A-Solin ja Blackhead Power Liquidin suurin ero taitaa olla se, että A-Sol sisältää alkoholia, sekä sen BHA-pitoisuus on Power Liquidia pienempi, A-Solissa 1% ja Powerissa 4%. Itselläni on nuo molemmat ja mielestäni Power Liquid on toimivampi. Mä en muuten huomaa A-Solissa mitään pahaa tuoksua, mutta nää on niin makuasioita.
Kiitos, nyt selvisi eroja ja lopulta bongasin incitkin.

Testasin vielä toisen näytteen A-Solista ja pysyn edelleen mielipiteessäni kamalasta hajusta.

Tosin jossain tuoteessahan oli aikaisemmin tässä ketjussa paha haju näytteessä, muttei täysikokoisessa tuotteessa (vai menikö se toisinpäin?), joten olisikohan tässäkin sama juttu. Tai sitten ihan makuasia.
Mulle on nämä hapot täysin vieraita, mutta ihon reagoinnin perusteella kannattaisi hankkia, joten kyselenpä edelleen tyhmiä.

Koitin jo googlettaa, mutta eri sivut heittivät erilaista tietoa, enkä tiedä enää mihin uskoa.

Siispä:
1. Millaiselle iholle AHA, millaiselle BHA, millaiselle AHA+BHA-yhdistelmä? Sen verran olen ymmärtänyt, että BHA auttaa ainakin mustapäihin ja AHA käsittääkseni on hyvä rasvaisemmalle, akneen taipuvaiselle iholle? Olenko aivan hakoteillä... Jos jollain on tästä hyvä linkki, niin saa kertoa.

2. Onko BHA:n/AHA:n käytöstä hyötyä (tai vastaavasti haittaa), jos ihossa ei ole erityisiä ongelmia? Haen tällä lähinnä sitä, että voiko/kannattaako tuotetta käyttää samalla koko kasvoille, vai kannattaako keskittyä vain ongelma-alueisiin.
3. Omassa ihossa ongelmana on mustapäinen nenä, osittain isot huokoset nenän molemmin puolin, rasvoittuva ja satunnaisesti näppyjä kehittävä T-alue + loppuosa ihosta on kuivuuteen taipuvaista. Löytyisikö tällaiselle iholle joku 4-in-1 -tyyppinen ratkaisu (= yksi tuote), esim. se Blackhead Power Liquid?