Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 507449 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #750 : 09.05.15 - klo:20:51 »
Nindi, jos tuo tuntuu näytteen perusteella toimivan, niin se on varmasti ihan hyvä ostos, mutta BHA Blackhead Power Liquid ainakin on oikein hyvä BHA-tuote ja koostumukseltaankin miellyttävää, ei kuivata. Siitä on monella täällä hyviä kokemuksia itseni mukaanlukien.

Lebelagen sheet maskit ovat kyllä tosi hyviä. Ihon kosteustasapaino parani huikeati ainakin hetkesksi Green Tea -versiolla :) Inci on mukava, hintaa alle euron kappale ja ainoa miinus tulee huonosta istuvuudesta. Näitä joutuu laskostamaan leuasta ja ohimoilta ja reiät eivät oikein osu kohdallaan (tai sitten mun naama on vain niin epästandarsi).

Mulla on myös nyt isohko kasa koreatuotteita myynnissä, yksäriä tulemaan :)

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #751 : 09.05.15 - klo:21:56 »
A-Solin ja Blackhead Power Liquidin suurin ero taitaa olla se, että A-Sol sisältää alkoholia, sekä sen BHA-pitoisuus on Power Liquidia pienempi, A-Solissa 1% ja Powerissa 4%. Itselläni on nuo molemmat ja mielestäni Power Liquid on toimivampi. Mä en muuten huomaa A-Solissa mitään pahaa tuoksua, mutta nää on niin makuasioita :).
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #752 : 09.05.15 - klo:23:15 »
Oon nyt vähän pettynyt kun oon kohta kuukauden käytellyt kasvovoiteena Mizonin All in one snail repair creamia ja Misshan Super Aqua Ultra Waterfull Creamia sampleina ja nyt yhtäkkiä kasvoihin on ruvennut pukkaamaan yksittäisiä finnejä ja pieniä finnimäisiä näppylöitä. On toki mahdollista, että se johtuisi muustakin mutta harmi jos johtuisi noista voiteista kun muuten tuntuivat kelpo-tuotteilta, etenkin Mizon.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #753 : 09.05.15 - klo:23:52 »
Skinfoodin Royal Honey Nutritional Essence testattu. aivan ihanan hunajavoide talvikauteen ja kuivaihoisille muulloinkin. Niin riittävää ja tuhtia, että iho ei kaipaa mitään muuta sen perään...
Ei, tämä ei tule kesärutiiniin kuulumaan  :)
Talvea odotellessani...!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 09.05.15 - klo:23:58 »
Skinfoodin Royal Honey Nutritional Essence testattu. aivan ihanan hunajavoide talvikauteen ja kuivaihoisille muulloinkin. Niin riittävää ja tuhtia, että iho ei kaipaa mitään muuta sen perään...
Ei, tämä ei tule kesärutiiniin kuulumaan  :)
Talvea odotellessani...!

Mulla lähti tuosta just tilaukseen se Propolis-versio. Oliko tuo Nutritional-versio millainen koostumukseltaan, imeytyykö hyvin tai tahmaako? Menisikö meikin allakin vai pelkästään yöllä?  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 10.05.15 - klo:09:23 »
Imeytyy kohtuuhyvin, mutta on hunajaisen tahmeaa  ;) Varsinainen mesikämmenen herkku  :D

Propolis-versiota tekeekin mieli joskus kokeilla.

Oon nyt vähän pettynyt kun oon kohta kuukauden käytellyt kasvovoiteena Mizonin All in one snail repair creamia ja Misshan Super Aqua Ultra Waterfull Creamia sampleina ja nyt yhtäkkiä kasvoihin on ruvennut pukkaamaan yksittäisiä finnejä ja pieniä finnimäisiä näppylöitä. On toki mahdollista, että se johtuisi muustakin mutta harmi jos johtuisi noista voiteista kun muuten tuntuivat kelpo-tuotteilta, etenkin Mizon.

Jos etanatuotteet tuntuu tukkivilta, kannattaa ilman muuta pitää vähän taukoa...Itseäni ei onneksi ole tuo Mizonin vaaleanpunainen geelivoide tukkinut, on vakioitunut arsenaaliini ainakin toistaiseksi.  :)

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 10.05.15 - klo:13:45 »
Hmm, voisinkohan löytää korealaisista tuotteista sopivan kosteusvoiteen? Mulla on aika hankala iho. Se on herkkä, pintakuiva sekaiho. Eli t-alue rasvoittuu, mutta on samalla pintakuiva. Se ei siis kaipaa öljyjä mutta kosteutta kyllä. Ongelmana on että liian paksut voiteet ei imeydy ja jäävät iholle pyörimään, liian ohuet geelit yms ei taas kosteuta tarpeeksi ja ihoa alkaa kiristää ja pintakuivuuden myötä menee helposti tukkoon. Herkkyyden takia yritän vältellä mm hajusteita ja väriaineita, parabeeneja.

Selailin Cosmetic Loven kosteusvoidevalikoimaa, mutta en tiedä mitä tilaisin  ??? Vinkkejä?

Putsarin ja kasvovedenkin tarvitsisin kohta. Onko koreatuotteet yleisesti kovin peseviä vai onko ihan tapauskohtaista? Entä onko kosteusvoiteet raskaampia vai kevyempiä, tämäkin ehkä ihan tuotekohtaista.
« Viimeksi muokattu: 10.05.15 - klo:13:47 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #757 : 10.05.15 - klo:13:58 »
^Ihme jos ei löydy. Kokeilisin noita superkosteuttavia geelivoiteita, Mizonillakin on useampi. Näistä saattaisi löytyä joku tuoksuton tai ainakin miedosti hajustettu herkkäihoiselle. Joko

Water volume EX cream
Watermax rich firming gel cream
Water volume aqua gel cream

Tutustu noiden ainesosiin ja käyttökokemuksiin ennen ostopäätöstä. Herkkäihoisena varmaan osaat bongata ainakin joitain potentiaalisia ärsyttäjiä. Itse olen kokeillut noista kahta ensimmäistä näytteistä ja ihania olivat, tuoksu tai sen puute ei vaan muistu mieleen. Jotkut Mizonin tuotteista ovat parabeenittomia, mutta näistä en ole varma. Nämä eivät ole mitään ihan perusgeelivoiteita vaan todella kosteuttavia.

Kosteusvoiteista löytyy vaikka minkälaista koostumusta, hyvin ohuista emulsioista paksuihin voiteisiin.
« Viimeksi muokattu: 10.05.15 - klo:14:00 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 10.05.15 - klo:19:44 »
Täytyy jatkaa tutkailua. Tää ainakin vaikuttaa kiinnostavalta http://cosmetic-love.com/cosrx-aloe-vera-oil-free-soothing-gel-100ml.html.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 10.05.15 - klo:20:10 »
Uusi käyttötapa Skinfood Royal Honey Nutritional essencelle: säärten kuivuusnaarmuille siveltynä nopeuttaa parantumista ja suojaa ihoa uusilta vaurioilta. Hunajapitoiset tuotteet ovat yleensä hyviä tässä :)
Tekisi mieli vielä tilata testaukseen se Hydro essence tämän vastapainoksi - mutta antaa olla, näytteitä on jo liikaa, ja täysikokoisiakin pakkauksia alkaa vyöryä hyllyiltä...

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 10.05.15 - klo:20:43 »
Hei, miten olen voinut elää ilman näitä jalkakuorintanaamioita  :D.  Aivan ehdoton must-juttu minulle tästä hamaan hautaan.

Pinkpepper - nuo COSRX:t voisi tosiaan olla hyviä! Muistan jonkun herkkäihoiseksi itseään tituleeranneen kehuneen myös hyaluronihappovoidetta (purkissa).
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #761 : 10.05.15 - klo:22:27 »
Piti muuten kysyä noista COSRX:in BHA- ja AHA-tuotteista, joita olette aika paljon kehuneet ketjussa. Onko niistä siis hyötyä vain mustapäihin vai voisiko jompi kumpi auttaa pieneen röpelöön, eli näppylämäiseen ihon epätasaisuuteen? En ole ihan selvillä mikä noiden perimmäinen kohderyhmä/käyttötarkoitus on.

Jos muuten kellään sattuisi olemaan TonyMolyn hunajaomppu-voiteesta samplea niin olisin kiinnostunut ostamaan! :) Haluaisin jo päästä testaa ennen kuin tilaamani täysikokoinen tulee ja edellinen voide ihan lopussa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 11.05.15 - klo:12:49 »
^ Hyppää mukaan koreasample-ketjukirjeeseen, niin saat varmaan tuosta hunajavoiteestakin näytteen!

TonyMolyn voiteesta puhuttaessa, kokeilin viikonloppuna I'm Real Avocado Rich creamia. Siis tämä  :l Aivan ihana koostumus talveksi ja syksyksi! Geelimäisen ja voidemaisen välimuoto koostumukseltaan, kyllin tahmeaa ja samalla notkeasti levittyvää. Tuoksu kevyt. INCIn näin jollain sivulla, ei yhtään huono! Aitoa argan-öljyäkin hiukan mukana.
Tässä hämää hiukan, että myös Skinfoodin valikoimassa on avocado-tuotelinja, siellä on vähän erilaisia juttuja. Niiden INCiä en vielä ole nähnyt.

1b F/M ii

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #763 : 11.05.15 - klo:13:04 »
Testasin taas näytteen: Lioele Waterdrop Sleeping Pack. Vihreää, aavistuksen vetistä geeliä. Mieto ja kohtalaisen raikas tuoksu, ei häiritsevä, aika neutraali tunne jäi tuoksusta. Laitoin puhdistuksen jälkeen alle Misshan Time Revolution First Treatment Essence -suihketta ja sitten vain tämän Misshan jälkeen, jotta saan testattua sitä paremmin. Geeli levittyy todella hyvin, muuttuu iholla ensin vetiseksi litkuksi ja lopulta iholle jää "vesipisaroita" (waterdrop). Jäi vähän fiilis, kuin olisi juuri levittänyt pelkkää (aavistuksen tuoksuvaa) vettä nassuunsa. ??? Teki mieli laittaa vielä jotain kosteuttavampaa tavaraa päälle, mutta testimielessä maltoin mieleni. Tämä imeytyi melko hyvin, ei juurikaan ollut lähmäinen tunne. Ne iholle jääneet vesipisarat imeytyivät myös pienen odottelun jälkeen. ;D Aamulla iho oli rauhallisen oloinen ja kohtalaisesti kosteutettu. Ei kuitenkaan ole mikään kuivan ihon superkosteuttava tuote. Yhteenvetona: Ihan kiva, plussaa helposta levittyvyydestä, tuoksusta ja ihon rauhoittamisesta. Kosteutustehoista pieni miinus. En oikein tiedä tykkäsinkö tuosta vesipisara-ominaisuudesta, ei se minusta ainakaan tuotteelle tuonut mitään lisätehoja, mutta kieltämättä tämä oli sen takia helppo levittää.

Laitoin tilaukseen Mizonin Water Volume Aqua Gel Creamin. Vaikutti lupaavalta ja tykkään geelimäisistä tuotteista. Plussaa myös tuubista, eikä ollut kalliskaan.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 11.05.15 - klo:15:55 »
^Mä en ole kyllä ikinä keittänyt lasagnelevyjä ja mehevää on tullut. Tarpeeksi vaan kastikkeita ja tarpeeksi pitkä kypsennysaika, niin hyvä tulee :ts

Mulla on jo tässä vaiheessa iltapäivää ollut pitkä päivä ja olen kovin väsynyt, joten tämä nauratti suhteellisen paljon ;D Joo, en mäkään keitä niitä!

Piti muuten kysyä noista COSRX:in BHA- ja AHA-tuotteista, joita olette aika paljon kehuneet ketjussa. Onko niistä siis hyötyä vain mustapäihin vai voisiko jompi kumpi auttaa pieneen röpelöön, eli näppylämäiseen ihon epätasaisuuteen? En ole ihan selvillä mikä noiden perimmäinen kohderyhmä/käyttötarkoitus on.

Minulla on COSRX:n AHA sekä eri merkin BHA ja ihoni ongelmana on nimenomaan akne/ poskien suuret ihohuokoset/ epätasainen iho otsassa/ ihonväriset näppylät erityisesti leukalinjassa, ja pikkuhiljaa noilla kahdella olen alkanut huomaamaan eroa. Mustapääongelmaa mulla ei juurikaan ole, joten kannattaa sunkin kokeilla vaikka noita molempia. Pelkällä BHA:lla en ole huomannut juurikaan vaikutusta.