Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 445863 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #795 : 20.05.15 - klo:08:00 »
Minä olen ihan rakastunut tuohon Mizonin Good Night Wrinkle Careen - ehdottomasti paras retinolipitoinen tuote, jota olen kokeillut. Todella ihanaa tavaraa aikuiselle iholle! Myös Purebessin halpis-synake on minusta aivan mainio tuote - ja säännöllisessä käytössä oleva voide on ehdottomasti paras tapa sisällyttää ihonhoitoon peptidejä, synake mukaanlukien.

Olikohan tuossa (aikoja sitten) tilaamassani naamiopaketissa kaksi Pure Smile -merkkistä sheet maskia - joka tapauksessa käytin gingseng-version toissapäivänä ja se oli mainio. Mieto ja aivan ihastuttava tuoksu, jossa myös lämmin maanläheinen vivahde. Kosteutusta tietenkin, mutta myös näkyvää ihon kirkastumista ja muutenkin naama näytti ihmeen hyvältä naamion jälkeen. Miinus vähän huonosta istuvuudesta, onneksi sentään kuitukangas oli pehmeää ja mukautuvaa. Seerumia oli naamiossa niin paljon, että pussista sai mukavasti myös dekolteelle, käsille ja kyynärvarsiin. Haluaisin näitä lisää, mutta ginseng-versiota ei ainakaan hetsiltään löytynyt eBaysta - tilaan kyllä heti kun löytyy. Näissä ei ole englanninkielistä inciä.
« Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:08:06 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 20.05.15 - klo:08:28 »
Oon näytteiden perusteella tykästynyt tähän Paula's Choicen RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defence SPF 30  suojakertoimelliseen voiteeseen. Mutta koska nyt Paulalta ei ole tulossa mitään muuta hetkeen tilaukseen, niin kyselisinkin, että löytyisikö koreapuolelta jotain sopivaa korvaajaa tuolle? Lähinnä siis pitäisi olla suojakerrointa ja jättää iho mattapintaiseksi sekä toimia meikin alla. Tuo Paulan voide on toiminut mainiosti. Ei haittaa, vaikka olisi jotain ikääntymistä vastaan taistelevaa ainesosaakin mukana.  ;)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 20.05.15 - klo:12:19 »
^Minuakin kiinnostaisi tämä, ja mieluiten mahdollisimman suurella suojakertoimella. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 20.05.15 - klo:14:17 »
Keskusteluissa on kehuttu ainakin japanilaisia:
Biore AQUA Rich Watery Gel SPF50 PA++++
Shiseido SENKA Mineral Water UV Gel SPF50 PA+++
Biore UV Perfect Face Milk SPF50+ PA+++

ja
Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 PA+++  - tätä minulla oli yksi näytepussukkakin, todella mukava koostumus, mutta se parfyymi  :-X

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 20.05.15 - klo:14:21 »
Lila, millainen tuoksu (haju siis :-X) tossa Misshassa oikein on? Ainakin ebayssa näytti olevan halpaa.

Muoks. Mulla siis Misshalta ennestään vain peitevoide sellaisessa pikku purkissa ja se ei tuoksu mitenkään voimakkaasti. Tosin taidan näin siitepölyaikaan olla sen verran tukossa, että toimiikohan toi mun nokka muutenkaan ihan täysillä...
« Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:14:40 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #800 : 20.05.15 - klo:14:34 »
^ En tiedä tuosta tuotteesta, mutta yleisesti ottaen minusta kaikki (kokeilemani) Misshan tuotteet haisevat oikeasti todella vahvasti, joka on kyllä henkilökohtaisesti ainakin todella iso miinus. Siksi ainakin minusta onkin kiva, että tuotteita testailevat kertovat myös tuoksusta, kiitos siitä. :) Mitenhän sitä Misshaa kuvailisi... minusta se tuoksuu sellaiselle pistävän vahvalle, hienostuneen vanhemman Stockmann-mummon raskaalle parfyymille, jota on lorahtanut puoli pulloa. 0_0

Edit: Piti vielä sanoa, että mulla on astma ja Missha on ainakin toistaiseksi ainoa kosmetiikkatuote (jos hajuvesiä ei lasketa), joka on niin vahva, että se aiheuttaa jo pientä hengenahdistustakin. Eli en suosittele ainakaan hajusteherkille tai astmaatikoille!
« Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:14:38 kirjoittanut Nindi »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #801 : 21.05.15 - klo:21:10 »
Mulle saapui eilen lähetykset CosmeticLovesta sekä BeautynetKoreasta, joten piakkoin tulee kokemuksia Innisfreen No Sebum-puuterista ja Skinfoodin Royal Honey Propolis-seerumista. Kokeilin seerumia jo heti kämmenselkään ja kosteutusteho tuntui kerrassaan lupaavalta!

Pettymys oli, että CosmeticLoven paketissa oli yksi ainoa näyte kun Beautynetin paketissa oli taaskin hyvin avokätisesti.  :D Yksi mukana tullut näytteistä oli TonyMolyn I'm Real Avocado Rich Cream. Lukee että on Step 3, en tiedä onko päivä- vai yövoide mutta vetäisin viime yöksi naamaan ja aamulla oli kyllä pehmeä iho eikä yhtään lähmäinen niin kuin yleensä. Incistä ei mitään tietoa mutta hyvältä tuntui ensikokeilu.

Mulle tuli lisäksi Holika Holikan eyeliner, joka lupaa poistua silmistä lämpimällä vedellä. Saas nähdä mutta kokeillaan. Tuotekuvaus sanoi "film type formula" eli olisiko tää sellainen jonka voi vetäistä iholta melkein yhtenä riekaleena.  :D

Melkein joka paketissa tulee samplena TonyMolyn Panda Dream Eye Patchit. Onkohan mistään kotoisin ja miten niitä käytetään? Vois testata kun niitä alkaa olla jo monta.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 21.05.15 - klo:21:15 »
^Tuo Avocado Rich Cream on minustakin ihana voide, varmaan kolme näytepakkausta olen käyttänyt. Oikeastaan aasialaisissa voiteissa ei ole samanlaista tiukkaa jakoa päivä- ja yövoiteisiin, vaan erilaisia tuotteita kerrostetaan ihon tarpeen mukaan aamulla ja illalla. Sleeping maskeja voisi ehkä verrata yövoiteisiin, mutta osa niistä ei käyttäydy ollenkaan tavallisten voiteiden tapaan - saattavat esim. tehdä iholle kalvon tai jäädä varsin tahmeiksi.

Panda Dream Eye Patchit ovat oikein kosteuttava ja kiva silmänympäryshoito - ja jääkaappiin jos ne laittaa vähäksi aikaa ennen käyttöä niin laskevat vaikka megaitkukohtauksen turvotukset (ja tosiaan - huutonaurun säestyksellä  :D).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #803 : 21.05.15 - klo:21:32 »
Tänään saapui Wishtrendin lähetys, Klairsin öljyputsari on nyt kaapissa odottamassa Innisfreen vastaavan loppumista.
Mukana taas Chica y Chicon samplesetti, olen samoja kokeillut ennenkin. Klairsin naamio olisi ollut tervetullut kylkiäinen  :)

Mustan öljyn testaus alkaa sitten joskus...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #804 : 22.05.15 - klo:20:58 »
Silloin harvoin kun päätän tilata jotain uutta kosmetiikkaa kokeiltavaksi, niin aina käy niin että mun tilaama tuote ilmoitetaankin loppuneeksi! Yritin nyt tilata ebaysta Tonymolyn Red Appletox Honey Creamin, ja sain viestin että rahat palautetaan ja ilmeisesti tuo kyseinen tuote ollaan lopettamassa? Nuo korealaisten myyjien englanniksi kirjoitetut viestit ei aina ole niitä selkeimpiä.  :D

Nyt sitten pitäisi keksiä jotain uutta tilalle. En osaa yhtään päättää kun tarjontaa on niin paljon!
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 22.05.15 - klo:21:18 »
Jos haluat tosi kosteuttavan ja yleiskäyttöisen voiteen, niin tutustu tuohon Dr Jartin Ceramidin -perheeseen. Olen käytellyt sarjan tuubissa olevaa voidetta nyt jonkin aikaa ja olen aika ihastunut!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 25.05.15 - klo:14:30 »
TonyMoly I'm Real Avocado Rich Cream näyte osui minunkin tilaukseen kaupanpäälliseksi. Joskus mietin, että minkälainen tämä voide on. Yllätykseksi sain siitä näytteen, ja ihastuin voiteeseen heti! Koostumus on suht. paksu, enemmän sellainen "yövoidemainen". Tuoksu on hieman kirpeän hedelmäinen, miellyttävä tuoksu. Tuoksu ei ole voimakas. Aika paksusta koostumuksesta huolimatta tämä imeytyy ihoon nopeasti, ja jättää ihon ihanan pehmeäksi! Yleensä iho on näin pehmeä vain naamion + rakeellisen kuorinnan käytön jälkeen, mutta tämä voide tekee sen yksinään käytettynä. Okei, no laitoin  COSRX BHA-liuoksen ennen tätä voidetta. Suosittelisin Avocado voidetta myös herkkäihoisille, koska minulle ei tullut tästä mitään reaktiota. Tosin Korea-tuotteet tuntuvat sopivan herkkäihoisille, en ole saanut mitään reaktioita yhdestäkään tuotteesta. Aion hankkia Avocado Rich Creamin täysikokoisena tuotteena, muistaakseni ei ollut edes kovin hintava.

Benton etana-setti, eli essence ja voide saapuivat. Essence imeytyy ihoon hetkessä. Voide kosteuttaa tosi hyvin. Mitään muita kasvojen hoitotuotteita ei oikeastaan tarvitsisi.

Korea-tuotteiden suosikit tähän menneessä, jotka jäävät ainakin minulla vakituiseen ihonhoitorutiiniin, ja joita on "pakko olla varastossa" :

- Benton Snail Bee High Content Steam Cream ja Benton Snail Bee High Content Essence
- COSRX BHA Blackhead Power Liquid
- (TonyMoly Avocado Rich Cream)
- Meikeistä Klairs BB Cream ja Etude House Play 101 Pencil #1 musta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 25.05.15 - klo:15:29 »
Pitää varmaan haalia näyte tuosta avokadovoiteeta, kuulostaa hyvältä! Mulla on muutamia sampleja Skinfoodin Avocado Rich Creamista ja se on ihan mukavaa, samaten sen kevyempi versio Avocado Rich Essence. Käytin eilen Tonymolyn vastaavan sheet maskin eli I'm Real Avocadon ja se oli oikein hyvä. Kangas ja käyttötuntuma oli pitkälti samanlainen kuin Innisfressä, eli erittäin hyvin kasvoille asettuva ja todella kostea naamio. Tämä pysyi toista tuntia kasvoilla. Incissä on tosin mineraaliöljyä, jos joku sitä karttaa. Jälkituntuma on reilusti kosteutettu, aavistuksen rasvainen.

Kokeilin myös paria uutta tuotetta: Skinfoodin Gold Caviar Eye Serum, ihan mukavantuntuinen, liukas voide, joka kosteuttaa silmänympäryksiä, mutta kirveltää silmissä jonkin verran ja sai ne vuotamaan. Käytän näytteet varoen loppuun. Toinen oli Tonymolyn Aquaporin Moisture Cream, paljolti Red Appletox Honey Creamin oloinen silikoninen kosteusvoide, varmasti hyvä meikin alle, mutta ei herättänyt sen kummempia intohimoja. Kivan vesimäinen tuoksu.

Mua vähän harmittaa, kun suurin odotuksin ostamani Su:m 37 Miracle Rose Cleansing Stick ei oikein tunnu hyvältä  :-\ Se kuivattaa ihoa entisestään ja lisäksi mulla on useampia sangen ärsyttäviä tukkeumia, joista saa sitten taas arvailla, että mistä ne ovat tulleet. Kasvot myös punoittavat tämän jäkeen samalla lailla kuin ennen koreatuotteiden käyttöönottoa kun ihon oma suojausmekansimi järkkyy pesun yhteydessä. Ei ole sellaista levollista tunnetta, mitä suuresti kaipaan.

Välillä musta tuntuu, että oonko tehnyt elämäni mokan ja tuhlannut omaisuuden tuotteisiin, joista ei lopulta ole mun iholle mitään hyötyä, mutta sitten kun on yksikin hyvä päivä ja kosteutettu iho virheistään huolimatta hehkuu sisältäpäin, niin olen taas tyytyväinen. Voi kun löytäisi sellaisen harmonian, ettei aina jostain tupsahtaisi joku random näppyongelma. Vaikka mitä mä tässä valitan, kun itse en malta olla syöksymättä tuotteesta toiseen ja antaa iholle sopeutumisaikaa  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 26.05.15 - klo:08:18 »
Rakastan Skinfoodin Royal Honey-Propolis essenceä meikin alla. Se voi tuntua aika ravitsevalta, mutta ainakaan minulla se ei tee ihoa mitenkään rasvaiseksi. Ihon hehku ja kimmoisuus vaan säilyvät koko päivän, kun tuota on meikin alla.  :-* - tietysti kaiken muun lisäksi  ;D.

Kevyen aamupesun jälkeen lätkin naamaan Mizonin First Essencen, ohuen seerumin tai pari (esim. Mizonin peptidit + uusi Go:woonin seerumi Triinalta tai The Face Shop Smim Ceramide), 1-2 kosteuttavampaa/geelimäisempää seerumia (etanat + Skinfood, The Face Shop Core Seed + Skinfood) ja voide/emulsio (Dr Jart Ceramidin jos iho on vähän kuivempi, The Face Shop Smim emulsio). Silmänympäryksille ja huulille hipaisu meritähtisilmänympärysvoidetta.

Muoksis - töiden jälkeen jalkaan Tonymolyn Shiny Foot - kuorinta ;D
« Viimeksi muokattu: 26.05.15 - klo:17:02 kirjoittanut Lila »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 26.05.15 - klo:20:57 »
Tuli tuosta Lilan viimeisestä lauseesta mieleen: Mitkä on hinta-laatusuhteeltaan parhaita kuorintasukkia? Jos siis haluaisi korealaiselta merkiltä tilata.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.