Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 78913 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #15 : 05.02.15 - klo:18:49 »
Itseä kiinnostaisi kuulla myös kokemuksia ripsiväreistä, edullisista sellaisista.  :D Suomalaisten markettien hinnat kun tuntuu vain nousevan, vaikka olisi kuinka tavallisen markettimerkin ripsiväreistä kyse.

Hakusessa olisi ihan vesiliukoinen, mutta kuitenkin ei nyt ihan ensimmäisestä sadepisarasta leviävä ripsari. Olisi vain mukava kuulla vähän vinkkejä täältäkin niin osaisi taas paremmin sitten lähteä itse hakemaan tietoa internetistä. Tuota valikoimaa kun riittää.  ;D

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 08.02.15 - klo:11:33 »
Oih, olisipa herkun näköinen poskipunapaletti Misshalla:

2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 10.02.15 - klo:21:33 »
Mun hienosti alkanut ja jo useamman kuukauden kestänyt "älä innostu mistään, älä tilaa mitään" -ostolakko katkesi, kun en malttanut pysyä poissa näistä Korea-threadeista. Pitkään vastustin, mutta repsahdin lopulta... >:D

Tein Cosmetic Lovelle pienen tilauksen viikonlopun aikana ja nyt odottelen pakettia kuin kuuta nousevaa. Tilasin siis Etude House Goodbye Pore-ever Pore Primer Essencen ja Fresh Cherry Tintin sävyssä Peach, sekä Skinfoodilta lähti koriin Peach Sake Pore Pact -puuteri. Erityisen kiinnostunut olen tuosta primerista ja huokostenpeittopuuterista. Ilmeisesti Aasiassa näkyvät ihohuokoset ovat nounou, joten saapi nähdä, millaisen nukkeihon noilla voi loihtia ja että onko niillä mitään eroa aikaisemmin kokeilemiini länkkärituotteisiin. Huulimeikkejä mun ei missään nimessä pitäisi ostella, mutta päätin silti tilata tuollaisen lip tintin, koska nekin tuntuvat olevan joku iso juttu toisella puolen maailmaa ja halusin kokeilla, mikä näissä on se juju! Mun aikaisemmat kokemukset lip tinteistä eivät ole olleet kauhean kummoisia ja eipä tuollaisia huulimeikkejä oikein tunnu enää mistään tavallisista kaupoista löytyvän, paitsi alekoreista.

1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 11.02.15 - klo:09:30 »
Ripsiväri vetelee viimeisiään ja tilasin tilalle Innisfreen Skinny Microcaran vedenkestävänä versiona - olen ihan innoissani siitä, että korealaisista ripsiväreistä löytyy niin paljon näitä pienillä harjoilla varustettuja versioita. Minun silmäni on sen muotoinen, että ripsen juureen ei isolla harjalla yksinkertaisesti pääse.

Ja samalla sorruin tilaamaan Etude Housen Face Blur -pohjustajan  ja Drawing Show Dot Linerin. Kathy, etenkin tuo puuterikokemus kiinnostaa, olisi ihana löytää joku tosi hienojakoinen ja huokosia kätkevä viimeistelijä.
« Viimeksi muokattu: 11.02.15 - klo:09:33 kirjoittanut Lila »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 11.02.15 - klo:17:22 »
Lila, osaatko sanoa mikä Misshan Perfect Cover BB-voiteen sävyistä voisi olla lähinnä Tonymolyn BCDationin sävyä? Tai ylipäänsä jokin värikoodi, mitä Tonymoly lähinnä vastaa. Tietäisi edes vähän, mitä lähtee sampleina hakemaan...

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 11.02.15 - klo:17:28 »
Kyselin kalpeanaamaketjussakin, mutta kysytääs tässäkin: Onko kenelläkään kokemusta Missha The Style Fitting Wear Foundationista?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #21 : 11.02.15 - klo:19:00 »
Hei sitten arvostelua tuosta Etude Housen Face Blur-pohjustajasta! Ja mua kans kiinnostaa tuo Misshan uus meikkivoide :) Varsinkin miten vahvasti molemmat tuoksuu!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 11.02.15 - klo:19:20 »
Lila, osaatko sanoa mikä Misshan Perfect Cover BB-voiteen sävyistä voisi olla lähinnä Tonymolyn BCDationin sävyä? Tai ylipäänsä jokin värikoodi, mitä Tonymoly lähinnä vastaa. Tietäisi edes vähän, mitä lähtee sampleina hakemaan...

Minulla on ollut Misshan siitä perus-BB:stä sävy 21 - ja se on kyllä takuulla BCDationia tummempi vaikka en rinnan ole verrannutkaan. Muistaakseni Missha myy tuota vaaleampaa sävyä numerolla 13 - eli se voisi olla lähin, ehkä. Väriasiat ovat kyllä näissä vähän hankalia. Triina, voisin sinulle kaivaa ylimääräisiä BB-sampleja - laita minulle osoite, niin panen viimeistään perjantaina kirjeen tulemaan!

Näytteissäni oli TonyMolyn Aqua Aura minicushion, sävy #2 - ja tämä on kyllä TOSI vaaleaa, itselleni ottaisin pykälää tummemman jopa talveksi! Ja voiteesta on vielä vaaleampikin sävy olemassa. Joku haukkui tätä blogissa iholla tahmeaksi, mutta ei minusta ole lainkaan - tosin paketti näyttää nykyisin erilaiselta, kuin blogissa arvostellussa tuotteessa. Oikein kiva BB, nyt innostaisi cushionit entistäkin enemmän. Mieto (no ainakin Misshaan verrattuna) tuoksu, kaunis ja eloisa pinta (ei kuitenkaan mitenkään erityisen hohtava, luonnollinen paremminkin), kerrostettava peitto. Ei niin kestävä kuin Klairs, kaipaisi pientä tuputtelua päivän mittaan. Ihan kivanoloinen tuote myös tuotekuvauksen perusteella: http://cosmetic-love.com/tonymoly-aqua-aura-uv-moist-cushion-spf50-pa-15g.html
« Viimeksi muokattu: 11.02.15 - klo:20:30 kirjoittanut Lila »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #23 : 11.02.15 - klo:20:26 »
Mä siis käytän tällä hetkellä Etude Housen Baby Choux Basea sävyssä Berry Choux. Siksi kiinnostaa tuo Face Blur, oisko parempi, ainakin pumppupullo ois parempi ja tosi hyvä arvioita netissä saanut :) Tuo Baby Choux on todella hyvä, kirkastaa ihoa, häivyttää ihohuokosia ja pitää meikin paremmin paikoillaan. Plussaa myös hyvästä aurinkosuojasta. Tuoksukin menee, vaikkei ihan paras ole, onneksi haihtuu. Näitähän löytyy muutamaa eri sävyä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #24 : 13.02.15 - klo:15:58 »
Huulimeikkejä mun ei missään nimessä pitäisi ostella, mutta päätin silti tilata tuollaisen lip tintin, koska nekin tuntuvat olevan joku iso juttu toisella puolen maailmaa ja halusin kokeilla, mikä näissä on se juju! Mun aikaisemmat kokemukset lip tinteistä eivät ole olleet kauhean kummoisia ja eipä tuollaisia huulimeikkejä oikein tunnu enää mistään tavallisista kaupoista löytyvän, paitsi alekoreista.

Minullakin on Ebayn kautta tehty tilaus lip tintistä, tosin merkki on minulla Lioele. Olen aiemminkin tuollaista halunnut päästä kokeilemaan, mutta nyt vasta koreakosmetiikkaan tutustuttuani sain tehtyä tilauksen kun nämä korealaiset tuotteet ovat huomattavasti edullisempia uusien tuotteiden kokeilemiseen. Luettujen kokemusten perusteella tuo minun lip tint ei ole ehkä niin kestävä kuin jotku muut lip tintit, mutta se ei myöskään olisi niin kuivattava, joka vaikutti pitkälti ostopäätökseen sopivan sävyn lisäksi. Kyseistä tuotetta ajattelin myös testailla poskipunana. Näin yhden videon, missä tuollaista lip tintiä sekoitettiin meikkivoiteeseen, joka varmasti auttaa levittyvyyden kanssa!

Tuo onkin sitten ensimmäinen korealainen kosmetiikaktuotteeni. Meikkivoiteelle minulla ei varsinaisesti tällä hetkellä ole tarvetta, mutta korealaisten ihannoima dewy-look on minunkin mieleeni ja toki heidän omia meikkipohjia olisi sen vuoksi kiinnostava päästä kokeilemaan. Itse rasvoittuvan ihon omaavana tuollanen dewy-look ei ole se helpoin meikkipohja saada aikaiseksi ja vinkkejä otan mieluusti vastaan mahdollisista kokeilun arvoisista meikkivoiteista!

Meikkivoiteiden sävyjen kanssa minulla voi tulla kyllä oma ongelmansa, koska ihooni uppoaa aina yllättävän tummat sävyt. Sain yhden tilauksen ohessa Skin79 -merkin Super BB Triple Function -voiteesta näytteen, jota ajattelin yksi päivä laittaa kokeeksi kasvoille. En sitten laittanut kun käsikin näytti jo tuon näytesävyn perusteella varsin kalvakalta, vaikka odottelin josko sävy olisi edes vähän mukautunut. Peittoa kyllä näytti olevan mukavasti, mutta sävy oli kaikkea muuta kuin sopiva iholleni.  ;D

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #25 : 14.02.15 - klo:01:00 »
Itseä kiinnostaisi kuulla myös kokemuksia ripsiväreistä, edullisista sellaisista.  :D Suomalaisten markettien hinnat kun tuntuu vain nousevan, vaikka olisi kuinka tavallisen markettimerkin ripsiväreistä kyse.

Hakusessa olisi ihan vesiliukoinen, mutta kuitenkin ei nyt ihan ensimmäisestä sadepisarasta leviävä ripsari. Olisi vain mukava kuulla vähän vinkkejä täältäkin niin osaisi taas paremmin sitten lähteä itse hakemaan tietoa internetistä. Tuota valikoimaa kun riittää.  ;D

Miulla samat pohdinnat, kyllähän tuolta markettien valikoimistakin ihan ok tuotteita löytyy, mutta jotenkin tekisi mieli kokeilla aasialaista ripsaria  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 15.02.15 - klo:18:52 »
Mä kans sorruin Etude Housen Face Bluriin  8) Lisäksi tilasin jonkun Eglips (tai E-Glips?) nevahööd merkin puuterin, Blur Powder Pactin sävyssä 21, eli vaaleimmassa. Eipä se paljoa maksanut.

Mulla on isot ihohuokoset ja muutenkin aika epätasainen iho nuoruusiän aknen jäljiltä, joten kaikkinainen airbrush-efekti on tervetullutta. Kumma kun iho on nykyisin kuiva kuin paperi kaikkine lieveilmiöineen, mutta huokoset ammottavat tasan yhtä suurina aina vaan...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 15.02.15 - klo:23:38 »
Olen nyt muutaman kerran käyttänyt Etude Housen Face Bluria. Ei sillä ihmeitä saa aikaan. Huokosia se hitusen häivyttää, mutta ei oikein muuta. Mulla ei ole ollut kauheasti tapana meikata ihoa, vaan käytössä on ollut pelkkä puuteri. Ehkä tämä toimisi paremmin meikkivoiteen kanssa.

Otin hiljattain käyttöön Skin Foodin Banana Long Lash Curl Mascaran. Kauheasti sillä ei saa volyymia ripsiin, vaan massa on aika ohutta. Jonkin verran kihartaa jopa mun alaspäin roikkuvia ripsiä. Pysyy hyvin, ei pahemmin levinnyt edes kun pidin naamaa suihkun alla ja kevyesti pyyhkäisin vedet silmiltä. Lähti kuitenkin pesunesteellä heti hinkuttamatta ja ilman pandarinkuloita. Muuten ottaisin vakiotuotteeksi, mutta kaipaisin kyllä näyttävämpää tulosta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 16.02.15 - klo:20:03 »
Ai niin Lila, kiitos tarjouksesta, taidan kuitenkin katsoa nuo tulossa olevat samplet ensin :)

Törmäsin aika suloiseen poskipunaan/korostuspunaan, Holika Holikan Breeze Kitten:

ja Midnight Owl:

Melkein tekisi mieli kisupalettia pelkän pakkauksen perusteella!

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 16.02.15 - klo:20:32 »
^ Eikä. Ihana tuo kissapuna. :D Mäkin voisin pelkän pakkauksen vuoksi tuon ostaa. Mut mulle juuri kyllä tuli poskipuna Memeboxista, että ehkä en nyt tarvitse kumminkaan. Nuo ylisöpöt jutut aasialaisessa kosmetiikassa iskee kyllä muhun ihan kympillä.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.