Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444783 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #495 : 24.03.15 - klo:14:27 »
No minäkin haistan niissä kyllä ihan kunnon hajun, tosi epätyypillisen kosmetiikkatuotteille. Ei mikään pahaksi mennyt haju, vaan sellainen pistävä, ehkä vähän metallimainen. Hitsin hankala kuvata tuoksuja. Ei se naamalle pitkäksi aikaa jää, mutta levittäessä aistin aika voimakkaana. Vähemmän se silti minua häiritsee kuin monet parfyymit.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 24.03.15 - klo:14:42 »
Mä en kyllä taida haistaa omassa seerumissa oikein yhtään mitään. Tilasin helmikuussa eopenmarket-nimiseltä myyjältä, ihan tuoretta tavaraa.

Rubyruby on ollut ennen luotettava, mutta ihan viime aikoina sen taso on vähän laskenut. Mulla ei ole ollut mitään moittimista muiden myyjien kanssa, mutta rubylta ostettu Cosrx:n Galactomyces-neste seilasi neljä viikkoa maailmalla (kaikki muut paketiti tulevat poikkeuksetta 1-2 viikossa). Lisäksi tuote tuli ilman pahvipakkausta ja luvattuja näytteitä.

Kiva kuulla, että Huella on ollut noin positiivinen kokemus, itsekin olen saanut ällistyttäviä tuloksia :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #497 : 24.03.15 - klo:14:49 »

Ostopaikkasuosituksenkin voisin heittää - w2beauty.com - hyvä valikoima ja varsin rivakka toimitus. Mm. Shara Sharaa tuolla on iso valikoima. Laittavat myös reilut kaupanpäälliset mukaan - tilasin sieltä Shara Sharan 14 dollarin puhdistusvaahdon ja kolme sheet maskia (edullisemmasta päästä). Paketissa lisukkeina 5 samplea (ei mitään tavallisinta kamaa, mm. su:m kosteusvoidetta) ja yksi sheet mask.

Onko tuolla kaupalla ebay-myyjää? Helpompaa olisi keskittää ostot sinne, kun systeemi on tuttu.. Uuteen netikauppaan on aina rasittavaa tehdä tunnukset (joita en sen koommin yleensä muista...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 24.03.15 - klo:15:36 »
Sitäpä en ole katsonut, mutta voin katsomattakin sanoa, että jos on, niin koko valikoima ei ole siellä. Shara Sharaa on eBayssa niin vähän - ihan vaan siitä päättelen.

Tuo kauppa ei minusta ollut mitenkään hankalakäyttöinen ja maksukin meni turvallisesti PayPalin kautta. Voi olla, että siellä on myös mahdollisuus vieraana tilaamiseen, eli tavarat ostoskoriin ja PayPalin kautta ulos. PayPal välittää osoitetiedot.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 24.03.15 - klo:16:58 »
Rubyruby on ollut ennen luotettava, mutta ihan viime aikoina sen taso on vähän laskenut. Mulla ei ole ollut mitään moittimista muiden myyjien kanssa, mutta rubylta ostettu Cosrx:n Galactomyces-neste seilasi neljä viikkoa maailmalla (kaikki muut paketiti tulevat poikkeuksetta 1-2 viikossa). Lisäksi tuote tuli ilman pahvipakkausta ja luvattuja näytteitä.
Mullakin tuli eilen postiin tuo sama neste ja samalta myyjältä. Seilasi myös neljä viikkoa maailmalla ja saapui ilman näytteitä. Ei nyt negatiivinen kokemus, mutta selvästi huonoin näistä Korea-ostoksista.

Koreatuotteet ovat selvästi auttaneet silmänurkkien juonteissa. Onhan siellä juonteita edelleenkin, mutta vähemmän  ;D Kosteusköyhyys on tainnut olla mulla se suurin ongelma. Harmi, että nenän alla ja ympärillä on aiemmin ehtinyt tulla niin paljon ihonalaisia rasvanäppyjä, jotka olen väkisin puristellut arveksi asti. Näihin ihonalaisiin tukkeutumiin ei oikein mikään auta, kun arpea ei pysty kuorimaan takaisin ihohuokoseksi. Nytkin on yksi kipeä tukkeutuma nenän alla  >:(

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #500 : 24.03.15 - klo:17:05 »
Kyllä mulla on varmaan sama tuoksu Lilan kanssa, juurikin semmoinen tosi pistävä.  Hämmentävää, että on niin isoja eroja, koska mulla ainakin (varsinkin essencessä) tuoksu on juuri levittäessä niin voimakas, että ei sitä kyllä voi olla huomaamatta! Mutta häviää onneksi aika äkkiä.

Mulla paketti oli matkalla vajaa kolme viikkoa ja ei ollut näytteitä yhtään. Tilasin siis muutakin, kuin nuo Bentonit.  Cosmetic-lovesta olen tilannut kahdesti ja molemmat tuli viikossa. En taida ainakaan tuolta rubyrubyltä tilata täysikokoisia Bentoneita, jos nämä muuten onnistuu vakuuttamaan.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 24.03.15 - klo:17:21 »
Luulen, että kaikki ihmiset eivät vaan haista sitä tuoksua kovin voimakkaana. Hajuaisti on tosi yksilöllinen. Hämmensi myös ihan kauheasti, kun joku sanoi arviossaan tuosta aasinmaitokäsivoiteesta, ettei se oikein haise miltään. Siis WTF??  ;D Olen päässyt myös joitakin hajuvesien raaka-aineita haistelemaan, erityisesti myskeissä oli joitain sellaisia, joita osa haistelijoista ei haistanut ollenkaan. Ja aldehydejä jotkut pitävät miellyttävinä, minusta ne ovat aivan hirveitä ja sairaan voimakkaan tuoksuisia.

Rubyrubyltä ei paljon näytteitä ole minullekaan tippunut. Cosmetic-Lovessa on Bentonit ihan sopuisaan pakettihintaan. Tilasin sieltä äidille täydennystä ja paketti lähti matkaan heti tilausta seuraavana päivänä.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #502 : 24.03.15 - klo:17:37 »
^ Joo voi olla kyllä näinkin! Huomaa kyllä omasta hajuaistista, että on herkistynyt, kun parin peränjälkeen tehdyn muksun aikana ei kauheasti ole tullut käytettyä hajuvesiä yms. Nyt nekin, joita ennen on käyttänyt tuoksuu tosi voimakkailta.

Olen jo useamman vuoden ajan ollut pelkästään luonnonkosmetiikan käyttäjä, mutta nyt on sitten etanaliman perässä tämmöinen pikku hairahdus tullut tänne Korea-maailmaan  ;D

Tällä puolella ei vissiin ole mitään oikeasti luonnonkosmetiikaksi luettavaa merkkiä?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 24.03.15 - klo:19:09 »
Siis hetkonen, onko I am love-shop sama kuin Jolse? Ilmeisesti on, koska Iamlove-shopille maksettuani sain ilmoituksen maksun menneen Jolselle...

Rubyruby on siis roserose-sivuston kanssa sama kauppias? Yritän pysyä perässä kuka on kukin ja luotettava  :D

Jolsen kaupasta/sivustolta muuten hyvää palvelua, sain oikean tuotteen ja kaupan päälle sain pitää myös heidän lähettämänsä väärän putelin...

Edit. Ruudulla pyörii suora lähetys Ranskan TV:n lähettämää uutisvirtaa päivän lentoturmasta.. kosmissivuston selailu toimii vastapainona tälle mysteerijärkytykselle.

« Viimeksi muokattu: 24.03.15 - klo:19:13 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 24.03.15 - klo:20:23 »
Mä luulin, että roserose on sama kuin brinbringshop, vai onko ne sitten kaikki samaa..? Näistä menee niin sekaisin!  ???

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 24.03.15 - klo:20:29 »

Tällä puolella ei vissiin ole mitään oikeasti luonnonkosmetiikaksi luettavaa merkkiä?

En ainakaan toistaiseksi tiedä sellaisesta. Voisi kuvitella, että Koreassa on kyllä, kosmetiikkateollisuus on niin iso juttu, eri asia sitten, mitä tänne päin on saatavilla. Mutta inciltään luonnonkosmetiikkafilosofiaan sopivia yksittäisiä tuotteita löytyy varmasti.

Aah, naamalla on ONL Saladit Pumpkin Sheet Mask. Ihana tuoksu, hunajaa ja kurpitsaa!

Roserose taitaa olla eBayssa sekä nimellä brinbring että rubyruby76.

pH tasapainotettua putsaria etsiville tällainen vaihtoehto: http://www.ebay.com/itm/Skin-Watchers-Enzyme-Powder-Wash-60g-All-skin-type-/141285847058?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20e54af012

(koko Skin Watchers sarja näyttää ihan kiintoisalta)
« Viimeksi muokattu: 24.03.15 - klo:20:47 kirjoittanut Lila »

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 24.03.15 - klo:20:51 »
^ Saa vinkata jos löytyy tähän filosofiaan löytyviä hyviä tuotteita!  ;) Oma incin-lukutaito rajoittuu aika perusteisiin..

Mulla ainakin oli siinä rubyrubyn paketissa roserose:n flyeri ja olin kans vähän aikaa vähän pihalla, mutta sitten kun alko miettimään, niin aika samantyyppisiähän nuo nimet ainakin on.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 24.03.15 - klo:20:58 »
Innisfreen joillakin  tuotteilla on sertifikaatti (mikä ei tosin takaa mitään...)

Innisfree omat sivut

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 24.03.15 - klo:22:25 »
Tosiaan ebayn rubyruby ja bringbringshop ovat saman myyjän kauppoja, samoin itsenäinen nettikauppa Roseroseshop. Olen saanut myyjältä näytteitä vain tilatessani Roserosen sivuilta, en ebayputiikkiensa kautta.

Tuoksuista tuli mieleen, että toistaiseksi kaikki kokeilemani Misshan tuotteet ovat olleet todella voimakkaasti hajustettuja, onneksi en ole hommannut mitään niistä täysikokoisena, koska nuo aiheuttavat jo melkeinpä päänsärkyä. Mizoniin taas olen tykästynyt, ovat hyvin kevyesti tuoksuvia, eivätkä jätä mitään järkyttävää mummoparfyymipilveä naamalle.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 25.03.15 - klo:12:49 »
Tänään oli postilaatikossa odottamassa Tosowoongin entsyymiputsari ja matkakäyttöön Innisfreen Green Barley -meikinpoistoliinoja. Kaupan päälle sain pikkuisen vaahdotuspallon, jos en vaikka jaksaisi käsiä hieroa yhteen  ::) (btw, tämä näyttää vähän ällöltä sattuneista syistä  :P) ja pari näytepussia Green Barley -puhdistusvaahtoa.