Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 443717 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #480 : 20.03.15 - klo:10:47 »
Tuota olenkin katsellut yhtenä vaihtoehtona, toisena Holika Holikan Soda Pore BB Cleansing oilia - tai Shiseidon Tiss tai Perfect Oil (jälkimmäiset tosin Japanista  ;D).

Minusta nuo Su:m:in ptsaripuikon ruusun terälehdet näyttävät tosi ärsyttävältä kikkailulta, kiva olla huuhtomassa niitä altaasta ja putsaripurkista  :D.

The Face Shopillakin on Seed Fermentation Cleansing Balm - siitäkin kannattaa lueskella kokemuksia, jos balmit kiinnostavat, moni on tuotteesta tykännyt. Itse otan ihan käyttömukavuuden takia mieluummin pumppupullossa myytävän öljyn.
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo:10:52 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 22.03.15 - klo:21:31 »
Itse kiinnostuin suuresti Misshan Super Aqua Oxygen Micro Visible Cleanser -putsarista. Haluan vaahtoavan tuotteen ja tämä olisi sellainen 4.5-5.5 pH-arvolla -- melko harvinaista! Tuote kuulostaa jännältä, se levitetään kuivalle iholle, jossa se alkaa itsekseen vaahdota ja poksahdella, hierotaan ja huuhdellaan sitten pois. Kommenteissa on kehuttu puhdistustehoa ja huokosten pienenemistä.

Mulla vain on monta putsaria jo ennestään, kaikki tosin lähinnä kuivattavia ja emäksisiä. Muutama on korkkaamatta, pari tuntuu hyvältä ja pari kirvelee ja kuivattaa liikaa aiheuttaen näppyjä --> kiertoon. Tuntuvat olevan koreatuotteden heikoin lenkki.
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo:21:33 kirjoittanut Triina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 23.03.15 - klo:09:54 »
^Minulla oli ensimmäisen BB-innostuksen aikaan Misshalta tuollainen samantyylinen putsari, tarkkaa nimeä en muista. Mutta oli tosi hyvä, ei kuivattanut ja sillä lähti tosi hyvin myös tiukkaan istuvat BB-voiteet. Ja tosi hauska käyttää! Muistaakseni oli aika voimakastuoksuinen, mutta ei se putsarissa minua niin haitannut.

Minullakin on kaksi vaahtoputsaria, joista olen käyttänyt vasta pienen osan, ovat niin riittoisia. Ajattelin käytellä niitä suihkussa vartalon pesuun - vaikka haluan kyllä myös ne pesuaineet vähitellen vaihtaa emäksisistä saippuoista pH-tasapainotettuihin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #483 : 23.03.15 - klo:11:12 »
Tämä Misshan vaahtoputsari näyttää myös kiinnostavalta, en ole tosin selvillä noiden Misshan tuotteiden happamuustasoista.

Takana ensimmäinen kokeilu COSRXin BHA-nestettä. Ei maailmaa mullistavaa, joten todennäk tuloksiaa odotettavissa ajan kanssa ... Hiukan oli tahmaisen tuntuista.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 23.03.15 - klo:11:44 »
Mulle saapui meritähtivoiteet viime viikolla. Koostumus on hieman erilaista kuin odotin. Se on suht tahmaavaa ja kysyisinkin nyt muilta miltä voiteenne näyttää ja tuntuu. Ihan varmistaakseni saaneeni oikeaa tavaraa. Näin lyhyellä käytöllä en voi vaikutuksista kuitenkaan mitään päätellä.

Ph-liuskatkin saapuivat ja testasin niillä Cocacolan lisäksi mm. Dermosilin Vitamin E puhdistusvaahdon, joka näyttäisi tämän perusteella olevan noin 5 luokkaa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #485 : 23.03.15 - klo:11:57 »
^Mun meritähtisilmänympärysvoide on sellaista, ööh, hienon kokkareista mutta sulaa liukkaaksi sormien välissä. Ja helposti tosissaan jää tahmeaksi, jos vähänkään liikaa annostelee.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 23.03.15 - klo:12:03 »
Hienon kokkareista ja lohkeavaa, puhtaanvalkoista ja aavistuksen kuultava - kun spaattelilla ottaa, niin voiteesta näyttää irtoavan pala. Vähän ajan kuluttua pinta on taas tasainen. Tosi pieni määrä riittää sekä silmänympäryksille, että huulille - minulla jää melkein aina levitettävää myös kämmenselkämyksille, vaikka levitän melko runsaasti etenkin alaluomelle. Se tahmea kerros tuntuu minusta silmänympärysiholla tosi suojaavalta ja kun meikkikin käyttäytyy päällä nätisti, niin olen käyttänyt sen verran, että tahmeutta vähän jää. Mutta tosiaan, saa imeytymään ihan kokonaankin kun vaan malttaa määrän kanssa.

Näytepussissa oleva meritähtivoide on samantyyppistä, ehkä vähän ohuempaa. Ja myös hyvin riittoisaa - enemmän yövoidekamaa kuin päiväkäyttöön.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 23.03.15 - klo:12:25 »
Muuten osuu teidän purkkien koostumus yksiin mun purkin kanssa, mutta en tuota hienoa kokkareisuutta pysty voiteesta erottamaan. Se on lohkeavaa kuten creme brulee ja väriltäänkin inauksen kermaista. Kasvoille tarkoitettu voide on itse asiassa valkoisempaa kuin tämä silmänympärysversio.

Luulen kuitenkin, että minä vain laitan sitä liikaa. Silmänympärystuotteissa tulee aina vähän liioiteltua ja tämän tuotteen kanssa siinä saa olla vain vähän varovaisempi  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 23.03.15 - klo:12:41 »
Katsonpa väriä vielä päivänvalossa kunnolla. Kokkareisuus voi olla vähän väärä nimitys, mutta siis ainakin minulla se lohkeamispinta ei ole ihan sileä, kuten voiteen pinta, vaan hennosti rakeisen näköinen. Mitään rakeisuutta ei voiteessa kyllä tunnu.

Muoksis - yksi juttu, josta olen koreakosmetiikassa tykännyt paljon, on pakkaukset. Halpiskosmetiikkakin on lähes poikkeuksetta sinetöityä (joko laatikon päältä, jos sellainen on - ja/tai itse tuotteen aukko on suljettu) ja pakkaukset ovat olleet toimivia ja kestäviä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.15 - klo:12:49 kirjoittanut Lila »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 23.03.15 - klo:12:51 »
^Kovin tarkkaan, kun lohkeamiskohtaa katsoo, niin jonkinlaista raemaisuutta on näkyvissä. Väri on kuitenkin kermainen, kuten tästä kuvastani voi nähdä. Siinä on vierekkäin kasvo- ja silmänympärysvoiteet.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 23.03.15 - klo:13:12 »
Juu, on se minullakin, nyt kun kirkkaassa päivänvalossa asian tarkistin! Ihan oikealta kamalta vaikuttaa tuo. Testaile vaan määrän kanssa, niin että itseäsi miellyttävä lopputulos löytyy, tuo on niin mukavasti levittyvä voide, että mikrokikkare riittää silmänympärysalueelle, jos ei siitä tahmeudesta välitä...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 24.03.15 - klo:11:37 »
Mun ihon kunto on parantunut huomattavasti muutaman käyttämäni tuotteen avulla. Olen tosi helpottunut.

Vielä tuossa parisen kuukautta sitten olin jo vähällä lähteä ihotautilääkärille hakemaan roaa, kun mulla alkoi yhtäkkiä syksyn mittaan ilmestyä otsaan todella todella kipeitä finnejä. Niitä oli useampi samanaikaisesti ja kun edelliset olivat paranemassa, seuraavia puski jo. :-[ Olin tietysti ihan hätää kärsimässä, kun mulla ei ole oikein koskaan ollut finnejä ja ainoa iho-ongelma on ollut kuivuus. Lisäksi olin samanaikaisesti suunympärysihottuman vuoksi tetrasykliinikuurilla, mutta sillä ei tuntunut olevan mitään vaikutusta noihin otsan finneihin vaikka aknen hoitoonhan sitäkin käytetään.

Tällä hetkellä ihossa on silloin tällöin joitain pieniä epäpuhtauksia ja iho rasvoittuu t-alueelta, mutta finnejä ei ole ollut moneen viikkoon ensimmäistäkään. Myös suunympärysihottuma on rauhoittunut, vaikka se tuntuu silloin tällöin aina vähän riehaantuvan.

Tällä hetkellä mulla on käytössä:
The Body Shopin Tea Tree kasvojenpuhdistusvaahto
COSRX Salicylic Acid Exfoliating Cleanser
ja näiden kanssa aamuin illoin Konjac Sponge puhdistuksen apuna

COSRX AHA/BHA Clarifying Treatment Toner aamuin illoin
COSRX AHA 7 Whitehead Power Liquid aamuin illoin

BENTON Snail Bee High Content Essence aamuin illoin
BENTON Snail Bee High Content Steam Cream
Mizon Snail Recovery Gel Cream

The Body Shopin kasvojenpuhdistusvaahto menee vähän ohi aiheen, mutta se on kyllä sopinut mulle tosi hyvin. Olin ostaessa tosi skeptinen puhdistusvaahdon suhteen ja ajattelin sen ärsyttävän ihoa eteeristen öljyjen vuoksi. Onneksi kuitenkin kokeilin! Se oli alkusysäys Konjac sienen kanssa mun ihon paranemiselle ja uskon teepuuöljyn antibakteerisella vaikutuksella olevan asian kanssa jotain tekemistä. Sen jälkeen kuvioon tulivat mukaan COSRX:n kasvovesi ja AHA liquid, joiden avulla selätin finnit lopullisesti. Bentonin etanatuotteet ovat taas rauhoittaneet muita pieniä epäpuhtauksia ja suunympärysihottumaa sekä tasapainoittaneet ihon kosteustasapainoa yms.

Tää varmaan kuulostaa ihan uskomattomalta hypetykseltä, enkä olisi ikinä uskonut itsekään, että ihonhoitotuotteista voi olla näin suuri apu - mutta pakko kai se on uskoa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 24.03.15 - klo:12:12 »
Kyllä niistä on. Minusta tuntuu, että joudun itsekin lisäämään nuo etanatuotteet luottoaineiden listalle, AHAn, BHAn, retinolin ja antioksidanttien seuraan. Ehkä myös nuo fermentaatiot, galactomyces-uute on ihanaa!

Tuo luonnonainepuoli on kyllä sillä tavalla mielenkiintoinen, että vaikka tietysti sieltä potentiaalisia allergeeneja ja ihoärsyttäjiä löytyy, on noissa paljon toimivaakin tavaraa, kunhan vaan iho ei reagoi. Minullekin teepuuöljy sopii - ja sitä onkin tuossa Mizonin pinkkipuuteri-finnintappajassa.

Ostopaikkasuosituksenkin voisin heittää - w2beauty.com - hyvä valikoima ja varsin rivakka toimitus. Mm. Shara Sharaa tuolla on iso valikoima. Laittavat myös reilut kaupanpäälliset mukaan - tilasin sieltä Shara Sharan 14 dollarin puhdistusvaahdon ja kolme sheet maskia (edullisemmasta päästä). Paketissa lisukkeina 5 samplea (ei mitään tavallisinta kamaa, mm. su:m kosteusvoidetta) ja yksi sheet mask.

Ja jipii, vaihdan vaahtoputsarin saman tien! Nyt onkin sopivasti vähän kuivuutta havaittavissa ihossa, tihensin vähän tuon retinolivoiteen käyttöä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 24.03.15 - klo:13:12 »
Toivottavasti joku muukin saa yhtä paljon apua näistä kuin minä. Mulla tuo muutos on nimittäin todella huomattava!

Vielä OT: En tuossa The Body Shopin vaahtoputsarin yhteydessä ollutkaan huolissani itse teepuuöljystä, vaan lähinnä mentholista jota tuossa on teepuuöljyn ja sitruunateepuuöljyn lisäksi. Muutenhan tuo on tosi kiva tuote, kun on sulfaatiton, säilöntäaineeton, väriaineeton ja alkoholiton. Ei edes tunnu kuivattavalta.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 24.03.15 - klo:14:12 »
Onko teidän Bentonin etana essence ja steam cream oikesti tuoksuttomia, kun monissa arvioissa niin mainitaan??

Tilasin Rubyrubylta näytteitä näistä ja molemmissa on kyllä aika voimakas tuoksu! Semmoinen "myrkky". Onkohan nämä ihan kunnossa olevaa tavaraa...