Oi voi. Hirveän ovelia nuo koreakauppiaat. Aina kun tilaan jotain (ihan pientäkin) niin laittavat anteliaat samplet mukaan ja taas olen löytänyt jotain uutta mitä en tiennyt tarvitsevani. Oon tehnyt sellaisia pakko-saada ostoksia tässä taas. Sen verran järkeä olen kuitenkin pitänyt touhussa mukana, että oon tsekannut aina incit parhaan mukaan ja lueskellut käyttäjäkokemuksia ennen ostoskoriin klikkailua. Sain kaverinkin innostumaan parista tuotteesta. Annoin sille joitain sampleja ja se tykästyi niihin niin kovasti, että sain tilata hänellekin nyt korealaisia ihonhoitotuotteita.

Puhdistuksessa on ollut käytössä
banila co. Clean it Zero, joka on kyllä äärimmäisen jännä tuote! Tämä on siis vähän kuin jotain kevyttä voidetta, jota hierotaan kuivaan ihoon ja lopuksi pyyhkäistään tai pestään pois. Mun on pakko kyllä saada aina vedellä pestä meikit pois, koska en vaan kestä sellaista likaista tunnetta iholla mikä jää jos tekee meikinpuhdistuksen ilman vettä. Koostumus muuttuu iholla melko öljymäiseksi ja tuntuu, ettei tällä todellakaan mitään saa puhdistettua, mutta kyllä se vaan puhdistaa kaikki meikit todella hyvin. Ja iholle jää vedellä huuhtelun jälkeen hyvin puhdas tunne, mutta ei ollenkaan narskuva. Aika hellävarainen putsari siis. Tulee vähän mieleen tästä öljyputsarit, mutta lopputulos on miellyttävämpi. Uskoisin, että etenkin kuivaihoiselle tämä olisi kokeilemisen arvoinen. Mutta kyllä itsekin tykkään tästä ja varmaan tulee ostettua se täysikokoinen tuotekin.
Sain myös pari samplea
Missha Time Revolution Immortal Youth Serum EX -tuotteesta ja varoitus, nyt tulee päätöntä hehkutusta.

Tämä kuuluu siis samaan sarjaan kuin omistamani Time Revolution Night Repair Ampoule -seerumi, joka on ehdoton suosikkini ihonhoitotuotteistani. Tuo Youth Serum EX ei oikeastaan ole seerumia koostumukseltaan, vaan enemmänkin jotain voiteen ja seerumin välimaastosta. Levitän tätä iholle siis tuon Night Repair Ampoule -seerumin jälkeen vielä ikäänkuin kasvovoiteena. Ja on kyllä todella hyvää! Harmikseni inciä ei löytynyt mistään tälle EX-versiolle, mutta uskoisin tässä sen olevan melko hyvä kun tutkiskelin muita Immortal Youth -sarjan tuotteita. Tämä kosteuttaa ja silottaa kyllä ihoa ihan mielettömän hyvin ja tuoksuu hyvältä. Oli pakko tilata se täysikokoisena, vaikka samplen testaus jäikin ennen ostopäätöstä hyvin pintapuoliseksi. Tässä tuotteessa vaan oli kaikki ominaisuudet mun mieleen: kevyt koostumus, imeytyy hyvin, hyvä tuoksu, kosteuttava ja silottava. Aamulla iho tuntui edelleen todella sileältä. Ainakin tällaiselle sekaiholle tämä sopii todella hyvin ja tuntuu riittävältä.
Parin samplen verran olen testannut myös
Lioele Water Drop Sleeping Packia ja se on kyllä myös älyttömän jännää. Ensin koostumus on sellaista läpikuultavaa voidetta, mutta kun sitä levittää iholle alkaa muodostua voiteesta vesimäisiä pisaroita. Eli se muuttuu todella kevyeksi, vähän kuin essenceksi iholla. Tilasin tuota sitten itselleni ja kaverille kun molemmat ihastuttiin siihen. Todella kosteaa tuotetta ja mukavasti rauhoittaa ihoa. Tuntui myös sellaiselta hyvin kosteuttavalta tuotteelta.
Jos joku muuten kaipaa sampleja itselleen niin multa saisi läjän sellaisia mitä itse oon jo kokeillut tai ei sovi mulle muutoin. Sekalainen setti meikki- ja ihonhoitosampleja. Yksärillä voi kysyä.