Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444350 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #735 : 06.05.15 - klo:08:21 »
^Kokeilisin meikin alle hyvin kosteuttavan ja rauhoittavan seerumin, sekä hyvän, sulkevan kosteusvoiteen yhdistelmää. Tuo Polinan mainitsema Skinfoodin Royal Honey Propolis - seerumi voisi olla juuri oikeanlainen - ja siihen päälle sitten esim. Tonymolyn hunajaomena, The Face Shopin Chia Seed Moisture Holding tai Nature Republicin Super Aqua Max Moisture - noita kaikkia olen testannut sampleista, Tonymolya eniten.

Mizonin etanavoide ei ole kovin kosteuttava, mutta sekin on kyllä ihoa tasapainottava ja rauhoittava - sitä voi hyvin käyttää yöllä ja jopa päivällä yhtenä kerroksena ennen tuota päällimmäistä kosteusvoidetta.

Ja sitten puhdistus kuntoon - eli happamaksi  ;D.

Mizon Good Night Wrinkle Mask on nyt ollut jonkin aikaa käytössä. Tämä on ensimmäinen retinolipitoinen tuote, joka ei näytä aiheuttavan minulle minkäänlaista ihon hilseilyä. Retinolipitoisuus on joko tosi alhainen tai sitten voiteen koostumus harvinaisen onnistunut. Voide tuntuu imeytyvän ihoon hyvin, mutta aamulla herätessä etenkin T-alueella on suorastaan öljyinen kerros. Tukkeutumista ei kuitenkaan tunnu tulevan - päinvastoin, aamupuhdistuksen jälkeen T-alue on tosi rauhallisen ja kauniin näköinen, huokoset ovat jopa häivyttyneet tämän voiteen käytön aikana. Tehoaineiden lista on kyllä voiteessa ihan mainio, retinolin lisäksi adenosiinia, paria eri peptidiä, atelokollageenia, hyaluronihappoa, ursolihappoa, ureaa, maintohappoa ja kasa kasviuutteita. Olen vaikuttunut. Varmaan parhaimmillaan pitkällä aikavälillä, mutta toimii hyvin myös lyhytpinnaiselle. Ja ai niin - toimii myös silmänympärysihollani, kunhan levitän tosi niukasti. Hyvä niin, sillä silmänympärysalue näitä anti-aging ominaisuuksia kaipaakin.

Valkoisia puutereita ei kyllä minusta kannata pelätä, ovat yleensä ihan aidosti läpikuultavia. Minulla on tällä hetkellä käytössä Laura Mercierin valkoinen - tai oikeastaan hyvin vaalean pistaasinvihreä puuteri, sulautuu ihoon aivan täydellisesti.
« Viimeksi muokattu: 06.05.15 - klo:08:28 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #736 : 06.05.15 - klo:17:48 »
Lisäkokemus Etude Housen Skin Conditioing Creamista: vaikka tämä taitaa mennä meikkituotteiden kategoriaan eli pohjustajiin, tämä toimi hyvin aurinkosuojallisena päivävoiteena mineraalipuuterin alla. Kaivelin pitkästä aikaa mineraalimeikit esiin - siitä on jo aikaa, kun Juurikasvussa vielä oli mineraalibuumi! nyt se on jo menneiden vuosien kaikuja -, ja hyvin tuo pysyi meikkijauheen alla.
Ihanaa! ei liejuuntunut eikä paakkuuntunut missään vaiheessa. Suosittelen siis mineraalimeikinkin alle sopivaksi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 06.05.15 - klo:18:07 »

Onkos kokemuksista No Sebum-puutereista, joita näkyy olevan monella merkillä? Kuvissa näyttävät niin kamalan valkeilta etten tiedä kannattaako edes testata.  :D

Mä käytän Saemmulin Pore Cover Pactia ja se on purkissa ihan valkoinen, mutta iholla väritön.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 06.05.15 - klo:19:16 »
Heh  :D - minulla on kyllä Lauressin mineraalipohja edelleen käytössä (etenkin kesäisin) - ja myös parhaat mineraaliluomivärit ovat jääneet pysyvään käyttöön. Fyrinnaelle tekisi mieli pitkästä aikaa heittää vähän tilaustakin...

Snow Whiteä olen lueskellut aiemminkin, mutta nyt poimin sieltä aika kiinnostavan voiteen, Beauty of Joseon Dynasty Cream, arvio: http://snowwhiteandthepear.blogspot.fi/2015/04/review-beauty-of-joseon-dynasty-cream.html

Naamioissa meillä ei mene maku yksiin, minusta nuo Malien naamiot ovat olleet heikoimmasta päästä. No, erilainen ilmasto, erilainen iho. Muuten on paljonkin yhteisiä suosikkituotteita. Sasa.com:issa on niin ihana naamiovalikoima, että tekisi mieli törsätä...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 06.05.15 - klo:19:41 »
Sasa tästä viel؛ä puuttui  :D Onneksi postikulut hillitsevät hiukan ostohaluja..

Tosiaan muistan joskus v. 2007 todenneeni, että mineraalimeikkivalikoima riittää vuoteen 2010.. No, siitäkin deadlinesta on jo viisi vuotta.. ja jauhot edelleen olemassa. Eivät mene miksikään, joten antaa olla purkeissaan - vuonna 2020 nuo ovat jo antiikki vintagea ..  :ts

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 06.05.15 - klo:21:19 »
Su:m 37 Miracle Rose Cleansing Stick tuli tänään postissa ja pääsee heti käyttöön, vaikka juuri korkkasinkin uuden putsarin. Kaikki keinot kokeiltava tämän kuivuuden taltuttamiseksi. Voiskohan olla, että AHA pahentaa kuivuutta, jotenkin tuntuisi liittyvän siihen tämä lisääntynyt kireys ja suoranainen hilseily? Tai sitten se ei muuten vain sovi. Olen aika varoen käyttänyt kuitenkin. BHA:ta tunnun sietävän paljon paremmin.

Iho on paikoin krakeloituneen peel-off-naamion näköinen, ohut ja halkeillut kiiltävä pinta ja siihen hilseilyä päälle. Ihan kauhean tuntuista ja näköistä ja mikään meikki ei tietty istu siihen päälle. Puolukansiemenöljykapseleita syön neljä päivässä, mutta ainakaan vielä ei niillä ole vaikutusta. Noh, kaipa se on vain odotettava säiden lämpenemistä, lääkärin kannanottoa kilppariasioihin ja jatkettava yrityksen ja erehdyksen tiellä. Tämä ketju on jo niin täynnä mun ruikutusta, että kukaan ei kohta viitsi lukea  ;D

Ruusupuikon kylkiäisenä tuli Ekel-merkkinen sheet mask kosteuttavana Pearl-versiona. Ihan vieras, ilmeisesti halvempi merkki, mutta kokeilen mielelläni. Naamioista tulee hetken lievitys iholle, niitä voisi käytellä taas vähän tiuhemminkin.

Purebessin tuotteet vaikuttavat todella kiinnostavilta. Siitä Galactomyces-vedestä olin aiemmin lukenut kehuja, mutta muut tuotteet kuulostavat vielä mielenkiintoisemmilta ja hinta on houkutteleva. Mulla on COSRX:n Galactomyces, josta en oikein osaa sanoa, että onko se mitenkään ihmeellinen vai ei.

Mulla on liikaa tuotteita malttaakseni keskittyä yhteen. Ongelma sekin.
« Viimeksi muokattu: 06.05.15 - klo:22:03 kirjoittanut Triina »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 06.05.15 - klo:22:18 »
Innisfreen Olive Oil Hydrogel sheet mask ei ainakaan vakuuttanut... pysyy heikosti kasvoilla ja kosteustehot niin ja näin. Eka pettymystuote tältä firmalta.  :-\

1b F/M ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 06.05.15 - klo:22:39 »
^Kokeilisin meikin alle hyvin kosteuttavan ja rauhoittavan seerumin, sekä hyvän, sulkevan kosteusvoiteen yhdistelmää. Tuo Polinan mainitsema Skinfoodin Royal Honey Propolis - seerumi voisi olla juuri oikeanlainen - ja siihen päälle sitten esim. Tonymolyn hunajaomena, The Face Shopin Chia Seed Moisture Holding tai Nature Republicin Super Aqua Max Moisture - noita kaikkia olen testannut sampleista, Tonymolya eniten.

Miljoonat kiitokset Lila! Laitan tilaukseen tuon seerumin ja jonkun noista voiteista. Tuota Tonymolya oli tosi hankala löytää mutta jos ei muuta löydy niin tilaan suuren sample-paketin.  :D Vähän ihmetytti kun jollain sivustolla oli tuon seerumin kuvaukseen lisätty jotain ärsytysoireista, joita ilmetessä pitää heti pestä pois ja lopettaa käyttö. Toivottavasti ei kuitenkaan sisällä mitään ärsyttävää ja oli vain joku tavallinen ilmoitus.

Ja bastille kiitokset puuterivahvistuksesta. Päädyin nyt kuitenkin tilaamaan Innisfreen mineraalipuuterin, joka on sarjan bestseller ja saanut todella hyviä arvosteluita ympäri nettiä. Siitä on näköjään tullut myös sävytetty Blur-versio, joka lupaa "photoshopatun" näköistä pintaa, mutta taidan kokeilla ensin tätä perusversiota:
http://cosmetic-love.com/innisfree-no-sebum-mineral-powder.html

Mineraalipohjan käyttäjille vinkkaisin, että pintakuiva ihoni joka rasvoittuu paljon, on ollut todella hyvä tuote TonyMolyn Aura Goddes MakeUp Mist. Olen sitä laittanut viimeiseksi valmiin meikin päälle ja meikkipohjasta tulee jotenkin hehkeämpi ja kestää paremmin. Jostain syystä suihke ei kuitenkaan toimi mulla nestemäisten meikkivoiteiden kanssa, joita on nyt pakko kuluttaa välillä pois mutta mineraalien kanssa tosi jees!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 06.05.15 - klo:23:07 »
^Mulla on tuo(kin :D) tuote, mutta se on vähän hankala käytössä. Suihke tulee yleensä tasaisen hienojakoisena, muta satunnaisesti ruiskaisee märkiä pisaroita ja se ei sitten todellakaan näytä kovin kauniilta, kun kasvoilla on silikoniöljyisiä tipluja. Liukastaa myös kylppärin pintoja ja lähmää kasvoja kehystävät hiukset. Oikein annosteltuna on hyvä tuote, mutta yllätysmomentti torppaa käyttöä.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #744 : 07.05.15 - klo:00:23 »
^ Itse asiassa mullekaan se ei aina suihkauta tasaista suihkua mutta on yrittänyt äkkiä taputella käsin isommat roiskeet kasvoille eikä mitään läikkiä ole jäänyt. Mutta tokihan se joku miinus on aina niissä muutoin lupaavissa tuotteissa.  :D

Ja tuosta tuotteesta tunnutaan kehuvan nimenomaan sitä vaaleanpunaista Goddes-versiota kun taas tavallinen sininen versio ei näytä olevan niin tykätty.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 07.05.15 - klo:08:11 »
Vähän ihmetytti kun jollain sivustolla oli tuon seerumin kuvaukseen lisätty jotain ärsytysoireista, joita ilmetessä pitää heti pestä pois ja lopettaa käyttö. Toivottavasti ei kuitenkaan sisällä mitään ärsyttävää ja oli vain joku tavallinen ilmoitus.

Tämä sama varoitus on joillakin korealaisilla sivuilla (ja myyjillä) kaikkien tuotteiden kohdalla. Ei kannata huolestua!

Tonymolya saa kyllä eBaysta ihan kohtuuhintaan: http://www.ebay.com/itm/TONYMOLY-Red-Appletox-Honey-Cream-80ml-Smooth-Shiny-Elastic-Moist-Skin-Care-/391121455413?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5b10a7c935

- mutta siis nuo listaamani voiteet ovat ominaisuuksiltaan aika samanlaisia, reippaasti kosteuttavia ja kosteuden silikoneilla sulkevia. Ja kaikki tuossa vähän reilun kympin hintaluokassa - Tonymoly allekin sen. Tosin sitä näköjään myydään kiskurihinnoilla myös, kysyntää on ilmeisesti aika lailla. Hyvä voidehan se on, mutta ei nyt niin ihmeellinen  ::).

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #746 : 07.05.15 - klo:11:46 »
Mistä tuotteista voisin hyötyä, kun mustapäät ovat ottaneet täyden vallan kasvoistani? Poskissa ja nenässä ja paljon isoja mustapäitä.  :-\ Käytössäni on cosrx bha neste, se ei ole vähentänyt mustapäitä mutta ne on kyllä selkeästi enemmän pinnassa/irtoaa helpommin. Mä epäilen, että en osaa valita kosteusvoidetta oikein, nyt mulla on käytössä Melvitalta kahta erilaista. Eli tuleeko teille äkkiseltään mieleen Korealaisten ihonhoitotuotteiden seasta tuotteita jotka voisi mulle sopia? Ehkä nyt sitten lähinnä se päivävoide.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 07.05.15 - klo:11:58 »
Tonymoly I'm Real Tea Tree Sebum Pore Lotion 200ml / Sebum controlling lotion: Tästä oli vain pieni näyte, mutta pidin tästä paljon. Tämä on kevyt lotion kasvoille, joka imeytyy nopeasti. Tuoksu on vahva, tee puun tuoksuinen/ menthol. Hajusteherkille en suosittele. Yllätyin, miten kauniin näköiseksi tämä jätti ihon: tasaiseksi ja terveen näköiseksi. Tämä tuote on ihan omiaan rasvoittuvalle sekaiholle, jossa on epäpuhtauksia. Omalle iholleni ei riitä, koska se tarvitsee enemmän kosteutta.

http://www.ebay.com/itm/Tonymoly-Im-Real-Tea-Tree-Sebum-Pore-Lotion-200ml-Sebum-controlling-lotion-/141412625689?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20ecd96d19

http://dailytwocents.com/tonymoly-im-real-tea-tree-sebum-pore-lotion-review/

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 07.05.15 - klo:12:11 »
Tukkis:

Mulla ei ole kokemusta tuosta COSRX:n BHA nesteestä, mutta AHA on ainakin mulla auttanut nenän mustapäihin muun ohessa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään suurta mustapääongelmaa, mutta nykyään nenässä olevat mustapäät ovat kyllä tosi huomaamattomia ja huokoset pieniä.

Ootko tutustunut Bentonin snail bee high content essenceen ja steam creamiin? Mun kasvoilla noi on huikea tehokaksikko - iho pysyy nättinä ja kosteuttuna. :-* Steam cream ei ainakaan itselläni tuki yhtään ja jättää kasvoille mukavan puolimatan pinnan, jolle on hyvä meikata.

Entäs OST:n C20 vitamin c serum?

Melvitan voiteet saattavat olla liian öljyisiä herkästi tukkeutuvalle iholle? Vai millaisia ovat?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 07.05.15 - klo:12:50 »
Kiitos vinkeistä! Unohdin sanoa, että kasvoni tarvitsevat ehdottomasti kosteutta, ongelmana ei ole rasvoittuminen vaan ihoni on melkeinpä pintakuiva. Olen aina vierastanut mattapinnan jättäviä voiteita, usein ne jättää samalla kiristävän tunteen. BHA:n rinnalla on käytössä AHA-voide iherbistä, se pistelee ja saa naaman punoittamaan..

Melvitat eivät ole kovin öljyisiä mielestäni? On käytössä sekä tämä ja tämä. Ehkä niissä sitten kuitenkin on jotain mikä ei sovi.