Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445844 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #555 : 04.04.15 - klo:13:13 »
Miten tuo Roseroseshopin ilmainen postitus toimii? Mulla on korissa ilmaiseen toimitukseen oikeuttava tuote mutta silti tulee pk:t.  ???
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #556 : 04.04.15 - klo:15:01 »
^ Ilmaisiin postareihin tulee mukaan aina se vähän yli kahden dollarin seurantakoodimaksu.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 04.04.15 - klo:20:40 »
Viimeisimpiä kokeiluja:

Secret key syn-ake anti-wrinkle & whitening ampoule + cream
Ampoule on kirkas ja seerumimainen, hyvin kevyen tuntuinen tuote. Yksi iso miinus tässä on, mutta ei varsinaisesti seerumissa vaan pakkauksessa: pumppu. Vain noin 1/10 käyttökerrasta pumppu toimii niin kuin pitäisi, mutta muuten aine ei yksinkertaisesti nouse pumppuun vaan joudun dippaamaan pipettiä purkkiin ja sen jälkeen pyyhkäisen sen kämmeneen saadakseni tuotetta ulos.

Cream on puolestaan vaaleanpunaista, mutta kuten seerumi, aika kevyttä ja sopii jopa minun sekaiholle yllättävän hyvin. En tiedä johtuuko ampoulen tosi huonosti pumpusta vai mistä, mutta siti tunnun pitävän voiteesta enemmän.

Molemmat sopivat meikin alle hyvin. Kummankaan kanssa en toisaalta ole ihossa mitään vaalennusta/ihon sävyn tasoittumista vielä huomannut. Ja vaikka noin kuukauden olen jo kumpaakin käyttänyt, niin silti on varmaan vielä liian lyhyt aika huomaamaan ainakin minkäänlaista ryppyjen/juonteiden tasoittumista.

Tonymoly kiss kiss lip scrub – Kuorivia rakeita on minusta liian vähän, joten varsinainen kuorintateho melko olematon, mutta tuotteen voidepohja on hieman silottavan tuntuinen. Minusta esim. Lushin huulikuorinnat on paljon parempia. Yritän käyttää tämän äkkiä pois, jotta yksinkertaisesti saan kaapista pois ja voin sitten unohtaa koko tuotteen :P

Ai niin, olenhan mä aikoinaan kokeillut Etude house embossed cotton puff vanulappujakin :D Olivat kuitenkin aika ohuita ja muutenkin hajosivat käytössä tosi herkästi. Esim. Pirkan reilun kaupan vanulaput hakkaavat nuo ihan 6-0.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #558 : 04.04.15 - klo:23:07 »
Tapaus Holika Holika One Shot Foot Peeling...  :o
On todella tehokas. Vain puolen tunnin käsittelyn tuloksena jalkapohjat kuoriutuvat nyt, viiden päivän kuluttua huljuttamisesta. Kuinkahan tehokas tulos olisi, jos olisin pitänyt sukkia jalassa suositusajan 1,5 h?  0_0

Kovettuma (askelvirheen tulos) kadonnut lähes kokonaan.. wau.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 05.04.15 - klo:09:11 »
^Ne on! Noita on useilla merkeillä ja melko identtisiä taitavat olla, erilaisia hedelmähappoja ja muuta kuorivaa. Tilasin itsellenikin yhden parin, edellisen kerran käytin 2013 kesällä ja on taas tarvetta. Mulla on jokin häiriintynyt fiksaatio niihin ihosuikaleisiin ja nyhdän niitä lähes orgastisesti irti  ;D

Yritin eilen aikaansaada toimivaa pohjaa meikin alle. Tein kaksoispuhdistuksen Innisfreen öljyllä ja Yadahin puhdistusvaahdolla (joka on mukavasti hapan eikä tunnu raastavan kuivattavalta), perään Boryn kasvovettä, Araon Detox Skin Essence ja Cosrx Galactomyces Essence. Sen jälkeen Mizonin Peptide-seerumi, Bentonin etanaessence ja IOPEn kosteusvoide. Kaikkia laitoin ohuen kerroksen ja annoin imeytyä välissä. Päälle laitoin sitten vielä Tonymolyn Red Appletox Honey Creamia ohuelti (puolikkaan näytepussin). Iho tuntui tässä vaiheessa ihan hyvältä, ei lähmäiseltä, mutta kosteutetulta ja hyvinvoivalta. Kerrokset myös imeytyivät yllättävänkin nopeasti. Tuo omppuvoide jättää kivan pinnan ja on muutenkin miellyttävää ja hurmaavan tuoksuista.

Tämän kuorrutteen päälle sitten kermaksi Holikan Naked Face BB, joka on aika rasvainen ja puuteroinnin vaativa BB-voide. Ihan kertakaikkinen fail  >:( Levitysvaiheessa oli vielä okei, vaikka lopputulos ei paras mahdollinen ollutkaan, puuteroinnin jälkeen oli sitten jo oikeinkin kaunis. Vaan tunnin päästä pohja oli liejuuntunut ja jämähtänyt huokosten pohjalle, häipynyt nenänpielistä kokonaan, kiilteli sieltä täältä ja tuntu iholla oli raskas ja maskimainen ja pohjalta kiristävä. Jokseenkinn sama tulos kuin aiemmin kokeiltuani primeria alle tai suoraan aamulla pesemättömille kasvoille. Pitää testata vielä muiden BB-voiteiden kanssa, koska Holikan pohja on tavallista rasvaisempi. Muuten en oikein tiedä mitä voisin tehdä, tuo combo oli jo niin kosteuttava  :-\

Mun naama nyt kertakaikkiaan rapisee kuivuuttaan pois, mutta voisin tietysti yrittää vielä lisätä vedenjuontia ym. sisäistä kosteutusta. En haluaisi alistua keski-ikäiseen kuivakkaan ja elottomaan pärstään, vaikka se ikävaihe kuinka kolkuttelisi jo nurkan takana... Noh, pääasia, että iho pääosin kuitenkin tuntuu hyvältä koreatuotteiden myötä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 05.04.15 - klo:09:13 »
Miten tuo Roseroseshopin ilmainen postitus toimii? Mulla on korissa ilmaiseen toimitukseen oikeuttava tuote mutta silti tulee pk:t.  ???

Roserosessa ilmaiset postarit koskevat ainoastaan niitä tuotteita jotka on ilmaiseksi merkitty - ja niihinkin tulee se 2,5 dollarin seurantakoodimaksu.

Wishtrendissä saa koko tilaukseen illmaiset postarit, jos korissa on yksikin free-shipping kamppistuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 05.04.15 - klo:09:22 »

Yritin eilen aikaansaada toimivaa pohjaa meikin alle. Tein kaksoispuhdistuksen Innisfreen öljyllä ja Yadahin puhdistusvaahdolla (joka on mukavasti hapan eikä tunnu raastavan kuivattavalta), perään Boryn kasvovettä, Araon Detox Skin Essence ja Cosrx Galactomyces Essence. Sen jälkeen Mizonin Peptide-seerumi, Bentonin etanaessence ja IOPEn kosteusvoide. Kaikkia laitoin ohuen kerroksen ja annoin imeytyä välissä. Päälle laitoin sitten vielä Tonymolyn Red Appletox Honey Creamia ohuelti (puolikkaan näytepussin). Iho tuntui tässä vaiheessa ihan hyvältä, ei lähmäiseltä, mutta kosteutetulta ja hyvinvoivalta. Kerrokset myös imeytyivät yllättävänkin nopeasti. Tuo omppuvoide jättää kivan pinnan ja on muutenkin miellyttävää ja hurmaavan tuoksuista.

Tämän kuorrutteen päälle sitten kermaksi Holikan Naked Face BB, joka on aika rasvainen ja puuteroinnin vaativa BB-voide. Ihan kertakaikkinen fail  >:( Levitysvaiheessa oli vielä okei, vaikka lopputulos ei paras mahdollinen ollutkaan, puuteroinnin jälkeen oli sitten jo oikeinkin kaunis. Vaan tunnin päästä pohja oli liejuuntunut ja jämähtänyt huokosten pohjalle, häipynyt nenänpielistä kokonaan, kiilteli sieltä täältä ja tuntu iholla oli raskas ja maskimainen ja pohjalta kiristävä. Jokseenkinn sama tulos kuin aiemmin kokeiltuani primeria alle tai suoraan aamulla pesemättömille kasvoille. Pitää testata vielä muiden BB-voiteiden kanssa, koska Holikan pohja on tavallista rasvaisempi. Muuten en oikein tiedä mitä voisin tehdä, tuo combo oli jo niin kosteuttava  :-\

Kokeilepa niin vielä, että laitat puhdistuksen jälkeen niukan annostuksen AHA-nestettä, pieni imeytymishetki - ja muuten teet samat askeleet - mutta jompi kumpi voide pois. Sitten levität pohjan hyvin, hyvin ohuesti kostealla meikkisienellä/Beautyblenderillä - ja lisäilet peittoa vain paikallisesti. Ja kevyt puuterointi painellen niille alueille, joille on tarvis.

Osa BB-voiteista on kyllä minulla taipuvaisia liejuuntumaan ja pakkautumaan huokosiin, teki mitä teki. Osa taas kestää ihan älyttömän hyvin päivän haasteita...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 05.04.15 - klo:09:27 »
Eli tässä on mainio tekosyy ostaa vielä se  AHA-nestekin  ;D

Kiitos vinkeistä, eihän se auta muu kuin kokeilla vain kaikki kikkakolmoset. Tuo IOPEn voide on kyllä tosi mukava ksoteuttaja, voisin kokeilla sitä viimeisenä sulkevana kerroksena yksistään. Mitä muuten catjuska on siitä tykännyt?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 05.04.15 - klo:09:40 »
Ai, sitä sinulla ei vielä ollut!  :D Tuo AHA on kyllä aika ehdoton kapistus pintakuivan ihon pakissa, estää sitä ihon"sulkeutumista" semmoiseksi kiristäväksi kalvoksi ja kuorii lempeästi hilseileviä kohtia, ilman mekaanista ärsytystä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 05.04.15 - klo:10:21 »
No, nyt on sitten sekin tulossa (Cosrx AHA 7 siis)  ;D Mä en osaa edes hävetä tätä holtitonta shoppailua.

Olen pidättäytynyt tuon hankinnasta ajateltuani sen olevan liian tujua iholleni ja BHA:n olevan sopivampaa, mutta ehkä sillä sitten olisi funktionsa tässä. Pari kertaa viikossa voisi olla hyvä alku varmaan. Sopiiko tuo siis myös päivällä käytettäväksi? Millainen käyttötuntuma tuolla on BHA-nesteeseen verrattuna? Se jättää ihon yllättävänkin kosteutetuksi ja muutenkin mukavantuntuiseksi. Vähän samaan tapaan kuin se Galactomyces-essence, mutta hitusen tahmeammaksi. Ei ole ärsyttänyt tai kuivattanut yhtään ensimmäisen käyttökerran jälkeen.

Sitten on vielä se C-vitamiiniliuos mietinnässä, mutta annan sen olla toistaiseksi. En tiedä tarjoaako se mulle mitään ihmeellistä apua tässä tilanteessa. Mulla on pari pientä näytepulloa kahdelta eri merkiltä, niin kokeilen nekin nyt ensin.
« Viimeksi muokattu: 05.04.15 - klo:10:26 kirjoittanut Triina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 05.04.15 - klo:10:43 »
Tuossa AHA:ssa on vähän ikävämpi haju (semmoinen orgaanisen hapon ei nyt mikään hirveä, mutta ei hyväkään tuoksu, ei jää iholle pitkäksi aikaa), mutta käyttötuntuma on aika samanlainen kuin BHA:ssa, ehkä vähän vähemmän tahmea. Iho jää samaan tapaan kosteutetun oloiseksi. Muistelen, että alkuun nipisteli iholla vähäsen, mutta mitään punoitusta ei tullut. Kirvelee kyllä jos iholla on haava (ja nuhaisissa nenänpielissä). Tuon päällä minulla muut tuotteet imeytyvät aivan mahtavasti. Päiväkäytölle ei mitään esteitä ole, toki auringolta kannattaa suojata aina kun kemialliset kuorinnat ovat käytössä.

Molemmat näistä COSRX:n hapoista tuntuvat lempeiltä, mutta tehokkailta. Todellakin ihan HG-kamaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #566 : 05.04.15 - klo:18:43 »
Mikähän tuon AHA-nesteen pitoisuus on? Aion tänään käyttää Paulan 8% AHA-geelin näytepussin, vakiokäytössä on useampi 5% AHA-tuote /Derma E, Paula, Peter Thomas Roth). Ihmeitä ei niillä saa (tai sitten ihoni on tarpeeksi hyväkuntoinen), mutta ylläpitoon riittävän hyviä.

Olen käyttänyt säännöllisen satunnaisesti OST C-vitamiinia, se tuntuu aina yhtä ihanan raikastavalta, mutta ei räjäytä ryppyjä tai arpia pois - pikemminkin epäilen sen aiheuttanen lisää katkenneita verisuonia (ei hyvä...)
Joten jäänee satunnaiseen käyttöön... muutamaan kertaan viikossa.

Odotan uteliaana Bentonin etana essencen saapumista.. Mizon on kyllä ollut miellyttävä sarja, ja sitä peptidiampullia olen miettinyt.

Cosemtic loven sivuilla on juuri kampanjassa matkakokoisia Etude Housen tuotteita - voisin hankkia ainoastaan tuon aurinkosuojan takia.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 05.04.15 - klo:21:48 »
Luulen, että se on 7% (tuohan on koko nimeltään AHA 7 whitehead power liquid) - mutta voin olla väärässäkin.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 06.04.15 - klo:10:43 »
Taisin jos joskus kysellä, mutta olisko aurinkovoiteista kokemusta?

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 06.04.15 - klo:11:46 »
^ Mulla on käytössä Etude Housen Sunprise Must Daily. Siinä on spf 50. Ei imeydy ihan täydellisesti, mutta se saattaa johtua ihan vaan siitä kun mulla on tapana käyttää aurinkovoiteita aika runsaalla kädellä. Ei kuitenkaan ole tahmakkaa ja on iholla läpinäkyvää. Suojaavuutta en ole päässyt vielä testaamaan mihinkään kunnolla aurinkoisiin oloihin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977