Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 416656 kertaa)

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1920 : 22.06.18 - klo:10:28 »
LoveMyCosmetic-kaupassa Bentonit -20% koodilla "benton20". Toimi ainakin vielä tänään saksan versiossa verkkokaupasta.

Edellisen tilauksen mukana sain Bentonin Snail Bee High Content Skin -tonerin testerin ja tykkäsin siitä kovasti, päätin tilata täysikokoisen kun tuli tuo tarjouskoodi. Vanha Paula's choice foaming cleaner on loppumassa joten päätin tilatata myös Bentonin Honest Cleansing Foamia. Toivottavasti on hyvä. Sain edellisessä tilauksessa myös TEATREE30 Cleansing foamin, tykkäsin tästäkin ainakin testerissä, mutta eihän se riittänyt kuin kahteen pesuun, joten en tiedä olisiko se ollut liian tujua jatkuvassa käytössä. Ehkä voisin tilata täysikokoisen myöhemmin ja vuorotella "tavallisen" putsarin kanssa.

Mutta ihon kunto on tässä kuukauden aikana oikeasti tosi näkyvästi parantunut. 0_0 En osannut ihan näin isoa eroa odottaa. Pienet näpyt on hävinneet iholta, joten epäilen olisikohan ne olleet kuitenkin kuivan ihon aiheuttamia sittenkin. Iho on nyt "hehkuva", sileä ja huokoset selvästi pienemmät. Ja olen jättänyt meikkivoiteen pois käytöstä melkein kokonaan, ainoastaan hääjuhliin laitoin meikkivoidetta. Muuten olen käyttänyt BB-voidetta ja päälle hieman Lily Lolon mattapuuteria.  :l

^Helka, tarkoitatko tuota COSRX:in riisi-yönaamiota? Tilasin sen kuukausi sitten ja olen tykännyt kovasti. Iltarutiinissa sen lisäksi ollut nyt se testerinä tullut Bentonin Snail Bee High -toner ja  Klairs Rich Moist Soothing Serum, joten en osaa sanoa muista kombinaatioista.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1921 : 22.06.18 - klo:15:49 »
^^ En tiedä tuosta Kikumasamunesta, mutta suosittelen Hada Labon Super Hyaluronic Acid Moisturizing Lotionia. Saa esim. Ebaysta ja sopii oikein hyvin tuon iki-ihanan COSRX riisiyönaamion kanssa. Molemmat mun vakkarituotteita. <3

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #1922 : 25.06.18 - klo:23:13 »
Tämä Misshan Near Skin Total Ceramide Cream kiinnostaisi, mutta saattaako tuota käyttää yhdessä salisyylihapon (The Ordinaryn) kanssa, kun voide sisältää hellävaraisempaa aha-happoa PHA:ta? Tuo voide vaikuttaisi muuten mukavan hellävaraiselta ja korjaavalta keramidiensa ansiosta, mutta en ymmärrä PHA:n virkaa. Ilmeisesti voidetta voi kuitenkin silmänympärysiholle laittaa(?)

Linkki tuotteeseen:
https://www.misshaus.com/near-skin-total-ceramide-cream.html

Kiinnostuin myös Meishokun Ceracolla Perfect geelistä sen keramidien ansiosta, mutta Misshan inci vaikuttaisi PHA:ta lukuunottamatta omaan silmään asteen miellyttävämmälle.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1923 : 28.06.18 - klo:14:43 »
^En osaa näihin kommentoida, muuten kuin että Meishokussa näyttää olevan paljon parabeenejä incissä. (Mikäs niissä olikaan vikana, että niitä yleensä vältellään? En enää muista.) Itse olen katsellut COSRX:n Honey Ceramide Full Moisture Creamia sillä silmällä. Siinä on mielestäni mukavan oloinen inci: http://cosdna.com/eng/cosmetic_ea51176714.html 

Viime viikkoinen tilaukseni saapui enkä tykännyt harmikseni tuosta Bentonin Honest Cleansing Foamista. Jättää ihon tosi natisevaksi, ihan kuin olisi pessyt jollain kuivattavalla saippuapalalla, jota ei ole kasvoille tarkoitettu. Ärsyttävä hutiostos, mitä sillä nyt sitten tekisi.  :-\

Mikä putsari voisi olla kiva sen sijasta? Tykkään vaahtoavista putsareista, jotka ei kuitenkaan jätä ihoa noin natisevan tuntuiseksi huuhtelun jälkeen. Paula's Choicesta olen tykännyt, mutta en haluaisi yhden tuotteen takia tehdä sieltä tilausta (ja tekisi myös mieli kokeilla jotain uutta). Ehkä voisi kokeilla mitä kasvot tykkäisi siitä TEATREE30 Cleansing foamista päivittäisessä käytössä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1924 : 28.06.18 - klo:14:59 »
^En osaa näihin kommentoida, muuten kuin että Meishokussa näyttää olevan paljon parabeenejä incissä. (Mikäs niissä olikaan vikana, että niitä yleensä vältellään? En enää muista.) Itse olen katsellut COSRX:n Honey Ceramide Full Moisture Creamia sillä silmällä. Siinä on mielestäni mukavan oloinen inci: http://cosdna.com/eng/cosmetic_ea51176714.html 

Viime viikkoinen tilaukseni saapui enkä tykännyt harmikseni tuosta Bentonin Honest Cleansing Foamista. Jättää ihon tosi natisevaksi, ihan kuin olisi pessyt jollain kuivattavalla saippuapalalla, jota ei ole kasvoille tarkoitettu. Ärsyttävä hutiostos, mitä sillä nyt sitten tekisi.  :-\

Mikä putsari voisi olla kiva sen sijasta? Tykkään vaahtoavista putsareista, jotka ei kuitenkaan jätä ihoa noin natisevan tuntuiseksi huuhtelun jälkeen. Paula's Choicesta olen tykännyt, mutta en haluaisi yhden tuotteen takia tehdä sieltä tilausta (ja tekisi myös mieli kokeilla jotain uutta). Ehkä voisi kokeilla mitä kasvot tykkäisi siitä TEATREE30 Cleansing foamista päivittäisessä käytössä.

Parabeenit joutuivat ns. mustalle listalle siksi, että jotkut ovat niille allergisia. Niiden korvaajiksi otetut säilöntäaineet eivät aina ole sen ongelmattomampia, mukana on potentiaalisia ärsyttäjiä ja formaldehydin vapauttajia.

Liian kuivattavan putsarin voisit säästää vaikkapa meikkisiveltimien pesuun :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1925 : 28.06.18 - klo:17:08 »
^^ Mullekin tuo parabeenirivi osui silmään Meishokun ainesosaluettelosta, vaikka olenkin ollut käsityksessä, että parabeenien huono maine on jokseenkin ylimitoitettua. Todennäköisesti cosdna:n huonompi luokitus kyseisten raaka-aineiden suhteen sai minut epäilemään, mutta hyvähän se on tuollaisetkin asiat huomioida.

COSRX:n Honey Ceramide Full Moisture Creamia katsoin itsekin, vaikka tuotteen nimen perusteella tiesin joutuvani jättämään sen väliin hunajan takia. Syötävä hujana aiheuttaa lievää oireilua jos se joutuu iholleni.

Hylkäsin jo muuten tuon Misshan keramidivoiteenkin ja nyt yhtenä uutena vaihtoehtona on Hada Labon Goku-jyun Perfect Gel. Tässä on vain yhdenlaista keramidia, mutta geeli sisältää ureaa, mistä koen ihoni pitävän. Vaikuttaisi sisältävän tasaisesti vähän kaikkea lupavaa. Etsin siis voidetta lähinnä yöksi kuivemmille kasvojen alueille, mutta liiankaan paksua voide ei saisi olla.

Muutin muuten viikon alussa hieman ihonhoitorutiiniani ja vaihdoin The Ordinaryn hyaluronihapposeerumin tilalle päivittäiseen käyttöön pelkästään Holika Holikan 99% Soothing Gel:n, jolla olen pärjännyt yllättävän hyvin. Jätin myös yhden kosteuttavamman emulsion pois, jota käytin TO:n kanssa yhdessä. Mielestäni geeli on selvästi rauhoittanut kasvojani (liekkö centella osasyynä) ja kosteustehot ovat hyvinkin kohtuulliset, ainoastaan silmänympärysiholle olen lisännyt kookosöljyä. Sopii aurinkovoiteen alle tuomaan lisäkosteutusta, mutta yöksi tarvitsen pidemmällä käytöllä jonkun voiteen sulkemaan kosteuden kuivimmilla kohdilla. Täytyy näin alkuun kokeilla toisiko TO:n seerumi lisätehoja. Mutta siis kaiken kaikkiaan kiva tuote ja 200ml maksaa vain noin 10€.

Edit. Tuli mieleen, että tässä viestissä mainitsemassani Hada Labon geelissä on ureaa, joten sopiiko se käytettäväksi salisyylihappoliuoksen kanssa? Redditistä löysin vain yhden kommentin, missä huomioitiin aktiivien ja urean käyttö yhtäaikaa, mutta kunnon vastausta en aiheeseen löytänyt, en muualtakaan netistä.
« Viimeksi muokattu: 28.06.18 - klo:20:08 kirjoittanut purppura »

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1926 : 28.06.18 - klo:22:12 »
Hylkäsin jo muuten tuon Misshan keramidivoiteenkin ja nyt yhtenä uutena vaihtoehtona on Hada Labon Goku-jyun Perfect Gel. Tässä on vain yhdenlaista keramidia, mutta geeli sisältää ureaa, mistä koen ihoni pitävän. Vaikuttaisi sisältävän tasaisesti vähän kaikkea lupavaa. Etsin siis voidetta lähinnä yöksi kuivemmille kasvojen alueille, mutta liiankaan paksua voide ei saisi olla.
Mä käytin tuota Hada Labon Perfect Geliä yhden minipurkin viime vuonna Thaikuissa. En jotenkin tykännyt, en saanut sitä sopimaan mun rutiiniin ja ei tuntunut kosteuttavan tarpeeksi. Nyt viime reissulta ostin Chifuren Moisture Gelin ja se tuntuu paremmalta kuin tuo Hada Labon geeli. En tiedä onko siinä aineksia mitä kaipaat, mutta kiva tuote yökäyttöön (ei sovi meikin alle ainakaan mulla). ;D

Pohdiskelin tuolla joskus aiemmin hyvää voidetta mineraalimeikin alle päiväkäyttöön. Ratkaisu olikin sitten vanha kunnon Mizon All in one snail repair cream jota tilasin kevyen 120ml purkin. Ei lopu ihan heti kesken. ::)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1927 : 28.06.18 - klo:22:49 »
Rosette Ceramide Gel voisi olla yksi harkitsemisen arvoinen voide. Sekään ei ihan riitä rutikuivalle iholleni talvella, mutta on mielestäni parempaa kuin COSRX:n riisinaamio.

Jos putsari tuntuu jättävän ihon natisevan kuivaksi, niin luultavasti se on liian emäksistä, tämä on aika monessa aasialaisessa pesuaineessa ongelma.

Poissa purppura

• Tukkaguru
« Vastaus #1928 : 28.06.18 - klo:23:21 »
Nyt viime reissulta ostin Chifuren Moisture Gelin ja se tuntuu paremmalta kuin tuo Hada Labon geeli. En tiedä onko siinä aineksia mitä kaipaat, mutta kiva tuote yökäyttöön (ei sovi meikin alle ainakaan mulla). ;D

Googletin nyt tämän Chifuren ja ilmeisesti voide perustuu hyaluronihappoon? Mukavan yksinkertainen inci, mutta en ole varma, kuinka hyvin hyaluronihappo mulla loppupeleissä toimii. Se tuntuu toimivan jos sitä on vain pieni osa koko tuotteesta, mutta jos voide perustuu lähinnä hyaluronihapon tehoon, niin sellaiset tuotteet ei tunnu riittävän iholleni. Tämän päätelmän olen tehnyt siis aika mututuntumalla käyttäessäni erilaisia tuotteita, ei siis ole antaa mitään selkeää esimerkkiä, heh.

^ Tuota Rosette Ceramide Geliä olen myös miettinyt yhtenä vaihtoehtona, mutta pähkinäallergisena tuotteen sisältämä macadamia ternifolia seed oil arveluttaa. Tää on kyllä loputon suo.  ;D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1929 : 29.06.18 - klo:12:22 »
Minulla olisi jokeri heittää kuivaihoisille, korealainen tuotesarja nimeltä Atopalm, tosi kivanoloisia incejä useammassa tuotteessa. Ei-korealaisista mainio tuote on Cerave:n kuivan ihon voide, yksi harvoista, joka itselleni toimii vaikka yksinään, kun iho on kuivimmillaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1930 : 10.07.18 - klo:09:51 »
Kesäale https://www.lovemycosmetic.de/sale/-kaupassa. Postarit Suomeen kyllä näyttää olevan 12,95, eli saa jonkin verran aletuotteita ostella, että saa kompensoitua postarit :D

Siellä olis se viimeksi miettimäni Leegeehaam Tea Tree 30 Cleansing Foam ainakin tarjouksessa. Pitääköhän se nyt kuitenkin alesta tilata. Olen väkipakolla yrittänyt käyttää sitä Bentonin Honest Cleansing Foam -putsaria. Naama ei näytä laittavan pahakseen, mutta ärsyttää se tahmean kuivakka tunne minkä se jättää. Epäilen, ettei se ole niin kuivattava kuin ensin luulin, vaan jokin ainesosa jättää sen tahmean, natisevan pinnan iholle, koska käsiin myös jää se sama "kerros".
« Viimeksi muokattu: 10.07.18 - klo:09:53 kirjoittanut Hanzku »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1931 : 12.09.18 - klo:09:46 »
Ostin paikallisesta Prismasta kokeiluun Holika Holikan Pig-clear Black head steam starterin. Nenän mustapäät ärsyttävät välillä, jos tuote sulattaisi sitä ihon päällä olevaa nyppylää, etteivät niin törröttäisi. Kahtena iltana olen hieronut ohjeiden mukaan kolme minuuttia nenää ja näyttäishän tuo toimivan. Aiemmin kokeilussa ollleet tuotteet ovat olleet yhtä tyhjän kanssa ja mulla odotukset eivät edes ole mitkään suuret, kun tuskin nuo tuosta häviävät, jos ovat jo yli neljännesvuosisadan mukana menossa olleet..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1932 : 12.09.18 - klo:15:16 »
Onko Cosrx BHA blackhead liquid edelleen paras hajusteeton BHA-tuote? Alkaa vedellä viimeisiään ja mietin tilaanko samaa lisää vai jotain muuta.
Mietinnässä myös tilaisinko testaukseen Mizonin black snail creamia, kun nyt säiden muuttuessa ja naaman kuivuessa Mizonin all in one ruskea etanavoide on ehkä aavistuksen liian ohkaista. Vai jotain sen päälle käytettäväksi, mutta mitä? Mineraalimeikki pitäisi levittyä nätisti päälle, ei ole aikaa kauheasti odotella aamuisin. Hajusteeton pitäisi tämänkin olla etten muutu rupikonnaksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1933 : 12.09.18 - klo:17:06 »
Kiinnostaisi se Mizonin kaakaovoide, lienee paksumpaa kuin vaaleanpunainen tai ruskea etana..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii