 100 ml pumppupullo. Sisältö ei pärjää Skinfoodille, mutta ei se hullumpi ole.

Ärsyttää TesterKorea, siellä kestää paketin lähettäminen ihan törkykauan, jopa viikkoja...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 07.03.15 - klo:08:53 »
Tykkään sleeping packeista. TonyMolyn Sleeping Pack imeytyy ihoon hyvin, joten ei sotke tyynyliinaa. Tuo on suht. voimakkaasti hajustettu, ja voidemainen koostumus, INCIssä on alkoholia ja silikonia.

Onko Sleeping packeja, joissa ei ole silikonia? Olen törmännyt tähän asti vain tuotteisiin, jossa sitä on. Vai onko silikoneilla paikkansa tässä tuotteessa, "sitoo" tehoaineet?
Alkoholia en mieluusti ihonhoidossa käytä, siksi TonyMolyn Sleeping Pack jää ostamatta täysikokoisena.

pH-arvoista vielä. Minulla on Nutribioticin puhdistusgeeli (iHerbistä), mutta siinä lukee, että "pH-balanced". Mitä tuo tarkoittaa? :D Miksi pakkaukseen ei voi suoraan ilmoittaa sitä pH-lukua.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 07.03.15 - klo:11:31 »
Oi voi. Hirveän ovelia nuo koreakauppiaat. Aina kun tilaan jotain (ihan pientäkin) niin laittavat anteliaat samplet mukaan ja taas olen löytänyt jotain uutta mitä en tiennyt tarvitsevani. Oon tehnyt sellaisia pakko-saada ostoksia tässä taas. Sen verran järkeä olen kuitenkin pitänyt touhussa mukana, että oon tsekannut aina incit parhaan mukaan ja lueskellut käyttäjäkokemuksia ennen ostoskoriin klikkailua. Sain kaverinkin innostumaan parista tuotteesta. Annoin sille joitain sampleja ja se tykästyi niihin niin kovasti, että sain tilata hänellekin nyt korealaisia ihonhoitotuotteita. ;D

Puhdistuksessa on ollut käytössä banila co. Clean it Zero, joka on kyllä äärimmäisen jännä tuote! Tämä on siis vähän kuin jotain kevyttä voidetta, jota hierotaan kuivaan ihoon ja lopuksi pyyhkäistään tai pestään pois. Mun on pakko kyllä saada aina vedellä pestä meikit pois, koska en vaan kestä sellaista likaista tunnetta iholla mikä jää jos tekee meikinpuhdistuksen ilman vettä. Koostumus muuttuu iholla melko öljymäiseksi ja tuntuu, ettei tällä todellakaan mitään saa puhdistettua, mutta kyllä se vaan puhdistaa kaikki meikit todella hyvin. Ja iholle jää vedellä huuhtelun jälkeen hyvin puhdas tunne, mutta ei ollenkaan narskuva. Aika hellävarainen putsari siis. Tulee vähän mieleen tästä öljyputsarit, mutta lopputulos on miellyttävämpi. Uskoisin, että etenkin kuivaihoiselle tämä olisi kokeilemisen arvoinen. Mutta kyllä itsekin tykkään tästä ja varmaan tulee ostettua se täysikokoinen tuotekin.

Sain myös pari samplea Missha Time Revolution Immortal Youth Serum EX -tuotteesta ja varoitus, nyt tulee päätöntä hehkutusta. :D Tämä kuuluu siis samaan sarjaan kuin omistamani Time Revolution Night Repair Ampoule -seerumi, joka on ehdoton suosikkini ihonhoitotuotteistani. Tuo Youth Serum EX ei oikeastaan ole seerumia koostumukseltaan, vaan enemmänkin jotain voiteen ja seerumin välimaastosta. Levitän tätä iholle siis tuon Night Repair Ampoule -seerumin jälkeen vielä ikäänkuin kasvovoiteena. Ja on kyllä todella hyvää! Harmikseni inciä ei löytynyt mistään tälle EX-versiolle, mutta uskoisin tässä sen olevan melko hyvä kun tutkiskelin muita Immortal Youth -sarjan tuotteita. Tämä kosteuttaa ja silottaa kyllä ihoa ihan mielettömän hyvin ja tuoksuu hyvältä. Oli pakko tilata se täysikokoisena, vaikka samplen testaus jäikin ennen ostopäätöstä hyvin pintapuoliseksi. Tässä tuotteessa vaan oli kaikki ominaisuudet mun mieleen: kevyt koostumus, imeytyy hyvin, hyvä tuoksu, kosteuttava ja silottava. Aamulla iho tuntui edelleen todella sileältä. Ainakin tällaiselle sekaiholle tämä sopii todella hyvin ja tuntuu riittävältä.

Parin samplen verran olen testannut myös Lioele Water Drop Sleeping Packia ja se on kyllä myös älyttömän jännää. Ensin koostumus on sellaista läpikuultavaa voidetta, mutta kun sitä levittää iholle alkaa muodostua voiteesta vesimäisiä pisaroita. Eli se muuttuu todella kevyeksi, vähän kuin essenceksi iholla. Tilasin tuota sitten itselleni ja kaverille kun molemmat ihastuttiin siihen. Todella kosteaa tuotetta ja mukavasti rauhoittaa ihoa. Tuntui myös sellaiselta hyvin kosteuttavalta tuotteelta.

Jos joku muuten kaipaa sampleja itselleen niin multa saisi läjän sellaisia mitä itse oon jo kokeillut tai ei sovi mulle muutoin. Sekalainen setti meikki- ja ihonhoitosampleja. Yksärillä voi kysyä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 07.03.15 - klo:13:22 »
Minä puolestani olen saanut näytteiksi lähinnä Etude Housen Lip Tintejä, jotka arvaan itselleni superkuivattaviksi  ::) Joku saa ne halutessaan - samoin kuin Lioelen BB-cream-näytteen.

En ollut vakuuttunut Chica y Chicon tuotteista näyteiden perusteella, mitään kirkastavaa tai kuorivaa vaikutusta niillä ei ollut - eikä muutaman kerran käyttö sellaista voi saadakaan aikaan. Vai voiko? Jotkin tuotteet kirkastavat ja heleyttävät heti...
Se mieto BHA-voide voisi olla jollekin erittäin herkkäihoiselle sopiva ensikokeilu, mutta itselleni odotan COSRX:in BHA-nestettä...
(kunhan myyjä saa aikaan lähettää oikean tuotteen...)

Hunajatuotteet kyllä houkuttavat. Ehdottomasti  :P Niin lautasella kuin kosmetiikan sarallakin.
« Viimeksi muokattu: 07.03.15 - klo:13:51 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 08.03.15 - klo:04:33 »
Mulla on juuri tuo Chica y Chicon voide, olen kokeillut sitä toistaiseksi aika varovasti. Ei ole ainakaan millään lailla ärsyttänyt ihoa, ajattelin jossakin vaiheessa tehdä tehokuurin tämän ja Cosrx:n BHA:n avulla. Voide on miellyttävän tuntuista, kosteusvoidemaista.

Kristiina, sulla taisi olla se Intense Care Dual Effect? Kokeilin pari samplea siitä ja tuntui hyvältä, paremmalta kuin esim. Panda-versio. Tonymolyn sleeping packeissa kuten useissa muissakin on silikonia, mutta kaikissa ei ole. Olen tykännyt tosi paljon esim. JNH Heart Facen sleeping packista, joka on koostumukseltaan tosi hiusgeelimäistä ja jää aika tahmeaksi pinnaksi iholle, mutta kosteuttaa ja silottaa ihoa älyttömän hyvin. En vain tiedä mistä sitä hankkisi lisää, eBayssa hintaa on ainoilla löytämilläni kappaleilla melkein viisikymppiä. Onneksi purkki on reilu ja riittää vielä pitkälle (omani tuli Memeboxissa).

Toinen oikein hyvä on Esthetic House Collagen Jelly Pack, hyytelömainen, tosi kosteuttava tuote. Tätä löytää parillakympillä.

Tykkään usein iltaisin kuorruttaa kasvot tuhdilla kerroksella ja antaa tehoaineiden muhia rauhassa aamuun asti. Huonona puolena sitä tyynyliinaa saa vaihtaa alvariinsa ja hiuksia varoa.  Päivisin taas ohuempi seerumikerros on miellyttävä. Välillä iltaisinkin laitan vain muutamaa eri seerumia. Misshan Time Revolution Night Activator Ampoule on kerrassaan ihastuttava  <3  Tässä ei ole myöskään päällekäyvää tuoksua. Missha on muodostunut mule yhdeksi parhaista korealaisista merkeistä.
« Viimeksi muokattu: 08.03.15 - klo:04:35 kirjoittanut Triina »