Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445850 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #720 : 03.05.15 - klo:15:35 »
Skinfoodin näytepakettia odottelenkin tuosta hunajapropolisliemestä!

Kokemus Etude House Skin Cinditioing Creamista: tämä on suhteellisen paksua, valkoista sinkkijankkia, joka jättää kauniin, vaalean kuulaan pinnan. Juuri sellaisen, mitä korealaisihanteessa tavoitellaan, mutta meillä kauhistellaan ja pidetään liian vaaleana... Sopii siis kalmankalpeaa pintaa ja kuulautta etsiville.
Ei tuo siis mitään jauhonvalkoista jälkeä tee, mutta vaalentaa ja kirkastaa. Meikin alla en ole kokeillut, mutta huomenna ehkä ihmisten ilmoille lähtiessäni.
« Viimeksi muokattu: 03.05.15 - klo:15:51 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #721 : 03.05.15 - klo:21:05 »
Lainaus
Itse ainakin voin hyvillä mielin suositella Roseroseshopia, sekä myyjän ebayputiikkia, tilaukset ovat tulleet yleensä nopeasti ja tuotteet ovat olleet priimaa.

Ok, pitääpä perehtyä tarkemmin, kun Ebaysta ei tosiaan näytä saavan kohtuullisilla postareilla.

Lainaus
Olen ihan rakastunut Skinfoodin hunajapropolisliemeen. Tämä on ehkä kosteuttavinta tavaraa tähän naamaan ikinä, ja olenkin holvannut pullosta varmaan jo sentin parin viikon aikana.

Imeytyykö tämä nopeasti? Jättääkö puuterimaisen pinnan? Tykkään Skin Foodin Peach Sake Pore Serumista tuon nopean imeytymisen ja puuterimaisen pinnan takia, mutta muuten tämä seerumi voisi sopia iholleni paremmin. Tuo Peach Sake olisi varmaankin rasvaisemmalle iholle täydellistä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 04.05.15 - klo:09:53 »
Mä en ole oikein päässyt vielä sinuiksi tuon meritähtivoiteen kanssa (mulla on sekä sy-voide että kasvovoide). Jotenkin se tuntuu turvottavan silmäluomia, mitä normaalisti ei tapahdu oikein minkään voiteen kanssa ja se kasvovoide jää aika kalvomaiseksi ja kiiltäväksi kerrokseksi, ei voi kuvitellakaan muuhun kuin iltakäyttöön. Laitan varmaan liian paljon, mutta jokin muukin tuossa hiukan tökkii. Olisin kuvitellut tämän olevan just passelia omalle iholle.

Osaisiko joku Innisfreen omenaöljyä käyttänyt suositella vielä parempaa tuoteta? Sekin on ihan toimivaa (yhdessä vaiheessa arvelin sen olevan ärsyttävää ja tukkivaa, mutta ongelmia ei ole enää ollut), mutta kaipaisin vähän paksumpaa koostumusta ja muutenkin tuhdimpaa. Kiinteitä puhdistusvoiteita en niin ole innostunut kokeilemaan niiden tukkivien ainesosien takia. Millaista esim. Innisfreen oliiviversio, Skinfoodin öljyt tai Klairsin öljy on?

Parin viikon takainen finni-invaasio rauhoittui yllättävän nopeasti, vaikka punaiset jäljet pysyvätkin kuin tauti. Jospa tässä pääsisi taas BB-voiteiden pariin, nyt on ollut pakko pysyä mineraaleissa. Mun ihosta ei saa millään muotoa siistiä ilman meikkiä, siinä on pääongelma kuivuuden lisäksi lukemattomia mustapäitä happolitkuista huolimatta, isoja ihohuokosia, finniarpia, epätasaista väriä, miliumeja, supertummat silmänaluset ja joitakin ikääntymisen merkkejä. Välillä tuntuu, että ei ole mitään järkeä syytää rahaa ihonhoitoon, kun hetkittäisestä illuusiosta huolimatta lärvi on kuin kompostista kaivettu pizzanjämä  ::) Tämä totuus valkeni kirkkaassa valossa otettujen armottoman tarkkojen lähikuvien myötä taas kerran, pitäisi vaan syynätä pärstäänsä pelkässä pehmeässä keinovalossa riittävän välimatkan päästä  :D.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 04.05.15 - klo:10:27 »
^ Hehkutan edelleen sitä Innisfreen Oliiviöljypuhdistajaa, se on nimensä mukaan paksuhkoa oliiviöljymäistä ainetta - emulgoituu ja huuhtoutuu kuitenkin hyvin pois, ilman mitään jämäntunnetta.
Ei sisällä mineraaliöljyä, eikä juuri hajusteitakaan.Hintakin kohtuullinen verattuna moneen luxusöljyyn.
Suosittelen ehdottomasti!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 04.05.15 - klo:14:30 »
Tänään odotteli postilootassa Mizonin First Essence, innolla otan käyttöön. Tämä ei ole täysin tuoksuton vaan tuoksuu hyvin miedosti simamaiselle, näin vapun aikaan sopivasti.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 04.05.15 - klo:15:02 »
Olen vakuttunut tuon COSRXin miedohkon BHA-nesteen tehosta - uskon säännöllisen käytön (pari kertaa viikossa) riittävän finnien taltutukseen. Satunnaisia finnejä vain, mutta joskus niitä pulpahtaa pintaan...
Eilen illalla taas laitoin tuota, ja aamulla finni poissa  :l

Rutiini on hyvin simppeli. Korealaisgurut varmasti moittisivat puutteelliseksi ja niukaksi, mutta tämä toimii minulla: puhdistuksen jälkeen pohjalle kasvovesi, sitten joko OSTin C-vitamiini tai BHA tai AHA (yleensä iltaisin), päälle etanaliemi (Benton tai Tosoowong) ja tarvittaessa Mizonin etanageeli. Päiväsaikaan kasvoille vielä Etude Housen conditioning Cream spf 25 sekä BB/CC-voide.
Silmänympäryksille käy Paulan Resist Hydrator, sitä on sopivasti vielä pumppupullossa sen verran!
Naamioita silloin, kun jaksan ja muistan  ;D

1b F/M ii

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #726 : 04.05.15 - klo:15:10 »
Tony Moly Intense Care Dual Effect Sleeping Pack : Tämä on ehkä sikakollageeni-packia enemmän haluamanilainen tuote. Tosi hyvä pumppupurkki, ja tämän jäljiltä kasvot ovat tosiaan jotenkin tosi levänneen ja kosteutetun tuntuiset. Jotenkin iho tuntuu "pulleammalta", joka mun ikäisen naamassa alkaa olla ihan hyväkin juttu  :3 Vähänhän toi on sellaista paksua jankkia, eli ei mulla ainakaan imeydy ihan täysin.

Korea-tuotteiden testailua kyllä vähän estää flunssan jälkimainingeissa iskenyt suunympäryshittouma  ::) Se ei ihan täysin estä tuotteiden käyttöä, mutta pakko rajoittaa rasvailut vain kasvojen yläosaan. Multa toi vaiva paranee parhaiten, jos ei rasvaa ihottumaista aluetta millään vähään aikaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 04.05.15 - klo:16:13 »
^Toi on kiva voide, olen sitä muutaman näytepussillisen käyttänyt. Mulla sekin kyllä imeytyy kokonaan pienellä viiveellä, mutta levittämisen jälkeen on sellainen sleeping packeille tosi tyypillinen kelmumainen kerros. Mulla on Esthetic Housen Collagen Jelly Pack, joka on varmaankin hyvin vastaavaa Holika Holikan versionkanssa. Se on tosi kosteuttavaa hyytelömäitä ainetta. Pakkaus on siinäkin ruma, mutta ei ehkä ihan noin ruma sentään  ;D

Sain tänään iHerbin paketissa kaksi vaahtoavaa puhdistusainetta, joissa on alhainen pH. Nämä eivät ole Koreaa nähneetkään, mutta sopivat varmaan esiteltäviksi tässä ketjussa, kun happamuusasiat ovat tapetilla. Ostin nämä vähän sokkona tuotekuvausten ja ainesosalistojen perusteella, vaikka eksaktia pH-arvoa en mistään löytänytkään. Testasin liuskoilla heti ja onneksi arpa osui oikeaan :)

Toinen on Andalou Naturals 1000 Roses Cleansing Foam, ihastuttavan ruusuntuoksuista vaahtoa, jonka inci miellyttää silmää paljon. Testasin sekä pullossa olevan nesteen että suuttimesta tulevan vaahdon ja molemmista tulos oli 5.5-6. En ole varma voiko olotilan muutos vaikuttaa happamuuteen jonkin kemiallisen reaktion kautta, mutta ei ainakaan tässä tuotteessa. pH ei ole aivan ihanteellinen, mutta itselleni aivan riittävän hapan, lempiputsarini on samaa luokkaa. Pullo on n. 160 ml ja hintaa kympin verran.

Toinen putsari on Beauty Without Cruelty 3% AHA Complex Facial Cleanser, jota ostin 60 ml:n pikkupullon hiukan alle kolmella eurolla. Tämän pH on 5-5.5. Täysikokoisen 250 ml:n pullon saa alle kympillä ja siinä on kätevä pumppunokka. Aine on paksuhkon geelimäistä ja kevyesti vaahtoavaa, tuoksu on neutraalin huomaamaton.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #728 : 04.05.15 - klo:21:28 »
Kaikki happo- ja ureapitoiset voiteet sopivat iholle vasta kun se on parantunut, esim. HTH kirvelee ihan hemmetisti haavaumissa (ja myös ylikuivalla iholla). Mutta sen jälkeen pitää paksun ihon joustavana ja kuorii lempeästi ylimääräistä. Jos HTH tuntuu jaloissa liian tahmealle, niin Mizonin ureapitoinen jalkavoide on kosmeettisesti miellyttävä, todella hyvin imeytyvä ureavoiteeksi.

Kiitos vinkistä! Meinaatko ettei korealaisista löytyisi sopivaa sukkaa miehen sirolle 46-koon kintulle?  ;D Tuota HTH:ta meillä onkin, se tosiaa kirvelee aika nasevasti jos on käsissä haavoja, mutta imeytyy hyvin ja muutenkin mahti tuote! Voisikohan ajatella et jos tuota Locobasea (ei löytynyt kahdesta apteekista mistä kävin etsimässä) laittaisi kunnon satsin kantapäihin ja vaikka hedelmäpussin tai elmukelmua kääräisis ympärille?  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 04.05.15 - klo:21:32 »
Joo, ihan hyvin voi tehdä juuri noin. Siihen vielä sukka päälle, niin pysyy hyvin paikoillaan. Ihme homma, ettei Repairia löydy, minusta sitä on melkkis joka apteekissa. Ainakin tilaamalla saa. Pieni tuubi, mutta on riittoisaa - jalkojen tehohoitoon muovin alle voi kyllä laittaa enemmänkin.

http://www.apteekkituotteet.fi/Locobase-Repair

Siropa siro ;D.

Olen joskus käyttänyt Repairia jopa kasvoilla, pahimpien pakkasten aikaan. Toimii minusta jopa niin, vaikka on ihan jankkia.
« Viimeksi muokattu: 04.05.15 - klo:21:34 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 05.05.15 - klo:09:58 »
Dermosilin Extra on myös älyttömän hyvä korppuihon pelastaja, jopa pahimmalle atopiavaiheelle. Olen sitä käyttänyt joskus kasvoillekin tai naamiona, vaikka onkin kosmeettisesti hankalaa, paksua ja helmiäisenvalkoista jankkia. Mutta se on parempaa kuin mikään muu kokeilemani. Hc-hoito halkeileville kantapäille lapsuudessa (jolloin jalkapohjani olivat kivuliailla railoilla ja tuskaiset) oli sinkkihaude ja jokin paksu keltainen mönjä, onneksi sitä sotkua ei tarvitse enää kokea.

Testasin eilen näytteestä Innisfreen Green Tea Seed Serumin ja en oikein ihastunut. Vaikea eritellä, mikä siinä tökki vastaan, ei vain tuntunut hyvältä iholla. Jemmassa on vielä toinen näyte kokeiltavaksi, mutta tätä en varmaankaan tule hankkimaan täysikokoisena.

Tässä vielä linkkivinkkinä yksi parhaista korealaista ihonhoitoa avaavista blogeista, josta olen itse ammentanut huomattavan määrän tietoa mm. eri tuotteiden käyttöjärjestyksestä
http://snowwhiteandthepear.blogspot.fi/

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 05.05.15 - klo:16:03 »
Plääh, näyttää vähän siltä, että Misshan Ginger & Vinegar jalkakuorinnan tehot eivät riittäneet elefantinnahkaani. Pitänee tilata Tonymolyn Shiny Foot peeling - haluan ihanan pehmeät jalat kesäksi!

Taidan myös tilata kesäksi joko Mizonin, The Face Shopin tai Holika Holikan ison aaloegeelipurkin. Vartalovoide loppuu ihan lähiaikoina ja kesällä on kiva käyttää kevyempää.

Ensikosketukset tuohon Mizonin First Essenceen ovat hyviä - tuntuu, että sen jälkeen seuraavat tuotteet imeytyvät ihoon normaaliakin nopeammin. Tuoksu ei ole häiritsevä. Jäänee käyttöön.

Dr Jartin Ceramidin on ihanaa! Pieni määrä riittää ja kosteutusteho on mahtava. Tämä pääsee todennäköisesti parhaimmin oikeuksiinsa talvisessa käytössä, vahinko, että en löytänyt aikaisemmin.

The Face Shopin Smim Skin Density Emulsion on oikein hyvä kosteuttaja sekin, käyttelen mieluusti. Toimii erittäin hyvin meikin alla.
« Viimeksi muokattu: 05.05.15 - klo:17:18 kirjoittanut Lila »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 05.05.15 - klo:18:36 »

Olen ihan rakastunut Skinfoodin hunajapropolisliemeen. Tämä on ehkä kosteuttavinta tavaraa tähän naamaan ikinä, ja olenkin holvannut pullosta varmaan jo sentin parin viikon aikana.

Mistä tuotteesta tarkkaan ottaen on kyse - onko tämä se hydration essence, vai nutrition essence? Molempien pullot ovat samanlaista mallia.

Edit. OK, kiitos tarkennuksesta, Polina! Kaunis tuokin pullo!

Plääh, näyttää vähän siltä, että Misshan Ginger & Vinegar jalkakuorinnan tehot eivät riittäneet elefantinnahkaani. Pitänee tilata Tonymolyn Shiny Foot peeling - haluan ihanan pehmeät jalat kesäksi!

Eikö se Innisfreen jalkasuihke enää toimikaan sulla niin hyvin? Olin harkinnut laittaa sen hankintalistalle kesäksi.

Olen ihastunut Etude Housen Conditioning Creamiin - tarkkaan ottaen tämä on kai pohjustaja, ei päivävoide, mutta olen käyttänyt tyytyväisenä sellaisenaan. Sopinee talveksi paremmin paksuutensa ansiosta.

Vielä testaamatta Innisfreen kuuluisa Green Tea seed serum... tuolla tuo odottelee, mutta saatan laittaa eteenpäin. Seerumeja on nyt niin paljon, että en halua sotkea rutiineja uusilla kokeiluilla.
Mizonin First essence on kyllä ihan kiva tuote - vaikka siinä hiukan laventelia onkin. Alkuun kirveli, mutta nyt olen jo tottunut..

« Viimeksi muokattu: 05.05.15 - klo:20:39 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #733 : 05.05.15 - klo:19:56 »
Mistä tuotteesta tarkkaan ottaen on kyse - onko tämä se hydration ennsence, vai nutrition ensence? Molempien pullot ovat samanlaista mallia.
Pullossa lukee Royal Honey Propolis Essence, eli tämä ei ole kumpikaan noista, vaan tämän näköinen pullo kyseessä. Nuo hydration ja nutrition essencet taitavat olla niitä raidallisella etiketillä varustettuja, joissa ei ole mainintaa propoliksesta.

Lainaus

Imeytyykö tämä nopeasti? Jättääkö puuterimaisen pinnan? Tykkään Skin Foodin Peach Sake Pore Serumista tuon nopean imeytymisen ja puuterimaisen pinnan takia, mutta muuten tämä seerumi voisi sopia iholleni paremmin. Tuo Peach Sake olisi varmaankin rasvaisemmalle iholle täydellistä.
Tuo ei imeydy nopeasti, vaan jättää suht tahmeahkon ja hunajaisen oloisen pinnan iholle aika pitkäksi aikaa.

Jaksan yhä ihmetellä tuota COSRX:n BHA:n ph-arvoa (eli miten se toimii niin hyvin, vaikka ph on periaatteessa liian korkea). Testasin nyt itsekin kiinalaisilla liuskoilla ja sain saman tuloksen, kuin Triina ja Eydie aikaisemmin, eli jotain kutosen paikkeilla. Silti googlettamalla löytyy blogeja, joissa mainitaan ph:ksi lähinnä 3.5-4, Wishtrend ilmoittaa luvuksi 4. Samoin Etude Housen Pore Freshner, jonka pitäisi olla about 4.5, sai liuskoilla tulokseksi kutosen. Ota näistä nyt sitten selvää... Madaran kasvovesi sentään oli ph-arvoltaan jotain kolmosen ja nelosen väliltä.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #734 : 05.05.15 - klo:22:08 »
Ihanaa, että viimeinkin korealainen kosmetiikka rantautui Juuresten keskuuteen!  :T Olen jonkin verran päässyt testailemaan näytteitä ja etenkin BB-voiteet on olleet huippuja, omalle iholleni suosikki on Etude Housen bb-voiteet.

Nyt kaipaisin suosituksia hyvin kosteuttavasta voiteesta, meikki on ruvennut lähmäytymään jo parin tunnin päästä laittamisesta, tuntuu että iho puskee rasvaa hirveästi. Voisiko olla ihan kuivuutta, joten kannattaisiko kokeilla jotain tosi kosteuttavaa?

Näytepakkauksen käytin Mizonin All in One Snail Repair Creamia, joka oli kyllä aika hyvä mutta lähmäyseffekti tuli kuitenkin loppupäivästä. Onko Bentonilla kosteuttavampi? Tai tulisiko jotain muuta mieleen millä pysäyttää meikin lähmääntyminen? Tää on niin harmillinen ongelma kun naama on ihan öljyinen ja meikki "häviää" pois viimeistään iltapäivästä.  :(

Onkos kokemuksista No Sebum-puutereista, joita näkyy olevan monella merkillä? Kuvissa näyttävät niin kamalan valkeilta etten tiedä kannattaako edes testata.  :D