Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446363 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #765 : 11.05.15 - klo:12:49 »
^ Hyppää mukaan koreasample-ketjukirjeeseen, niin saat varmaan tuosta hunajavoiteestakin näytteen!

TonyMolyn voiteesta puhuttaessa, kokeilin viikonloppuna I'm Real Avocado Rich creamia. Siis tämä  :l Aivan ihana koostumus talveksi ja syksyksi! Geelimäisen ja voidemaisen välimuoto koostumukseltaan, kyllin tahmeaa ja samalla notkeasti levittyvää. Tuoksu kevyt. INCIn näin jollain sivulla, ei yhtään huono! Aitoa argan-öljyäkin hiukan mukana.
Tässä hämää hiukan, että myös Skinfoodin valikoimassa on avocado-tuotelinja, siellä on vähän erilaisia juttuja. Niiden INCiä en vielä ole nähnyt.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #766 : 11.05.15 - klo:13:04 »
Testasin taas näytteen: Lioele Waterdrop Sleeping Pack. Vihreää, aavistuksen vetistä geeliä. Mieto ja kohtalaisen raikas tuoksu, ei häiritsevä, aika neutraali tunne jäi tuoksusta. Laitoin puhdistuksen jälkeen alle Misshan Time Revolution First Treatment Essence -suihketta ja sitten vain tämän Misshan jälkeen, jotta saan testattua sitä paremmin. Geeli levittyy todella hyvin, muuttuu iholla ensin vetiseksi litkuksi ja lopulta iholle jää "vesipisaroita" (waterdrop). Jäi vähän fiilis, kuin olisi juuri levittänyt pelkkää (aavistuksen tuoksuvaa) vettä nassuunsa. ??? Teki mieli laittaa vielä jotain kosteuttavampaa tavaraa päälle, mutta testimielessä maltoin mieleni. Tämä imeytyi melko hyvin, ei juurikaan ollut lähmäinen tunne. Ne iholle jääneet vesipisarat imeytyivät myös pienen odottelun jälkeen. ;D Aamulla iho oli rauhallisen oloinen ja kohtalaisesti kosteutettu. Ei kuitenkaan ole mikään kuivan ihon superkosteuttava tuote. Yhteenvetona: Ihan kiva, plussaa helposta levittyvyydestä, tuoksusta ja ihon rauhoittamisesta. Kosteutustehoista pieni miinus. En oikein tiedä tykkäsinkö tuosta vesipisara-ominaisuudesta, ei se minusta ainakaan tuotteelle tuonut mitään lisätehoja, mutta kieltämättä tämä oli sen takia helppo levittää.

Laitoin tilaukseen Mizonin Water Volume Aqua Gel Creamin. Vaikutti lupaavalta ja tykkään geelimäisistä tuotteista. Plussaa myös tuubista, eikä ollut kalliskaan.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 11.05.15 - klo:15:55 »
^Mä en ole kyllä ikinä keittänyt lasagnelevyjä ja mehevää on tullut. Tarpeeksi vaan kastikkeita ja tarpeeksi pitkä kypsennysaika, niin hyvä tulee :ts

Mulla on jo tässä vaiheessa iltapäivää ollut pitkä päivä ja olen kovin väsynyt, joten tämä nauratti suhteellisen paljon ;D Joo, en mäkään keitä niitä!

Piti muuten kysyä noista COSRX:in BHA- ja AHA-tuotteista, joita olette aika paljon kehuneet ketjussa. Onko niistä siis hyötyä vain mustapäihin vai voisiko jompi kumpi auttaa pieneen röpelöön, eli näppylämäiseen ihon epätasaisuuteen? En ole ihan selvillä mikä noiden perimmäinen kohderyhmä/käyttötarkoitus on.

Minulla on COSRX:n AHA sekä eri merkin BHA ja ihoni ongelmana on nimenomaan akne/ poskien suuret ihohuokoset/ epätasainen iho otsassa/ ihonväriset näppylät erityisesti leukalinjassa, ja pikkuhiljaa noilla kahdella olen alkanut huomaamaan eroa. Mustapääongelmaa mulla ei juurikaan ole, joten kannattaa sunkin kokeilla vaikka noita molempia. Pelkällä BHA:lla en ole huomannut juurikaan vaikutusta.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 11.05.15 - klo:16:38 »
Tonymoly Brightening Peeling Gel: Tästä oli vain yksi näyte, mutta kuten lupaa, kirkasti ihon sävyä. Tässä ei ollut rakeita, vaan tämä oli geelikuorinta. Kun tätä hieroi iholle, niin alkoi muodostumaan sitä vanhaa, kuollutta ihosolukkoa?! En päässyt selvyyteen, oliko ne oikeasti sitä ihon röpelöitä, vai jotain muuta? Jos oli, niin todella tehokas. Joskus kuorinta-ketjussa oli puhetta näistä kuorinnoista, ja joku ihmetteli samaa, että onko se sitä vanhaa ihoa, jota lähtee.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #769 : 11.05.15 - klo:16:54 »
Minäkin ensin vähän ihmettelin tuota Od3ssan viestin sijaintia, en ollut varma hyppiikö foorumipohja vai hyppäsikö kirjoittajan ajatus   8)

Missäpäin se samplekirje mahtaa seikkailla nykyään? Keko kasvaa koko ajan ja odottaa eteenpäin lähtöä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 11.05.15 - klo:17:24 »
Missäpäin se samplekirje mahtaa seikkailla nykyään? Keko kasvaa koko ajan ja odottaa eteenpäin lähtöä..

Saapui mulle tänään ja laittelen eteenpäin heti huomenna sulle :)

Hmm, voisinkohan löytää korealaisista tuotteista sopivan kosteusvoiteen? Mulla on aika hankala iho. Se on herkkä, pintakuiva sekaiho.

Mulla taitaa olla aika samantapainen iho ja paras koreavoiteista on ollut ihan Bentonin snail-bee cream. Ainakaan vielä mikään geelimäisistä ei ole tarpeeksi kosteuttava vaan jättää kiristävän olon päiväksi. Kesällä pärjään helteellä kevyemmällä, mutta se aika ei ole vielä. Uskon, että Benton käy kevyesti käytettynä myös kesällä.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #771 : 12.05.15 - klo:08:47 »
Piti muuten kysyä noista COSRX:in BHA- ja AHA-tuotteista, joita olette aika paljon kehuneet ketjussa. Onko niistä siis hyötyä vain mustapäihin vai voisiko jompi kumpi auttaa pieneen röpelöön, eli näppylämäiseen ihon epätasaisuuteen? En ole ihan selvillä mikä noiden perimmäinen kohderyhmä/käyttötarkoitus on.

Minulla on COSRX:n AHA sekä eri merkin BHA ja ihoni ongelmana on nimenomaan akne/ poskien suuret ihohuokoset/ epätasainen iho otsassa/ ihonväriset näppylät erityisesti leukalinjassa, ja pikkuhiljaa noilla kahdella olen alkanut huomaamaan eroa. Mustapääongelmaa mulla ei juurikaan ole, joten kannattaa sunkin kokeilla vaikka noita molempia. Pelkällä BHA:lla en ole huomannut juurikaan vaikutusta.

Kiitos, pitääpä tilata molemmat.  Mulla tosin on jo Paulalta BHa mutta se geeli ei oo ollut koostumukseltaan mulle kaikkein toimivin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 12.05.15 - klo:10:40 »
Omalle iholleni BHA tuntuu paljon sopivammalta kuin AHA. Omistan COSRX:n tuotteet. Iho on siis erittäin kuiva, herkästi tukkeutuva ja vanhoja aknesta jääneitä jälkiä sekä mustapäitä on. AHA on liian rajua, se saa ihon kuivumaan entisestään ja helposti hilseilemään, punoittamaankin. Lisäksi se on kosmeettisesti paljon ikävämpi käyttää, koska haisee kissanpissamaisen pistävältä iholla. BHA-neste taas on seerumimaisempaa ja tuntuu iholla kosteuttavalta, ei haise oikein millekään. Iho jää miellyttävän tuntuiseksi ja tämän kanssa ei tarvitse niin paljoa varoa aurinkoakaan. Mustapäihin vaikutus on aika lievä, mutta kuitenkin näkyvä ja muutoin iho voi paremmin. Käytän lisäksi ajoittain Chica Y Chicon Beta-Salic 2.0 -voidetta ja yhdessä toimivat tukkeumiin ja finneihin hyvin. Jotenkin karkea ihon pntakin on pehmentynyt näiden ansiosta.

Ehdottomasti suurin tekijä ihon kunnon kannalta on superkosteutus ja suosittelen sitä ihan kaikille. Jokainen ihotyyppi kaipaa kosteutta.

Tilasin finnien täsmähoidoksi Ciracle Pimple Solution Pink Powderin. Se on pieni pullo nesteen ja jauheen sekoitusta, jota töpötellään näpyille. Mulla ei yleensä ole erityisemmin varsinaisia finnejä, mutta kuivuus ja joskus epäsopivat tuotteet saavat tukkeumat äitymään valkopäiksi ja finneiksi asti ja hormonifinnejä tulee ajoittain lähinnä leukaan. Ongelmana on enemmän se, että näistä suht harvoista näpyistä jää _tosi_ pitkäksi sikaa punainen arpi ja niitä haluaisin kyllä estää. Mulla oli esim. kolme vuotta sitten kaulassa kaksi mojovaa finniä ja niistä jääneet arvet pysyivät vuoden... Muistan tuon erityisen hyvin, koska ne ilmestyivät juuri omien häiden aikaan.

Uusi, miellyttävä tuttavuus on Etude Housen Moonlight in Spoon -sleeping pack. Ylisöpössä pakkauksessa oleva geelivoide kosteuttaa erinomaisesti, vähän sheet maskien tapaan, joskin pinta jää mattaisemmaksi. Yhdestä pakkauksesta riittää ainakin neljään kertaan, itse käytin kolmena iltana ja levitin viimeisenä todella paksun, naamiomaisen kerroksen. Näitä on useita erilaisia, kokeiltu oli Blueberry ja jemmassa on vielä Rose Hip ja Olive. Jokainen on kosteuttava.

Pitäisi varmaan tehdä koreatuotteiden käyttäjäkokemusketju, johon voisi yhteen viestiin laittaa aakkosittain kaikki testatut tuotteet...
« Viimeksi muokattu: 12.05.15 - klo:10:43 kirjoittanut Triina »

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #773 : 12.05.15 - klo:11:32 »
Pitäisi varmaan tehdä koreatuotteiden käyttäjäkokemusketju, johon voisi yhteen viestiin laittaa aakkosittain kaikki testatut tuotteet...

Pitäisi! Mä just mietin, että käyttäjäkokemus-ketju voisi tulla tarpeeseen, kun tää Korea-ketju on jo näin pitkä ja tuotekokemuksia on vähän hankala selata.  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #774 : 12.05.15 - klo:11:51 »
Lainaus

Kannatan!

Unohtui kirjoittaa jo aikaisemmin testattu tuote, kirjoitetaan nyt sen verran mitä muistan. Holika Holika – Ampoule Mask Sheet From Nature (Ceramide + Honey). Ei istunut kovin hyvin kohdilleen, mutta se näissä tuntui olevan muillakin välillä ongelmana. ;D Eli vähän meni säätämiseksi, kun osittain joutui taittelemaan ja osittain ei osunut kohdilleen. Muuten tämä oli todella kiva, tuoksu oli ok, kosteutti todella reilusti ja oli muutenkin "märkä rätti naamassa" -efektiä lukuun ottamatta mukava käyttää. Kun maskin otti pois, kasvoille jäi reilusti tuotetta ja todella lähmäinen tunne. Tässä vaiheessa ajattelin, että okei, ehkä kestän sen tällaisessa tuotteessa, vaikka inhoankin tuollaista lähmä-tunnetta, mutta jospa se olisi avain kosteutettuun ihoon. Yllätys oli melkoinen, kun melkeinpä kaikki imeytyi ihoon iltatoimia tehdessä ja seuraavana aamuna kasvot olivat kosteutetut ja rauhalliset. Myös ihohuokoset olivat supistuneet näkymättömämmiksi. Kiva tunne pysyi iholla vielä muutaman päivän. Suosittelen siis tätä, tekisi mieli tilata toinen, mutta toisaalta näitä on niin kiva kokeilla, että ehkäpä koitan jotain muuta sheet maskia seuraavaksi ihan vain kokeilun ilosta. ;)

Poissa Lila

• Tukkaguru
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 12.05.15 - klo:23:39 »
Onko joku törmännyt johonkin erityisen hyvään puhdistusöljyyn tai rasvaan, jolla lähtee silmämeikki hyvin? Mun silmänaluset jotenkin aina imaisevat ripsivärin itseensä meikkiä puhdistaessa. Entisessä rutiinissa poistin ripsivärin Aqualan L -perusvoiteella ja nykyään Bentonin SnailBee Creamilla. On mulla kaksoispuhdistukseen erilaisia tuotteita: mm. Innisfreen oliivipuhdistusöljy, Skinfoodin joku Black Sugar puhdistusöljy, Tosowoongin Enzyme Powder Wash. Tuloksena on noilla vain sama mustanaamio kuin ennenkin ilman Aqualan L:ää  >:(

Muuten nuo puhdistuotteet ovat tosi hyvät, mutta mun silmänalusille ne eivät pysty millään. Bentonin tuhlaaminen puhdistustuotteena on vähän hassua ja onhan se inauksen liian tuhtiakin siihen. Vedenkestävän meikin poistoaineita en ole ikinä sietänyt ja sellaista meikkiä kartankin täysin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #777 : 13.05.15 - klo:09:44 »
Mitä jos panisit kasvopaperin silmän alle, ihan kiinni ripsirajaan ja pyyhkisit ripsivärin pois sitä vasten? TAI laittaisit silmänalusille rasvaa/öljyä ennen kuin ryhdyt puhdistamaan estämään värin tarttumista?

Minulla kaikki puhdistusöljyt ovat tepsineet silmämeikkiin kuin silmämeikkiin tosi hyvin. Mikä ripsari sinulla on käytössä?

Tietty yksi vaihtoehto voisi olla se, että otat käyttöön jonkun tubing-ripsarin, silloinhan lämmin vesi riittää ripsarin poistoon ja poistaessa väri ei tahraa vaan se lähtee ripsistä hiutaleina ja riekaleina.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 13.05.15 - klo:10:14 »
^Tässä vuosien aikana on tullut kokeiltua vähän kaikkia temppuja. Nuo kertomasi vähentävät hieman pandaefektiä, mutteivat poista sitä. Tubing-ripsareista en ole vuosien takaisen Kanebo 38 katastrofin jälkeen kokeillut yhtään. Kanebo tarttui kuin tauti silmien alle eikä lähtenyt pois lämpimällä vedellä eikä Aqualan L:llä.

Rasvalla siis lähtee hyvin perusripsarit. Mitään vakioripsiväriä mulla ei ole, joten merkkejä ja koostumuksia on ollut kymmeniä. Nyt odottaa testiä muutama Innisfreen mascara. Puhdistuksessa öljyjä en ole saanut toimimaan. Tosin montaa testiä en ole ehtinyt tekemään josko jokin temppu auttaisi asiaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 13.05.15 - klo:10:35 »
Ainakin jotkut Innisfreen mascarat ovat noita tuubimascaroita - minulla on Skinny-versio ja se on kyllä miljuuna kertaa helpompi poistettava kuin Kanebon 38. Osatekijänä toki se, että tuolla on mehdollista tehdä maailman kevyin ripsivärin levitys.

Ehkä tuossa sinun tapauksessasi voisi olla kokeilemisen arvoinen joku voidemainen silmämeikin poistaja. Minulla ei ole nyt koreamerkeistä hyviä kokemuksia, emulsiomainen Innisfreen omppu kirvelee silmiä :(
« Viimeksi muokattu: 13.05.15 - klo:10:37 kirjoittanut Lila »