Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 446129 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #810 : 26.05.15 - klo:21:38 »
Mä laitoin torstaina Holika Holikan kuorintasukat 1,5 tunniksi, mutta vieläkään jalkapohjista ei lähde mitään irti  ???

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #811 : 26.05.15 - klo:22:40 »
^ Mulla kesti Holika Holikan kuorintasukissa muistaakseni joku 6-7 päivää, että iho alkoi kuoriutua ja sitten sitä tavaraa lähtikin kerralla melkoisesti... muistaakseni niissä on se n. 5-10 päivää odotteluaikaa, eli malttia, kyllä se kuoriutuminen vielä alkaa. :) Mulla oli siinä n. 5:n päivän kohdalla sattumalta päivä, jolloin kävelin/juoksin ja samalla hikoilin jaloista runsaasti, joten uskoisin sen myös vauhdittaneen tuon kuorimisvaikutuksen alkamista.

Jihaa, mulle saapui Mizonin Water Volume Aqua Gel Cream + Mizonin peptidit ja vielä BHA Blackhead Power Liquid, kaikkea kivaa taas testattavaksi! Lisäksi näytteiden joukossa oli IOPE:n Ultimate Hydro Cream, jota aikaisemmin harkitsin ostoslistalle, kiva kokeilla sitäkin, vaikka saattaakin pidentää taas ostoslistaa. ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #812 : 27.05.15 - klo:09:58 »
Tuli tuosta Lilan viimeisestä lauseesta mieleen: Mitkä on hinta-laatusuhteeltaan parhaita kuorintasukkia? Jos siis haluaisi korealaiselta merkiltä tilata.

HolikaHolikan lisäksi TonyMolyn valikoimassa on aika edullisia..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 27.05.15 - klo:10:44 »
Joo, sekä noita Tonymolyn että Holika Holikan naamioita olen nähnyt kehuttavan, mutta varmasti on muitakin toimivia. Kokeilin aikaisemmin Misshan Ginger Vinegar -kuorintanaamiota (tätä on taas lähinnä haukuttu  :D - kuori kyllä, mutta paksuimpiin kovettumiin ei tepsinyt - kannattaa kyllä kokeilla, jos jaloissa ei ole mitään paksuja kovettumia, tyyliin halkeilevat kantapäät). Kuoriutuminen alkoi 4 tai 5 päivää naamion käytön jälkeen. Jalkojen liottaminen nopeuttaa kuoriutumista - jalkoja kannattaa kuulemma myös rasvata kuoriutumista odotellessa ja sen aikana säännöllisesti. Ajattelin jalkakylpeä nyt joka ilta ja yöksi rasvaa tassuihin!

Tonymolyn naamiota saa vähän yli kympillä sellaisen kahden käyttökerran paketin (4 sukkaa, kuorintanesteet ja kaksi näytepussia jalkavoidetta). Nestettä oli todella paljon - ja sen olisi muka pitänyt imeytyä 1-1,5 tunnin aikana. No, pidin noita varmaan kolme tuntia ja nestettä oli vielä jäljellä vaikka kuinka paljon. Toisaalta - en juuri levittänyt nestettä jalkojen päälliosaan, kantapäät, jalkapohja ja varpaat olivat liotuksen kohteena.
« Viimeksi muokattu: 28.05.15 - klo:08:02 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 28.05.15 - klo:07:57 »
Eilen illalla käyttelin Innisfreen It's a Real Squeeze sheavoinaamion. Ihana, todellakin sheaa oli sen verran, että sen huomasi! Emulsiomainen ja paksuhkokin valkoinen neste, joka oli niin hyvin tarttuneena naamiokankaaseen, että sain pussista tiristettyä vain pari tippaa kaulalle ja dekolteelle. Aivan ehdoton naamio talvikaudelle. Muutenkin tämä Innisfreen sarja on minusta aivan mainio, etenkin kun näitä tosiaan saa aina välillä huikeaan tarjoushintaan. Eri versioiden välillä on todella eroja.

Löysin myös todella kiinnostavanoloisen merkin - Sidmool. Etenkin seeumi/ampoulevalikoima näyttää tosi ihanalta. Valikoimassa on mm. pienikokoinen 30% c-vitamiiniseerumi, joka irtoaa ainakin Testerkoreasta about 12 eurolla. Tuo olisi omaan käyttööni ihan täydellinen, sillä tykkään käyttää C-vitamiinia kuureina. Vaikutus on ihana, mutta en pitkän päälle jaksa sitä tahmeutta, hajua ja tahriintuneita tyynyliinoja. Apinan raivolla käyttelin CIraclen sinänsä laadukkaanoloista seerumia, 30 ml kestää minun makuuni liian pitkään - ja avattuahan ei pahemmin voi säilytellä.

Ja tuo ei todellakaan ole ainoa kiinnostava tuote tuossa tuotelinjassa. Sidmoolin omilla nettisivuilla tuotekuvaukset kääntyvät Googlen kääntäjällä ihan ymmärrettävään muotoon. Tekstimuotoinen tuotekuvaus löytyy ihan tuotesivujen alareunasta, isojen tuotetta kuvailevien kuvien jälkeen. Siellä on myös tuotteiden incit! Ja tosi monesta tuotteesta on jopa video ;D

http://www.sidmool.com/

Muoksis - sorruin heti astaksantiiniseerumiin. Olen seerumihullu. Ja helppo ;D. Aina olen pitänyt notkeista, vesimäisistä ja geelimäisistä koostumuksista. Aasialainen kosmetiikka on kyllä tässä suhteessa taivas! VIelä kun nuo vaikuttavien aineiden pitoisuudetkin ovat keskimäärin ihan toista luokkaa kuin länsimaisessa...
« Viimeksi muokattu: 28.05.15 - klo:08:44 kirjoittanut Lila »

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #815 : 28.05.15 - klo:12:00 »
Lainaus
Aina olen pitänyt notkeista, vesimäisistä ja geelimäisistä koostumuksista. Aasialainen kosmetiikka on kyllä tässä suhteessa taivas! VIelä kun nuo vaikuttavien aineiden pitoisuudetkin ovat keskimäärin ihan toista luokkaa kuin länsimaisessa...

Tämä on ehdottomasti mullekin Se Juttu. :ts Siksi varmaankin monet Lilan suosittelemat tuotteet on munkin suosikkeja. :)

Ja osittain siihen liittyen... Testasin eilen näytteen Etude House Age Defense Wrinkle Eye Cream. Ei todellakaan ollut minun juttuni. Voimakas, paha mummotuoksu ja itse tuote oli todella paksua jankkia (tyyliin Nivean peltipurkkirasva, jollei vieläkin pahempi). Levittyvyys oli todella huono, ei oikein imeytynytkään ja tehojakaan en huomannut. En siis suosittele. Eikä voi olla hyväksi silmänympärysiholle, ettei tuotetta saa levitettyäkään ilman hankaamista. :(

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 28.05.15 - klo:12:46 »
^Näin eri tavoin voivat tuotteet toimia... Minä tykästyin kyseiseen voiteeseen kovasti, se oli itse asiassa näytekirjeen suosikkeja!  :D
Vesimäisiä, kevyitä koostumuksia kannatan itsekin, mutta paksummille voiteille on paikkansa - muutenkin kuin keskitalvella.

Innisfreen It's Real maskia pitäisi joksus kokeilla, se ainakin voisi toimia paremmin kuin se jokin geelimaski...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 28.05.15 - klo:15:59 »
Mulle on useampi korealaistilaus matkalla. Voi kun tulisivat pian, kun haluaisin testata kaikkea!  ;D Kaksi pakettia ois jo postissa tänään haettavissa. Mutta siis CosmeticLoven tilaus mua vähän kummastuttaa (toivottavasti se ois toinen noista postissa olevista), kun siitä ei ole tullut mitään viestiä sähköpostiin. Ainoastaan paylpalin kuitti... Mutta CosmeticLoven nettisivuilla omissa tiedoissa status on kuitenkin shipped, joten eiköhän se tilaus silti ole mennyt perille. Luulin kuitenkin, että tuoltakin tulee joku tilausvahvistus tms.

Tilasin mm. sitä Bentonin etanaa. Se ehkä jännittää/inhottaa jo etukäteen eniten, siis ajatus etanalimasta naamalla.  ;D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 28.05.15 - klo:16:37 »
Mäkin suosin pitkään mahdollisimman kevyitä seerumeita tai geelejä rasvoittuvan t-alueen takia. Ja vaikka tuo rasvoittuvuus onkin vielä ennallaan, niin olen huomannut että muutamat alueet kasvoissa (esim. posket) vaativat nykyään paljon enemmän myös kosteutta ja vähän paksumpia tuotteita. Muuten ne jopa hilseilevät kuivuuttaan.

Olenkin hurahtanut nyt ihan täysillä voiteisiin! :) Käytän kyllä myös seerumeita edelleen, mutta ilman voidetta lisänä en yksinkertaisesti enää pysty olemaan. Ihan hirmuinen homma kun yritän löytää sen just täydellisen voiteen... ;) Pitäisi olla kosteuttava ja pehmittävä, mutta joka ei kuitenkaan olisi liian jankkia. Miellyttävä tuoksu tai vaikka kokonaan tuoksutonkin pitäisi kans olla. Tähän mennessä ainakin Benton steam cream ja Secret key syn-ake anti wrinkle & whitening cream ovat olleet hyviä ja niistä on siis ihan kokonaisen purkin verran kokemusta. Lupaavalta vaikuttava uusi tuttavuus on myös E choice ceramide all in one cream (jonka tosin ihan vasta korkkasin). Mizon starfish creamkin on kiinnostava voide, jonka varmastikin tilaan pian.

Tietenkin kasvojen puhdistukseenkin olen joutunut tekemään pieniä muutoksia, mutta putsareiden suhteen toistaiseksi ainakaan ei ole tullut erityistä koreainnostusta vaan edelleen ostan ne esim. apteekista tai marketista.
« Viimeksi muokattu: 28.05.15 - klo:16:58 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 28.05.15 - klo:16:53 »
Kyllä minullakin se päällimmäinen kerros vähintään pitää olla emulsio tai voide. Iltaisin menee välillä kolmekin voidetta seerumien päälle: Purebessin synake, Benton ja Mizonin yönaamio. Päivällä päällimmäisenä Smim emulsio tai Ceramidin. Tai Tonymolyn omppua näytteistä.

Mutta se litkujen ja geelien kerrostaminen tuonne väliin on kyllä minulle se  :l. Meillähän seerumit tyypillisesti hinnoitellaan kalliimmanpuoleisiksi, mutta korealaisista löytyy mahtavia tehotuotteita niiiiiin halvalla *sulovilenhymiö*!

On minusta nuo voiteetkin käyttötuntumaltaan ihan käsittämättömän hyviä keskimäärin. Pakko saada testata se Snow Whiten kehuma Joseon -voide. Ja haluaisin ehkä kesäksi käyttöön Lioelen merilevägeelivoidetta, sitä voi käyttää myös naamiona. Bentonin Steam Cream on minusta aivan mahtava tuote kerrostamiseen - kun sitä laittaa seerumikerroksen päälle, niin sekä voide, että seerumit imeytyvät todella hyvin - ja nopeasti  :o. Joku ihana hunajavoidekin olisi poikaa, ehkä COSRX:n keramidi-hunaja?

Putsareihin suhtaudun aika intohimottomasti. Tuo pH oli hyvä uusi oivallus, mutta muuten kunhan meikki lähtee eikä naama tykkää huonoa, niin  :ts. Niin joo - hajuttomuudesta tai miellyttävästä miedosta tuoksusta ja käytännöllisestä pakkauksesta kyllä välitän putsareissa.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #820 : 28.05.15 - klo:17:05 »
Luin koko ketjun làpi :O ja niin siinà kàvi, ettà minunkin kiinnostukseni heràsi... Onko kukaan lòytànyt EU:n alueelta korealaisen kosmetiikan nettikauppaa? Ebayssa nàin yhden englantilaisen ja yhden saksalaisen, muuten oli aika heikosti tarjontaa. Asun Etelà-Euroopassa, eikà mua huvita alkaa venkslaaamaan noiden tullien kanssa. ::)
Kiinnostuin kuorintasukista ja suihkeista, sheet maskeista, sekà Misshan BB-voiteesta. Kàytàn tàllà hetkellà Paulan tuotteita, mutta ainahan mukaan mahtuu muutakin  :3

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #821 : 29.05.15 - klo:08:47 »
Ainakin Misshalla on kauppa Virossa: http://missha.ee/ - ja näyttääpä noita yksittäisiä koreatuotteita putoilevan yllättäviin paikkoihin. Cesarsshopissa oli myynnissä Holika Holikan kuorintasukkia aika suolaiseen suomihintaan. Tuo Misshan nettikauppa on kyllä hinnoiltaan ihan kohtuullinen. Briteistä kannattaa varmaan katsella myös - ja eBayssa on jonkin verran brittimyyjiä, joiden hinnat eivät ole mitenkään erityisen pahoja. Laitan suoraa linkkiä, jos sattuu tulemaan vastaan.

Muoksis - tsekkaas tää: http://www.reddit.com/r/AsianBeauty/wiki/sellers

Kokeilinpa eilen ihanaa voidetta. Sain näytteen Tonymoly Naturalth Premium Creamista. Tässä taitaa olla sellainen gel-to-oil tekstuuri, voide on tosiaan vähän geelimäistä ja levittyy superhelposti, mutta "sulaa" iholle ja tuntuu paljon tuhdimmalta ja ravitsevammalta kuin koostumus antaa olettaa. Ihana ja pehmentävä, aamulla naama oli todella hyvän näköinen  :-*. Pieni miinus taas tuoksusta, tässä oli sellainen "puhdas" tuoksu - eli toisin sanoin läjäpäin synteettisiä myskejä, jotka oma nenäni haistaa tosi voimakkaina. Mutta näiden aistimisessa on valtavia eroja, tämä voide on varmasti monen nenään tosi miedon tuoksuinen. Tutustunpa inciin paremmin ja jos näyttää hyvältä, niin menee tulevaisuuden ostoslistalle.
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:10:27 kirjoittanut Lila »

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 29.05.15 - klo:09:49 »
CosmeticLoven paketti saapui, eli vaikka tilausvahvistus puuttui, niin ongelmitta meni. Mitenhän tullin kanssa olisi käynyt, jos sinne olisi joutunut... No mutta päälle oli merkitty gift ja summaksi kymppi, joten ei tullia ollut kiinnostanut.

Eilen kokeiluun päätyi Missha Creamy Latte Chocolate Cleansing Foam. Toi vaan kuulosti niin herkulliselta, että oli pakko tilata ja olihan se tosi hyvältä tuoksuva. Nimensä mukainen siinä suhteessa. Mukava vaahto muodostui, mutta pesi aika puhtaaksi/tymäkästi, mutta meikit ainakin irtos hyvin.

Päälle lätkin Cosrx Advanced Snail 92 All In One Creamia, jota sain useamman näytteen. Taisin laittaa vähän liian vähän, kun iho jäi tuntumaan siltä, että jotain vielä kaipaisi tuon lisäksi. Laitoin sitten vielä Tonymolyn Intense Care Dual Effect Sleeping Packia myöskin saamastani näytteestä tuohon päälle ja täytyy kyllä sanoa, että haju oli tyrmäävä. Siinä missä tuo Cosrx Snail 92 ei tuoksunut oikeastaan miltään, niin tuo kyllä otti nenään. Ei ollut edes mikään mun suosikkituoksu ja haistoin tuon vielä niin kauan kunnes nukahdin. Aamulla en sentään enää.  :) No mutta toi ainakin vaikutti asiaan niin, että enää ei ollut tunnetta, että tarttis laittaa mitään muuta.

Aamulla pyyhin kasvot suihkun jälkeen Paulan Resist Advanced Replenish Tonerilla, päälle Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant ja joku Paulan seerumi, jonka nimeä en muista ja sit tuota Cosrx Snail 92:sta. Nyt laitoin sopivamman määrän ja on vaikuttanut hyvältä. Mua edelleen jotenkin vaan ällöttää vähän ajatus etanalimasta... No ehkä mä pääsen tän yli, jos ne Bentonit on tosi hyviä myös mulle. Tai sit vaan etsin jotain muuta.  ::)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #823 : 29.05.15 - klo:11:05 »
Lainaus
Lisäksi näytteiden joukossa oli IOPE:n Ultimate Hydro Cream, jota aikaisemmin harkitsin ostoslistalle, kiva kokeilla sitäkin, vaikka saattaakin pidentää taas ostoslistaa.

Huh, tämä ei onneksi päätynyt ostoslistaa pidentämään, koska... se mummotuoksu taas! :-X Argh. Muuten tämä oli kyllä ihan kiva, levittyvyys ok ja tuntui kosteuttavankin, tosin näyte oli todella nafti, ei meinannut riittää. Tuoksun takia en osta. Todennäköisesti testaan sen IOPE:n Essential Moisture Relief Creamin jossain vaiheessa, mutta hieman pelottaa, onko siinäkin noin vahva tuoksu. Joo, tiedän, olen tuoksunatsi. Paha tuoksunatsi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 29.05.15 - klo:12:09 »
Joo, tiedän, olen tuoksunatsi. Paha tuoksunatsi.

Et, vaan normaalinenäinen  :D Joidenkin voiteiden hajustaminen on saanut ylimääräisiä mittasuhteita, joku tukkonenenä niitä ehkä osaa käyttää  :P Tai sitten hajuaisti ajan myötä turtuu .. eri asia, onko se terveellistä...

1b F/M ii