Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444432 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #615 : 15.04.15 - klo:01:29 »
Mulle tuli myös Wishtrendin Klairs-paketti ja lisäksi TesterKorean tullin kautta seikkaillut loota. Jouduin maksamaan jälkimmäisestä n. 11 euroa alveja, joten ne ja postikulut muodostivat koko tilauksen hinnasta 40 %... ei kauheasti hymyilytä :( Kaksi edellistä pakettia tulivat onneksi suoraan postiin ja varmasti tilaan vielä jatkossakin, koska valikoima ja hinnat ovat muuten niin houkuttelevat.

Klairsin tuotteista kosteusvoide menee suoraan eteenpäin, pitäisikin varmaan tehdä joku myynti-ilmoitus kaikista kiertoon menevistä. Mulla on hyvistä kasvovoiteista runsaudenpulaa ja tässä on lisäksi jojoba suht korkealla incissä ja se on mun iholle pahin mahdollinen tukkija. Kasvoveden otan käyttöön nyt puolillaan olevan Boryn loputtua. Ensimmäisen sheet maskin lykkäsin naamalle heti tänään. Tuntuu oikein mukavalta, ei ole kovin märkä ja istuvuus on parhaimmasta päästä. Tuoksu on mieto, hoitolamainen.

Laskin äsken kaikki sheet maskit. 38. Siinä olisi sopivasti yksi jokaiselle tämän vuoden viikolle.
Sampleja on järjetön kasa, joukossa kaikkea huisin houkuttelevaa, mutta kokeilua vähän rajoittaa se, että haluan ottaa vain yhden uuden tuotteen kerrallaan kokeiluun, jotta on edes vähän käryä vaikutuksista. Odotan pääseväni testaamaan mm. It's Skinin etanavoidetta, Skin&Labin Red Serumia, Mizonin Collagen Creamia, COSRX:n Advanced Snail Creamia, Innisfreen Greet Tea Seed Serumia, Skinfoodin useampaa eri tuotetta jne. Mä kyllä hukun näihin kaikkiin vielä.

COSRX:n AHA-nestettä olen laittanut nyt eilen ja tänään, kirvelee heti laittamisen jälkeen vähän ja iho on aika riemukkaan kirjava ihonhoitorutiinin jälkeen, mutta onneksi ei muuten tunnu ärtyvän. Pidän huomenna välipäivän laitossa. Tämä haisee aika hirveälle, sellainen kissanpissamainen pistävä tuoksu levitettäessä ja se myös jää iholle. Onneksi peittyy seuraavien tuotekerrosten alle edes.

Innisfreen omppupuhdistusöljy pääsi uudelleen testiin ja se on ollut nyt viikon ajan ahkerassa käytössä, Ei ole tukkinut ja pitkäkin hierominen tuntuu tällä ihan kivalta, mutta muuten en oikein pidä tästä. Kuivattaa aika paljon, poishuuhtomisen jälkeen kasvot ovat jo ennen kakkosputsaria kiristävät ja natisevat ja kädet kuivuvat nekin pahasti. Iholle ei ole tullut näppyjä tai muita ongelmia, mutta ei tunne ole mikään levollinenkaan. Onko joku käyttänyt sekä tätä että jotakin muuta merkkiä ja osaisi verrata? Toimisiko esim. Banila Con Clean It Zero?
« Viimeksi muokattu: 15.04.15 - klo:01:33 kirjoittanut Triina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 15.04.15 - klo:08:04 »
Minä pähkin emulsiovoiteen hankkimista. Olin jo kallistumassa tuohon The Face Shopin Smim:iin. Hankaluutena se, että sarjan INCI:t ovat vaikeasti löydettävissä. Nyt huomasin, että Mizonilla on aika kivanoloinen Skin Barrier -sarja, jossa on myös emulsio - ja kun kokemus Mizonin tuotteista on ollut kautta linjan laadukas, niin  :) - mutta senkään INCIä en nyt löydä mistään  :-\. Ehkä Bentonin etanoita kumminkin? Uusi kasvovesi tuon Mizonin ihanan kollageenikasvoveden jälkeen voisi olla joko Skin Barrier Toner tai Skin Power Original First Essence - molemmat nämä siis Mizonin.

Mizonin Good Night Wrinkle Care Sleeping Mask:issa oli aika kivasti tehoaineita, siitäkin nyt vähän kiinnostuin. Lueskelen siitä kyllä vielä lisää ennen hankintapäätöstä.

Kosteuttava jalkanaamio olisi kiva myös ennen sandaalikelejä  :).

Minusta tuo COSRX AHA haisee vähän hapankurkkuliemeltä :D

Kertokaa ihmeessä kokemuksia Klairseista. Jopa tuosta BB:stä vaikka minulla se jo onkin. Onko se huippuhyvä vai kuvittelenko vaan ;D

Muoksis - päädyin Dr Jartin kehuttuun keramidivoiteeseen, sitä kun sai kätevän pienikokoisena. Ärsyttää ostaa joku yli satamillinen pullo, jos ei sitten tykkääkään tuotteesta. Panin myös Mizonin First Essencen tulemaan - sekä kuorivan, että kosteuttavan jalkanaamion.
« Viimeksi muokattu: 15.04.15 - klo:12:34 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 15.04.15 - klo:13:28 »
^Mulla on tuo mitä olet tilannut ja ainakaan mun iholla se ei erityisen kosteuttavalta tuntunut.

Palasin taas ainakin joksikin aikaa kookosöljyn käyttöön, koska näytti, että mulla menee iho vain huonomman näköiseksi noiden Korea-tuotteiden käytöllä. Palannen kuitenkin asiaan myöhemmin, enhän minä näin helpolla luovuta  :)

Osaiskohan tässä päättää, että mikä on hyväksi mun naamalle. Mulla alkoi pukkaamaan paria finniä tuon kookosöljyn aloittamisen jälkeen, mitä ei ennen ole muistaakseni tapahtunut. No toki kyllähän mulla syömisillä on suuri vaikutus asiaan, että miten iho voi. Palasin nyt sitten vaihteeksi Korean tuotteisiin, laitan iltaisin alimmaiseksi e-vitamiiniöljyä, sitten Misshan Time Revolution night repairia ja päälimmäiseksi Bentonin Snail Bee mikäsenytolikaan-voidetta. On se jännä, nyt mulla taas näyttää noiden vaikutuksesta iho paremmalta, joten päätinpä sitkeästi käytellä, enkä heti luovuta.

Eilen mulle tuli tuo tilaamani Klairsin tuotepaketti, mitä ilmeisesti moni muukin oli tilaillut. Tuoksuttelin purkkeja, niin aikas ytyn hajuisia olivat, mutta en koe sitä ongelmaksi. Tänään laitoin meikin alle Rich Moist Soothing Creamia, tuntui iholla miellyttävältä, imeytyi nopsaan ja hyvän pinnan jätti meikkaamiselle, eikä näytä normia enemmän kiiltoakaan pukkaavan pinnalle. Kokeilin myös Klairsin kehuttua bb-voidetta ja vaikka aluksi katsoin, että aika puolipeittävä on, riittääköhän mulle, mutta siis tuohan on tosi hyvä. Ei tule maskia naamaan, vaan oikein kiva ja hehkuva ja luonnollinen lopputulos on. Värisävyltään todella hyvä mulle, kun ihan järkiään korealaiset testatut bb-voiteet ovat olleet mulle liian harmahtavia/vaaleita. Harkitsen jo uuden putelin tilaamista, ettei varmasti pääse loppumaan  :-*

Edit. Lisäys, runsaasti tuli myös näytteitä, isot pointsit siitä  :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #618 : 15.04.15 - klo:14:31 »
Ebayn tilaukseen meni Mizonin jalkavoide sekä Etude House Skin Conditioning Cream minikoossa - samaten odottelen Cosmetic-Loven Benton-tuotepakkausta: kehuttu kasvonaamio oli painava houkutin...!

Vielä on hankittava Mizonin ihana etanageelivoide ennen sen loppumista - harmi, että en saa Jolsen nettikaupan sivua toimimaan niin, että onnistuisin saamaan coupon coden mahdutetuksi mukaan ...

Lila, se Mizonin Skin Power Original First Essence on kiva kasvovesi, aiheutti ensin lievää kihelmöintiä... laventeli INCIn lopussa taitaa aiheuttaa sen, etten uskalla sitä aamuisin käyttää. Kunpa muistaisin aina illalla... olen jämähtänyt misellivesien suurkuluttajaksi iltapuhdistuksissa  8)

Kääk teitä Klairsin BB-creamin kehujia. Pitääkö se vielä hankkia joskus... näytepussukka kyllä olisi ihan kiva tutkimusaineistoksi  ::)

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 15.04.15 - klo:17:29 »
Onko kukaan törmännyt ostoksissa tai sampleissa sellaiseen halpissarjaan kuin Purebess? Tämä on taas niitä, joista kokonaisia incejä on vaikea metsästää, mutta esim. alle kympin hintaisessa syn-ake voiteessa on ihan kivanoloinen lista sekä anti-aging -vaikuttajia, että hyvälaatuisia kosteuttajia: Skin smoothing (Shea butter, olive oil, sunflower seed oil, mango seed butter, meadow foam seed oil), Skin moisturizing and firming (Hyaluronic acid, Beta-Glucan, Allantoin, copper tripeptide-1, human oligopeptide-1), Improves Skin Elasticity and Antioxidant (Vitamin E, Vitamin B5), Wrinkle care (Adenosine) - syn-ake pitoisuus on 4%, joka kuulostaa minusta korkealta peptidille (tosin näistä en muista kyllä varmasti millaisilla pitoisuuksilla alkaa olla mahdollisia tehoja).

Muoksis - eh- onhan se inci cosdnassa ::)

Etskugellissä oli rutkasti etanalimaa ja jotain muuta kivaa. Löytyy myös 100% galactomyces-liemi (tämän saatoin aikaisemminkin mainita) ja 80% galactomyces sy-geeli. Arganöljypohjainen Steam Cream -yleisvoide.

Toinen muoksis - mainostanpa hyvää halpissheettiä:

Tämä on ollut tuosta Holika Holikan paketista ylivoimaisesti paras naamio - ja minusta myös erottuu parhaimmistoon kaikista kokeilemistani. Erittäin kosteuttava ja tuoksu on miedommasta päästä. Tässä oleva seerumi ei ole kirkasta vaan valkoista, emulsiomaista - ja naamiota voi pitää kasvoilla varsin pitkään. Iho on näkyvästi kosteutettu tämän jälkeen ja vaikutus kestää.

Löysin myös Pentapharmin synake-tietosheetin kosmetiikkavalmistajille: http://www.alivamax.com/docs/Syn-ake-Pentapharm.pdf - sen mukaan tuo 4% synaketta on suositeltu maksimimäärä. Nyt alkoi alle kahdeksan euron Purebess todella kiinnostaa.

Kiva kuulla tuosta Mizonista! Myös tuo jalkavoide on minusta erittäin hyvä tuote - sillä saa varmasti ylläpidettyä jalkojen ihon kosteutta onnistuneen kuorinnan jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 16.04.15 - klo:08:57 kirjoittanut Lila »

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #620 : 16.04.15 - klo:10:51 »
Oli pakko tilata se Purebessin etanageeli heti kokeiluun, kun se Benton ei oikein tunnu sopivan. Kokemuksia siis luvassa, kunhan rantautuu tänne käyttöön!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 16.04.15 - klo:11:21 »
Myös Mizonin etskuja kannattaa testata, niistä tuntuu moni tykkäävän. Itse sain juuri ekan näytteen!

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #622 : 16.04.15 - klo:13:35 »
Triina, oletko tilannut Skin&Labin red serum-näytteen jostain vai onko tullut tilauksen kylkiäisenä? Tuo kiinnostaisi kovasti, olen lukenut ko. seerumista jokusen erittäin hyvän arvostelun. En vain ole löytänyt näytekokoisena vielä mistään, ebayta en ole kyllä katsonut.

Ja toinen kysymys, olisiko Cosrx:n aha/bha-toner hyvä tällaiselle aikuiselle näppyilevälle iholle? Vai erikseen aha tai bha? Mulla on näytepusseja Paula's Choicen aha ja bha:ta on ollut myös,mutta en oikein tiedä tekivätkö pitkässä juoksussa oikein mitään mun iholle. Se liquid oli ainakin rasvaisen tunnun antava, ei suosikki. Näppyjä tulee (varmaan hormonaalista osittain) etenkin poskiin ja leukaperiin, mutta anti ageingiakin tarvittaisiin, kun ikää kohta 35..mälsä yhtälö, finnit ja rypyt  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 16.04.15 - klo:14:20 »
^Kylkiäisenä on tullut, joko Wishtrendin tai TesterKorean tilauksen yhteydessä ja olisikohan ollut myös Jolselta. En ole vielä kokeillut.

Misshan Time Revolution The First Treatment Essence on kyllä ehkä parasta ikinä mun iholle. Pakko tilata täysikokoinen. Siitä on vain tullut uusi ja paranneltu versio enkä tiedä pitäisikö osaa se vanha (jonka näytteitä olen käytellyt) vai se uusi.

Kokeilin eilen Klairsin sokerikuorintaa, ei ole kyllä mikään herkän ihon juttu. Kunnon raapivaa tököttiä, jota ei uskaltanut kovin paljoa hieroa. Lämpimällä vedellä sulaa vähän, mutta silti aika raju kuorinta. Tuoksu on aika erikoinen, mausteinen, savuinen ja vähän tervaa muistuttava. Iho on oikein hyvinvoiva tänään, että ei se nyt mitään huonoa ainakaan tehnyt.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 16.04.15 - klo:14:32 »
ansku: Se AHA/BHA toner on nimensä mukaisesti kasvovesi, ei mikään voimakas hoitotuote. On kyllä mukava sellainen, ja siinä on hapan ja luonnollinen omenan tuoksu, tulee raaka-aineista.

Mutta nuo AHA ja BHA power lotionit ovat mainioita aikuiselle, mutta näppylöivälle iholle. Kuorivat ja kirkastavat, vähentävät tukkeutumista, BHA myös hillitsee näppyjen tulehtumista. Kaikki ovat minusta kiitettävän arvoisia tuotteita, mutta jos kaipaat nimenomaan hoitovaikutusta, niin ota nuo power liquidit. Itse olen saanut parhaan hyödyn yhteiskäytöstä. COSRX:n BHA on paljon miellyttävämpi käyttää kuin Paulan, ei ole ollenkaan samanlainen tahmaaja.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #625 : 16.04.15 - klo:15:22 »
Tuo IOPEn voide on kyllä tosi mukava ksoteuttaja, voisin kokeilla sitä viimeisenä sulkevana kerroksena yksistään. Mitä muuten catjuska on siitä tykännyt?

Tykkään kyllä, jouduin tosin laittamaan sen paussille kun otsani räjähti aivan totaalisesti ja tuotteet piti pistää minimiin ratkaisun löytämiseksi. Eli Lilaa lainaten miun otsan iho on rummankalvomaisen kireä, kiiltelevä, hilseilevä ja täyttä punaista näppylää. Ne eivät kuitenkaan kasva tyhjennettävään muotoon, vaan pysyvät muuttumattomina punaisina finneinä.

Olen nyt minimoinut hoitrutiinin niin, että kasvojen pesuun käytän Lactolinen pesunestettä (ph 4,5) ja/tai Secret Keyn Milk Whipping Cleansing Foamia, joka tosin tuntuu vähän kiristelevältä. Tämän jälkeen kuivaus ja Corxin Aha, jonka perään Mizon Collagen Power Lifting Toner, Bentonin Snail Bee High Content Essence ja Natusanin vauvaöljy sulkemaan kosteuden. Toistaiseksi näistä toimenpiteistä ei ole vielä ollut apua ihon näppylöihin tai ihon rauhoittumiseen, pahus sentään.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 16.04.15 - klo:15:40 »
Jätä tuo Secret Keyn puhdistusvaahto pois, on todennäköisesti tosi emäksinen - käyttele vaikka suihkuvaahtona. Oliko sinulla myös BHA? Vuorottele sitä AHA:n kanssa. Ja kannattaa sitä kosteuttavaa voidettakin testata sämpylässä ennen sulkevaa kerrosta, jos muutosta ei tapahdu. Tuossa ei kuitenkaan ole mukana mitään kovin ylenpalttisesti kosteuttavaa.

Jos tilanne on pysynyt samana, niin saattaa myös olla, että joku pidempään jo käytössä olleista tuotteista ei sovi iholle - vaikka ei tuossa mitään valtavan todennäköistä ärsyttäjää olekaan. Mutta kokeillessa ja säätäessä mieluusti yksi muutos kerrallaan. Ehkä ensiksi kokeilisin BHA:n lisäämistä rutiiniin, sitten kosteusvoiteen lisäämistä, jos ei auta, niin poistaisin tuotteista ekaksi etanat, tokaksi kasvoveden (etskut voi tuoda takaisin, jos ei niiden poistamisesta ollut apua). Jos noistakaan ei ole apua, niin vaihtaisin pakkaan päällimäiseksi jonkun hyvin kosteuttavan tuotteen - vauvaöljyhän pidättää ihossa kosteustekijöitä, se ei tuo siihen kosteutta eikä rasvaa. Apteekkituotteista tulee mieleen heti kaksi, joista jompikumpi saattaisi sopia, La Roche Posaylta molemmat (edullisiakin ovat)

Cicaplastilla olen itse saanut ihon rauhoittumaan useammin kuin kerran: http://www.premcos.fi/la-roche-posay/cicaplast-baume-b5-hoitovoide-ihovaurioille - ja minulla on juuri ollut tuommoisia ikäviä pintakuivuuskohtauksia, todella ärsyttäviä :-/

Toinen hyvä ehdokas voisi olla Effaclar H - tästä minulla ei ole kokemusta, mutta LRP:n tuotteet ovat yleisesti ottaen tehoaineiltaan mietittyjä - ja tuo kuvaus tilanteesta on aika nappiin, pintakuiva ja epäpuhdas: http://www.premcos.fi/la-roche-posay/effaclar-h-hoitovoide
« Viimeksi muokattu: 16.04.15 - klo:15:41 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 16.04.15 - klo:15:46 »
Kuulostaa tutulta tilanteelta, vaikka *kop kop* en juuri nyt samaa podekaan. Onko sulla catjuska hiustenpesurutiinit, muotoilutuotteet tai otsatukka muuttunut viime aikoina? Mulla oli joskus vuosia sitten aivan järkky iho-ongelma otsan a
kanssa, mikä johtui shampoon ja muiden tuotteiden kuivattavasta vaikutuksesta. Iho oli kireä, punainen, näppyinen ja hilseilevä ja kaikin puolin ärtynyt.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 16.04.15 - klo:15:52 »
Saatoin sortua tilaamaan vähän muutakin Koreasta  ::).

Tulossa on vielä Mizon Good Night Wrinkle Care Sleeping Mask, TheFaceShop Smim Skin Density 101.0 Emulsion ja The Smim Fermented Ceramide Power Serum - sekä Purebessin SYN-AKE - johan olen siinä iässä, että tarvitsen kunnon ryppyvoiteet  :D. Sekä kaksi Lioelen huulikynää, kun oli hyvä kahden kynän tarjous (*sulovilen*) - ja olen näitä blogeista kuolannut muutamaan otteeseen. Ihana punainen ja pinkki!
http://www.ebay.com/itm/271286520087?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=570192099494&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Nyt olen Korea-ostokiellossa ainakin huhti- ja toukokuun. Ja nyt on kyllä tuotteita muutenkin sen verran, että jatkossa loppuvien tilalle, mitään ekstraa ei rutiiniin enää saa millään.

Muoksis - unohdin vielä yhden synnin, 5 + 1 My Beauty Diary sheet maskia eBaysta. ::) Näihin en ole vielä törmännyt missään itse, mutta Redditin aasiakosmekeskustelussa ovat tykättyjä.
« Viimeksi muokattu: 16.04.15 - klo:18:09 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #629 : 16.04.15 - klo:16:30 »
Tämän katselusta tulee nälkä  :P  Ei ihme; voita, perunaa, hunajaa...  :D
Missha Honey Butter Pack

Misshan valikoimassa on myös AHA/ BHA kasvovesi, sain näytteen siitä - Time Revolution Clear Toner. Katsotaan illalla, miltä tuntuu pesun jälkeen...

Tekisi mieli vielä pari ihanaa sheet maskia... mutta ensin entiset pois, mm. Holika Holikan ... Vinkkinä luin, että kannattaa tehostaa sheet maskia OSTin C-vitamiinilimpparilla, saa sen siten myös nopeammin kulumaan (turha säilyttää sitä hapettumassa...)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii