Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444793 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #675 : 27.04.15 - klo:08:00 »
Taas pikku japanilainen sivupolku. Ihan lähihalpiksessa (!) oli myynnissä japanilaisia Salux vartalonpuhdistusliinoja, ostin sellaisen pari viikkoa sitten. Tuo on semmoinen huivinkokoinen ohut ja karkea polyesterikangas. Redditin AB-foorumilla tuon oli moni maininnutkin tämän. On kyllä kätevä ja tehokas. Ohut kangas on tosi hygieeninen, helppo huuhdella ja kuivuu nopeasti. Ja kuorii vartalon ihoa tosi tehokkaasti. Näitä saa kyllä eBaystakin edullisesti, jos ei kuulu lähiksen valikoimaan.

Mizonin sleeping mask  :l.

Kimara: myös COSRX:llä on hyvä ja edullinen hyaluronineste.
« Viimeksi muokattu: 27.04.15 - klo:08:03 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #676 : 27.04.15 - klo:08:24 »
^ Sattuipa hyvin, mietin pari päivää sitten omaani katsellessa, että pitäisi hankkia uusi  :P On kestänyt satunnaisessa käytössä useamman vuoden.
Todella toimiva tuote, antaa puhtauden ja raikkauden tunteen.. mutta saattaa herkkäihoista ärsyttää.
Törmäsin ilmiöön aikoinaan MakeUpAlleyn arvioissa, ja tilasin omani eBaysta. Pitäisi olla aito japanilainen - ne halvemmat kiinalaisversiot eivät aja välttämättä samaa lopputulosta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 27.04.15 - klo:10:58 »
Ketjun perusteella Cosmetic Lovesta tulee suht hitaaseen tahtiin paketit? Ensimmäinen tilaukseni lähti liikkeelle viine viikon torstaina, mennee toukokuun puolelle ennenkuin saan sen käsiini? Saa nähdä mitä akneihoni tykkää tulevista tuotteista, en tiedä enää mitä tehdä, jos en niillä saa helpotusta.

Joo, oma kokemukseni on myös, että aika hitaaseen tahtiin paketit tulevat sieltä. Ebaysta tulee nopeammin, ja kannattaa tehdä myös hintavertailua. Jos käytät Ebayta, niin suosittelen sieltä tilaamista. Esimerkiksi kehuttu Bentonin setti (voide ja essence) on huomattavasti halvempi Ebayssa, kuin Cosmetic Lovessa.
Kirjoittelehan sitten kokemuksia, auttoivatko tuotteet :).

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 27.04.15 - klo:12:23 »
Välillä Cosmetic-Love on tosi nopea (no, minulle on ollut kaikissa paitsi yhdessä tilauksessa, jonka tulo kesti melkein kuukauden). Hintaeroa ei kyllä paljon ole, halvin setti eBayssa 24,33 dollaria, Cosmetic-Lovessa 25,18. Mutta tuo Cosmeticmarket2012 on kyllä luotettava ja hyvä myyjä, toimittaa nopsaan.

BTW - aloitin eilen tuonne Kauneudenhoitohömppään koreasamplejen kiertokirjeketjun. Kuka hihkaisee ekana saa kirjeen enstex.
« Viimeksi muokattu: 27.04.15 - klo:12:51 kirjoittanut Lila »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 27.04.15 - klo:15:06 »
Mulla menee järki mun nenänpään kanssa. Vaikka kuinka kuorin sitä, niin törröttää pieniä mustapäitä ihon ulkopuolella. Mun on turha kuvitella, että saisin niitä kokonaan pois, reiäthän niistä jäis jäljelle, mutta onko jotain litkua, mikä sulattais tuon ulkopuolella törröttävän osan pois? Ja turvaudun siis tähän ketjuun, kun tykkäisin esim. cosmetic-lovesta jotain tilata  ;)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 27.04.15 - klo:15:53 »
Korealaiset mustapäälaastarit ovat aika tehokkaita. Minulla on tosin kokemusta vain ilmaisversiona tulleista (ja niitä ei ole COsmetic-Lovessa myynnissä), kannattaa etsiä käyttökokemuksia blogeista.

Kokeilemisen arvoinen juttu voisi olla myös tuo öljypuhdistusaineella tehtävä hieronta. Luulen, että hieronnan aikaa voi lyhentää, jos pitää öljyä iholla ennen hieromista 10-15 min. Tuohon ei välttämättä tarvitse edes mitään tuotetta, ihan vaan puhdistuksessa käytettävä öljyseos (risiini + jotain muuta sopivaa) iholle.

Ja pitkällä aikavälillä BHA auttaa kyllä pitämään mustapäät vähissä. Se COSRX:n BHA Blackhead Power Liquid toimii ainakin minulla. Saman valmistajan Natural BHA Skin Returning A-Sol:iakin on kehuttu, siitä kannattaa lueskella blogeista kokemuksia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 27.04.15 - klo:16:17 »
^Vinkahdus, mulla on joutavana yksi COSRXin BHA-tuote (avaamaton), laittaisin kiertoon postikulujen hinnalla.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 27.04.15 - klo:18:38 »
Tutkailin mustapäälaastareita Cosmetic-love:n nettisivuilla. Ääh, valikoimaa oli liiaksi. Mikä noista olisi tehokasta?

Onko joku sattumoisin kokeillut näitä vartalovoiteita:

- Happy Bath Go! Go! Mango Body Lotion
 - Holika Holika Perfume Dress Urban Pink Body Essence

Tuoksut lähinnä mietityttää...

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 27.04.15 - klo:19:03 »
Välillä Cosmetic-Love on tosi nopea (no, minulle on ollut kaikissa paitsi yhdessä tilauksessa, jonka tulo kesti melkein kuukauden). Hintaeroa ei kyllä paljon ole, halvin setti eBayssa 24,33 dollaria, Cosmetic-Lovessa 25,18. Mutta tuo Cosmeticmarket2012 on kyllä luotettava ja hyvä myyjä, toimittaa nopsaan.

BTW - aloitin eilen tuonne Kauneudenhoitohömppään koreasamplejen kiertokirjeketjun. Kuka hihkaisee ekana saa kirjeen enstex.

No näinhän se onkin, olin katsonut jotenkin väärin :P. Kiitos kun korjasit :). Seuraavaksi hankin tuon setin, pakko saada itsellekin tuo voide.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 27.04.15 - klo:21:18 »
En usko, että noissa laastareissa on valtavia eroja - tärkeää on käyttää niitä ohjeiden mukaan. Ihon puhdistaminen ennen käyttöä (ei kuorinta) ja laastarin kunnollinen kuivuminen on tärkeintä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #685 : 28.04.15 - klo:11:51 »
Tänään oli postissa pikkutuubi Dr Jartin Ceramidin -voidetta. Tätä on kehuttu tosi paljon MUA:ssa ja monessa muussa paikassa korppuihon pelastajana. En viitsi nyt vielä kokeilla kasvoille, sillä kokeilujonossa odottelee Purebessin SYN-AKE - ja itse asiassa iho ei nyt ole millään mittapuulla erityisen kuiva. Mutta testasin heti saman tien sormenpäihin, remontointi ja puutarhatyöt ovat kuivattaneet kynsien ympärykset ihan kamalaksi.

Tässä voiteessa kosteutustehoja tosiaan näyttää riittävän  :o. Kuiva iho imaisi voiteen tosi nopeasti, mutta vaikutus on kaikkea muuta kuin olematon. Sormien iho sekä näyttää että tuntuu selvästi paremmalta. Ceramidinista on käsivoideversio myös, sen taidan tämän testin perusteella ottaa hoitavaksi käsivoiteeksi.

Voiteessa on yrttinen tuoksu, tuo vähän mieleen Elizabeth Ardenin Eight Hour Creamin - miedompi kyllä (en pysty tosin vertaamaan, tämä perustuu muistikuvaan).

Ekan testin perusteella sanoisin, että kuivaihoisten kannattaa ehdottomasti tutustua. Testerkoreasta saa tällä hetkellä tutustumissamplesettiä: http://www.testerkorea.com/Product/s-drjart-special-trial-kit-3-items - ja eBayssa on jonkin verran pientä 15 millin kokoa ja vielä pienempää näytetuubia saatavilla, jos ei halua heti investoida täysikokoiseen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 28.04.15 - klo:12:01 »
Wow, vaikuttaa tutustumisen arvoiselta!
Minkänimiseltä eBay-myyjältä ostit?
Olen sarjaa katsellut jo useamman kuukauden.

Postitäti toi tänään Bentonin setin - ihanaa, nyt on etanaliemivarasto taattu kesän ajaksi.
Samoin saapui Mizonin jalkavoide ja Etude Housen Skin Conditioning Cream, joiden mukana oli useita sampleja - jopa pikkupullollinen Misshan tuoksuvaa tehoseerumia.
Olin jo kerennyt levittää kasvoille UV-suojallisen päivävoiteen, joten en testaillut Skin Conditioningia sen päälle, mutta huomenna aion vetää sitä meikinalusvoiteeksi.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 28.04.15 - klo:12:04 »
Pikkuputkilollinen on Sing Sing Girliltä - vaikka ei ollut ihan halvin vaihtoehto.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 28.04.15 - klo:18:12 »
Red serum taisi osoittautua pettymykseksi. Tuoksu on todella voimakas. En tiedä miten tuo jäi näytepussista testatessa huomaamatta vai olikohan se näyte oikeasti miedomman hajuista? Olen saanut jo kaksi kertaa ihon räjähtämään näppylöille red serumin käyttämisen jälkeen. Voihan tuo tietysti olla sattumaakin kun iho nyt oikkuilee silloin tällöin muutenkin. Odotan taas ihon paranemista ja kokeilen vielä kerran.  :-\
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 28.04.15 - klo:22:02 »
Pakettini tulikin jo tänään. Käytin nyt ensimmäisen kerran tätä AHA:ta. Haju on vähän hassu. Neste ei tunnu iholla miltään - en taas tiedä onko se hyvä vai huono merkki. Toivoisin tällä kuitenkin olevan vaikutusta, mutta pitää katsoa miltä tuntuu kun käyttökertoja on takana enemmän.