Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446135 kertaa)

Poissa Eydie

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #600 : 11.04.15 - klo:18:00 »
Tilasitko siis Mizonin Snail Recovery gel creamin vai sen toisen? Toi gel cream on ainakin mukavan keveä geelivoide ja tosiaan kevyempi ja vesimäisempi kuin Bentonin Snail Bee High Content steam cream.
Juuri tuon ostin. Toimii varmaan ihan hyvin kesävoiteena.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #601 : 11.04.15 - klo:19:20 »
Itselläni on ollut kevään ajan käytössä se Mizonin vaaleanpunainen perustuubi Snail Recovery Gel Cream, on kyllä kehunsa ansainnut. Korkeaa laatua pieneen hintaan... Mitään ihmeellistä arpien vaalenemista en ole huomannut, mutta uskon ihon rauhoittuneen - tosin pakkasten poisjääminen jo varmasti edesauttoi...
Kun alle laittaa C-vitamiiniseerumin, tai BHA-litkun, tai muuta ihoa ärsyttävää, niin päälle on ihana lätkäistä kerros tuota etanageeliä  :)

Annoin äidille Bentonin Snail essencen, jonka INCIn olin jo tihrustanut lukea läpi. Wow, mikä tuote - toivottavasti sopii hänelle. Kerroin sen olevan kosteusseerumin, vaalentavaa vaikutusta en tuonut esiin.. enkä usko sen radikaalisti vaikuttavankaan.
Saatan hankkia itselleni vastaavan, kun edelliset loppuvat.

Näytteinä oli Bentonin Snail Steam cream (jippii, tätä halusin kokeilla), ja on ihan tymäkkää voidetta. Tuskin nyt tulee tarvetta sille... Aloe BHA neste tuntui virkistävältä, joskin nipisteli...
Aloe Propolista oli myös mukana pieni pussi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 11.04.15 - klo:21:00 »
Tiirailin tänään kirkkaista kirkkaimmassa keväturingossa naamaani ja meidän vessan valaistus on vähän liian anteeksiantava  ::) Olen käyttänyt COSRX:n BHA-nestettä säännöllisesti ja poskilta mustapäät ovat aika hyvin vähentyneet ja nenäkin siistiytynyt, mutta kyllä vaan kunnon valaistus paljastaa armotta sen mustapääarmeijan, joka hievahtamatta jököttää nenässä ja leuassa. En mä nyt kyllä odottanutkaan niiden mihinkään katoavan oltuaan siinä viimeiset 20 vuotta, mutta hohhoh silti. Samaten couperosaa on vähän enemmän, leuassa etenkin. Onneksi se on helppo peittää.

Kuivuus on aina vain ongelma. Ajattelin tilata Dermosilin puolukkaöljykapselit kokeiluun.

Testasin aiemmin mainitsemani Misshan All Around Safe Block Mild Essence Sun Milk SPF 45:n.  Ulkoiltiin aurinkoisessa kevätsäässä n. 1,5 h, joten suojaus pääsi ainakin jonkinlaiseen testiin ja mitään ihon punoitusta tai kuumotusta ei ainakaan tullut. Tämän koostumus oli iso yllätys. Aine on nimensä mukaisesti maitomaisen ohutta nestettä, levittyi hyvin kasvoille. Ajattelin ensin, että no niin, ihan täysi floppi, koska lähti rullaantumaan todella pahasti, muta se oli vain omaa hötkyilyä. Kun malttoi odottaa viitisen minuuttia, niin rullaantuminen loppui ja tuote muuttui kasvoilla erittäin mattaiseksi, oikeastaan puuterimaiseksi. Tunne säilyi koko päivän, aina kasvoja koskettaessa ne tuntuivat aivan puuteroiduilta. En ole koskaan kokenut aurinkosuojien kanssa vastaavaa. Tämä voisi olla rasvaiselle ihotyypille ja meikin alle mainio tuote, mutta itselleni tuntui liian kuivattavalta ja ikävän kiristävältä. Jos kesällä iho on paremmassa tasapainossa, niin voisin tätäkin harkita.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 11.04.15 - klo:21:21 »
Triina, kokeile Innisfreen aurinkosuojaa... saisit multa näytteen Eco Safety perfect Waterproof sunblock spf 50 -voiteesta  :)
Sisältää aurnigonkukkaöljyä sekä vihreää teetä - ja mainostaa olevansa 100% mineraalifiltteri. (sekin saattaa kyllä tukkia, ellei pese iltaisin kunnolla pois...mutta kyllä öljyputsauksen pitäisi se poistaa)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 12.04.15 - klo:09:25 »
Onko kukaan kokeillut mustapäihin pitkää puhdistusöljyllä hieromista? Ideana siis se, että kasvoille puhdistusöljy ja sitten hyvin kevyttä hieromista muutamasta minuutista aina tuntiin saakka - kunnes tuntee, että ihohuokosista lähtevät mustapäät irti. Monet varoittelevat  pitkästä hieromisesta, mutta en usko, että tuossa on tarkoitus käyttää voimaa, vaan hyvin kevyttä painetta, niin että öljy vähitellen pääsee irrottamaan mustapäitä. Savinaamiota voi käyttää ennen hieromista. Voisin kuvitella, että parikymmentä minuuttia BHA:ta mustapääalueilla ennen hieromista voisi auttaa myös.

Itse huomasin ensimmäistä kertaa puhdistusöljyä käyttäessäni, että nenän alueelta irtosi mustapäitä, ihan normaalipuhdistuksen aikana - yleensä hieron kevyesti sekä öljyllä että puhdistusvaahdolla n. minuutin ajan.

Minulla on etenkin mustapäät vähentyneet aivan radikaalisti nyt tämän Korea-jakson aikana. Samalla tuntuu menevän ihon kosteustasapaino koko ajan vähitellen parempaan suuntaan - ja miksipä ei kun ihon omakin talintuotanto pääsee kosteuttamaan kun tukkeumia on vähemmän - ja nyt viimeisenä isompana askeleena selvästi tuolla lempeämmällä puhdistuksella on vaikutusta.
« Viimeksi muokattu: 12.04.15 - klo:12:04 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 12.04.15 - klo:11:18 »
...tää ketju on vaarallinen, mulla on kauhea hinku vaihtaa kaikki tuotteet korealaisiin....  ::) pitää käyttää nykyiset rasvat ensin pois, mutta sitten!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 12.04.15 - klo:20:35 »
Mun mielestä öljypuhdistus tehoaa mustapäihin, mutta mä en jaksa koskaan hieroa kovin kauaa...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 13.04.15 - klo:08:52 »
Olen nyt käytellyt päiväsaikaan yhtenä osasena kerroksista tuota The Face Shopin Core Seed Purifying Essenceä. Ei se minusta mikään ihmetuote ole, mutta erittäin kosteuttava ollakseen noin kevyttä. Ja kyllä sillä mielestäni jonkinlainen kirkastava ja ihonväriä tasoittaba vaikutuskin on - ei tosin perustu mihinkään pigmentteihin, niinkuin noissa Memeboksissa tulleissa voiteissa oli ideana, eli vaikutus on hyvin hienovarainen. Toimii meikin alla erittäin hyvin. Tuoksu on melko voimakas, mutta ei ärsyttävä mummoparfyymi, vaan vihreän ruohoinen, raikkaan kukkainen. Tuoksu myös haihtuu iholta vähitellen, ei siis ole hajustettujen tuotteiden pahimmasta päästä. Tätä voi suositella kosteuttavaksi perusseerumiksi kyllä, jos hajusteet eivät haittaa.

Salaperäinen Smim-näyte on SMIM FERMENTATION CONCENTRATE EMULSION - asia piti tosiaan selvittää vertailemalla noita kirjoitusmerkkejä. Ja tämä on minusta aivan ihanaa. Tuoksu on miedompi kuin tuossa Core Seed Essencessä ja hyvin miellyttävä. Haluan tämän ehkä kesäkosteuttajaksi itselleni. Yhtään emulsiota minulla ei olekaan, eikös se jo riitä hankinnan perusteluksi  :D.

Ja joo, Bentonin naamio on  :-*

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #608 : 13.04.15 - klo:09:43 »
Olenkohan ainut, jolla tuo Bentonin etana essence näyttäisi aiheuttavan näppyjä? Oon nyt pariin kertaa kokeillut käyttää muutamasta päivästä viikkoon ( antanut parantua välissä) ja molemmillla kerroilla iho menee aika huonoon kuntoon parissa päivässä :( Tulee pieniä tukkeumia/ihan valkopäitä ja tulehtuneita huokosia varsinkin otsaan ja poskiin. Mulla on myös se COSRX:n galactomyces litku, mutta sitä en ole nyt käyttänyt toisella kierroksella, niin näyttäis, ettei johdu siitä..

Harmittaa, kun halusin niiiiin tykätä tästä ihmeaineesta! Mulla on siis herkähkö pintakuiva iho, johon tulee helposti kystisiäkin tukkeutumia varsinkin hiusrajaan (mikä liittyy varmaan hormooneihin). Olen koittanut kosteuttaa kovasti ja jättää rasvaisemmat voiteet vähemmälle, mutta tuntuu, että iho tukkiutuu vaan pahemmin tällä menolla. Pintaan tulee semmoinen kova kerros ja tukkeumat senkun lisääntyy. Pari kertaa viikossa olen kuorinut AHA:lla ja ei sekään näytä mitään vaikuttavan.

Hukassa ollaan  ???

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 13.04.15 - klo:09:50 »
Kokeile lisätä AHA:n käyttötiheyttä vähitellen ja testaa myös BHA. Tukkeumat ovat kyllä ärsyttäviä ja aiheuttajat tuntuvat olevan hyvin yksilöllisiä. Millainen puhdistusrutiini sinulla on? Tuota puhdistusaineen happamuutta kannattaa minusta miettiä etenkin jos iholla on tulehdustaipumusta.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #610 : 13.04.15 - klo:10:05 »
^ Kiitos vinkeistä!  :)

Mulle onkin tulossa näytteet Bentonin Aloe BHA:sta ja Aloe propolis soothing gelistä, kun aloe on aina sopinut iholle hyvin. Joskaan se ei ole koskaan yksinään riittänyt, vaan olen sekoittanut tipan jotain öljyä mukaan.

Putsarina on tällä hetkellä Body shopin Nutricanics-sarjan Softening cleansing gel oil, jonka ostin UK:sta. Tätä ei suomesta saakkaan ja PH:sta ei ole mitään hajua... Tätä ennen oli pitkään ties minkänäköistä vaahtoputsaria käytössä, mutta ne on kyllä selvästi liian rajuja mulle. Seuraavaksi haluaisinkin ostaa jonkun kunnollisen emulgoituvan puhdistusöljyn, kun reissussa ollessa kokeilin kaverilta ja se tuntui tekevän iholle todella hyvää! Muutenkin olen huomannut, että hellävarainen/ mahdollisimman vähäinen puhdistus auttaa tuohon pintakuivuuteen. Tämä mun luomuhörhöys vaan hieman vaikeuttaa näitä valintoja..  ::)

Edit: Niin itse puhdistusrutiinista: tuolla putsatilla pesen ja perään ruusuvettä/ tuon tbs:n saman sarjan kasvovettä ja sitten erinäiset essencet ja seerumit / voiteet perään. Aamulla pyyhin vain kasvovedellä (REN clarifying toner/ruusuvesi) ja kosteutus.

Mulla on aikaisemmin ollut Dr. Organicsin etana geeli, joka tuntui sopivan ihan hyvin ja siitä tohkaistuneena halusinkin kokeilla tuota Bentonia. Tuossa Dr. Organicsissa ei nimittäin taida olla niin suurena pitoisuutena tuota limaa. Jos löytyisi joku mahdollisiman "puhdas" etanageeli, niin haluasisin kyllä vielä kokeilla.
« Viimeksi muokattu: 13.04.15 - klo:10:10 kirjoittanut JoJo »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 13.04.15 - klo:11:08 »
Salaperäinen Smim-näyte on SMIM FERMENTATION CONCENTRATE EMULSION - asia piti tosiaan selvittää vertailemalla noita kirjoitusmerkkejä. Ja tämä on minusta aivan ihanaa. Tuoksu on miedompi kuin tuossa Core Seed Essencessä ja hyvin miellyttävä. Haluan tämän ehkä kesäkosteuttajaksi itselleni. Yhtään emulsiota minulla ei olekaan, eikös se jo riitä hankinnan perusteluksi  :D.

Nyt muuten on Cosmetic-lovessa kampanja, jossa edullisesti matkasettejä, myös tämä Smim-setti. Vaikuttaa kiinnostavalta, kuten pari muutakin matkapakkausta..

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 13.04.15 - klo:17:28 »
Mitäs puhdistusöljyä kannattaisi kokeilla mustapäitä vastaan? Aluksi näytti, että iho paranee huimaa vauhtia, mutta nuo sitkeimmät mustapäät eivät tunnu kuitenkaan BHA:n avulla hievahtavan mihinkään.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 14.04.15 - klo:20:51 »
Mulle saapui tänään Wistrendistä Klairs-paketti ja Testerkoreasta naamioita ja Innisfreen Jeju Fermented Leaven Mask. Nämä paketit tulivat suoraan postiin, mutta Koreadepartin paketti juuttui tulliin ja siitä tuli 13 euron lisäkulu. Postikulut olivat jo tuon verran, joten nuo lisäkulut ärsyttävät kunnolla. Matkalla on vielä ainakin kaksi Roseroseshopin tullirajat reilusti ylittävää pakettia. Toivottavasti saapuvat kiltisti postiin suoraan. Jatkossa pienempiä tilauksia sitten, vaikka yksikköhinnat halpojen postikulujen paikoissa ovatkin aina kalliimmat.

Kohta ajattelin kokeilla tuota Innisfreen tuotetta. Täytyy ruveta katsomaan jo aikataulua näille erilaisille maskeille ja kuoriville tuotteille että tulisi käytettyä järkevässä kierrossa. Näitä ovat ainakin: Cosrx:n Aha7, Bha, Ostin C-vitamiini, Inisfreen Jeju Fermented Mask, Klairsin Gentle Black Sugar facial polish ja varmasti on joku vielä muukin  ??? Samalle päivälle en halua kahta tällaista tuotetta laittaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 15.04.15 - klo:00:11 »
Miten Jolsen verkkokaupassa voi käyttää coupon coden?  ??? Missään ei tule sitä laatikkoa, johon saisi naputella lahjakoodin (joita kauppias kyllä anteliaasti lähetti kylkiäisenä..) - olisin saanut ilmaisen naamion..
En tajua muutenkaan sivujen toimintaa, rekisteröinti ei onnistunut...

1b F/M ii