Kirjoittaja Aihe: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta  (Luettu 471827 kertaa)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
Vs: Ihonhoitotuotteita Koreasta - ja muualta Aasiasta
« Vastaus #1950 : 16.03.19 - klo:08:02 »
Jostain syystä Whamisa tulee nyt joka puolelta vastaan. Olen kuullut paljon kehuja ja olen miettinyt varovasti luonnollisempaan suuntaan siirtymistä ihonhoidossa. Ostin sitten testiin minikoot useasta Whamisan tuotteesta. En oo varma tykkäänkö näistä  :o En tiedä, teenkö jotain väärin, nämä nimittäin jättää mun ihon kiristelevän tuntoiseksi, vaikka kerrostaisinkin kasvovettä reilusti. Iho tuntuu yhtä aikaa tahmaiselta, kiristelevältä ja rasvaiselta. Olen tosi hämmentynyt tästä, sarjanhan pitäisi olla superkosteuttava. Onko ideioita teenkö jotain väärin vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1951 : 16.03.19 - klo:08:25 »
Minullekaan Whamisan Organic Flower Toner ei ollut mikään wow-tuote. Voimakkaasti hajustettu ja kosteutustehoja en minäkään kokenut mitenkään poikkeuksellisiksi.

Nyt kun aika monta koreakasvovettä on tullut testattua, niin mieleen ovat  jääneet

Mizon Collagen Power Lifting Toner - on näköjään edelleen saatavilla, on aivan huippukosteuttava ja ihana tuote, hajusteeton

Son & Park Beauty Water - tämä on ihan vesimäistä lirua, mutta mainio monitoimituote, kevyt meikki lähtee tällä helposti ja jättää ihon kosteutetun pehmeäksi. Mieto tuoksu, joka ei itseäni häirinnyt käytössä lainkaan.

Blithe Vital Treatment Nourishing Beans ja Energy Roots. Ovat muistaakseni hajusteettomia, mutta olisiko ollut Nourishing Beans, jossa oli jotenkin todella koukuttava, colantuoksuinen raaka-ainetuoksu. Todella kosteuttavia ja kirkastavia olivat molemmat, isoa eroa vaikutuksissa en huomannut  :) .

COSRX:n etanalimaa käytän kasvoveden tapaan ensimmäisenä tuotteena puhdistuksen jälkeen - toimii!

2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1952 : 16.03.19 - klo:13:11 »
On aika luonnollista, että Whamisaa promotaan, kun se on kerran Suomeen saatu ;)
Itselleni tähän saakka paras kosteuttaja tonerin muodossa on Isntreen Hyaluronic acid toner. Aivan ihana neste  :l
Japanilaisia premium-tehoja en olekaan vielä testannut, odottelevat vielä ostoskorissa..., mutta tuo meni heittämällä suosikiksi.

Edit. Mizonin Collage Power on luottotuote täälläkin, tosiaan hyvä, että se on yhä olemassa..!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1953 : 16.03.19 - klo:17:39 »
Joo, tottahan se on, että sitä varmasti mainostetaan nyt super paljon, mutta en jotenkin olettanut että arvostelut mitä olen kuullut ja lukenut olisivat niin... puolueellisia? Tai tokihan nämä tuotteet varmasti toimii monelle, mutta yhtään eriäviä mielipiteitä en ole kuullut. Käytän varmasti noi minikoot pois, mutta en tiedä oliko näistä mikään sellainen mitä ostaisin lisää. Ehkä jatkan tyytyväisenä Lumenen käyttäjänä, jonka tehotuotteet tulee aasiasta  :ts

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1954 : 16.03.19 - klo:22:25 »
Ostin Whamisan puhdistusgeelin blogihypen innoittamana viime vuonna, mutta se on edelleen avaamatta, kun hyviä putsareita on riesaksi asti. Muuten merkki ei kauheasti kiinnosta. Toivottavasti on kehujen väärti, oli aika hintava kuitenkin. Tosowoongin entsyymiputsarikin on edelleen korkkaamatta, vaikka sormet syyhyää sen kimppuun. Siltä odotan paljon.

Huxley on toinen aika pinnalla oleva merkki, jota tekisi mieli kokeilla. Sen on kehuttu olevan superkosteuttava ja oma erittäin pintakuiva ja kosteusköyhä iho pitää kaikesta sellaisesta.

Itselläni on aika sekalaisesti käytössä aasialaisia ja länkkärimerkkejä, mutta rutiini on korealainen. Kaksoispuhdistan vaihtelevasti meikistä riippuen, ihoni tykkää aika harvasta öljystä ja koen sen puhdistuvan kuitenkin riittävän hyvin hyvällä vaahtoputsarilla. Kasvovedellä tai first essencellä teen paljon 7 skin methodia, josta olen huomannut oman ihon hyötyvän. Tähän sopii yllättävän moni tuote, esim. Nivean vaaleanpunainen kasvovesi on oikein hyvä. Olen myös tehnyt kasvovesinaamioita DIY-kangasnaamionapeista, jolloin annan märän liinan olla muutaman minuutin kasvoilla ja jatkan sitten muuta kerrostamista, auttaa kosteuspitoisuuden lisäämisessä hyvin. Juuri nyt on tosi hankala vaihe meneillään, kuten vuodenajan vaihtumiset aina mulle on. Iho oli yllättävänkin hyvä talvella, mutta nyt on kireän ja kuivan oloinen pinta (AHA onneksi auttaa) ja ikäviä finnejä. Sheet maskeja käytin aika harvakseltaan, mutta nyt aktivoiduin niiden kanssa, tällä viikolla on mennyt neljä. Ne ovat kyllä tosi tärkeä osa mun ihonhoitoa.

Meinaatko Lila jättää kangasnaamiot kokonaan pois, kun tuolla kosmetiikkahaasteketjussa mainitsit siihen suuntaan?

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1955 : 17.03.19 - klo:08:21 »
Triina, noista minikokoisista tuotteista juuri puhdistusgeeli oli mun suosikkeja. En ole kokeillut yksistään putsaako tarpeeksi hyvin esim meikin, mutta ei ole ainakaan mitään huonoa sanottavaa  :ts Samoin tuo Huxley kiinnostaa, toivottavasti heidän kasvovedestä sais jonku minikoon ostettua jostain, musta tuli nyt epäluuloinen  O:)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1956 : 17.03.19 - klo:14:51 »
Unohdin muuten mainita noista kasvovesistä Japanisuosikkini:

Cezanne Skin Conditioner High Moist - todella fantastinen kosteuttaja, iso, edullinen tuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1957 : 19.03.19 - klo:12:15 »
Mulla ens alkuun tuo Whamisa kiinnosti, mutta kun ei netistä oikein tietoa ja käyttäjäkokemuksia löytynyt muuta kuin hehkutusta suomalaisilta bloggaajilta ja hinnatkin aika suolaiset, niin päätin toistaiseksi olla kokeilematta niitä.

Ihon puhdistuksessa oon alkanut käyttämään kaksoispuhdistusta ja toden totta, eipä ole pukannut näppyä ja nenä on meikatessa tasaisempi, ei siis pukkaa noita mustapäiden päitä törröttämään näkyville. Onhan mulla lisäksi käytössä foreo luna 2, mistä saattaa myös olla apua asiassa. Yks ilta puhdistin olosuhteiden pakosta ilman foreota ja yhdellä puhdistusaineella, niin seuraavana päivänä normitörrötykset nenässä, joten on tuolla puhdistustavalla vaikutusta.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann