Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444778 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #645 : 19.04.15 - klo:11:26 »
^ Mitähän ihmettä, parinakin päivänä tarkistin Cosmetic loven tarjonnan tuon setin osalta enkä löytänyt  ::) Kiitti Lila!
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #646 : 19.04.15 - klo:11:44 »
^ Oli todella hyvin 'piilotettu', minäkin löysin sen paketin vasta erikoistarjoukset tsekattuani - Bentonin vakiovalikoimassa ei ollut listattu. (Cosmetic-loven listat eivät siis ole mitään aukottomia, olen muutenkin huomannut.. siitä voisi heille vinkata.)

Äitini on pitänyt Bentonin essencestä, tuoksuttomuus vaikuttaa paljon. Odotan innolla kombon käyttoonottoa, joskin steam cream jäänee kylmään vuodenaikaan..

Onpa hyvä, että en mitään Elishacoyn maskia ole mennyt uteliaisuuttani hankkimaan - erään WishTrendin videon ansiosta tein listan kaikista maskeista, joita Eunice niin vakuuttavasti kehui :D
Kritiikki on syytä pitää mielessä näissäkin asioissa, eivät ne kaikki korealaisjutut ylivetoja ole.. vaikka hehkutetaan   ;)

Hunajamönjän haluaisin vielä hankkia, vaikka se onkin nyt jo liikaa tähän rutiiniin.. Yritän saada OSTin C-vitamiinin käytetyksi ennen kolmen kuukauden rajaa, ja siihen väliin ei enää mahdu edes BHA... samana päivänä en halua käyttää, sillä ihossani on sen verran punaisuutta ja katkenneita verisuonia.
« Viimeksi muokattu: 19.04.15 - klo:11:45 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 19.04.15 - klo:12:43 »
Mulla kuivuu kädet tosi paljon töissä ja kaipaisin jotakin superhoitava voidetta, jota voisi laittaa yöksi käsiin. Onkohan Tony Molyn Peach Anti Ageing Hand Cream hyvä?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 19.04.15 - klo:13:49 »
Mulla kuivuu kädet tosi paljon töissä ja kaipaisin jotakin superhoitava voidetta, jota voisi laittaa yöksi käsiin. Onkohan Tony Molyn Peach Anti Ageing Hand Cream hyvä?

Arvioiden mukaan ei ole erityisen maineessa, Mizon voisi olla parempi - tai jokin lukuisista edullisista kukkaistuoksuisista Etude Housen tai Holika Holikan valikoimista.

Tänä iltana laitan kokeiluun Innisfreen Hydrogel maskin (Olive), jos on erityisen kosteuttavan tuntuinen, menee korvan taakse pysyväismerkittynä  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 19.04.15 - klo:18:38 »
Mitä eroa on essencellä ja seerumilla? Mietin COSRX Galactomyces Essencen tilaamista. Käytetäänkö tuotetta esim. seerumin tilalla, ennen varsinaista kosteusvoidetta? Riittääkö essence kosteuttamaan pelkästään, ettei sen jälkeen lisää mitään?

Kumpi on kosteuttavampi/ monikäyttöisempi tuote, Galactomyces vai Benton Snail Bee High Content Essence?
« Viimeksi muokattu: 19.04.15 - klo:18:41 kirjoittanut Kristiina »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 19.04.15 - klo:20:19 »
Essence on pääsääntöisesti kevyempää ja vesimäisempää tavaraa kuin seerumi, mutta niillä on runsaasti keskinäistä vaihtelua. Mulla on esim. molemmat noista tuotteista ja Benton on selvästi geelimästä, seerumimaista tuotetta ja siten myös tuntuu kosteuttavammalta, Galactomyces taas on lähes vesimäistä ja muistuttaa enemmän kasvovettä. Korealaiseen ihonhoitofilosofiaan kuuluu vahvasti kerrostaminen, joten näitä käytetään päällekkäin ja sitten vielä kosteusvoide. Yksin tuskin riittää.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 20.04.15 - klo:22:14 »
Tilasin Cosrx AHA 7:n ja Cosmetic loven sivuilla sanotaan, että tuote pestäisi vedellä pois 4-5 minuutin vaikutusajan jälkeen. Onko kuitenkin tarkoitus jättää tämä iholle/tekevätkö kaikki niin?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 21.04.15 - klo:08:48 »
Olen jättänyt iholle ilman mitään ongelmia. Herkkäihoinen voi kyllä toki tehdä noin, tosin vaikutusaika kuulostaa melko lyhyeltä, ainakin pyrkisin vähitellen kasvattamaan sitä 15 minuuttiin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 21.04.15 - klo:12:30 »
^Niin ajattelinkin, kiitos. Tilaukseni lähetettiin torstaina, toivottavasti ei mene montaa viikkoa. Laitoin eilen illalla vielä toisen paketin tulemaan, jossa oli mm. tähän ketjuun linkitetystä pH-listasta valkattu putsari - vakuutuin pH:n tärkeydestä!

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 21.04.15 - klo:20:20 »
Mulla olisi hakusessa aurinkosuojallinen päivävoide meikittömille päiville. Pitäisi siis olla suojakerroin, ja tasoittaa ihon väriä. Ja jättää sellainen ei-tahmainen pinta, koska en aio mitään laittaa voiteen päälle enää. Iho on sekaiho, joka on taipuvainen tukkeutumiin ja punoitukseen. Onko mitään ehdotuksia?  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 23.04.15 - klo:14:01 »
^ En kyllä keksi varsinaista päivävoidetta tuohon tarkoitukseen koreamerkeiltä, mutta oletko tsekannut esim. Etude Housen Face Blurin? Siinä on spf 15 (mikä ei kesää ajatellen kyllä ole ehkä tarpeeksi) ja se on sellainen monitoimituote, käy meikin alle primeriksi tai sitten meikittömälle päivälle ihan vaan silottamaan ihon pintaa ja tosiaan antamaan suojakertoimen. Mä oon tykännyt ainakin itse tuosta tosi paljon! Siitä jää sellainen semi-mattainen pinta iholle, sellainen ihan kuin kevyesti puuteroitu lopputulos (johtunee silikonisuudesta).

Ajattelin itse kesällä heittää tuon päälle (vai alle, hmm) lisäsuojaksi ihan oikean aurinkosuojakerroinvoiteen. Viime kesänä käytössä ollut Missha Safe block soft finish sun milk spf 50 on tainnut mennä pilalle! Siinä on erottuneet nimittäin ainesosat ja pullosta tulee ihan vääränlaista koostumusta, pelkkää silikonista litkua. Harmittaa kyllä kun sitä jäi niin paljon käyttämättä riittoisuutensa vuoksi, mutta ilmeisesti käyttöikä ei ole kovin pitkä. Mulla oli sample myös tällaisesta Lioelen sk-voiteesta, Lioele Fresh Sun screen spf 45 ja tämäkin vaikuttaa oikein mukavalta! Misshaan verrattuna tämä on kyllä enemmän kuivan ihon tuote, sillä tämä on enemmänkin kasvovoide kuin sellainen kevyt suojavoide. Iholle jää hetkeksi myös kiiltävyyttä, mutta imeydyttyään on kuitenkin semi-matta lopputulos. Aika kevyttä tämäkin siis on, mutta Missha on tähän verrattuna vielä kevyempää. Molemmista Misshasta ja Lioelesta jää kasvoille hyvä lopputulos, ei onneksi yhtään valkoinen (vaikka aine valkoista onkin). Tuota Lioelea nyt ainakin harkitsen seuraavaksi ostoslistalle! Tuoksukin on aika hyvä, sellainen "vihertuoksuinen" eli aika fresh.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 23.04.15 - klo:14:24 »
Mä olen ihan väsynyt tämän onnettoman nahan kanssa säätämiseen  :-\ Alkaa olla jo kaikki keinot käytetty, mutta kuivuus vain pahenee. Tietysti mulla voi esim. kilpirauhanen vaikuttaa tähän ja sitä kautta ehkä jossain välissä tiedossa helpotusta, mutta ihohhoidon asein taistelu on loputon. Odotan vielä puolukkaöljykapselien vaikutusta.

Mulla on hirveän kuiva ja kiristävä iho, joka tällä hetkellä näyttää huomattavasti vanhemmalta ja elottomammalta kuin vaikkapa vuosi sitten, kuivuuden aiheuttamia pinta/hiusjuonteita on mm. paljon. Koreatuotteilla on ollut paljon vaikutusta, mutta nyt on taas pahin mahdollinen vaihe, kun tuntuu että kaikki meikki vain vie loputkin kosteudet pois ja ilmankaan ei kärsi olla. Uutena on tullut hilseily, eli poskipäissä ja otsassa on läntteinä kuoriutuvaa ihoa ja sehän nyt varsinkin näyttää karmealta meikin alla. Tämä on tullut AHA-nesteen aloituksen jälkeen, mutta onko se normaali ilmiö (muuten se on tuntunut hyvältä) vai eikö sekään sovi? Olen ollut varovainen, laittanut vain iltaisin ja max. kaksi päivää putkeen, pessyt aamulla pois ja muita kuorivia en ole käyttänyt päällekkäin.

Iho imee yleensä ihan kaiken mitä sille laittaa ja voi olla hetken oikein hyvä, kunnes taas saa jonkun sätkyn. Tällä hetkellä mun vasen poski näyttää suoraan The Most Shocking Skin Conditions -kirjasta napatulta  ::) Siinä on pari isoa finniä  ja muutama ärtynyt valkopää ja punoittavaa, röpelöä pintaa. Ei mitään hajua mistä sekin taas tuli.

Tuntuu niin turhauttavalta, kun hoidan ihoani ihan vimpan päälle ja kaikki menee silti enemmän vain pieleen ja pelkkä hymyileminenkin sattuu kireyden takia  :( Ylihoitaminen tuskin on ongelmana, kun olen kokeillut minimaalistakin linjaa ja se oli vielä pahempi. Mulla on myös kädet koko ajan kuivumaan päin ja  nekin halkeilevat.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 23.04.15 - klo:15:23 »
^ Voi kurjuus.  :( Onko käytössä kalaöljy? Se ei auta heti, mutta pitäisi alentaa kropan stressi/tulehdustasoja.

Odottelen Etude Housen SKin Conditioning Creamin saapumista, sen pitäisi olla sitä mitä almiros peräänkuulutti. Tahmaamattomuudesta on paha sanoa mitään, mutta siitä on olemassa myös Light-versio sekaiholle (itse ostin normin).
Ei aina BB//CC/meikkivoidetta, niin piti saada vastaava spf päivävoide.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 23.04.15 - klo:16:46 »
^^ Syöthän tarpeeksi kasviöljyjä ja omegaa? Mulla jos on "vähemmän öljyinen" kausi niin huomaa kyllä kun sääristä iho kuivuu niin että kutisee ja herään kutinaan yölläkin.

Miten tuoreita tuotteita olette saaneet yleensä? Mulle tuli tänään Ebaysta tilattu Mizonin sy-voide jossa lukee 06022014. Onko tuo nyt sitten tosiaan viime helmikuulta, vai kesäkuulta? Muut Mizonin tuotteeni ovat viime heinä-, elo- ja lokakuulta ja niissä on päiväys toisinpäin eli vvkkpv.