Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 444800 kertaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta
« Vastaus #840 : 03.06.15 - klo:08:30 »
No se toki palauttaa ihon happamuuden, mutta käsittääkseni tuo emäksinen pesuaine aina vaurioittaa ihon pinnalla olevaa suojakerrosta. Happamia putsareita voi kiireeseen kysellä apteekista ja esim. kaikissa Laveran puhdistustuotteissa ph on 5,5, näissä on ainakin yksi puhdistusvaahto.

Kokeilemiani happamia ja vaahtoavia korealaisia on esim. The Face Shop Blemish Zero puhdistusvaahto, Tosowoong entsyymipuhdistusrakeet, Re:cipe Slowganic cleanserit (testasin eilen sitruunaversiota, on kiva tuote, vaikka pakkausta ei kyllä käteväksi voi sanoa), Purito BB Cleanser. Kaikki minusta hyviä ja edullisia, Tosowoongia en halua käyttää joka päivä, sillä se on kuorivaa. Mutta oma ihoni ei reagoi putsareihin kielteisesti kovin helposti. En osaa sanoa, mikä olisi hellävaraisin.

En siis tosiaan mitään välitöntä ikävää vaikutusta huomannut koskaan emäksisitäkään putsareista, mutta nyt kun hapan on ollut käytössä jonkin aikaa, niin voin kyllä sanoa, että sekä ihon kosteustasapaino on kohentunut huimasti, että pikkunäppyjen esiintyminen on hävinnyt kokonaan. Saan enää kuukausittaisen finnin tai kaksi - ja nekin pysyvät nykyisellä hoidolla hallinnassa. Jos on vähänkään taipumusta akneen, niin putsariasiaan kannattaa suhtautua vakavasti, samoin jos ihon kosteustasapainon kanssa on ongelmia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Tarabel

• HAIRahtanut
« Vastaus #841 : 03.06.15 - klo:12:37 »
Mä olen kovasti tykännyt tästä
http://www.misshaus.com/near-skin-extra-renew-oil-to-foam.html
Eritttäin miellyttävä käyttää, mieto tuoksu ja kätevä pumppupullo joka näyttääkin kivalta kylppärissä. <3

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #842 : 04.06.15 - klo:22:08 »
Mulla ei sinänsä ole paria koreatuotetta enempää käytössä, mutta tuotteiden kerrostaminen yhden täydellisen tuotteen etsimisen sijaan kuulostaa järkevältä ja olenkin alkanut käyttämään sitä. Ainakin välittömästi tuotteiden levittämisen jälkeen iho näyttää ja tuntuu paremmalta, mutta pitää vielä tarkastella pitkäaikaisempia seurauksia.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #843 : 05.06.15 - klo:00:35 »
Tilattiin miehelle Holika Holikan kuorintasukat, kun niitä nyt kerran sai nopeasti ihan Suomestakin. Ei jostain syystä tullut häpi-häpi-herästeostostyyliin tilatessa mieleen, että korealaisten naisten sukkaset eh-kä saattavat olla äijälle vähän pienet, mutta ääh, kyllä ne saatiin jalkoihin survottua! ;D Itselleni en oikein kokenut tarvetta, kun olen niin pitkään AHA:ta jaloille käyttänyt, mutta mies ei oikein ole jaksanut pitää säännöllisestä hoidosta kiinni, kun teho on ymmärrettävästi hidasta, jos takana on elämä ilman jalkojenhoitoa... Tällainen kertarysäys on idealtaan mukavan miesystävällinen vaihtoehto. Ostin miehelle jo ikioman jalkavoidetuubinkin (non-Korean) valmiiksi, jota saa (=joutuu) sitten käyttää kunhan on kuoriutunut. 8)
1cFii, oma väri.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 05.06.15 - klo:07:54 »
Hmm, mäkin voisin hankkia miehelle noi kuorintasukat. Vaan mahtuukohan ne koon 43-44 jalkoihin? Eikä varmaan itsellenikään huono ois. Mulla on se Innisfreen kuorintasuihke, mutta se on menossa äidille. Muuten mun tilaukset on vielä matkalla. Tulisivat jo. (Miten niin kärsimätön?  ::) )

Sitä Cosrx:n Snail 92:sta oon käyttäny kohta kaikki saamani samplet ja tykkään kyllä siitä. Jotenkin niin kevyttä, mutta silti mun iholle riittävän kosteuttavaa ja toisaalta jättää myös kauniin ihon eikä mitään lähmäkerrosta. Plussaa myös tuoksusta tai lähinnä siitä ettei tuo tuoksu oikein miltään. Voisin harkita täysikokoista jossain vaiheessa. Nyt mulla on edelleen matkalla se Bentonin etana ja joku toinenkin, joten testaan ne ensin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #845 : 05.06.15 - klo:15:39 »
Hmm, mäkin voisin hankkia miehelle noi kuorintasukat. Vaan mahtuukohan ne koon 43-44 jalkoihin?

En kyllä voi suositella, valitettavasti! ;D Mun siipan kengänkoko on yleensä 43, mutta sillä on tosi paksut jalat :D, eikä oikeasti niin pitkät kuin monilla samaa kengänkokoa käyttävillä. Ja noihinkin ne sukat tosiaan mahtuivat todella huonosti, just ja just saatiin ängettyä... Mutta ainahan sitä voi kokeilla! Jos hankit ensin yhdet, niin mieshän voi ensin kokeilla, mahtuvatko sukat, ja jos eivät mahdu, niin laitat omiin jalkoihin ennen kuorinta-aineen kaatamista! :)
1cFii, oma väri.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #846 : 05.06.15 - klo:17:28 »
Mun 41 meni sukkiin just ja just. Eikös sukkien tilalla voisi käyttää muita muovipusseja tai leikata varpaiden kohdalta auki, toki silloinkin toinen pussi päälle? En nyt muista miten sisällä oleva kangas oli kiinnitetty sukkiin, että kumpi keino olisi parempi.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 05.06.15 - klo:17:32 »
^^ joo toi on hyvä idea. Uskoisin, että mies kuitenkin noista tykkäisi. Tai sit ostan tota kuorintasuihketta hänelle myös. Edut. Tai sit tehdään Anita ehdotuksen mukaisesti tuplapussiviritelmä.

Jee, postilaatikossa odotti 3 pakettikorttia. Toivottavasti ois joku mun tilaama aurinkosuojakertoimellinen voide joukossa. Tajusin just, että viikonloppuna tulee oltua tosi paljon ulkona.
« Viimeksi muokattu: 05.06.15 - klo:17:34 kirjoittanut Ulrika »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 07.06.15 - klo:10:14 »
Eilen käytin saunan jälkeen Innisfreen  It's a Real Squeeze naamiosta teepuuversion - ja olihan ihana! Saunanjälkeinen punoitus hävisi saman tien, ja naamion jälkeen iho oli tasainen, hehkuva, huokoset tosi pienenä, nahkeankostea. Tuoksukin oli ihastuttava - pidän siitä ihan tymäkästä teepuun tuoksusta, mutta en ole tajunnutkaan kuinka ihastuttava se voi olla mietona ja muihin mietoihin kasvituoksuihin yhdistettynä.

Misshan violetista ampullista on myös hyviä kokemuksia. Kun olen laittanut tätä yöksi, niin aamulla herätessä kasvot punoittavat hieman ja olin tästä aluksi vähän huolissani. Punoitus kuitenkin häviää aamurutiinin aikana. Iho on kuitenkin ollut kaikin puolin niin hyvänä ampullin käytön aikana, että en usko sen vaikuttavan kielteisesti. Jos mahdollista, niin iho näyttää jo nyt entisestään tasoittuneen ja vähän kirkastuneen. Ihanaa kun tähän ei ole lykätty sitä missha-mummon parfyymiä...

Pikkunäppyjä ei ole iholla ollut aikoihin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 07.06.15 - klo:18:10 »
^Ruusuversio on myös aivan ihana, teepuuta en ole kokeillut :)

Mulle ei taida lopulta sopia ollenkaan Su:min Miracle Stick. Sain jonkin ärsytysreaktion, joka ei lopulta helpottanut kuin pesemällä naama uudestaan toisella aineella ja lätkimällä etanaa päälle. Harmi, oli kuitenkin aika hintava.

Aurinkovoiteiden testikierros on menossa, tänään kokeilin Skinfoodin Gold Kiwi SPF 36 -voiteen. Voide on valkoista, aika notkeaa ja suht miellyttävän tuoksuista. Levittyy aika rasvaisen oloisena, mutta kuivuu ajan kanssa miellyttävän mattapintaiseksi, ei kuivata. Tällä on lisäksi jonkin verran vaalentava efekti, josta en oikein välitä. Ei jatkoon.

Posti on ollut tosi hidas. Useampi tuote kuppaa jossain matkan varrella ties kuinka monetta viikkoa.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #850 : 07.06.15 - klo:21:54 »
Bentonin etanat tuli. Tuntui iholla hyvältä, mutta otsa alkoi päivän mittaan kiiltelemään inhottavasti. Täytyy koittaa vielä jos erikseen laitettuina ei tulisi tuota efektiä. Samoin tuli Mizonin etana ja ultra suboon hyaloluronic -voide. En edes muistanut tilanneeni tuota jälkimmäistä, mutta mielenkiinnolla testaan kyllä.

Lisäksi tuli setti Skinfoodin Lettuce & cucumber watery essence -sampleja. Kertakokeilulla tuntuu oikein hyvältä. Tuoksusta plussaa myös. Oli yllättävän paksua/öljymäistä. Jotenkin kuvittelin tuon olevan ihan litkua.

Niistä happamista putsareista tuli mieleen, että Lacto Linen kasvopesu mainostaa olevansa ph 4,5. Tuota olen paljon käyttänyt ja taidan pitää sen valikoimissa edelleenkin. Tilasin kyllä jotain hapanta korealaistakin. Onkohan kukaan testannut tota Lacto Linen kasvopesun happamuutta? Jos olet niin paljon sait tulokseksi?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 08.06.15 - klo:19:06 »
Mä olen laittanut iltaisin Mizonin Ultra Suboon Hyaluronic -voidetta ja sen päälle Mizonin Snail recovery gel creamiä ja tuo combo on tuntunut todella toimivalta mun iholle. Tuo etanageelivoide loppui juuri joten laitoin tilauksen uuden samanlaisen sekä lisäksi 2 kpl 35ml All in one snail cream -tuubeja. Jotenkin tykkään tuubimallista enemmän ja kiva päästä kokeilemaan miten nuo saman merkin etanat eroavat toisistaan. :D Se Mizonin Good night wrinkle cream sleeping mask on ihan liian tuhtia, mun naamassa on aamulla megajärkky kerros munkkirasvaa. :-X Joten tuo saa nyt odotella ensi talveen jolloin iho on kuivempi ja kaipaa tuhdimpaa voidetta.

Sinänsä masentavaa kun naama pysyy kunnossa Paulan ja Mizonin tuotteilla niin en näe enää mitään megahyperparannusta ihon kunnossa, kun iho on jo tosi hyvässä kunnossa. On mullakin ongelmat... ::)
« Viimeksi muokattu: 08.06.15 - klo:19:19 kirjoittanut Mena »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #852 : 09.06.15 - klo:13:36 »
 ;D - minua ei ole munkkirasva häirinnyt. Pesaisen aamulla sen pois naamasta - ja iho on ihana!

Tosowoongin omasta nettikaupasta eBaysta kannattaa harkita tilaavansa Tosowoongin tuotteita. Siellä on koko ajan huutoja meneillään ja huutajia ei ole paljon, voi siis hyvin testata onnea ja kokeilla saada halvemmalla. Parasta on kuitenkin ihan älyttömän nopea toimitus - ja runsaat samplet!

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #853 : 11.06.15 - klo:11:57 »
Eilen tein Tony Molyn jalkakuorinnan, nyt sitten vaan odotellaan mità tapahtuu  :3 Olipa muuten ihana se mini-jalkavoide mikà tuli pakkauksen mukana. Sità ei taida olla myytàvànà erikseen, kun yritin katsoa. Jàtti ihanan ja pehmeàn tunteen iholle ja tuoksukin oli mieto ja miellyttàvà.

Poissa Nindi

• Haiven
  • *
« Vastaus #854 : 11.06.15 - klo:12:45 »
Pakko tulla hehkuttamaan, että nyt tuli vastaan eka Misshan tuote, jossa on jopa ihan hyvä tuoksu. :ts Kyseessä tämä aurinkotuote: http://www.misshaus.com/all/skin-care/sun-care/all-around-safe-block-mild-essence-sun-milk-spf45-pa-70ml.html

Tuoksun voimakkuus on suhteellisen keskitasoa, tykkään miedoista tuoksuista tai tuoksuttomista, joten voisihan tuo olla miedompikin, mutta koska tuoksu on kivan raikas ja kesäinen, niin ei haittaa. Levittyy hyvin ja imeytyi ainakin pikaisesti käteen testailtuna nopeasti. Tarkempi testiarvio selviää sitten 70 ml:n käytön jälkeen.

Jännä kyllä miten tämä on vasta eka Misshan tuote, jossa tuoksu ei häiritse. Mulla kun on Misshaa melkoisesti testattuna niin näytteinä kuin täysikokoisinakin, mutta omalle kohdalle on sattunut sitten aina ne mummotuoksuiset tuotteet. Muiden kokemuksia lukemalla huomasin, ettei tuo mummotuoksu olekaan mikään Misshan vakiojuttu, vaan merkillä on muunkin tuoksuisia. ;D

Edit: Ai niin, ostin Misshalta myös Night Repair Science Activator Ampoulen uuden Borabit-version. Valitettavasti en ole testannut alkuperäistä, mutta toivottavasti tämä on vähintään yhtä hyvä.
« Viimeksi muokattu: 11.06.15 - klo:13:07 kirjoittanut Nindi »