Mulle tuli myös Wishtrendin Klairs-paketti ja lisäksi TesterKorean tullin kautta seikkaillut loota. Jouduin maksamaan jälkimmäisestä n. 11 euroa alveja, joten ne ja postikulut muodostivat koko tilauksen hinnasta 40 %... ei kauheasti hymyilytä

Kaksi edellistä pakettia tulivat onneksi suoraan postiin ja varmasti tilaan vielä jatkossakin, koska valikoima ja hinnat ovat muuten niin houkuttelevat.
Klairsin tuotteista kosteusvoide menee suoraan eteenpäin, pitäisikin varmaan tehdä joku myynti-ilmoitus kaikista kiertoon menevistä. Mulla on hyvistä kasvovoiteista runsaudenpulaa ja tässä on lisäksi jojoba suht korkealla incissä ja se on mun iholle pahin mahdollinen tukkija. Kasvoveden otan käyttöön nyt puolillaan olevan Boryn loputtua. Ensimmäisen sheet maskin lykkäsin naamalle heti tänään. Tuntuu oikein mukavalta, ei ole kovin märkä ja istuvuus on parhaimmasta päästä. Tuoksu on mieto, hoitolamainen.
Laskin äsken kaikki sheet maskit. 38. Siinä olisi sopivasti yksi jokaiselle tämän vuoden viikolle.
Sampleja on järjetön kasa, joukossa kaikkea huisin houkuttelevaa, mutta kokeilua vähän rajoittaa se, että haluan ottaa vain yhden uuden tuotteen kerrallaan kokeiluun, jotta on edes vähän käryä vaikutuksista. Odotan pääseväni testaamaan mm. It's Skinin etanavoidetta, Skin&Labin Red Serumia, Mizonin Collagen Creamia, COSRX:n Advanced Snail Creamia, Innisfreen Greet Tea Seed Serumia, Skinfoodin useampaa eri tuotetta jne. Mä kyllä hukun näihin kaikkiin vielä.
COSRX:n AHA-nestettä olen laittanut nyt eilen ja tänään, kirvelee heti laittamisen jälkeen vähän ja iho on aika riemukkaan kirjava ihonhoitorutiinin jälkeen, mutta onneksi ei muuten tunnu ärtyvän. Pidän huomenna välipäivän laitossa. Tämä haisee aika hirveälle, sellainen kissanpissamainen pistävä tuoksu levitettäessä ja se myös jää iholle. Onneksi peittyy seuraavien tuotekerrosten alle edes.
Innisfreen omppupuhdistusöljy pääsi uudelleen testiin ja se on ollut nyt viikon ajan ahkerassa käytössä, Ei ole tukkinut ja pitkäkin hierominen tuntuu tällä ihan kivalta, mutta muuten en oikein pidä tästä. Kuivattaa aika paljon, poishuuhtomisen jälkeen kasvot ovat jo ennen kakkosputsaria kiristävät ja natisevat ja kädet kuivuvat nekin pahasti. Iholle ei ole tullut näppyjä tai muita ongelmia, mutta ei tunne ole mikään levollinenkaan. Onko joku käyttänyt sekä tätä että jotakin muuta merkkiä ja osaisi verrata? Toimisiko esim. Banila Con Clean It Zero?