Hieman epämukavaa kirjoittaa tähän ketjuun ulkonäkökeskeisyyttä kritisoivien viestien jälkeen, mun innostukseni ja tuotehehkutukseni tuntuu huutomerkiltä. Mikä siis on ihan terveellinen muistutus. Mä en ihan rehellisesti sanottuna juuri uhrannut ajatustakaan tälle tärkeälle aiheelle toteuttaessani omia hedonistisia tarpeitani

Noh, postista tupsahti kaksi Memeboxia lisää:
Winter Essentials Masks ja
K-Beauty Wrap-Up no. 2 Onneksi sivuilla on kuvaus paketin sisällöstä, koska koreankielisen pakkauksen kanssa mulla ei olisi mitään hajua monenkaan tuotteen käyttöohjeista.
Molempien sisältö on runsas ja hintansa arvoinen ja tällainen konsepti nyt kertakaikkiaan kiskoo mua puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Tullia ei juuri tarvitse pelätä, pakkauksen päällä on alhaisempi hinta kuin todellisuudessa.
Naamiopakkauksessa oli kaikkea ylellistä kosteutta ja ravintoa kerjäävän talvi-ihon hemmotteluun:
* kolme
Velieve-merkkistä kangasnaamiota, rauhoittava aloe, kirkastava sitrus ja kosteuttava hunaja. Anime-tyylisiä pakkauksia ei raaskisi avata, älyttömän söpöjä

*
Inoface Q10 -kangasnaamio. Näistä oli useampi vaihtoehto, joista pakettiin päätyi yksi ja etanaversio olisi ehkä ollut mielenkiintoisin, mutta kokeilen mielelläni tätäkin.
*
Lassie'el Raspberry Age Defying Yogurt Massage Mask, neljän yksittäispakatun naamion rasia. Nämä muistuttavat voinappirasioita ja mukana oli niihin sopiva kansi, joten yhtä naamiota voisi kai säästää kahteenkin kertaan. Jotenkin tosi herkullisen oloinen tuote, taidan kokeilla heti tänään.
*
Pure Smile Jewelry Bubble Ruby & Pure Bubble Royal Jelly, kaksi voinappinaamiota nämäkin. Nämä ilmeisesti muodostavat kuplia iholle hierottaessa ja huuhdellaan kuplinnan loputtua pois. Lupaavat kiskoa epäpuhtauksia ihohuokosista. Kuulostaa jänskältä!
*
Esthetic House Collagen Jelly Mask Pack, 100 g purkki kollageeninaamiota, joka on tarkoitus jättää iholle.
*
RiRe Patting Water Pack, paketin oudoin tuote. Tätä pitää lisätä korkillinen kulholliseen vettä (tai täytettyyn lavuaariin, mikä ei kuulosta kovin houkuttelevalta) ja sitten taputella nestettä pitkin kasvoja 15-20 kertaa. Näitä oli kolme eri vaihtoehtoa (lifting, brightening ja moisture), joista itselleni osui helokkiöljypohjainen Lifting. Mulla on kyllä omat epäilyni siitä, jaksanko säätää aineen kanssa... En tiedä, ovatko nämä patting waterit kovinkin iso juttu Itä-Aasiassa, itse en ole ennen törmännyt.
K-Beauty Wrap-Up on sekalaisboksi ihonhoitotuotteita:
*
O'GCE Minus Touch Cooling Nose Pack Set, jossa on 10 viilentävää mustapäälappua nenälle ja 10 lappusettiä ihohuokosten pienentämiseen. Toivoisin jotain ydinaseen veroista mustapäiden joukkotuhoajaa, mutta lukemieni kommenttien perusteella nämä ovat aika kevyitä.
*
Eclado Real Radiance Whitening Cream. Tältä odotan ehkä eniten, 50 dollarin ovh on sekin lupaava. Mulla on toisella puolella kaulaa pigmenttiläiskiä ja muutamia yksittäisiä muuallakin, jos niihin jokin auttaa tai ennaltaehkäisee lisääntymistä, niin olen hyvin tyytyväinen.
*
Mineral Bio White Clay Pack, aika tavanomaisen kuuloinen savinaamio.
*
i.myss Natural Toc Face Tuning Eye Cream, iso (30 ml) tuubi sy-voidetta, itselleni osui kahdesta vaihtoehdosta arganöljyvoide, toinen olisi ollut teepuu.
*
i.myss Cantabile Stick BB Concealer, kätevänmallinen peitevoidepuikko, koostumus tuntui kädelle sipaistuna lupaavalta. Mulle taisi osua kahdesta sävystä tummempi ja tämän käyttökelpoisuus on siksi vähän kysymysmerkki. Mulla on tosi tummat silmänaluset, joilla vaaleampi voide voi näyttää omituiselta, pitää siis ainakin kokeilla.
*
Xaivita + Goat Milk Scrub Foam Cleansing, iso 150 ml vaahtoava kuorintavoide kasvoille. Tälle oli useita eri vaihtoehtoja käsivoiteesta kiinteään saippuaan, olen tähän osumaan ihan tyytyväinen. Kuorintoja pursuu kaapista ennestäänkin, mutta käytän niitä aika paljon ja vaahtoava versio on kiva.
Kerron kokemuksia, kun niitä ehtii kertymään. En tiedä kiinnostaako pakettien sisällön raportointi kovinkaan monia, mutta niitäkin on siis lisää luvassa.