Heh, oikeasti tärkeä odotusaika lienee vain noilla ihon happamuustasosta riippuvaisilla tuotteilla, käytännössä siis AHA, BHA ja C-vitamiini. Näiden pitäisi antaa olla iholla vähintään 15 min, ennen kuin päälle lätkii muuta.
Itse olen hoitanut homman niin, että käytän noita aina iltarutiinissa. Puhdistan kasvot ja levitän aktiivisen aineen. Sen jälkeen pesen hampaat, teen muut iltatoimet ja jos on tarpeen, lueskelen sängyssä vielä vähän aikaa. Seerumit ja voiteet minulla on sängyn vieressä boksissa ja siitä sitten lätkin niitä naamaan aika tiuhaan tahtiin peräjälkeen. Yksittäisen tuotteen jälkeen lähinnä taputtelen kasvoja kevyesti imeytymistä nopeuttaakseni ja levitän seuraavan päälle heti kun alkaa tuntua että suurin osa on imeytynyt. Käytännössä väliä eri tuotteiden välillä on kymmenistä sekunneista muutamaan minuuttiin.
Muoksis - hain juuri postista Testerkorean paketin. Ei jäänyt tulliin.
Tilaus alkoi viattomasti siitä, että Klairsin BB lähestyy loppuaan ja hoksasin voiteen kohtuuhinnalla TK:ssa. Näköjään pakettiin on eksynyt myös:
The Saem Jeju Fresh Aloe Gel - iso purkki, aika voimakas valkomyskituoksu, mukana myös sitrusaromeita (="puhdas"+sitruuna), saa nähdä tykkäänkö käyttää tuoksun takia. Minulle tämä yhdistelmä tuo mieleen lähinnä vessanraikastimen

. Halbaa oli kyllä, taisi olla tarjouksessa nelisen dollaria 300 ml ämpäri.
A'Pieu Magic Pore Cover Stick - pikkuinen silikonipuikko ihon tasoittamiseen. Varmaan minulle ihan mainio, käytän tosi harvoin silikonipohjustajia - mutta kuitenkin joskus haluan käyttää nimenomaan niitä tietyillä alueilla kasvoissa. Tällainen pienikokoinen tuote sopii minulle varmasti todella hyvin. Kämmenselällä näyttää tasoittavan hyvin ja häviävän ihoon täydellisesti.
Re:cipe Slowganic Cleanser, Lemon - tämän pitäisi olla hapan, mutta vaahtoava putsari. Ja minä kun aina jaksan aukoa päätäni kätevistä putsaripurkeista - no, tämä ei sitä ole. Puhdistusaine on pakattu sellaiseen lasiseen (paitsi että tuo on muovia...) metallihäkkyrällä suljettavaan säilykepurkkiin. Tämän tuoksu on ihanan kirpeän sitruunainen - ei tuo mieleen vessanraikastinta. Koostumus purkin läpi taas näyttää ihan ruotsalaiselta raejuustolta. Pakkaus on paljon pienempi kuin kuvittelin - väittävät kuitenkin kohtuuriittoisaksi tuotteeksi.
Hei muuten - olettehan huomanneet, että aika moni eBayn koreamyyjä tarjoaa seurantanumeroa 2,5 dollarin lisähintaan?