Miulla alkaa ensimmäiset korealaiset tuotteet olla puolillaan, joten voisin vähän päivittää tähän käyttörutiinia ja kokemuksia. Seassa on ollut välillä myös sampleja kosmetologin antamasta Nimuesta, mutta painotus on kyllä näissä korealaisissa.
Aamu:
- Käyn kasvot nopeasti läpi
Thayers Rose Petal Witch Hazel Tonerilla kostutetulla vanulapulla (iherbistä), koska en ehdi alkaa pesemään kasvoja ja pelkällä vedellä huuhdellessa onnistun kastelemaan itseni kokonaan.
- Pari pumppaisua
Mizon Collagen Power Lifting Toner, jonka levitän kasvoille ja annan imeytyä hetkisen. Hajuton. Imeytyy todella nopeasti ja tuntuu hyvältä.
- Pari pumppaisua
BENTON Snail Bee High Content Essenceä, jonka levitän kasvoille ja annan imeytyä hetken. Mieto tuoksu, ei häiritse minua enkä haista sitä enää hetken päästä. Tämäkin imeytyy ihan hujauksessa, joten meikkaamaan pääsen melkein heti.
- Meikkaus (eli ripsiväri, kulmakynä ja poskari)
Ilta:
- Suihkussa ruuttaan
Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Foam Cleanseriä pienen nokareen, vaahdotan käsissä ja pesen kasvot. Tuoksu on laventelinen, mutta ei häiritse minua. Aluksi annostelin aivan liian runsaasti enkä tajunnut vaahdottaa käsissä, mutta tätä tosiaan riittää ihan sentin siivu. Hyvin kermainen ja "runsas".
- Suihkun jälkeen taas Mizonin kollageenivesi ja hetken imeytyminen.
- Jääkaapista
Ciracle Vitamin Source C. Vajaa pipetillinen menee. Nipistelee otsassa (välillä tosi reippaasti) ja imeytyy nopeasti. Annan tämän olla iholla noin vartin ennen kuin laitan seuraavan tuotteen. Kerran tai pari viikossa käytän tämän tilalla
Paulan Clear Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acidia (tämä pullo ei lopu ikinä...).
- Sitten taas Bentonin essence
- Lopuksi
IOPE Essential Moisture Relief Creamia. Hieman "merellinen" tuoksu, tuntuu ihanan ylelliseltä ja levittyy helposti. Imeytyy nopeasti ja tuntuu iholla miellyttävältä. Harmi ettei saa tuubina, purkki vähän epähygieeninen vaikka puhtain käsin voidetta otankin.
Olen tykännyt näistä kaikista tuotteista ihan älyttömästi ja meritähtisilmänympärys sekä Corxin Galactomyces Essence ovat vielä hankintalistalla, samoin Corxin joku AHA. Tuntuu että vielä vähän jotain tekisi mieli, ketjussa on puhuttu kosteuttavista maskeista ja jotain semmoisia tekisi ihan kauheasti mieli päästä kokeilemaan

Aiemmin olen käyttänyt Avictidia, mutta se on tätä nykyä jäänyt pois lähes kokonaan, saa nähdä joutuuko kesällä ottamaan sen käyttöön.