Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446358 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #435 : 08.03.15 - klo:13:44 »
Äiti on käyttänyt melkein putkilollisen Bentonin Steam Creamia - ja pyysi lisää  :D. Iho on kuulemma tykännyt ja "aivan kuin nuo posket näyttäisivät sileämmiltä".
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 08.03.15 - klo:14:02 »
Mun Steam cream tuubi on kulunut jo puolilleen eli olen minäkin tykännyt sitä käyttää. Vaikken mitään näkyvää vaikutusta itse olekaan vielä ainakaan huomannut, niin se tosiaan tuntuukin ihanan sileältä ja hyvin kosteuttavalta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #437 : 08.03.15 - klo:14:18 »
Äääääähh, ei saa yllyttää... Olin jo tuota tuubia harkinnut, se menee ostoslistalle (kun kerran rypytkin siliävät..)

Harmi vain, että äidille ei voi ostaa mitään, maku on hänellä niin tarkka. Just sen on oltava eikä melkein... Vain Shiseido kelpaa, rohkeat kokeilut eivät kiinnosta  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 08.03.15 - klo:14:36 »
Mulla on juuri tuo Chica y Chicon voide, olen kokeillut sitä toistaiseksi aika varovasti. Ei ole ainakaan millään lailla ärsyttänyt ihoa, ajattelin jossakin vaiheessa tehdä tehokuurin tämän ja Cosrx:n BHA:n avulla. Voide on miellyttävän tuntuista, kosteusvoidemaista.

Kristiina, sulla taisi olla se Intense Care Dual Effect? Kokeilin pari samplea siitä ja tuntui hyvältä, paremmalta kuin esim. Panda-versio. Tonymolyn sleeping packeissa kuten useissa muissakin on silikonia, mutta kaikissa ei ole. Olen tykännyt tosi paljon esim. JNH Heart Facen sleeping packista, joka on koostumukseltaan tosi hiusgeelimäistä ja jää aika tahmeaksi pinnaksi iholle, mutta kosteuttaa ja silottaa ihoa älyttömän hyvin. En vain tiedä mistä sitä hankkisi lisää, eBayssa hintaa on ainoilla löytämilläni kappaleilla melkein viisikymppiä. Onneksi purkki on reilu ja riittää vielä pitkälle (omani tuli Memeboxissa).

Toinen oikein hyvä on Esthetic House Collagen Jelly Pack, hyytelömainen, tosi kosteuttava tuote. Tätä löytää parillakympillä.

Tykkään usein iltaisin kuorruttaa kasvot tuhdilla kerroksella ja antaa tehoaineiden muhia rauhassa aamuun asti. Huonona puolena sitä tyynyliinaa saa vaihtaa alvariinsa ja hiuksia varoa.  Päivisin taas ohuempi seerumikerros on miellyttävä. Välillä iltaisinkin laitan vain muutamaa eri seerumia. Misshan Time Revolution Night Activator Ampoule on kerrassaan ihastuttava  <3  Tässä ei ole myöskään päällekäyvää tuoksua. Missha on muodostunut mule yhdeksi parhaista korealaisista merkeistä.

Joo, minulla on juuri se TonyMoly Intense Care Dual Effect-sleeping pack. Tämä on kyllä miellyttävä käyttää, ja imeytyy hyvin ihoon. Kohtuuhintainenkin. Kyllä ne edulliset tuotteet silti vievät voiton. Pitää tutustua tarkemmin sleeping pack-valikoimiin, siellä on varmasti vaihtoehtoja.

Minulla on myös sampleja Misshan Time Revolution Night Activator Ampoulesta, ja olen samaa mieltä tuotteesta. Tässä on kevyt tuoksu, ja tämä jättää ihon kauniin näköiseksi. Voi olla, että tilaan isommassa koossa tätä.

Näitä tuotteita alkaa olemaan aika varasto jo, kun lisäksi olen keräillyt muitakin ihonhoitotuotteita...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 08.03.15 - klo:21:58 »
Voi räkäpallo. Juuri kun ehdin iloita ihon kauniista kunnosta, se taas otti jostain nokkiinsa :( On niin kuiva ja kireä, että pinta on ihan "kiinni" ja tuotteet jäävät siihen pinnalle lillumaan. Muutamia tukkeumia on otsassa ja leukaperissä. Jopa IOPEn kosteusvoide jää kelmumaiseksi kerrokseksi ja iho on tosi liikkumattoman tuntuinen. Mun kohdalla tämä siis tarkoittaa massiivista kosteusköyhyyttä. Tunne on aika ilkeä, kun naama on ihan tukossa.

Sitten kun keksisi syyn vielä... luultavasti tässä on monta tekijää. Ensinnäkin oma nahka saa aina hepulin vuodenaikohen vaihtuessa ja nyt on ollut selvästi keväisiä ilmoja. Töissä puhalsi koko vime vuoron ajan tavallista kovempi ilmastointi, mikä myös on paha kuivattaja. Mä olen käyttänyt pari kertaa Etude Housen Face Bluria pohjustajana ja se ei mahdollisesti oikein sovi, ei ainakaan tällä hetkellä. Holikan Naked Face BB näytti aika karmealta sen päällä, kun liejuuntui ja jämähti ihohuokosten ja kuivien kohtien kohdalle ja koska se on muutenkin aika rasvaisen pinnan jättävä ja siten puuteria vaativa, niin se puuterointi vain pahensi asiaa. Tosi maskimainen pakkelinaama, vaikka se ei nättänytkään pahalta muutoin kuin läheltä tiiraillessa. Ja mä kun olen ollut niin tyytyväinen tuohon pohjaan!

Voi olla, että Innisfreen Apple Juicy -öljykään ei sovi, mutta en voi olla yhtään varma. Pitää jatkaa käyttöä ja tarkkailla muutoksia. Sitten on vielä Cosrx BHA -neste, jota käytin eilen ensimmäistä kertaa ja tänään toisen, enkä tiedä mikä sen osuus tässä on. Iho siis oli jo sitä ennen kuivahtamassa. Kuuluuko sen jäädä vähän tahmeaksi vai eikö sekään sitten päässyt imeytymään? Annoin olla melkein puoli tuntia ennen seuraavaa tuotetta. Ei se onneksi ainakaan ärsyttänyt, mutta nenä oli jotenkin kiiltävän ja pöhöttyneen näköinen kaikkine mustapäineen.

Tonymolyn Panda sleeping pack sai nyt ainakin lähtöpassit, se vain pahentaa kuivumista. Voisi sopia hyvin rasvoittuvammalle iholle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 09.03.15 - klo:08:00 »
Ei se kyllä tahmeaksi jää, tosin minulla on vertailukohtana Paulan BHA:t, joiden jälkeen iho oli kuin post-it lappujen liimapinta. Kokeile ihmeessä yksinkertaistaa asioita - ja tuoda tuotteita yksittäin takaisin kun tilanne helpottaa. Minunkin ihoni reagoi vuodenaikoihin, tosin minulle se paha paikka on säiden viileneminen syksyllä, se saa aikaan juuri tuota samansuuntaista meininkiä  :(.

Aika jännä juttu tuo äidin ihastus voiteeseen, en sitä hänelle mitenkään hehkuttanut. Sai siis voiteen joululahjaksi, ja kerroin että tuo on minusta ollut rauhoittava ja hyvin kosteuttava tuoksuton voide, josta ajattelin että saattaisi reagoivallekin iholle sopia. Kehotin kokeilemaan varovasti, ettei tule mitään ikävyyksiä. Ehkä se on oikeasti ihan hyvä tuote  :D.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 09.03.15 - klo:10:11 »
Sitten on vielä Cosrx BHA -neste, jota käytin eilen ensimmäistä kertaa ja tänään toisen, enkä tiedä mikä sen osuus tässä on. Iho siis oli jo sitä ennen kuivahtamassa. Kuuluuko sen jäädä vähän tahmeaksi vai eikö sekään sitten päässyt imeytymään? Annoin olla melkein puoli tuntia ennen seuraavaa tuotetta. Ei se onneksi ainakaan ärsyttänyt, mutta nenä oli jotenkin kiiltävän ja pöhöttyneen näköinen kaikkine mustapäineen.

Minulla ainakin tuo COSRX BHA-neste kyllä imeytyy ihoon. Kyllä siinä menee hetki, mutta imeytyy silti täysin. Minullakin oli sen kanssa tuota, että ainakin alkuun käytettynä nenä oli kiiltävän ja pöhöttyneen näköinen, ja mustapäät ja ihon punoitus olivat todella selkeästi esillä :-X. Tuo meni kuitenkin ohitse, ja nyt käytettynä ei aiheuta vastaavaa. Mustapäät ja ihonalaiset paiseet ovat laskeneet, ja iho on niin paljon parempi nykyään. Tämä tuote olisi pitänyt hankkia paljon aikaisemmin. Jää ehdottomasti käyttöön :).

Toivottavasti saat ihon kuntoon. Olen samaa mieltä kuin Lila, että yksinkertaista ihonhoitorutiineissa käytettäviä tuotteita. Sitten saa paremmin selville sen, mikä tuon aiheuttaa. Entä jos laittaisi jotain oikein kosteuttavaa perusvoidetta, vai onko siitä enemmän haittaa?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 09.03.15 - klo:10:24 »
Onko kukaan täällä kommentoineista kokeillut COSRXin toista BHA-tuotetta, sitä alkoholipitoista Summer Pore Minish serumia? Sellaisen sain tilaamani sijaan... Asiakaspalvelu oli kyllä nopeasti ajan tasalla ja sanoivat lähettävänsä oikean tuotteen nopeasti.. Palautuksesta ei ollut puhetta sanallakaan, joten voi olla, että molemmat päätyvät hyllyyn.

En vain uskalla noin tujakan näköistä lientä kasvoilleni levittää, joten kunhan saan sen haluamani BHA-nesteen, tuo menee ehkä lahjoituksena eteenpäin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 09.03.15 - klo:10:37 »
^En ole kokeillut, mutta kiinnostaisi kyllä. Mitenköhän se eroaa perus-BHA-nesteestä?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 09.03.15 - klo:10:57 »
Lue INCI... siinä on siis alkoholia heti alussa. Joku paksunahkainen ehkä hyötyy, mutta itse vältän alkoa ihonhoidossa.

Alkoholi on siis alcohol englanniksikin  :)
« Viimeksi muokattu: 09.03.15 - klo:11:19 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 09.03.15 - klo:11:11 »
^Sori, en oo oikeen incilukutaitoinen.

Edit. Tiedän kyllä, mitä alkoholi on englanniksi, olen kyllä ihan perussivistyksen hallitseva ihminen. Ilmeisesti kuitenkin on alkoholeja ja alkoholeja, ja siitä mulla ei ole tietoa, mitkä niistä ovat iholle/hiukselle/mille milloinkin pahoja ja mitkä ja milloin ei. Kiitos vaan.
« Viimeksi muokattu: 09.03.15 - klo:20:56 kirjoittanut bubbs »

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 09.03.15 - klo:13:30 »
Onko kukaan täällä kommentoineista kokeillut COSRXin toista BHA-tuotetta, sitä alkoholipitoista Summer Pore Minish serumia?
En ole tuota kokeillut, mutta mulla on Natural BHA Skin Returning A-Sol -toner, jossa siinäkin on alkoa heti toisena incissä. Tilasin sen innoissani propolissisällön vuoksi, ja vasta kotona luin incin kunnolla ::). No, mulla on t-alueelta rasvoittuva sekaiho, joka ei kauheasti järkyty alkoholista, olen menneisyydessä onnistunut käyttämään Madaran ja Korresin kasvovesiä ihan ongelmitta, joten eipä tuo A-sol mitenkään naamaani räjäyttänyt. Tosin se on nyt jäänyt käyttämättä tarpeettomana sen jälkeen, kun sain käsiini sen varsinaisen BHA-litkun.

Odottelen postipaten kyydissä Bentonin steam creamia, Mizonin meritähtikreemiä ja pink powderia, sekä kasaa näytteitä. Cosrx:n Galactomyces myös houkuttaisi kovasti, meikkipuolelta Iopen paljon hehkutettu Cushion BB.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 09.03.15 - klo:20:24 »
Ostan myös Mizonin jalkavoidetta erittäin todennäköisesti uudelleen. Tämä on kosmeettisesti niin paljon miellyttävämpi kuin mikään apteekin / Schollin tms. ureapitoinen voide (mieto ja miellyttävä tuoksu, imeytyy nopeasti eikä jätä lähmävarpaita) - ja urean ansiosta pehmentää hyvin. Muoksis - halpakin on. Ilman ureavoiteita kantapääni lohkeilevat  :-\.
« Viimeksi muokattu: 10.03.15 - klo:08:52 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 10.03.15 - klo:15:19 »
Sain postissa Misshan vaahdottajan (näitä on monella eri merkillä), siis kyseessä se 'bubble maker' - jonka pitäisi säästää putsarinkäyttöä ja vaahdottaa pienikin nokare valtavaksi vaahtopalloksi.. Ihan valtaisiin tuloksiin en kertakokeilulla päässyt, mutta tunne on ehdottomasti miellyttävä.
Käytössä oli Yves Rocherin Hydra vegetal-puhdistusgeeli, joka on koostumukseltaan hyytelöhkömäistä geeliä - ei kuivata, mutta tunne on mukavampi, kun ainetta oli iholla vain pieni määrä.

Suosittelen kokeilemaan, yksityiskohtia arvostavalle tämänkaltainen vaahdottaja tuo varmasti oman lisänsä puhdistuskokemuksen käyttömukavuuteen.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 10.03.15 - klo:17:37 »
Ai niin, eilen testasin samplesta Innisfreen Apple Juicy Cleansing Oilin - en oikein tykännyt. Haju oli minusta tosi paha, semmoinen esanssiomena, johon sekoittuu öljyjen hajua, yh. Ja jotenkin tuntui imeytyvän liikaa hieromisen aikana - Klairs ei tee sitä ollenkaan. Emulgoitui ja huuhtoutui kyllä helposti.

Onko teillä muuten silmänympärysnaamiosuosikeita? Olen saanut kolme pakkausta Tonymolyn pandanaamiota kaupanpäällisinä ja yhden olen testannut. Ei se minusta mitään ihmeitä silmänympärykselle tehnyt - tuntui aikalailla perus-sheet maskilta.

Tänään meinaan testata puhdistuksessa Puriton All In One Snail BB cleanserin - vaahtoputsari, joka on pH-tasapainotettu (pH 5,5). Siitä minulla on useampikin näyte. Minulle on kertynyt näytteitä jostain syystä tosi paljon.
« Viimeksi muokattu: 10.03.15 - klo:18:21 kirjoittanut Lila »