Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446152 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #45 : 05.01.15 - klo:10:32 »
Tein pari pientä tilausta suositelluille ebay-myyjille. Puhdistusöljyn vielä joskus haluaisin hankkia, se on ostoslistalla..
Korealaista ihonhoitofilosofiaa katsellessa tulee valitettavasti mieleen, kuinka valtavat ulkonäköpaineet maassa on - ihminen ei ole mitään ilman miellyttävää ulkokuorta. Toki se ajatus on myös länsimaissa (ja kaikkialla), mutta eritoten Aasiassa ja Koreassa korostuu tietty hyvin rajallinen kauneusmuotti, johon kaikkien on mahduttava. :(  Lännessä osataan vielä jotenkin ottaa rennosti ulkonäkö- ja kulutushysterian vastapainona ja laskea ihonhoidosta & täydellisen kauneuden tavoittelusta huumoria..

Koreassa on maailman tämänhetkiset suurimmat itsemurhalukemat, joiden kohdalla voi jokainen miettiä syitä...
Täälläkin on ehkä tuttu se kuva korealaisista misseistä, jotka näyttävät kaikki samoilta samanlaisten kauneusleikkausten jälkeen..?
Tämä ei ole ketju ulkonäköihanteiden ja ideologian analysointiin, mutta en voinut välttää näitäkään ajatuksia korealaista kauneusfilosfiaa ja -rituaaleja sivutessani :) Laadukkaiden tuotteiden kylkiäisenä on erittäin raadollinen ja julma ajatusmaailma täydellisen kauneuden ja komformismin vaatimuksineen.
« Viimeksi muokattu: 05.01.15 - klo:10:34 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 05.01.15 - klo:16:24 »
Pari kauppavinkkiä vielä:

http://www.roseroseshop.com/ (Huom. täällä on myynnissä myös 10 kappaleen eriä tuotteista, älä säikähdä niiden hintoja! Muuten näyttää edulliselta ja iso valikoima!)

http://w2beauty.com/

http://jolse.com/

Näitä näyttävät länsimaiset bloggaajat käyttävän varsin paljon, itse en vielä ole noista tilannut.

Roseroseshopista (rubyruby ebayssa) olen lukenut huonoa, taisi olla Musings of a Muse -blogista, että vanhentuneita tuotteita ja tilauksesta puuttui tavaraa. Olen kuitenkin rubyrubylta muistaakseni kerran ostanut ja se meni ihan hyvin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 05.01.15 - klo:17:07 »
^^Narnian Queen, tuossa missijutussahan kävi myöhemmin ilmi, että kyse ei ollut tyttöjen luonnottomasta samannäköisyydestä, vaan siitä, että meikki ja stailaus olivat hyvin samanlaisia - ja vielä enemmän siitä, että kuvat oli käsitellyt joku turhan rutinoitunut photoshoppaaja, veti kaikkien kasvot kohti "ihannetta".

http://www.bangkokpost.com/learning/learning-from-news/347304/korean-beauty-contestants-not-so-look-alike-afterall
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 05.01.15 - klo:17:22 »
No hyvä kuulla! Luin jutun vain erään blogin kautta.
Mutta jo pakonomainen photoshoppaaminen yhdennäköisyyden saavuttamiseksi on arveluttavaa. Kuvastaa sitä ilmapiiriä, mikä Etelä-Koreassa on vallalla - kauneusleikkaukset ovat siellä arkipäivää, paljon suuremmassa määrin kuin meillä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 05.01.15 - klo:17:28 »
Mutta kyllähän länsimaissakin tehdään tosi rutiininomaista photoshoppausta, tissien kasvatus ja vyötärön kavennus ovat ihan vakio-operaatioita, silmiä ja huulia suurennetaan. On se ihme, että julkkiksenkin pitää erikseen sanoa, että tissejä ei sitten shopata  :D. Ja kysehän ei missitapauksessa edes välttämättä ole siitä, että jokainen photoshoppaaja tekisi samaa, tuossa on kumminkin yhden ihmisen työstä kyse.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 05.01.15 - klo:17:38 »
Pari kauppavinkkiä vielä:

http://www.roseroseshop.com/ (Huom. täällä on myynnissä myös 10 kappaleen eriä tuotteista, älä säikähdä niiden hintoja! Muuten näyttää edulliselta ja iso valikoima!)

http://w2beauty.com/

http://jolse.com/

Näitä näyttävät länsimaiset bloggaajat käyttävän varsin paljon, itse en vielä ole noista tilannut.

Roseroseshopista (rubyruby ebayssa) olen lukenut huonoa, taisi olla Musings of a Muse -blogista, että vanhentuneita tuotteita ja tilauksesta puuttui tavaraa. Olen kuitenkin rubyrubylta muistaakseni kerran ostanut ja se meni ihan hyvin.

Mä olen ostanut useamman kerran rubyrubyltä ja aina ihan priimaa. Eniten käyttämäni myyjät ebayssä ovat Sing-sing-girl, iamlove-shop ja f2plus1, mutta ei muissakaan ole valittamista ollut. Koreasta toimitukset tulevat yleensä tosi nopsasti. Mielestäni yhdenkään korealaisen ebay-myyjän kanssa ei koskaan ole ollut mitään häikkää, ja ostan niiltä aika usein.

Voisiko tuohon vanhentuneet tuotteet -epäilyyn olla syynä se, että korealaiset merkkaavat pakkauksiinsa valmistuspäivämäärän, ei parasta ennen -päivämäärää? Mä oon usein ollut positiivisesti yllättynyt tuotteuden freesiydestä, valmistuspäivämäärä on usein vain pari viikkoa aiemmin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 05.01.15 - klo:20:56 »
^Samoja kokemuksia minullakin, varmaan yksi syy tähän innostukseen on se, kun korealaisten kauppojen kanssa asiointi tuntuu sujuvan niin kitkatta. Valtaosa toimittaa nopeammin kuin esim. BeautyBay, Feelunique yms isot eurooppalaiset - ylimääräisiä näytteitä tulee usein runsaalla kädellä ja täysin pyytämättä. Yhtään rikkoutunutta tuotetta en ole saanut, hyvin tunnutaan pakkaavan tavarat kosmetiikkapakkauksen materiaali huomioiden. Ja tuotteiden kierto on ilmeisen nopeaa, tuoretta tavaraa olen saanut minäkin.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 07.01.15 - klo:20:23 »
Tuleeko tuolta Cosmetic Lovelta erikseen sähköposti tilauksen postituksesta? Valitsin siis sen halvimman shippingin ilman trackiä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 07.01.15 - klo:21:48 »
^Tulee!

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 07.01.15 - klo:22:13 »
^ Kiitos tiedosta  :). Täällä malttamattomana odottelen, kun tein viikonloppuna ekan tilauksen. BHA:n laitoin tilaukseen ja kovasti tekisi mieli tilata jotain kosteuttavaa seerumia myös.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #55 : 07.01.15 - klo:22:44 »
Voisiko tuohon vanhentuneet tuotteet -epäilyyn olla syynä se, että korealaiset merkkaavat pakkauksiinsa valmistuspäivämäärän, ei parasta ennen -päivämäärää? Mä oon usein ollut positiivisesti yllättynyt tuotteuden freesiydestä, valmistuspäivämäärä on usein vain pari viikkoa aiemmin.

Ei varmaan, kun kyse oli kuitenkin bloggaajasta, joka paljon käyttää aasialaisia tuotteita. Mutta ainahan voi virheitä sattua kaupalle kuin kaupalle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 08.01.15 - klo:01:00 »
Olen nyt joitakin päiviä käytellyt Memeboxin tuotteita ja päätynyt olemaan hyvinkin vakuuttunut. Jep, tilasin sen uusimmankin, joka kantaa nimeä Night Care. Mä olen kyllä niin helppo ::)

Tonymolyn BB/CC-voide oli ehkä kaikkein positiivisin yllätys: hienoisesta epäilystä huolimatta sävy osoittautui lähes täydelliseksi ja sulautuu ihoon tuoden juuri sopivaa tervettä rusotusta kasvoille. Peittokykyä tuntuisi olevan ihan mukavasti ja tämä on hyvä myös silmänalusille. Olen levittänyt aika ohuelti ja laittanut mineraalipohjaa vielä päälle. Kiireisen päivän jälkeen ei moittimista kestossakaan. Tätä voisin mieluusti ostaa täysikokoisen tuubin jatkossa.

Unni Recipen seerumi on simppeli käyttää melkein minkä vain tuotteen tai meikin alla boostaamaan. Se on lähes tuoksuton, nopeasti imeytyvä ja helppo levittää.

Langsren ruusuvoidetta/naamiota on ilo käyttää ihan vain silkasta ihastuttavan ruusuntuoksun tuomasta nautinnosta, mutta lisäksi se on yllättävän hyvä geelimäiseksi tuotteeksi, joilla yleensä tuntuu olevan aika heppoinen teho. Tämäkään ei kuivalle iholleni pidemmän päälle riitä, mutta kosteuttaa kyllä selvästi ja iho on aamulla tasaisen värinen ja sileä.

Näille tuotteille tuntuu olevan yhteistä miellyttävä rauhoittava vaikutus, mikä on näin talviaikaan suuri plussa. Mun iho voi tällä hetkellä poikkeuksellisen hyvin ja se on omalta oslatana näiden tuotteiden ansiota  :)

--------------------------

Mikä voisi olla oikein hyvä anti-ageing-tuote etenkin yöksi kuivalle, mutta epäpuhtauksiin taipuvaiselle 35-vuotiaalle iholle?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 08.01.15 - klo:08:37 »
^Minustakin tuo bb/cc on erinomainen. Ei merkkiäkään harmaudesta ja tosi raikkaanäköinen iho tulee tuolla. En tiedä kummasta tykkään enemmän, Klairsista - joka on ehkä vähän paksumpaa ja aavistuksen neutraalimpaa - vai tästä. Voisinkin väsäillä swatcheja näistä, minulla on useita näytteitä ja saattaa olla vielä tippa Misshan #21:tä tutummaksi vertailukohdaksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 08.01.15 - klo:13:36 »
Olen nyt joitakin päiviä käytellyt Memeboxin tuotteita ja päätynyt olemaan hyvinkin vakuuttunut. Jep, tilasin sen uusimmankin, joka kantaa nimeä Night Care. Mä olen kyllä niin helppo ::)

Tonymolyn BB/CC-voide oli ehkä kaikkein positiivisin yllätys: hienoisesta epäilystä huolimatta sävy osoittautui lähes täydelliseksi ja sulautuu ihoon tuoden juuri sopivaa tervettä rusotusta kasvoille. Peittokykyä tuntuisi olevan ihan mukavasti ja tämä on hyvä myös silmänalusille. Olen levittänyt aika ohuelti ja laittanut mineraalipohjaa vielä päälle. Kiireisen päivän jälkeen ei moittimista kestossakaan. Tätä voisin mieluusti ostaa täysikokoisen tuubin jatkossa.

Mikä tuon TonyMolyn ihmevoiteen koko titteli on?  :) Cosmetic-loven sivuilta ei osunut silmiin yhtään sopivaa arvausta.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 08.01.15 - klo:13:47 »
Tonymoly BCDation All Master