Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444782 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #540 : 02.04.15 - klo:11:59 »
Bentonin kehuttua maskia haluaisin kokeilla, mutta missään en ole nähnyt myynnissä - ei edes niissä paremminvarustetuissa nettikaupoissa... Onkohan niiden saanti hankalaa suuren suosion takia..?

Odottelen B:n etanaista essensea saapuvaksi. Tarkoitus oli antaa se äidille, mutta saa nähdä, riittääkö rouvan rohkeus etanalima-ja mehiläismyrkky-uutokselle  :P Voin toki jättää yksityiskohdat pois ja vain sanoa tuotetta kosteusseerumiksi... Tuoksuttomuus ainakin on plussaa.

Mizonin vaaleanpunainen etanatuubi on ihana perusvoide, sitä jatkossakin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 02.04.15 - klo:12:26 »
Mä en voi perustella uusien tuotteiden ostamista mitenkään, siis yhtään mitenkään, kun hyllyt notkuvat ihanien tuotteiden yltäkylläisyydessä... Silti houkuttelee han älyttömästi Klairs-paketti Wishtrendistä. Kuorinnan, kasvoveden, seerumin, kosteusvoiteen, BB-voiteen ja viisi naamiota saisi noin 60 e hintaan. Miksi tätä merkkiä on pitänyt kehua niin paljon  :D

Mulla on jo nyt se tilanne, että en malta keskittyä yhden tuotteen käyttöön ja saada siitä kaikkia hyötyjä irti, kun valittavana on kymmeniä eri aineita.

Hullu mikä hullu  ::)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 02.04.15 - klo:12:31 »
^Mulla on loppuen lopuksi aika vähän ihonhoitotuotteita, mutta tarpeeksi silti. Arvaas mitä pakkausta mä olen tässä miettinyt ostavani? Wishbox 17 on jo ostoskorissakin ja kovasti yritän sitä itselleni perustella miksi EN saisi sitä ostaa. Mutta kun... tuossa olisi mulle BB-voide ja pari muuta hyödyllistä tuotetta ihan OK hintaan  ::)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 02.04.15 - klo:12:38 »
Bentonin naamiota on kyllä ihan hyvin saatavilla, eBay:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=benton+sheet+mask&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbenton+snail+bee+high+content+mask.TRS0&_nkw=benton+snail+bee+high+content+mask&_sacat=0

Cosmetic-love:
http://cosmetic-love.com/benton-snail-bee-high-content-mask-pack-20g10.html (kallis näin - mutta tuolta saa steam creamin, essencen ja naamiot tosi maukkaaseen yhteishintaan  ;) - ja taas tuli muuten paketti viikossa)

Roserose:
http://www.roseroseshop.com/en/sale-20/400026--benton-snail-bee-high-content-mask-pack-sheets-8pcs.html

W2beauty:
http://w2beauty.com/en/benton/10654-benton-snail-bee-high-content-mask-x-10-benton.html

Testerkorea (kappaleittain, kätsyä jos epäilyttää):
http://www.testerkorea.com/Product/benton-snail-bee-high-content-mask-pack-20g

Tunnustan, että myös minulla on likaisia ajatuksia... ...tuo Kabuki Girlin ihonhoitorutiinipostaus sai minut kiinnostumaan ihan liikaa The Face Shop Core Seed Purifying Essence:stä. Minulla on ollut useita The Face Shopin näytteitä - ja niistä on välittynyt kuva kosmeettisesti korkealaatuisista ja miellyttävistä tuotteista. Myös niiden Smim-sarja kutkuttelisi... Toinen samalla tavalla peruslaadukkaan ja modernin oloinen brandi on Nature Republic. Aqua-voide oli aivan ihanaa (samplesta),kosteuttavaa, kevyttä, tasoittavaa ja meikin alla täydellisesti toimivaa - mutta liian tuoksuvaa makuuni. Molemmilla on valtavasti valikoimaa ja kaikki ei takuulla ole hyvää. Olen vähän meinannut tilata näiltä merkeiltä sampleja tässä kuussa.
« Viimeksi muokattu: 02.04.15 - klo:13:08 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 02.04.15 - klo:21:56 »
Hillitsin itseni kolme tuntia, Klairs-paketti on matkalla kotiin   :-[

Olen lukenut paljon Kabuki Girliä ja syventynyt taas vähän enemmän korealaiseen kauneusfilosofiaan. On oikein hyvä tietolähde, vaikka perustuukin osin vain omiin kokemuksiin. Esim. huoneenlämmössä kiinteiden öljyjen tukkivuus jäi vähän mietityttämään:

"These carrier oils all have one thing in common: they’re hard at room temperature ---  When added into creams, they’re whipped in to make the cream nice and thick, but at a microscopic level, they’re still hard, solid oils.  And they immediately clog my pores.  --- these oils can’t really get absorbed into the pores properly because they’re still solid, and therefore they clog the pores,creating a plug to keep the dead skin cells, sebum and bacteria inside the pore.  Your pores should naturally be able to flush the bad stuff out, but it can’t when it’s literally plugged up with microscopic hard oils that you add onto your skin through your products."

Mun mielestä tämä oli vähän ristiriitaista, koska eihän iho ole huoneenlämpöistä. Siten näiden öljyjen pitäisi olla ihan normaalissa, juoksevassa muodossa iholle levitettynä eikä missään kovassa kidemuodossa.

------------------

Mulla on The Face Shopilta näytteitä The Therapy Oil-Drop Anti-Aging Serumista, voisikin tässä lähiaikoina kokeilla. Incissä on alkupäässä glyseriiniä ja silikonia ja sen jälkeen liuta luonnonöljyjä ja uutteita. Hajsuteita on ilmeisesti aika reilusti. Ei siis kovin kaksiset odotukset ja lisäksi mua häiritsee, että omilla sivuillaan väittävät heti incin alla, että vapaa silikoneista (sisältää cyclomethiconea ja dimethiconea) ja eläinperäisistä tuotteita (sisältää hunajaa).

Shara Sharan Honey Bomb kiinnostaa, mutta mulla on myös hiukan vastaava Original Raw Honey Finger Essence, jossa on ihan kohtalaisen hyvä inci, tosin siinä on jokin verran alkoholia. Tuntuu hiukan viilentävältä iholla, mikä ei yleensä ole kovin hyvä merkki. Ei ole tuntunut mitenkään huonolta, joten käyttelen pois.

Iho on taas ihan kivan tuntuinen, muutaman leukanäpyn kun saisi nitistettyä ja entisestään parannettua kosteustasapainoa. Toivottavasti Misshan Placenta Cream ei osoittaudu tukkijaksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #545 : 02.04.15 - klo:22:33 »
Jos Klairsin paketin saapumisen myötä tuntuu tuotteita olevan liikaa, voin olla avulias ottamalla osan niistä itselleni  :D ;)
Katselin useasti tuota pakettia itsekin, mutta hillitsin itseni - BB-voide kiinnostaa ja pari muuta juttua, mutta tuo pyöreään purkkiin pakattu kasvovoide ei...

Onko kukaan muuten havainnut mitään eroa korealaisten Aloe vera-tuotteiden ja vastaavien länsimaisten kesken? Aloe on siellä päin maailmaa arvostettu raaka-aine, kuten yleisesti ihonhoidon kentällä, mutta mietin, onko sikäläisissä aloe vera geeleissä jotain ihmeellistä, minkä takia kannattaisi tilata sieltä..
Dermoshopin aloe geeli vetelee viimeisiään, ja tunne on samanlainen kuin esim. Skinfoodin Honey hydro geelissä...

Edit. Omalle iholleni monen tehoaineen levitys ei lisää hyvinvointia, vaikka monet bloggaajat sitä harrastavatkin - on se vaan uskottava, että C-vitamiiniseerumin jälkeen ei enää kaivata lisää voltteja samalle illalle...
Katkenneita verisuonia ei ole kiva saada lisää, ne lähtevät vain laserilla - mitä Koreassa yleisesti harrastetaan, kuten muitakin kauneusdermatologian käsittelyjä... :-[ :P
Ihan kaikkea ei saavuteta pelkillä ihonhoitoaineilla, täydellisen ihon ylläpitöön tarvittaisiin säännöllisiä hiontoja ja laserkuorintoja...

« Viimeksi muokattu: 02.04.15 - klo:22:37 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 02.04.15 - klo:22:49 »
Joo, pitää aina muistaa blogien kanssa se, että harvaa niistä kirjoittaa mikään asiantuntija. Jotkut väittävät, että pienimolekyyliset rasvat olisivat niitä tukkivimpia, mutta aika moni tykkää käyttää silti esim. kookosöljyä ihonhoidossa - ja ihan hyvällä menestyksellä. En ole itse kyllä mihinkään kovin vakuuttavaan teoriaan törmännyt tukkivuudesta.

Itse tykkäsin tuosta blogista siksi, että kirjoittaja osaa hyvin kuvata kokemuksiaan ja viitsiii vähän ottaa selvää asioista.

Minä varmaan tuota Honey Bombia kokeilen kunhan Skin Foodin Royal Honey Propolis loppuu - ei ihan heti, sillä tuo on riittoisaa.
« Viimeksi muokattu: 03.04.15 - klo:10:28 kirjoittanut Lila »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 02.04.15 - klo:23:20 »
Hillitsin itseni kolme tuntia, Klairs-paketti on matkalla kotiin   :-[
Nyt on tilattu myös mun paketti. Piti odottaa huhtikuun alennuskoodia, mutta näiden kanssa ei ilmeisesti käy koodit, joten mitä turhaan pitkittää tuskaa  ;D Tuossa on monta hyvää tuotetta. Klairsin maskit tuntuvat oikein mukavalta ja sopivat päähän hyvin (sample jostain tilauksesta). Incin laadukkuudesta en tiedä hölkäsen pöläystä, mutta tunne riittää nyt tällä kertaa. 

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 03.04.15 - klo:09:47 »
Minulla on nyt vähän kokemusta tuosta Imselenen aasinmaitoyönaamiosta. Tuon naamion idea on vähän sama kuin Kabuki Girlin kuvailemassa Shara Sharan Veiled Beauty -yönaamiossa: http://kabukigirlblog.com/2015/01/07/review-shara-shara-the-veiled-beauty-aka-the-most-amazing-product-ever/

Eli sen lisäksi, että voiteessa on hoitavia ainesosia, siinä on joku komponentti, joka tekee iholle kalvon, jonka alla hoitavat aineet (naamion omat ja sen alle lisätyt) saavat muhia ja vaikuttaa. Aasinmaidon koostumus on aivan superärsyttävä, liimamaisen säikeinen - johtuen todennäköisesti tuosta kalvon muodostavasta ainesosasta - mutta kun aineen saa naamalle se tuntuu ihanalta. Ja tässä tuotteessa on jotenkin niin hyvä ja rauhoittava tuoksu, että se ei minua haittaa. Imselenen naamiossa kalvo on veteen liukenevaa mallia ja kokemuksen perusteella se kannattaa poistaa niin, että aamulla hieroo kevyesti altaan yllä kuivalta iholta ne kohdat, jotka ilman turhaa hinkkausta hieromalla irtoavat. Kun kasvot kastelee, niin naama on liimassa - eli mitä enemmän naamiota lähtee pois hieromalla sitä parempi ja paksu kerros irtoaa helpoimmin hieromalla, naamion kanssa kannattaa siksi olla runsaskätinen. Ja puhdistuksen kanssa kannattaa olla huolellinen.

Naamion jäljiltä kasvot ovat todella kosteutetun näköiset ja myös tuntuvat siltä. Ihohuokoset ovat todella pieninä ja kasvojen kosteus on tasaista kaikkialla. Tämä olisi muuten aivan ihmetuote, mutta asiaan liittyy yksi pieni ongelma  :-\. Aiheuttaa minulle tukkeumia. Ei mitään massiivista, mutta jokaisen käyttökerran jälkeen iholla on selvästi muutama valkopää. Ei mitään pahasti tulehtunutta, vaan ihon pinnan lähellä olevia, pieniä näppyöitä, tulehtuvat vaan, jos niitä huolimattomasti näprää.

Taidan testata tuon Veiled Beautyn, sillä konseptina tämä on kyllä kiinnostava - ja tuon postauksen linkkien perusteella tuo imeytymistä pitkittävä vaikutus voi olla kiinnostava ulottuvuus ihonhoitoon. En välttämättä käyttäisi mitään tällaista naamiota jatkuvasti, vaan esim. talvikaudella kuureina, kun iho on erityisen kosteusköyhä - ja kesäkaudella yksittäisinä tehohoitoina. Tai siis tuollaista olen suunnitellut oman kokemuksen pohjalta ja Kabuki Girlin kokemukset luettuani.

Eilen käytin Shara Sharan mansikka sheet maskin, se oli aika peruskauraa, mutta ihankiva. Tuoksu oli tosi esanssinen, muttei onneksi voimakas.

NQ - minulle vahva C-vitamiiniseerumi on yksi hankalimmista yhdistettävistä. Ciraclen seerumi imeytyi hyvin yksinään, mutta sen päälle laitettuna melkein mikä vaan teki tahmaa. Ohuen voidekerroksen Bentonia saattoi kyllä laittaa, kunhan antoi vitskun imeytyä kunnolla - mutta muiden kanssa tuli ongelmia enemmän tai vähemmän. Päivällä en käyttänyt C-seerumia ollenkaan, vaan siirtelin muita tehoaineita päiväkäyttöön C-kuurin ajaksi.
« Viimeksi muokattu: 03.04.15 - klo:10:31 kirjoittanut Lila »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 03.04.15 - klo:10:24 »
^Meinasin jo ostaa muutama päivä sitten tuon Veiled Beautyn, mutta Kabuki Girl itse mainitsee myöhemmissä kommenteissaan, että epäilee tuotteen aiheuttaneen näppyjä ja olevan tukkiva. Koska oma ongelma kosteusköyhyyden lisäksi on nimenomaan tukkeutumat, jätin tämän tuotteen väliin. Tilasin sen sijaan Shara Sharan Honey Bombin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 03.04.15 - klo:10:37 »
^Joo, huomasin tuon ja mm. siitä syystä mietin tuota kuurimaista/tehohoitoluonteista käyttöä. Tuosta aasinmaitonaamiosta on paha mennä sanomaan, mikä se tukkiva ainesosa on, kun saamarin INCIä ei löydy mistään. Ei se tuotteen kalvomaisuus välttämättä ole ongelma sinänsä, vaan tukkeumat voi aiheuttaa joku muukin - ja arvailuahan se on joka tapauksessa vaikka INCIn tietäisikin.  Mutta ei tunnu toisaalta ihan parhaalta ajatukselta sulkea ihoa joka yöksi kalvon alle, vaikka kalvo olisi hoitavakin.

Minulla on aikaisempina talvina ollut iho niin hilseilevän pintakuiva, että olisin ihan mieluusti ottanut vaikka muutaman näppylänkin vastineeksi siitä, että kosteustasapaino kohenee.

Madonnahan tosin kuulemma nukkuu koko vartalo ihonhoitokääreissä  ;D.
« Viimeksi muokattu: 03.04.15 - klo:10:39 kirjoittanut Lila »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 03.04.15 - klo:10:47 »
^^ Täytyy kyllä suositella tuota shara sharan honey bombia. Kosteuttaa mukavasti ja on älyttömän riittoisaa. Ihan pieni tilkka riittää, enemmän jos laittaa niin naama jää tahmeaksi. Tämä riittää hyvin yksinäänkin, mutta aika usein kerrostan seerumeita alle ja kosteusvoidetta päälle.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 03.04.15 - klo:12:06 »
Samanoloiselta kuulostaa kuin tuo Royal Honey Propolis  :D. Pullo kestää varmaan vuoden.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 03.04.15 - klo:12:25 »
Minua kiinnostaa Mizon Peptide Ampoule Cream ja Mizon Placenta Ampoule Cream. Mitäköhän eroa noilla voiteilla on, pitää katsoa tarkemmin incejä.

Edit. Myös Mizon Bee Venom Calming Fresh Cream INCI näyttää hyvältä. Olen etsinyt TonyMoly - I'm Real Avocado Rich Creamin INCIä, mutta en löytänyt mistään. Tuo voide kuulostaa arvioiden mukaan hyvin kosteuttavalta.
« Viimeksi muokattu: 03.04.15 - klo:15:17 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 03.04.15 - klo:22:46 »
Mizon tuntuu yhdeltä parhaista kokeilemistani merkeistä, miellyttävät ja laadukkaat pakkaukset, ei turhia tuoksuja, tehoja löytyy, hinnat kohtuulliset. Peptidineste on helppo ja mukava käyttää, koostumus on lähes vesimäistä ja imeytyy hujauksessa, tuloksia odottelen vasta pitemmän ajan kuluttua. Sopii hyvin illalla ja aamulla johonkin väliin laitettavaksi. Noista Kristiinan mainitsemista voiteista ei tosin ole kokemusta.

Tein FAQ-osioon pH-ketjun ja lisäsin omat tämänhetkiset tulokseni sinne. Putsareiden pH-arvoilla näyttää myös oman kokemuksen perusteella olevan merkitystä, koska yksi kaikkien aikojen suosikeistani (Himalaya Organicsin Hydrating Face Wash, iHerbista) on myös listan happamimpia vaahtoputsareita ja vastaavasti taas kuivattamimmat ja kirvelevät ovat 8 tai yli.