Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 78918 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #105 : 05.04.15 - klo:11:45 »
Onko #1 oikea sävy Etude Housen Play 101:stä, jos haluaa mustan kestävän silmänrajausvärin ilman mitään glitteriä/hohtoa? En tunnu löytävän mustaa mattaversiota vain ton creamyn.

En löytänyt mattaversiota #1 sävystä, vain creamy-version. Täältä löytyy sävyt http://www.etudehouse.com/index.php/play-101-pencil.html. Minulla on sävy #1 creamy musta, siinä ei ole glitteriä. Tämä ei ole kestävä silmänrajauskynä, tässä on pehmeä koostumus. Jos piirrän sillä, niin saan jäljen samantein häivytettyä pois. En suosittele, jos haet oikeasti kestävää kynää, minä en ainakaan saa toimimaan tätä sillä tavalla, kuin ajattelin sen olevan. Käytössä tämä silti menee, mutta taidan ostaa Goshin vedenkestävän rajauskynän seuraavaksi, sen olen todennut vedenkestäväksi, pysyy todella hyvin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 05.04.15 - klo:12:57 »
Miten voi olla niin erilainen kokemus? Minulla tuo creamy-koostumus pysyy kuin tauti. Onhan siinä ehkä 20 sek aikaa häivytellä ennen jämähtämistä, mutta sen jälkeen väri on melkein räjäytettävä pois  :D. En ole itse asiassa tykännyt noista huultenrajauskynänä liian kestävyyden takia, ihan pyllystä kun huulille jää pelkät selkeät rajaukset jossain vaiheessa  ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 05.04.15 - klo:13:42 »
^Niimpä, ihmettelen samaa :D. Oletko kokeillut tuota kynää mustana? Jos pysyvyydessä on eroa värien suhteen, tai sitten myyntiin on päässyt vaihtelevaa laatua.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 05.04.15 - klo:13:43 »
En, mutta meinasin sen tilata kyllä näiden + blogikirjoitusten perusteella. Nyt sitten mietityttää  :-\.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #109 : 05.04.15 - klo:19:17 »
Mulla tuo #1 kyllä pysyy hyvin ihan sisärajauksessakin, monta tuntia ja myös, jos jatkan sillä yläluomen rajausta, että teen semmosen "väkäsen" ulkonurkkaan, niin sekin pysyy. Ai kun hyvin selitetty :D Mä en saa sitä pestyä pois ilman vauvaöjyä, mutta en saa myöskään Rimmelin ScandalEyesin mustaakaan enkä Milanin Liquid Eye kajaliakaan. Näistä silti toistaiseksi pidän eniten Milanista, tosin Etude Housen kynästä ei ole niin pitkää kokemusta vielä.

Etude Housen kynistä mulla on myös punainen #22, koska ajattelin sen punaisten huulipunien kaveriksi (ja kokeilin ihan koko huulilla), niin se kyllä levis ja pahasti :-\ En kyllä tiedä annoinko kuivua tarpeeksi kauan. Mutta kun piirtää kädelle viivan (piirsin just), niin siitä sen saa pyyhittyä ihan helposti pois, stain vaan jää. Mustassa sävyssä parempi laatu. Tämän vuoksi en en itsekään tiedä viitsiikö noita hirveämmin tilata, kun selkeää laatueroa on, vaikka on kummatkin creamyja.  Nyt kun katselen noita piirtämiäni viivoja niin musta kuivunut täysin mataksi, punainen ei. Tosin silti sain pyyhittyä mustankin nyt pois nenäliinalla, vaikka se oli tuossa kuivunut jonkin aikaa :o Johan on... Mielestäni aiemmin arvostelemissani Korea-kynissä on paljon parempi ja pysyvämpi laatu! Niissä sais vaan olla niitä mattasävyjäkin. Mun pitää kokeilla tuota kynää seuraavassa meikissäni, niin tietää paremmin. Silti se siinä pysyy hyvin, jos teen siipirajauksen sillä. Kummaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #110 : 05.04.15 - klo:19:20 »
Kuinka TonyMoly Goddess Aura Lumiere vertautuu sävynä esim. Klairsin ja muiden tunnettujen kanssa?

En uskalla edes avata samplepussia, ennenkuin uskon värin sulautuvan jotenkin kasvoille  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #111 : 05.04.15 - klo:20:18 »
Tein testejä noilla mustilla rajauskynillä ja kunhan vaan antaa tuon Play 101 kynän kuivua kokonaan, niin ei liikahda mihinkään! Valutin myös veden alla eikä liikkunut mihinkään :) Sisärajaukseen tuon hommasinkin! Vedellä valuttamisen jälkeen hankasin sormella lujaa, eikä liikkunut mihinkään (ei liikkunut myöskään Rimmel eikä Milan). Vauvaöljylläkin sain hinkata ihan kunnolla ;D Kaikki kynistä olivat yhtä mustiakin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 05.04.15 - klo:20:50 »
Ihan samanlaisia ovat nuo minun punaiset kynät. Pieni hetki on häivytysaikaa, sen jälkeen ei meinaa liikkua öljylläkään.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #113 : 05.04.15 - klo:20:53 »
^ Pitää yrittää siis antaa punaisenkin kuvua kunnolla. Tosin huulilla se on vähän vaikeampaa :D Mutta mun piti kuivatella ainakin 5 min, että ei liikahtanut, tosin enpä mä silmiäni hiero mitenkään meikkaamisen jälkeen eli se ei ole ongelma. Tuo saattaa silti olla ongelma, jos erimalliset silmät.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 06.04.15 - klo:00:17 »
Otin hiljattain käyttöön Skin Foodin Banana Long Lash Curl Mascaran. Kauheasti sillä ei saa volyymia ripsiin, vaan massa on aika ohutta. Jonkin verran kihartaa jopa mun alaspäin roikkuvia ripsiä. Pysyy hyvin, ei pahemmin levinnyt edes kun pidin naamaa suihkun alla ja kevyesti pyyhkäisin vedet silmiltä. Lähti kuitenkin pesunesteellä heti hinkuttamatta ja ilman pandarinkuloita. Muuten ottaisin vakiotuotteeksi, mutta kaipaisin kyllä näyttävämpää tulosta.

Apua! Tähän asti olen käyttänyt tuota ihan tyytyväisenä, mutta nyt toiseen silmään on ilmestynyt väärään suuntaan taipuva ripsi, joka tökkii silmään ja toisessa on selkeä rako, jossa ripset on lyhyempiä. Mulla ei ole koskaan ennen ollut tällaisia ongelmia, niin mietin voisiko ne johtua tuosta maskarasta? Ainut muu muutos, on että olen muutamaan otteeseen poistanut meikit pesunesteen sijaan makeup eraser-liinalla. Ei sekään kyllä mitenkään väkivaltaiselta vaikuttanut.  :-\
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 06.04.15 - klo:09:21 »
Tein testejä noilla mustilla rajauskynillä ja kunhan vaan antaa tuon Play 101 kynän kuivua kokonaan, niin ei liikahda mihinkään! Valutin myös veden alla eikä liikkunut mihinkään :) Sisärajaukseen tuon hommasinkin! Vedellä valuttamisen jälkeen hankasin sormella lujaa, eikä liikkunut mihinkään (ei liikkunut myöskään Rimmel eikä Milan). Vauvaöljylläkin sain hinkata ihan kunnolla ;D Kaikki kynistä olivat yhtä mustiakin.

No niin, selvitit asian :D. En antanut kynän kuivua kunnolla, ei ihme sitten, kun alkoi leviämään. Kokeilkaa muutkin vaan tuota kynää, mutta kunhan antaa kuivua.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 11.04.15 - klo:09:13 »
Jos laitan ns. tavallisen kosteusvoiteen (esim. Yves Rocher, Lumene) -ja mahdollisesti jotain seerumia iholle ennen Korealaisen BB-voiteen laittamista, niin BB-voide alkaa rullautumaan iholla. Missha rullaantui paljon, Klairs huomattavasti vähemmän- mutta kuitenkin jonkin verran. En käytä primeria, ja annan voiteen ja mahdollisen seerumin imeytyä ennen BB-voiteen laittamista. Jos laitan Korelaisen kosteusvoiteen, niin rullautumista ei tapahdu BB-voiteen kanssa. Olen käyttänyt Mizonin Snail Creamia, siinä on kyllä silikonia, jos se on siitä kiinni. Aionkin vaihtaa kaikki ihonhoitotuotteet Korealaisiin, ja Klairsin BB-voide on kaikin puolin hyvä, että se jää myös vakiotuotteeksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #117 : 21.04.15 - klo:11:28 »
Lioele Dollish Cera-V CC cream  <3  :l  :-* Aivan paras kokeilemistani meikki/BB/sävyttävistä voiteista.
Sorry Skin79 ja Lumene, jäitte kauas taakse... ! (yritän niitäkin käytellä pois parhaani mukaan...)

Ei edes tee mieli rynnätä cushion meikkivoide-bandwagoniin, vaikka Etude House houkuttelikin..
Tämä=Suuri Rakkaus. Nappituote sävyltään, mittatilaustyönä tehty  <3 :-*
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #118 : 22.04.15 - klo:09:37 »
^ Voi että tuo Lioelen CC-voide vaikuttais niin hyvältä arvioiden, kuvien ja videoiden perusteella, mutta hieman epäilyttää sävyn soveltuvuus, kun on niin kalpea (kun sopii lähinnä Misshan 13 ja Skin79 Green BB). Pitää odottaa jos tuosta tulis sampleja myyntiin pienemmällä hinnalla, niin testata pitää ainakin. Myös mitä kans mietin se tuoksu, että onko liian vahva, tosin taitaa kasvoilla hälvetä.
« Viimeksi muokattu: 22.04.15 - klo:09:40 kirjoittanut Chaos »

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 22.04.15 - klo:10:11 »
^Siinä on vahva tuoksu, ja minun mielestäni tuoksu pysyy aika hyvin ihossa. Se tuoksu on jotenkin erikoinen, en osaa edes kuvailla sitä- mutta ei paha tuoksu. Muuten tuo on oikein hyvä CC-voide, ja varmasti ostan täysikokoisena joskus (kunhan Klairsin ihana BB loppuu.)