Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 78916 kertaa)

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #180 : 09.10.15 - klo:13:55 »
Ostin Cosmetic lovesta viimeisillä Pay Pal rahoilla Holika Holikan Moisturaising Petit BB voiteen (älä kysy miksi minä lieju naama valitsin kosteuttavan enkä puhdistavaa  ::)). Tykkään kuitenkin kovasti  :ts Kahtena päivänä putkeen naamassa ja eikä liejuunnu tai ala kiiltä häiritsevästi vaikka en yhtään puuteroi. Sävy on juuri miun naamalle tehty vaalea ja kylmänsävyinen. Peittää myös hyvin. Plussaa vielä 30 aurinkosuojasta  :)
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 10.10.15 - klo:18:28 »
^Mäkin, toinen liejunaama, käytin tyytyväisenä tuota parikin tuubia. Tilasin myös puhdistavan, mutta sen sävy ei käynyt mulle, joten annoin sen kaverille - kuivaihoiselle sellaiselle, ja hän on käyttänyt sitä menestyksellä jo monta tuubia :D Eipä sitä varmaan pitäisi niin jumiutua niihin oletuksiin, mikä on millekin ihotyypille tarkoitettu, vääristä kategorioista voi löytyä tosi sopivia helmiä. Mulle ei useinkaan sovi mattaavat, rasvaisen ihon tuotteet. Enihuu, näissä Holikan bb-voiteissa hinta-laatusuhde kyllä todella kohtaa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 10.10.15 - klo:22:29 »
^ja^^ Kuinka vaalea tuo on? Vrt. esim. MAC NW10?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 11.10.15 - klo:02:23 »
^Mulla käyttökokemuksesta on jo aikaa ja muistini ei ehkä ole ihan luotettavin tietolähde, mutta olen ihan maitonaama ja käyttänyt tuota kuitenkin ihan sujuvasti. Tämä oli ensimmäisiä, ehkä jopa ensimmäinen, kokeilemani korea-bb, ja voi olla, että se tuntui erityisen hyvän sävyiseltä ja supervaalealta silloin, kun oli kokemuspohjaa lähinnä marketin ainaisen liian tummista meikkivoiteista. Ehkä turvallisemmin tässä kohtaa veikkaisin kuitenkin olevan enemmän 15 vaiheilla mac-asteikolla, mä en muista et olisin kokenut tätä erityisen kylmänä, oma ihonsävy on neutraali.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 11.10.15 - klo:10:25 »
Onkohan Korea kosmetiikassa saatavilla meikkipuutereita?

Vai pitäytyäkö "vaan" marketin valikoimissa... Korkea suojakerroin houkuttaisi, Korealaisissa tuotteissahan on tunnetusti korkeat suojakertoimet. Sävyn valinta tulee olemaan haastavaa, kuten aina näissä, en ole mikään kalpeimman ihon omaava, mutta iho on lämpimään taittava.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 11.10.15 - klo:11:50 »
Ovatko Holika Holika Petit BB -sarjan tuotteet kuinka peittäviä? Sävyt näyttävät minulle sopivan vaaleilta, mutta etsin kevyttä ja luonnollista meikkipohjaa.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 11.10.15 - klo:16:25 »
^Ovat mun mielestä vähintään keskipeittäviä, eivät välttämättä vastaus sun kriteereihin.

Poissa Mimi

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 11.10.15 - klo:17:33 »
^Niin miustakin mutta koostumus on aika vetelää eli levittyy kyllä ohuelti ja nätisti naamaan vaikka peittoa on.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 12.10.15 - klo:09:23 »
En olekaan täällä vielä hehkuttanut Holika Holikan Naked Face Cover Up Concealeria. Mulla on ollut joitakin kuukausia käytössä vaaleampi #01, ja tästä muodostui heti ensimmäisellä käyttökerralla ihan HG-peitaine - vetää vertoja jopa lopetetulle Biothermin Forget it:lle. Biothermin peittariin verrattuna suurin ero on valoaheijastavuus, tämä on ikäänkuin jostain tujun peitevoiteen ja valovoiteen välimaastosta. Toimii kuitenkin silmänalusten lisäksi myös muualla kasvoissa epäpuhtauksien ja värivirheiden peittoon, sillä tuo valovoidemainen ominaisuus on ennemminkin heleyttävä kuin korostava, ja peittokykyä kuitenkin löytyy runsaasti. Tuoksuu miedosti hyvälle ja mikä parasta - on tuubissa! Luulen että tuo vaaleampi sävy #01 sopii aika monelle, on tosi neutraali ja vaalea sävy, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan jos on hyvä peitevoide hakusessa..!
1c M ii BSL

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 13.10.15 - klo:07:56 »
^Kuulostaa tosi hyvältä - ja näyttää myös tosi hyvältä netin arvioissa! Kiitos vinkistä!  :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 13.10.15 - klo:12:37 »
Tuo Misshan 4D-ripsari on aika nopea kuivahtamaan. Hyvä puoli ripsarissa on se, ettei se kuivahdettuaankaan varise poskille, mutta laittaminen on käynyt hankalammaksi - vähän kuin koittaisi laastia sementtiä ripsiin. Olen joutunut harjaamaan ripset laiton jälkeen puhtaalla ripsikammalla kun tuo massa vetää paakuille, mutta kun sen on saanut laitettua pysyy kyllä yhtä hyvin kuin ennenkin... pitää katsoa miten tuon kanssa käy jos kuivuu vielä enemmän. :P
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 31.10.15 - klo:19:00 »
Misshan Perfect Cover BB sävyssä 13 oli itselleni liian harmaa ja neutraali, mutta sopivaa vaaleusastetta. Armanin Luminous Silk 2 taas on inasen tumma, mutta muuten erinomainen match ja koostumukseltaankin lähes täydellinen. Koitin onneani viikonloppuna Tukholman risteilyllä ja näiden sekoitus suhteessa 2/3 Armani + 1/3 Missha toimi yllättäen kuin unelma! Alle laitoin Clarinsin Beauty Flash Balmia kuivan ihon pelastukseksi ja kombinaatio kesti koko pitkän päivän ensin tuulisessa kaupungissa ja sitten illalla ravintolassa ja tanssilattialla vielä. Todella upea kuultava ja hehkeä lopputulos, ei kerääntynyt yhtään kuivan laivailman korostamiin juonteisiin tai kulunut tuulenpieksämiltä aluelta nenästä ja leuasta niin kuin minulle usein helposti käy.
Raitoja käpälään!

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #192 : 01.12.15 - klo:21:03 »
Olen nyt kokeillut muutaman kerran Innisfreen Water glow cushionia sävyssä 13 eikä voi kyllä kehua. Sävy on liian vaalea, lisäksi ei asetu iholleni. Atruen cushion on paljon parempi ja peittävyys on juuri sopiva.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 07.12.15 - klo:23:02 »
Mä olen testannut Etude Housen harmaata ja Katen mustaa kulmakynää. Kun värjäsin hiukset pinkeiksi niin huomasin, että mun vanhat ruskeat ja harmaanruskeat kulmakynät näyttivätkin liian lämpimiltä. Pohdin, että harmaa voisi olla paras vaihtoehto, musta todennäköisesti olisi liian kova kun tykkään muutenkin muotoilla kulmat aika ohuiksi. Valitettavasti kauppojen valikoima oli pelkkiä erisävyisiä ruskeita ja sitten ihan pikimustaa. ;D Ja mulla pitää ehdottomasti olla kynä, puuterimaisilla tuotteilla en saa tehtyä tarpeeksi tarkkaa jälkeä. Samoin kulmakynän pitää olla kova, pehmeät ja vahamaiset kynät ovat katastrofi mun kasvoilla.

Ostin ensimmäiseksi Etude Housen Drawing Eye Brow -kynän harmaana ja harmaanmustana. Noissa kummassakin oli tosi hyvät sävyt, mutta en tykännyt yhtään kynän mallista. Ei toiminut mulla ainakaan tarkkaan työskentelyyn.

Katen Eyebrow Pencil taas oli mustasta väristä huolimatta nappiostos ja käytänkin sitä päivittäin. Tässä on samanlainen pieni pää kuin ABH:n Brow Wizissä ja sävy on sellainen pehmeän musta, ei mikään ärjy yönmusta. Hintaakin tuli postikuluineen alle yhdeksän dollaria. :)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #194 : 04.01.16 - klo:13:53 »
Tonymolyn goat milk cc-voide on aivan ihanaa tavaraa näin talvella.  :) Kosteuttaa tosi paljon, kahdesta sävystä vaalein on tosi vaalea, ja sisältää suojakertoimen 30.
 Käytän tätä päivinä jolloin en muuten meikkaa tai lisäkosteutuksena peittävän meikkivoiteen alla, sillä se tasoittaa ihon sävyä, muttei pahimpia näppyjä peitä.
Tuossa voiteessa on jännää, että vaikka on iholla tosi kosteuttavan tuntuinen, niin kuivuu noin kymmenessä minuutissa sellaiseksi puoli -mattaiseksi.
Hintakin on ebayssä kohtuullinen, tilasin noin 10 eurolla  :ts
Tykkään tosi paljon!