Pitää varmaan haalia näyte tuosta avokadovoiteeta, kuulostaa hyvältä! Mulla on muutamia sampleja Skinfoodin Avocado Rich Creamista ja se on ihan mukavaa, samaten sen kevyempi versio Avocado Rich Essence. Käytin eilen Tonymolyn vastaavan sheet maskin eli I'm Real Avocadon ja se oli oikein hyvä. Kangas ja käyttötuntuma oli pitkälti samanlainen kuin Innisfressä, eli erittäin hyvin kasvoille asettuva ja todella kostea naamio. Tämä pysyi toista tuntia kasvoilla. Incissä on tosin mineraaliöljyä, jos joku sitä karttaa. Jälkituntuma on reilusti kosteutettu, aavistuksen rasvainen.
Kokeilin myös paria uutta tuotetta: Skinfoodin Gold Caviar Eye Serum, ihan mukavantuntuinen, liukas voide, joka kosteuttaa silmänympäryksiä, mutta kirveltää silmissä jonkin verran ja sai ne vuotamaan. Käytän näytteet varoen loppuun. Toinen oli Tonymolyn Aquaporin Moisture Cream, paljolti Red Appletox Honey Creamin oloinen silikoninen kosteusvoide, varmasti hyvä meikin alle, mutta ei herättänyt sen kummempia intohimoja. Kivan vesimäinen tuoksu.
Mua vähän harmittaa, kun suurin odotuksin ostamani Su:m 37 Miracle Rose Cleansing Stick ei oikein tunnu hyvältä

Se kuivattaa ihoa entisestään ja lisäksi mulla on useampia sangen ärsyttäviä tukkeumia, joista saa sitten taas arvailla, että mistä ne ovat tulleet. Kasvot myös punoittavat tämän jäkeen samalla lailla kuin ennen koreatuotteiden käyttöönottoa kun ihon oma suojausmekansimi järkkyy pesun yhteydessä. Ei ole sellaista levollista tunnetta, mitä suuresti kaipaan.
Välillä musta tuntuu, että oonko tehnyt elämäni mokan ja tuhlannut omaisuuden tuotteisiin, joista ei lopulta ole mun iholle mitään hyötyä, mutta sitten kun on yksikin hyvä päivä ja kosteutettu iho virheistään huolimatta hehkuu sisältäpäin, niin olen taas tyytyväinen. Voi kun löytäisi sellaisen harmonian, ettei aina jostain tupsahtaisi joku random näppyongelma. Vaikka mitä mä tässä valitan, kun itse en malta olla syöksymättä tuotteesta toiseen ja antaa iholle sopeutumisaikaa