Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444453 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #630 : 16.04.15 - klo:18:22 »
Mulle tuli eilen tuo Mizon Good Night Wrinkle Care Sleeping Mask. Laitoin sitä yöksi Mizonin Ultra Suboon Creamin päälle ja taisi olla liian tuhti annos, kun aamulla naama kiilteli ihan rasvaisena. :-X Käytättekö te näitä sleeping maskeja jonkun voiteen päällä vai ihan yksinään yövoiteena? Pitänee kokeilla ensi yöksi ilman tuota Ultra Suboonia, josko sitten ei olisi aamulla lähmänaama vastassa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 16.04.15 - klo:18:33 »
Kyllä ne on tarkoitettu kerrostettavaksi muiden tuotteiden päälle - mutta mikään ei estä testaamasta toisin. Korealaisen ihonhoiturutiinin tarkoituksenahan tosin on ylenpalttinen kosteuttaminen - eli siinä mielessä onnistunut tulos  :3.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 16.04.15 - klo:23:32 »
Noniin, vihdoin sain kokeiltua Innisfreen Jeju Fermented Leaven Maskia. Tuntui miellyttävältä. Hajua en pahemmin muistanut testata, mutta tuotteesta jäi jännä samettimainen tunne iholle pesun jälkeen. Mielelläni testailen tätä vielä lisää. Toinen uusi tuote oli äsken Misshan Soft Clay Jelly Cleansing Buff. Aivan ihanan pehmeä pesusieni  :l

Klairsin paketin naamavoiteen annoin miehelle. Se oli Wishboxin tuotteista se, joka ei kiinnostanut oikeastaan ollenkaan. Miehen iho kestää helpommin tukkivia aineita, joten annoin suosiolla kiertoon. Mun naamassa kun on juuri nytkin useampi ruman näköinen tukkeutuma  >:( Voi, kun oppisin olemaan puristelematta ja nyppimättä niitä.

Ensimmäinen loppuva tuote näyttäisi olevan Bentonin etanavoide, jota pitää varmasti tilata jossain vaiheessa varastoon odottelemaan lisää. Jos olisi tarvetta uudelle pullolle Bentonin essenceakin, tilaisin Costemeticlovesta voiteen, essencen ja naamiot yhteispakkauksessa.  Muutama Bentonin naamio onkin tulossa jo toista kautta.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #633 : 17.04.15 - klo:07:25 »
Kiitoksia neuvoista leidit :)

Tiputin tuon Secret Keyn pesuaineen pois ja kävin apteekista hakemassa LRP:n Effeclar H:n, ymmärsinkö oikein että se laitetaan Bentonin essencen ja Natusanin välissä? (Joo, olen vähän hätähousu  ::) ) Sitä Paulan BHA:ta miulta löytyy, voihan tauti miten riittoisaa se on.
Hiustenpesuaineena miulla on nyt jonkin aikaa ollut Grandpa's, Wonder Pine Tar palasaippua tuuheuden toivossa. Etikkahuuhtelua en ole käyttänyt aikoihin. Enpä tullut kyllä edes ajatelleeksi että voihan tosiaan ne hiustenpesuaineetkin vaikuttaa otsaan!

Nuo kaikki maskit kuulostaa niin ihanan hemmottelevilta, että sormet syyhyäisi kauheasti päästä itsekin kokeilemaan  :D Mutta ehkä tosiaan nyt tärkeintä saada tämä iho ensin tasapainoon ennen kuin lähtee mitään extraa säätämään.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 17.04.15 - klo:07:55 »
Jätä vauvaöljy pois kokonaan! Ymmärrän kyllä hätähousuisuuden, mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että naamasta on joku kohta huonossa jamassa  :-\.

Tervapalasaippua kuulostaa aika todennäköiseltä ihon kuivattajalta kyllä - etikkahuuhtelut tuskin ihoa haittaavat. Ihoystävällisiä ja suht. helposti saatavilla olevia shampoita ovat ainakin nuo Laveran pH-tasapainotetut.

Tuo Jeju Fermented Leaven on kyllä miellyttävä tapaus, tuntuu yhtä aikaa puhdistavalta ja kosteuttavalta. Tuoksu on siinä hyvin mieto ja pehmeä, vähän kuin laimennettua vauvan omenasosetta pehmeän yrttis/metsäisellä vivahteella. Olen ollut pitkään aikeissa testata sitä illan sijaan aamulla - ja katsoa kuinka kauniin meikin saa tehtyä naamion jälkeen.

Eydie, oletko testaillut mitään noita korealaisia spot tratmenteja tukkeumiin? Itselläni toimii aivan mahtavasti Mizonin pinkki puuteri - mutta herkkäihoisen kannattaa kyllä katsella muita tuotteita. Redditin keskusteluista saa hyviä vinkkejä toimiviin tuotteisiin. Minulla tuo Mizon laskee tukkeumapattia yhden yön aikana todella hyvin ja rauhoittaa punoitusta näkyvästi. Paraneminen saattaa tapahtua parissa päivässä.
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo:08:03 kirjoittanut Lila »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 17.04.15 - klo:09:32 »
^Mulla on juuri tuo Mizonin aine. Tuntuisi ihan hyvin sopivan tällaiselle herkälle ihollekin. Auttaa hyvin tietyntyyppisiin näppyihin, mutta ei kaikkiin  :( Taitaa riippua siitä kuinka syvällä tukkeutuma on ja onko tulehtunut yms. Mielestäni punertavat/tulehtuneet näpyt rauhoittuvat helpommin kuin kipeät, mutta syvällä olevat vaalemmat. Viime yönä unohdin, että nassussa on noita Mizon täpliä ja säikähdin omaa peilikuvaani puolinukuksissa  ;D

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #636 : 17.04.15 - klo:10:50 »
Kiitän myös neuvoista  :) Lila,onko sulla käytössä mitään kasvoharjaa noiden kemiallisten kuorintojen lisäksi? Tilasin juuri Michael Toddin Soniclear-kasvoharjan (vastaava kuin Clarisonic) ja ajattelin, että voiko sitä käyttää bha:n ja aha:n kanssa vai onkohan se ihan overkill iholle? Vois aloitella varovasti ja kokeilla missä menee oman ihon raja 😊

Tää on kyllä niin mielenkiintoinen juttu nää Korea-tuotteet, tilaan jotain testiin ja laitan kokemuksia kun oon käyttänyt jonkun aikaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 17.04.15 - klo:11:56 »
Minulla on Elle for Beurer kasvoharja - käytän sitä 2-4 x viikossa. Hellävaraisin on laitteen mukana tullut silokonipää, vaikka toinen harjoista onkin tuollainen Clarisonicin Cashmere-harjan tyyppinen. Silikonia käytän melkein yksinomaan.

On tosi yksilöllistä, mikä kullekin iholle sopii - omani nauttii noista happokuorinnoista vaikka joka päivä, mutta mekaanisen kuorinnan kanssa pitää olla varovainen. Yhdistelmä ei sinänsä tunnu mitenkään ongelmalliselta, sillä minusta tuntuu, että BHA + AHA ovat pidemmällä aikavälillä pikemminkin vahvistaneet ihoa kuin ohentaneet sitä. Mekaanista kuorintaa välttelen aina, jos iho on jostain syystä ärtynyt tai jos on normaalia enemmän finnejä. Eikä liikaa uutta kerralla naamalle  ;D.

Tajusin vasta jälkikäteen, että nuo My Beauty Diary -naamiot ovat tosi kopioituja tuotteita - enkä kauheasti selvitellyt myyjän taustoja ennen tilausta, katsoin vaan palauteprosentin. No, onneksi noista feikeistä ja oikeista on aika paljon kuvamateriaalia netissä, tunnistanen kopion, jos sellaisia onnistun saaman :-\
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo:11:58 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #638 : 17.04.15 - klo:12:07 »
Olin lukenut noista MBD-kopioista, mutta en ollut niitä alkuperäisiäkään kyllä nähnyt... Tutuilla myyjillä ei ainakaan ole näkynyt.
Mitä erityistä tuossa sarjassa on?

Edit. Eilen käytin Holika Holikan Ceramide maskin terästettynä OSTin C-vitamiinilla .. Hiukan jo kihelmöi ja kirveli, mutta ei enää poisottamisen jälkeen. Kirkastumista en koskaan huomaa, mutta ehkä jotain hyvää on yön aikana tapahtunut..
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo:12:49 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 17.04.15 - klo:16:28 »
En minä tiedä, onko niissä mitään erikoista  :D. Huomasin vaan, että Redditin AB-foorumilla kyseiset naamiot tulevat usein myönteisessä mielessä esiin. Sarjaan ei taida oikeastaan kuuluakaan juuri muuta kuin iso valikoima erilaisia naamioita.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #640 : 17.04.15 - klo:18:01 »
No nyt mäkin sorruin. Tilasin pari erilaista sleeping packia, koska ne ovat selkeästi sellainen tuoteryhmä, jota ei kotimaan markkinoilla ole. Olen muutenkin kovasti yövoiteiden ystävä. Laitoin vielä Innisfreen oliivi puhdistusöljyn mukaan tilaukseen. En tiedä onko se nyt välttämättä kovinkaan tarpeellinen, mutta noi öljyputsarit ovat vielä melko harvassa täällä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 17.04.15 - klo:18:50 »
Jos jotakuta kiinnostaa täydentää naamiovarastoja kohtuuhintaan, niin https://www.innisfreeworld.com/ myy tällä hetkellä It's a Real Squeeze sheet maskeja osta 10 - saat 20 -tarjouksella. Uusi rekisteröityjä saa lisäksi ilmaiset postarit yli 20 dollarin tilaukseen.

en siis tunnusta  O:)
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo:18:52 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #642 : 17.04.15 - klo:18:55 »
Mutta tämä tarjous panee paremmaksi - Beauty Lucky Bag sisältää yli 20 Olive-sarjan tuotetta! Hintaa vain alle tai hiukan päälle 50$...  >:D

Sortuisin, jos ei olisi jo riittämiin kaikkea... Oliivi on ihonhoidossakin lempparini. Kesää kohden mennessä olen siirtynyt suosimaan kuitenkin nyt hiukan keveämpää linjaa...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 19.04.15 - klo:00:02 »
Ensimmäinen loppuva tuote näyttäisi olevan Bentonin etanavoide, jota pitää varmasti tilata jossain vaiheessa varastoon odottelemaan lisää. Jos olisi tarvetta uudelle pullolle Bentonin essenceakin, tilaisin Costemeticlovesta voiteen, essencen ja naamiot yhteispakkauksessa.  Muutama Bentonin naamio onkin tulossa jo toista kautta.

Cosmetic lovesta tuota pakettia ei taida enää saada, Jolselta löytyy n. 50$ hintaan.

Ensikokeilulla steam cream sai kasvojen ihon jotenkin kummallisen taikinamaisen näköiseksi ja sen takia se jäi hetkeksi kokonaan pois, mutta sittemmin tulokset on olleet oikeinkin hyviä. Steam cream ja essence tuntuvat toimivan parhaiten yhteiskäytössä ja pitkässä juoksussa eli molemmat lähtee jossain vaiheessa tilaukseen täysikokoisina. Tilasin siis molemmista ensin näytteitä ja osassa essenceistä on munkin nenään jotenkin kummallinen metallimainen lemahdus, joka kuitenkin onneksi katoaa pian. Tilasin paljon parjatulta rubyrubylta, joten en tiedä ovatkohan ihan tuoretta tai aitoa tavaraa.

COSRX:n AHA on toiminut hyvin elottoman ihon ja tukkeumien pelastajana, mutta varsinaiseksi mustapäiden karkottajaksi tilasin BHA:n. Toivottavasti siitä on tehokosteutuksen kanssa apua myös nenänvarren epätasaiseen ihoon, johon ei ole tähän asti tepsinyt oikein mikään.  :-\

Puhdistukseen eka vaiheeseen täytyisi löytää joku kiva tuote ja sitten se Galactomyces-litku kiinnostaa myös kokeilla. Ja varmaan kymmenentä muutakin tietty  ;D, mutta jos noista aloittaisi.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 19.04.15 - klo:08:49 »
http://cosmetic-love.com/set-benton-snail-bee-high-content-essence-60ml-steam-cream-50g-mastk-pack-20gx5.html

On sitä - ja hinta on Cosmetic-Lovessa lyömätön. Tässä pelkkä essence ja voide:

http://cosmetic-love.com/set-benton-snail-bee-high-content-essence-60ml-steam-cream-50g.html

Minä tunsin alkuun tuon voiteen kanssa levittämisen jälkeen jännän lievän turtumisen/tunnottomuuden tunteen iholla. Se ei ollut mitenkään epämiellyttävä vaan oikeastaan rentouttava.

Minusta Rubyruby on ihan luotettava myyjä - ja Bentonista ei kai mitään kopioita ole liikkeellä. Bentoniin liittyy kuitenkin pilaantuneiden tuotteiden skandaali menneisyydessä. Joku on maininnut siitäkin, että Bentonin näytteet eivät aina olisi ihan priimaa. Itse en ole huomannut tuota - mutta haistan sen metallimaisen hajun kyllä sekä voiteessa että essencessä. Nuohan ovat täysin hajustamattomia tuotteita - edes raaka-aineiden ominaishajua ei ole "peittohajustettu". Olenkin itse siinä uskossa, että joku noista raaka-aineista tosiaan haiskahtaa pistävän metallimaiselta - ja että tuo tuoksu on sellainen, että on paljon eroja siinä, kuinka voimakkaana ihmiset tuon tuoksun haistavat. Mutta toisaalta, näytepakkaus ei takuulla ole yhtä laadukas kuin varsinaiset pakkaukset ovat, onhan se mahdollista, että niissä tuotteet säilyvät huonommin.

Olen itse tällä hetkellä todella tyytyväinen ihon kuntoon, otsan juonteissa, silmänalusen hiusjuonteissa ja poskilla näkyvissä rypynaluissa on kaikissa ihan selkeää parannusta viime syksyyn verrattuna. Näkyvän kokoisia mustapäitä ei ole, suurentavalla peilillä jos etsii, niin voi ehkä jonkun löytää. Tulehtuvia tukkeumia tulee tosi harvoin ja lievänä - nekin saa Mizonin pinkkipuuterilla rauhoitettua yhdessä yössä. Kosteustasapaino on erinomainen ja meikkiä on ilo tehdä tälle naamalle. Iho on tosi sileä ja vahvanoloinen, huokoset näyttävät pieniltä.

Mizon, COSRX ja Benton ovat ehdottomasti suosikkimerkkejäni - jälkimmäiset kaksi kokonaan hajustamattomia linjoja, ja Mizonilla paljon hajustamattomia tuotteita ja silloin kun tuoksua on lisätty, niin se on mieto.

Misshan kanssa olen vähän niinkuin luovuttanut, vaikka linjassa onkin useita kiinnostavia tuotteita. Noita parfyymejä en vaan kestä, hampaat irvessä käyttelen loppuun retinolivoiteen. Samoin Laneigen tuotteet (joista minulla on kokemusta vain näytteistä) ovat olleet järkyttävän hajustettuja. En usko tutustuvani sarjaan sen enempää.

Tonymolyn tuotteet ovat tuoksuvia, mutta tuoksut ovat aika miellyttäviä. Banaanikäsivoide on ihana! Kasvotuotteita olen testaillut vaan näytteistä, mutta omenavoiteessa oli ihana raikas tuoksu, ja se tuntui muutenkin hintaisekseen todella hyvältä voiteelta. I'm Real -sarjasta olen testannut useampaakin tuotetta - ja ne ovat varsin miedon tuoksuisia ja miellyttäviä. Mitään hullun hienoa kasvoille en ole kuitenkaan löytänyt - paitsi naurukohtauksia aiheuttavan panda-silmänaamion. Se on ihana sheet mask silmänympärysiholle! Omenavoiteen voisin ottaa päivävoiteeksi meikin alle, mutta pakkaus ei näytä kätevältä. Etude House, Holika Holika ja Skin Food ovat tarjoilleet samansuuntaisia kokemuksia. Holika Holikalta suosikkituotteiden joukkoon kiilasi keramidi-hunaja sheet mask - todella kosteuttava ja miedon tuoksuinen (muuten naamiot eivät tuntuneet mitenkään erityisiltä, eivät myöskään erityisen huonoilta, kyllä näitä kannattaa ostaa jos tulevat hyvällä hinnalla vastaan). Skin Foodin hunaja-propolisessence on ihastuttava ja todella miedon tuoksuinen, pakkaus on myös käyttöä ajatellen poikkeuksellisen kivasti suunniteltu. Myös testipussukoista käyttämieni tuotteiden hajustustaso on ollut pääasiallisesti mieto.

Semisti kiinnostavissa sarjoissa tällä hetkellä ainakin The Face Shop, Innisfree ja Nature Republic (edullisia, kosmeettisesti laadukkaan oloisia, tuotteissa paljon tauhkaa, mutta myös kiinnostavia tapauksia. Pääosin hajustettuja tuotteita, mutta miedommin ja raikkaammin kuin Missha/Laneige -rintamalla, ei mummoparfyymiä). Näillä kaikilla on sellainen pseudo-luonnollinen brandi-imago -paljon puhutaan luonnonaineksista, mutta tuotteet eivät todellakaan mitään luonnonkosmetiikkaa ole. Ja tietenkin Klairs, BB on minulle HQ ja puhdistusöljy on toiminut hyvin (minulla on tosin niin vähän jälkimmäisen kanssa vertailupohjaa, että arvio voi muuttua). Ciraclen C-seerumi oli hyvä - käytin kokonaisen pullollisen talvella - mutta näytteestä testaamani peptidiseerumi taas todella vastenmielisesti hajustettu.

Eilen testasin toistaiseksi paskimman sheet maskin - Elishacoyn Natural Pearl oli tosi kovaa kuitukangasta ja haju oli niin voimakkaan parfyyminen, että pystyin pitämään lättyä naamalla ehkä 5 min. Onneksi noita tuli vain yksi sen naamioboksin mukana. Niin tylsä kokemus, että eipä innosta Elishacoyn juttuja paljon testailla  ::).
« Viimeksi muokattu: 19.04.15 - klo:09:16 kirjoittanut Lila »