Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446383 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #570 : 06.04.15 - klo:12:23 »
^^Mulla on Misshan All Around Safe Block Aqua Sun Gel SPF30/PA+++ ja olen tykännyt. Nimestään huolimatta ei ole varsinaisesti geeliä, vaan kevyttä voidetta. Ei jätä kasvoja valkoisiksi eikä täysin mataksi, mutta on sopinut myös meikin alle. Tuossa on tosin alkoholia, jos sitä välttelee.

Alkoholittomista olen katsellut näitä:
Mentholatum Skin Aqua UV Moisture Milk SPF50+ PA+++
MENTURM Sun Bears Strong Super Plus SPF50+ PA++++

Jos alkoholi ei haittaa, niin esim. Bioren voiteet vaikuttaa olevan suosittuja.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #571 : 06.04.15 - klo:12:54 »
^ Mulla on käytössä Etude Housen Sunprise Must Daily. Siinä on spf 50. Ei imeydy ihan täydellisesti, mutta se saattaa johtua ihan vaan siitä kun mulla on tapana käyttää aurinkovoiteita aika runsaalla kädellä. Ei kuitenkaan ole tahmakkaa ja on iholla läpinäkyvää. Suojaavuutta en ole päässyt vielä testaamaan mihinkään kunnolla aurinkoisiin oloihin.

Juuri nyt tarjouksessa CL:n sivuilla setti, jossa tämän minikoko:

Etude House Moistfull Super Trial Kit

Vaikuttaa tutustumisen arvoiselta, vaikka putsari ei ole kehuja arvioissa saanutkaan... voisin tilata matkoja varten  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 07.04.15 - klo:19:46 »
Tänään sain Mizonilta lisätuotteita: Collagen Aqua Volume Up Essence - pitkä nimi niin pienelle ja sievälle huulivoiteelle  :D
Voin suositella hoitavan koostumuksen ja aurinkosuojan takia (spf 10), niitä UV-suojallisia ja ärsyttämättömiä huulirasvoja on kokemusteni mukaan Suomesta haastavaa löytää. ja hintaa aina liikaa...
Tämä maksoi vain pari euroa, samoin iherbin vahva aurinkosuojallinen huulirasva. Täällä olen pulittanut paljon, mm. Biothermin tuubi, jonka suojakerroin oli vain spf 8  ::)

Muoksahdus. mukana oli toki paljon näytteitä, esim. Lioelen pohjustus ... ja TonyMolyn kuuluisa BCDAtion :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 07.04.15 - klo:21:51 »
Minulla on tällä hetkellä naamalla Innisfree Capsule Recipe Pack Apple Yogurt. Nämä ovat niitä kahvikermaajan näköisissä pikkupaketeissa olevia naamioita. Joissain näkee sanottavan sleeping packeiksi, mutta ainakin Innisfreen omilla sivuilla ohjeistetaan 15 min vaikutusaikaan ja huuhtomaan pois. Näissä taitaa olla myös vaihtoehtona tuo Jeju Volcanic -savinaamio, jos haluaa sitä testata pienellä rahalla. Pakkaus on tosiaan pieni, mutta sisältö varmaan riittää ainakin kolmeen käyttökertaan. Säilytykseen pakkaus ei ole kätevä, ehkä kannattaa ajatella näitä muutaman päivän peräkkäisenä tehohoitona. Iskin omani minigrip-pussiin ettei kuivu seuraavaa käyttöä odotellessa.

Omenajogurtti tuoksuu oikein hyvältä, raikkaanhappamalta. Tuntuu varsin kosteuttavalta ja mukavalta. Laitoin naamion kasvoille puhdistuksen jälkeen ja jatkan huuhtomisen jälkeen normaaliin iltarutiiniin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 08.04.15 - klo:14:38 »
Oli kivan kosteuttava naamio tuo eilinen, ei mikään mullistava, mutta myönnän olevani vähän naamiokoukussa.

Tänään tuli vähän koreatäydennystä, eikä yhtään liian myöhään, puhdistusöljyä ei ole enää jäljelllä kovin moneen käyttökertaan. Tilasin kokeeksi Holika Holikan Soda Pore Cleansing-öljyn - tämä on mineraaliöljypohjainen tuote, ei siis sovi luomuilijoille. Samaan Roserosen pakettiin oli jotenkin ::) eksynyt  Tosowoongin Synake Essence. Ja sitten vielä Pinkymacaroon-niminen myyjä toimitti tuon The Face Shopin Core Seed Purifying Essencen ihan mielettömän nopsaan. Iso ja kivannäköinen lasinen pumppupullo tuossa. Näytteinä sain. mm. The Face Shopin Smim-sarjasta jotain, ehkä emulsion? Paha sanoa, kun pikkuisessa pullossa ei ole länsiaakkosilla muuta kuin The Smim...

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 08.04.15 - klo:20:48 »
Olen tosi ihastunut Bentonin Snail Bee Steam Creamiin. Ihan sama, onko mun naamassa näppyjä vai ärsytyspunoitusta niin tuo auttaa ja aamulla saa taas herätä tasavärisen ihon kanssa. :D

Mulla muuten kävi Misshan Time Revolution The First Treatment Essencen kanssa silleen, että se olikin myyjältä loppu enkä saanut sitä. Ei kyllä haittaa, koska vaikka tuo näytteiden perusteella vaikutti aluksi hyvältä niin aloin kuitenkin saamaan näppyjä siitä. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 08.04.15 - klo:22:42 »
Olen itsekin pohtinut aurinkosuojatuotteita paljon. Mulla on näyte Misshan All Around Safe Block Mild Essence Sun Milk SPF 45:sta (nimihirviö!), löytämieni arvioiden mukaan on ohutta ja suosittua, mutta UVA-suoja ei ihan paras mahdollinen. Toivottavasti siinä ei ole misshamaista tuoksua... Lisäksi mulla on Sevendropsin Moringa Light Sunblock SPF 50 täysikokoisena, sitäkin on ohueksi mainostettu.

Mä olen aivan liian laiska käyttämään suojavoiteita, koska kertakaikkiaan inhoan useimpien jättämää rasvaista tunnetta. En nyt vartavasten aurinkoon mene ilman suojautumista, mutta helposti se jää väliin tai käytän jotain kevyen suojakertoimen päivävoidetta/mineraalimeikkiä, koska ihokaan ei ole superherkkä palamaan. Itselleni voiteen miellyttävä koostumus on siis ehdottomasti tärkein ominaisuus, paljon parempi niin päin, että vähän vaatimattomampi suoja kuin ei sellaista ollenkaan.

----------

Lueskelin myös lisää pH-asioista ja ilmeisesti AHA/BHA-tuotteet vaativat toimiakseen riittävän happaman ympäristön, eli nesteen tulisi olla pH-arvoltaan 3,5-4. Mä en saa kyllä COSRX:n BHA-liemestä toistetullakaan mittauksella kuin 6 tai hyvällä mielikuvituksella 5,5  ???

Olen yrittänyt etsiä myös hapanta pesuainetta, koska vaahtoputsarista en todellakaan suostu luopumaan. Tuo Himalaya Organics on ja Yadahin oikein mainiolta tuntunut vaahto, mutta jälkimmäistä en ole löytänyt mistään myynnistä, oma pullo tuli Memeboxista. Japanilainen Hada Labo Gokujyun Hyaluronic Bubble Foaming Cleanser vaikuttaisi erittäin mielenkiintoiselta ja sitä löytyy helposti esim. eBaysta. Olen nyt pari viikkoa pidättäytynyt emäksisistä vaahdoista kasvoilla ja iho tuntuu tykkäävän. Käyttelen vartalolla noita muita, koska ne ovat kivoja  ;D

Se on kiva huomata tälleen kolmevitosena, että on suunnilleen koko elämänsä hoitanut ihoaan päin pyllyä.
« Viimeksi muokattu: 08.04.15 - klo:22:45 kirjoittanut Triina »

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #577 : 09.04.15 - klo:00:22 »
Lueskelin myös lisää pH-asioista ja ilmeisesti AHA/BHA-tuotteet vaativat toimiakseen riittävän happaman ympäristön, eli nesteen tulisi olla pH-arvoltaan 3,5-4. Mä en saa kyllä COSRX:n BHA-liemestä toistetullakaan mittauksella kuin 6 tai hyvällä mielikuvituksella 5,5  ???
Googlettelin tuota joskus aikaisemmin, ja ihmiset olivat saaneet litkulle tulokseksi lähinnä 3.5-4.
Johtuisikohan tuo 6-tulos testiliuskoista? Kyllä se nimittäin tosi tehokkaalta vaikuttaa, ja vaikea kuvitella, että toimisi niin hyvin kuin toimii jos ph olisi kutosen luokkaa.

Lainaus
Se on kiva huomata tälleen kolmevitosena, että on suunnilleen koko elämänsä hoitanut ihoaan päin pyllyä.
Tämä on kyllä niin totta. No, mutta kiva, että saa jotain positiivisia muutoksia aikaiseksi edes näin myöhään, kuin ei milloinkaan :D.

Mulla on tällä hetkellä postissa tulossa Skinfoodin Propolis-hunajaliemi, Etude Housen Wonder Pore Freshener ja OST:n C-litku. Wonder Poresta olen lukenut negatiivistakin, ja onhan se aika alkoholinen, mutta kokeillaan nyt kuitenkin.
NQ:n mainitseman Collagen Aqua Volume Up Essence -huulivoiteen sain viikko takaperin, on osoittautunut oikein kivaksi ja kosteuttavaksi.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 09.04.15 - klo:01:25 »
^Minä sain omilla liuskoilla BHA:lle aika tarkkaan 6 ja AHA:lle jotain 4 ja 5 väliltä. Ja muuten liuskoilla on tullut ihan järjellisiä tuloksia, joten eiköhän tuo BHA:n 6 pidä paikkansa  ???

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 09.04.15 - klo:08:46 »
Odottelen vielä omia liuskojani, mutta mittaan kyllä mielenkiinnolla. Nuo eivät kyllä ole mitään tarkkuusliuskoja - viimeksi labrassa käyttämissäni (vuonna nakki ja sota) oli useampi väriä vaihtava kohta ja verrattiin niiden muodostamaa väriyhdistelmää. Mutta minulle on tulossa kahden valmistajan liuskaa, toiset mittaavat koko happamuus-emäksisyysasteikon, toiset pelkkää hapanta päätä.

Minullakin tuo BHA tuntuu kyllä toimivan todella hyvin. Mahtaako salisyylihapon ja betaiinisalisylaatin välillä olla eroa siinä, missä happamuudessa ne toimivat? COSRX:n liemessähän on jälkimmäistä. Paulan kuvauksen mukaan betaiinisalisylaatti on pitkävaikutteista, sen perusteella sen pitäisi kyllä pystyä toimimaan ihon pH-tasolla, sillä happaman nesteen tilapäinen pH alennus ei kestä pitkään. Ihon happamuutta lähellä olevan pH:n puolesta minusta puhuu se havainto, että ainakaan minulla tuo COSRX:n BHA ei kirvele iholla (esim. nuhaisen nenän alueella) - AHA:n levittämisen kyllä huomaa, jos on vekkiä vähänkin jossain  ;D.

Enpä minäkään ole pesuaineiden happamuuteen juurikaan kiinnittänyt huomiota. Vartalon kanssa olen kyllä toisinaan talvikausina vaihtanut tietoisesti happamaan, mutta kasvojen kanssa...  ::). Ja olen aina tykännyt vaahtoputsareista. Hapanta vaahtoavaa etsiskelevälle pari vinkkiä: THE FACE SHOP Clean Face Blemish Zero Bubble Foam Cleanser ja PURITO Snail All In One BB Cleanser,  SKIN WATCHERS  Enzyme Powder Wash, oman mainostekstinsä mukaan näissä pH 5,5. Ja minulla on käytössä tuo Tosowoongin entsyymiputsari, se on oikein kiva käyttää. Ei tule yhtä tiiviin kermaista vaahtoa kuin noista emäksisistä vaahtoputsareista, mutta runsas ja miellyttävä vaahto kyllä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 09.04.15 - klo:12:37 »
Tuolla on useita edullisia vaihtoehtoja happamissa putsareissa, mm. Etude Housen Happy TeaTime Milk Cleansing Cream, Missha Near Skin Extra Renew... Jos pH saa olla vielä 6, niin listaa on paljon enemmän, mm. Skinfoodin Steam Milk Bubble Mask ja muita...

Sain uusimman paketin (Lioele Cera-V Dollish CC... :l) mukana näytteen pitkään katselemastani Etude Housen Conditioning Creamista - se olisi ehkä omimmillaan talvella, kun vaaditaan suojaa ja hoitoa pakkaselta, mutta aion lätkäistä sen tänään kasvoille hoitorutiinin jatkeeksi. Suojakerroin on 25, joten saa toimia aurinkosuojana äänestyspaikalla  :-*

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 09.04.15 - klo:14:55 »
Tein muutaman pienen tilauksen tuossa pari päivää sitten ja unohdin täysin puhdistusvaahdoissa tämän ph-kysymyksen. Laitoinkin tilaukseen mukaan Cosrx:n Hyaluronic acid hydra foam clenserin, jota on täälläkin kehuttu. Ph on kuitenkin yli 9,6  :o Mites muut oletteko jatkaneet tuotteen käyttöä ja onko kokemukset edelleen positiivisia? Mulla kuitenkin on herkkä iho ja koreatuotteista huolimatta on edelleen ongelmia (tukkeutumia) sen kanssa, joten uusia ongelmia en halua puhdistustuotteella tuoda.

Muuten tilauksessa on lähinnä ripsivärejä, meikkikyniä ja Mizonin tuotteita + jalkatuotteita. Kohta on sandaalikelit ovella ja olisi kiva, jos kantapäät saisi vähän kauniimpaan kuntoon vaikkeivat nyt ihan katastrofikunnossa olekaan.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 09.04.15 - klo:16:10 »
Sain uusimman paketin (Lioele Cera-V Dollish CC... :l) mukana näytteen pitkään katselemastani Etude Housen Conditioning Creamista - se olisi ehkä omimmillaan talvella, kun vaaditaan suojaa ja hoitoa pakkaselta, mutta aion lätkäistä sen tänään kasvoille hoitorutiinin jatkeeksi. Suojakerroin on 25, joten saa toimia aurinkosuojana äänestyspaikalla  :-*

Mä ihastuin tuon voiteen light-versioon yhden ainoan näytteen perusteella niin, että heti pistin tilaukseen sen pienemmän koon (40g).
Teki ihon pinnan todella sileäksi meikkiä varten ja jätti vielä lievästi mattaisen pinnan eli just hyvä mulle. Tuoksu ei ole mitenkään mieto, muttei ainakaan näytteen käytön aikana häirinnyt.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 09.04.15 - klo:17:31 »
Tein muutaman pienen tilauksen tuossa pari päivää sitten ja unohdin täysin puhdistusvaahdoissa tämän ph-kysymyksen. Laitoinkin tilaukseen mukaan Cosrx:n Hyaluronic acid hydra foam clenserin, jota on täälläkin kehuttu. Ph on kuitenkin yli 9,6  :o Mites muut oletteko jatkaneet tuotteen käyttöä ja onko kokemukset edelleen positiivisia? Mulla kuitenkin on herkkä iho ja koreatuotteista huolimatta on edelleen ongelmia (tukkeutumia) sen kanssa, joten uusia ongelmia en halua puhdistustuotteella tuoda.

Minä tein kyllä päätöksen lopettaa noiden emäksisten aineiden käytön, sen verran hyvää on tutkimusaineisto happaman puhdistuksen puolesta. Ja paljon hyviä käyttäjäkokemuksia. Tuntuisi hassulta olla panostamatta siihen, nyt kun olen pannut muutenkin paljon aikaisempaa enemmän paukkuja ihonhoitoon.

Miellyttävä ja toimiva putsari tuo on, jos ei pH:ta katso, ehdottomasti yksi suosikeistani.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 09.04.15 - klo:21:12 »
Mä olen tykästynyt Mizoniin ja laitoin juuri pari tuotetta lisää tilaukseen (Collagen power firming eye cream & Good night wrinkle care sleeping mask).

Olen nyt laittanut iltaisin Mizon Collagen 100 seerumia, Hyaluronic ultra suboon creamia ja vielä päälle Snail recovery gel creamia. Aamulla on sileämpi, hehkeämpi ja nätimpi naama. :) Tuo Snail recovery cream teki yksinään ihostani pintakuivan nyt talviaikaan, mutta illalla toisen voiteen päälle se toimii oikein mainiosti.

Harmikseni Mizonin Witch Hazel 90% kasvovesi ei sopinut iholleni, vaan sain allergista laikkua jo yhden käyttökerran jälkeen. Sama toistui toisellakin käyttökerralla, joten hylkäsin tuon ja se odottelee nyt pääsyä kaverini testattavaksi.

Kiva että näistä korealaisistakin löytyy hajustamaton sarja ja vielä edullisesti. :D
Välillä vaan vähän harmittaa kun Ebay-myyjät laittavat ihania testereitä BB-voiteista yms mukaan enkä uskalla edes testata niitä kun ovat kaikki hajustettuja. Yritän sitten aina tyrkyttää niitä kavereille mutta menekki on vähän heikkoa..