CosmeticLoven paketti saapui, eli vaikka tilausvahvistus puuttui, niin ongelmitta meni. Mitenhän tullin kanssa olisi käynyt, jos sinne olisi joutunut... No mutta päälle oli merkitty gift ja summaksi kymppi, joten ei tullia ollut kiinnostanut.
Eilen kokeiluun päätyi Missha Creamy Latte Chocolate Cleansing Foam. Toi vaan kuulosti niin herkulliselta, että oli pakko tilata ja olihan se tosi hyvältä tuoksuva. Nimensä mukainen siinä suhteessa. Mukava vaahto muodostui, mutta pesi aika puhtaaksi/tymäkästi, mutta meikit ainakin irtos hyvin.
Päälle lätkin Cosrx Advanced Snail 92 All In One Creamia, jota sain useamman näytteen. Taisin laittaa vähän liian vähän, kun iho jäi tuntumaan siltä, että jotain vielä kaipaisi tuon lisäksi. Laitoin sitten vielä Tonymolyn Intense Care Dual Effect Sleeping Packia myöskin saamastani näytteestä tuohon päälle ja täytyy kyllä sanoa, että haju oli tyrmäävä. Siinä missä tuo Cosrx Snail 92 ei tuoksunut oikeastaan miltään, niin tuo kyllä otti nenään. Ei ollut edes mikään mun suosikkituoksu ja haistoin tuon vielä niin kauan kunnes nukahdin. Aamulla en sentään enää.

No mutta toi ainakin vaikutti asiaan niin, että enää ei ollut tunnetta, että tarttis laittaa mitään muuta.
Aamulla pyyhin kasvot suihkun jälkeen Paulan Resist Advanced Replenish Tonerilla, päälle Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant ja joku Paulan seerumi, jonka nimeä en muista ja sit tuota Cosrx Snail 92:sta. Nyt laitoin sopivamman määrän ja on vaikuttanut hyvältä. Mua edelleen jotenkin vaan ällöttää vähän ajatus etanalimasta... No ehkä mä pääsen tän yli, jos ne Bentonit on tosi hyviä myös mulle. Tai sit vaan etsin jotain muuta.