Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 420889 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1890 : 06.03.18 - klo:11:25 »
Nyt kokeiltu TonyMolyn My Sunny All-In-One 45 spf. Ihana, kermainen, kevyesti persikansävyinen voide, joka sopii pakkasen haastamalle nenänpäälle täydellisesti! Joskus tätä voisi hankkia täyden koon.  :l
Sisältö on monen kemiallisen filtterin ja yhden fysikaalisen summa, pitkä on INCI..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1891 : 15.03.18 - klo:11:01 »
Aika vahva tuotesuositus - avasin n. kuukausi sitten Pyunkang Yul Balancing Gel -purkin - ja olen äimistynyt.

Pyunkang Yul on varsin kasviuutepohjainen sarja ja INCIt ovat tuotteissa varsin lyhyitä. Tuon tasapainottavan geelin pääainesosa on happomarjan juuriuute. Geeli on lähes väritöntä, lähes täysin tuoksutonta (ei edes mitään ihmeellistä raaka-ainetuoksua) ja koostumukseltaan hyvin kummallista - ainakin jos ei ole koskaan kokeillut J.One Jelly Pack primeriä. Tämä on nimittäin ihan samaa sarjaa, venyvän hunajamaista geeliä, jos yrität levittää iholle sivellen, tuote menee ihmeellisiksi kikkareiksi. Mutta kun jaksaa taputella geeliä ihoon se häviä yllättävänkin nopeasti. Iho on jonkin aikaa selkeästi tahmea, mutta ajan kanssa tämäkin häviää.

Tuloksena on äärimmäisen kosteutetun tuntuinen, rauhallinen ja HYVIN SILEÄ iho. Geeli ei tasoita ihan samalla tavalla kuin silikoninen primer. Isommat huokoset eivät juuri muutu - mutta ihon hienoinen mikrorakenne sen sijaan tasoittuu ihan älyttömän paljon ja esim. ohuet hiusjuonteet siliävät paljon paremmin kuin silikoniprimerillä. Ja mitään juonteisiin kasautumista ei tämän geelin kanssa tule! On mielettömän hyvä primer kuivalle ja aikuiselle iholle - ja kosteuttava vaikutuskin on todella hyvä. Toimii ilmeisen hyvin sulkevana kerroksena muun ihonhoidon päällä. Olen ihan täysin koukussa tähän, on minusta primerinä parempi kuin Jelly Pack, joka oli sekin minulle ihan mieluinen.

Aion kyllä testata tästä sarjasta muutakin. Kunhan kosteuttava kasvoveteni loppuu (Kikumasamune kestää helvetin pitkään, tämä on niin hyvää, että vaikea panna paremmaksi) kokeilen sarjan Essence Tonerin. Ja tutkin tarjontaa muutenkin. Plussaa hajusteettomuudesta - ja pakkaukset ovat minusta ihania! Geelin kyllä ottaisin mieluummin tuubissa - ja siitä näyttää olevankin myynnissä tuubiversio, omani on purkissa ja se on rasittavaa :).
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1892 : 22.03.18 - klo:18:31 »
Onko Puriton fermented complex 94 boosting essencestä kellään kokemusta? Entä Mamonden age control power cream silmänympärysvoiteesta?

Mitä silmänympärysvoidetta käytätte?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1893 : 19.04.18 - klo:16:16 »
Kokemuksia Ciraclen Hydra B5 Source -seerumista? En mahda löytää oikein kunnollisia arvioita kyseisestä tuotteesta, niin ajattelin vielä kysäistä täältä kokemuksia mm. kosteustehoista. Kyseessä kuitenkin tunnettu merkki, niin ihmetyttää, ettei arvioita meinaa löytyä.  :P Etsin siis kosteuttavaa seerumia päivittäiseen käyttöön ja tämä Ciraclen vaikuttaisi siksi kiinnostavalle.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1894 : 17.05.18 - klo:09:25 »
Mulla on ongelma. Mitä laitan mineraalimeikin alle? Olen käyttänyt Lily Lolon päivävoidetta, mutta se vetelee viimeisiään. En oikein tiedä millä combolla saisin meikkipohjan pysymään nättinä. Löytyy Hadalabon kosteuttavaa lotionia, kollageenimilkkiä, face lotionia ja Chifuren moisture geliä, Bentonin snail bee geliä jne... Mitä te muut laitatte? Mulla on rajoitettu valikoima hajusteallergian takia, mutta jos jotain vastaavaa sitten löytäisi. Mieluusti käyttäisiä näitä aasialaisia, kun niitä on helpompi tilata yksittäin.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1895 : 18.05.18 - klo:14:52 »
Olen miettinyt ajoittain, miksi myyjillä, joilla on sekä Ebay-kauppa, että normaali verkkokauppa, niin Ebayssa myytävät tuotteet ovat joissain tapauksissa halvempia. Voiko tällainen mahdollisesti viitata siihen, että halvemmalla myytävä tuote on lähempänä vanhentumispäiväänsä?

Ainakin Jolsella, jonka Ebay-kauppa on iamlove-shop olen todennut näitä hämmentävänkin isoja hintaeroja. Esimerkiksi Cosrx:n Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask 60ml maksaa Jolsen verkkokaupassa alennettuna 14,50 USD (norm. 18.13 USD), kun taas iamlove-shop myy samaa tuotetta normaalihintaisena 12,90 US. Tuotteet kulkeutuvat Suomeen ilmaisilla postikuluilla molemmista paikoista.  ???

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #1896 : 18.05.18 - klo:21:54 »
^Mä olen tilannut aina noilta ebayn kautta, ja päiväykset ovat olleet ihan uunituoreita. Ehkä ebayssä on kilpailun takia pakko pitää matalampia hintoja, tai ei pääse huipulle lowest price -listauksissa?

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1897 : 18.05.18 - klo:22:11 »
^ Toi kyllä kuulostais ihan järkeenkäyvältä selitykseltä! Mä oon välillä miettinyt, mikä hämäryys ton hinnoittelun takana on.  ;D

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1898 : 19.05.18 - klo:10:58 »
Mä en tiennyt tilaavani Jolsesta kun tilasin iamlove-shopista Ebaysta, kunnes R-kioskin myyjä hihkaisi pakettia hakiessa "oot tilannut jotain ihanaa Jolsesta!". ;D

Mulla on ollut nyt pari viikkoa (ei kuitenkaan ihan joka päivä) käytössä Retinotimen Wrinkle lotion ja Wrinkle milk. Nämä on ilmeisesti vähän arvokkaampaa sarjaa, ostin Matsumoto Kiyoshista pienet matkapakkaukset. Molemmat tuntuvat hyvältä iholla, ei yhtään tahmealta. Mulla on reissun jäljiltä auringon kuivattama iho ja nämä tuntuu tekevän hyvää. Olen käyttänyt vain illalla, kun muistaakseni retinolilla ja auringolla oli joku juttu etteivät tykkää toisistaan. Tarvitsee kyllä ehdottomasti vielä kunnon voiteen päälle. Mun iho kuitenkin on puskenut nyt aknenäppyä leukaan ja otsaan ja poskeen, ja mietin voisiko se johtua näistä vai ihan vaan stressistä? Kuitenkin esim. otsan iho tuntuu sileämmältä näiden käytön jälkeen.

Iho on nyt niin kuiva että kun laitoin eilen Kosen kollageeni-kangasnaamion niin iho imaisi kaiken. Yleensä jää pinta kosteaksi ja imeytyy sitten hetken päästä kun ottaa naamion pois, mutta nyt imaisi kaiken. Laitoin perään saman sarjan kosteuttavan hyaluronihappo-kangasnaamion ja imaisi senkin, joten sai läträtä vielä Hadalabon kosteuttavaa kasvovettä (en muista onko tämä lotion vai milk, nestemäisempi, tässä mun purkissa ei ole englanninkielistä tekstiä sanaakaan), Benton snail bee essenceä ja päälle yöksi COSRX riisi sleeping maskia. Aamulla iho oli ihanan kosteutetun tuntuinen.

Uusia tuttavuuksia reissusta tarttui mukaan muitakin:
Etude House etana-kangasnaamio oli positiivinen yllätys. Olen jotenkin ajatellut että EHn tuotteissa on kaikissa hajusteita, mutta näissä kangasnaamioissa ei olekaan joten uskalsin kokeilla. Ehkä paras istuvuus kasvoille mitä olen tähän mennessä kokeillut. Tämä etanalimanaamio oli hauskan limainen, mutta asettui kuitenkin nätisti ja tuntui todella hyvältä iho tämän jälkeen. Harmi että otin vaan yhden, tosin mulla on EHn hunaja-kangasnaamio vielä jemmassa kokeilematta. Näitä voisin ostaa lisääkin. Yksittäispakkauksessa on kovasti ylimääräistä ainetta, kaavin pussin pohjalta loput kädellä ja painelin kasvoille ja dekolteelle muutamassa erässä että sain käytettyä koko pussin sisällön hyväksi.
Kose Princess Veil Pure White Mask -kangasnaamiot. Samassa paketissa on 8kpl, mutta löytyy näköjään isommastakin paketista. Noihin Kosen Essence Maskeihin (kollageeni ja hyaluronihappo) tottuneena näissä Princess-maskeissa on todella pienet silmäaukot. Mutta saa myös silmänympärykset kivasti naamion tehot. Tykästyin tähän kyllä, vaikka istuvuus ei olekaan ihan paras näissä Kosen naamioissa. Näitä saatan tilata myöhemmin Ebaysta lisää, nyt ei mahtunut rinkkaan kuin muutama 8kpl paketti, otin parit tuliaisina muille.
Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moist Eye Cream -silmänympärysvoide. Tämä on pumppupullossa ja alkuun tuli liikaa ennen kuin opin annostelemaan (ei siis koko pumppausta kannata ottaa ulos, tulee liikaa). Levittyy hyvin ja imeytyy nopeasti, hyvän tuntuinen iholla, ei jätä tahmeaksi. Tykästyin tähän, tulee varmaan tilattua joskus lisää sitten kun tuo on käytetty. Tuntuu kosteuttavan mun sy-ihoa paremmin kuin Sanan sy-voide.
Chifure moisture gel on jotenkin jännä tapaus. Todella tahmea, kosteuttava geeli. En tiedä missä välissä tätä pitäisi käyttää. Tämä jättää iholle tahmean kerroksen, joten tämän päälle ei asetu ainakaan mineraalimeikki kovin hyvin (liejuuntuu jotenkin kummalliseksi parin tunnin päästä), mutta ei myöskään ole tarvetta yövoidetta läiskiä päälle. Kokeilin tätä myös sheivauksen jälkeen tuonne bikinipuolelle ja tuntuu oikein hyvältä, kosteuttaa hyvin ihoa eikä tule punaisia näppyjä. ;D Purkki on iso, joten varmaan tulee käyteltyä loppuun tuossakin tarkoituksessa jos en kasvoilla saa fiksusti rutiiniin sovitettua.
Hada Labo Gokujyun Oil Cleanser on mukava tuttavuus. En ole aiemmin kokeillut kaksoispuhdistusta, kun öljy on jotenkin ollut vastenmielinen ajatuksena. Tämä ei kuitenkaan ole sellainen perinteinen öljylähmä. Pumppupullosta plussaa. Huuhtoutuu hyvin iholta ja "sulattaa" mineraalimeikin pois. Tykästyin.
Hada Labo Softening & Whitening Face Washia olen käyttänyt tuon öljyputsarin kanssa ja ilman. Todella ihana putsari! Vähän voidemaisen tuntuinen kädellä, vaahtoutuu kuitenkin hyvin, pesee todella puhtaaksi mutta ei jätä sellaista törkeän kiristelevää tunnetta iholle. Tästä tuli ihan lemppari. Harmi että tää mun purkki on pieni ja kohta tyhjä. Pitää käytellä yksi Sanan putsari jemmasta vielä ennen kuin pääsen tilaamaan tätä lisää.

Kuten huomaa, olen tykästynyt noihin japanilaisiin juttuihin kovasti ja Matsumoto Kiyoshi Bangkokissa on ihan mun taivas. :l Mun iho ei kestä hajusteita ja japseista löytyy hyvä ja iso valikoima tuotteita mun iholle, siinä missä korealaisissa usein on hajusteita mukana.
« Viimeksi muokattu: 19.05.18 - klo:11:02 kirjoittanut Mena »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1899 : 19.05.18 - klo:11:49 »
Uusia ihanuuksia tulee koko ajan markkinoille, mutta vanhat hyvät jäävät pois   :# Eräs suosikkini Etude Houselta oli se yksi tasoitus/primervoide, jossa oli spf (muistaakseni 25)... Ei näy enää EH:n kansainvälisillä sivuilla.

Edit. En löydä enää edes ko. tuotteesta kirjoittamaani arviota, vaikka sen pitäisi olla vuoden 2015 postauksissa... Hmm.
« Viimeksi muokattu: 19.05.18 - klo:11:55 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1900 : 19.05.18 - klo:12:18 »
^ Samaa muuten harmittelen itsekin. Olisin ollut kiinnostunut tilaamaan uudelleen Etude Housen ison pönikön aloevera-geeliä, joka sisälsi baobab-uutetta, mutta eihän sitä enää tietenkään myydä. Toki tilasin kyseisen tuotteen viimeksi varmaan pari kolme vuotta sitten eikä tuote nyt mikään maailman paras ollut, mutta siihenastisista kokeilemistani aloevera-geeleistä paras kosteustehoiltaan. Seuraavaksi siirrynkin kokeilemaan Holika Holikan hehkutettua geeliä.   

Mutta, hei! Olen muualta netistä lukenut hyviä kokemuksia ebay-myyjästä ryushindojapan ja täällä olen nähnyt yhden positiivisen maininnan hänestä, eli taitaa olla ihan pätevä japanilaisen kosmetiikan myyjä? Mulla on aina tämä loputon varmistelun tarve, kun kyseessä on itselleni uusi myyjä.  ;D

Olen aikeissa tilata hänen kautta pari aurinkosuojavoidetta kokeiluun:
- Rohto Skin Aqua Uv Super Moisture Gel Spf50+ PA++++, 140g
- Nivea Sun Super Water Gel Spf50 PA+++, 140g

Jälkimmäisessä Nivean voiteessa on ilmeisesti ainoastaan yksi uva-suojan antava ainesosa, mutta ajattelin josko tuota käyttäisin sitten syksymmällä. Saa nähdä tilaanko ylipäätään sitä nyt heti vai kokeilenko vain Rohtoa, joka kiinnostaa enemmän. Molemmista löytyy hyviä kokemuksia redditistä sekä youtubesta ja, koska voiteet tulevat edullisiksi suhteessa tuotemäärään haluan toki itsekin päästä kokeilimaan, mistä nuo ovat kotoisin.
« Viimeksi muokattu: 19.05.18 - klo:12:39 kirjoittanut purppura »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1901 : 19.05.18 - klo:13:55 »
^ Olen tilannut joskus kyseiseltä myyjältä, ja se paketti katosi matkalla - sain 'refundin', kuten palautteessani näemmä mainitsin.
Syy oli ilmeisesti postin kulussa, joten häntä ei voine moittia..

EDIT: Jo löytyi / muistui mieleen se ihana Etude Housen voiteen nimi: sehän oli Face Conditioning Cream, jota sai sekä Light että normaaliversiona! Oi nyyh, olisipa pitänyt tilata aikanaan pari tuubia kerralla.. !
« Viimeksi muokattu: 19.05.18 - klo:14:09 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1902 : 19.05.18 - klo:16:28 »
^^ Olen tilannut kyseiseltä myyjältä pari kertaa muutama vuosi takaperin Hadalabon hyaluronilitkuja, paketit tulivat perille nopeasti ja ongelmitta. Viimeisin japanitilaukseni nyt keväällä oli myyjältä lovely-love-chan0509, se saapui reilussa viikossa.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1903 : 19.05.18 - klo:19:33 »
Mutta, hei! Olen muualta netistä lukenut hyviä kokemuksia ebay-myyjästä ryushindojapan ja täällä olen nähnyt yhden positiivisen maininnan hänestä, eli taitaa olla ihan pätevä japanilaisen kosmetiikan myyjä? Mulla on aina tämä loputon varmistelun tarve, kun kyseessä on itselleni uusi myyjä.  ;D
Tsekkasin mun palautteista että olen pariinkin otteeseen tilannut tuolta ja yksikään paketti ei ole jäänyt koskaan tulematta. :)

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1904 : 19.05.18 - klo:22:10 »
Kiitos näistä vastauksista kaikille teille! Enköhän minä laita hänelle tilauksen menemään.  :) Tosiaan netinkään syövereistä ei loputtomiin löydy arvioita japanilaisen kosmetiikan myyjistä, joten mukava kuulla aina lisää kokemuksia. Ilmeisemmin japanilaiset ihonhoitotuotteet eivät vielä ole saavuttaneet ihan korealaisten tuotteiden tunnettuvuutta, vaikka toki yhä suurempi määrä ihmisiä ympäri maailmaa niitä käyttävät.