Mulle pari ihanaa juuresta (tiedätte kyllä itse ketä tarkoitan), lähetti näytteitä eri meikkipohjista, niin sain vähän testailla
Pohjustukseksi voin sanoa, että Koreavoiteista käytän lähinnä Misshan Perfect Coveria, sen koostumuksen, aurinkosuojan ja sävyn vuoksi. Käytän sävyä 13. Ainoa huono puoli tässä on tuoksu, joka aika vahva, mutta siihen on tottunut ja tuoksu hälvenee pikkuhiljaa onneksi pois. Perfect Coveria oon jo muutaman pikkutuubin käyttänyt ja tuun jatkossakin käyttämään varmasti vaihdellen Rimmelin Nude-meikkivoiteen kanssa

Nämä arviot on tosi lyhyitä, koska näytteistä ei paljoa sanottavaa ole, kun yhdestä näytteestä käytin pariin kertaan ja lähinnä kiinnitin huomiota, sävyyn, tuoksuun ja koostumukseen. Jouduin kaikkia paitsi yhtä vaalentamaan ihan kunnolla ihan valkoisen meikkivoiteen kanssa, sen verran tummia olivat. Oli mielenkiintoista testailla kaikkia eri BB- ja CC-voiteita. Kaiken kaikkiaan meikkasin noilla melkein kuukauden, tuli jo ikävä lempparivoiteitani

Tässä tulee, anteeksi tosiaan lyhyet ytimekkäät arvostelut:
Lioele Beyond The Solution BB: Aivan liian tumma, muuten oli yllättävän miellyttävä tuntuma ja jätti ihon nätiksi. Tuoksu ok.
Lioele Dollish Cera-V CC Cream: Tummahko oli, mutta muuten mielettömän hyvä, blurrasi ihoa, sopii kuivallekin iholle, yllätyin, että näinkin hyvä. Tuoksu hieman vahva, mutta katosi pikkuhiljaa onneksi. Paras testaamistani koostumukseltaan!
Tony Moly Luminous Goddess Aura BB Cream: Vaaleampi mitä aiemmat, silti liian tumma ja lämmin, muuten koostumukseltaan hyvä eikä liian vahva tuoksu.
Tony Moly BCDation: Ihan liian keltainen ja samalla tumma + haju kamala eikä muutenkaan ollut millään tavalla ok.
Nature Republic CC Super Origin Tinted: Harmahtava, ei sentään keltainen, ei peittokykyä lähes ollenkaan, tuntui tosi turhalta, mutta kosteutti kyllä.
Etude House, Precious Mineral Cotton Fit No2: Liian tumma, lämmin eikä muutenkaan hyvä, ei levittynyt niin nätisti eikä tullut "kaunista" ihoa. Tuoksu lakritsimainen, aika vahva, en tykännyt. (Lakrsitsin tuoksu muuten kiva, mutta ei kauneustuotteissa!)
Etude House Perfect Fit BB, No 2: Vaalein testaamistani, mutta ei kyllä muuten täysin "perfect".. Peittävyys hyvä. Parempi tuoksu kuin edellisessä, jopa mieto.
Holika Holika Naked Face Covering BB, sävy 21,5: Tässä tuo sävynumero ihmetytti

Taas liian tumma, liian lämmin, ei onneksi vahva tuoksu, luonnollinen lopputulos muuten ja plussaa aurinkosuojasta: 50+.
Missha Signature Complexion Coordinating BB Cream: Näitä sampleja mulla oli enemmän, niin sai enemmän käsitystäkin. Kevyt eikä peitä paljoa, helppo arkimeikkiin ja kun ei kaipaa peittoa, tuoksuu paljon vähemmän kuin muut Misshat yleensä, siitä plussaa. Ei tarvinnut vaalentaa valkoisen meikkivoiteen kanssa, sen verran vähän pigmenttiä. Oli nopea meikata. Hyvä aurinkosuoja: 43+. Paras testaamistani sävyltään!