Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77160 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #195 : 05.01.16 - klo:20:39 »
^ Kuulostaapa tuo hyvältä! Kiinostaisi millainen on vaalein sävy (punertava/kellertävä/neutraali) ja jos vertaa vaikka Misshan sävyyn 13? Ja onko vahva tuoksu? Pitääkin tutkailla oisko näytteitä myynnissä!

Edit. Löysinkin jotain kuvia netistä, niin sävy 01 Pure näyttää kyllä hyvältä, mutta tummuuko iholla? Tuoksu ois kiva tietää tosiaan, herkkis voimakkaille tuoksuille :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.16 - klo:20:48 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #196 : 06.01.16 - klo:13:01 »
Sävy on vähän punertava suoraan tuubista, mutta iholla tuota punertavuutta en enää huomaa.  :D
Siitä on aikaa kun mulla on ollut misshan bb-voide käytössä, juurikin sävyssä 13, mutta arvelisin että sävy on aika samankaltainen, ellei jopa ihan inauksen vaaleampi (tai sitten johtuu siitä että tämä on läpikuultavampi). Ei tummu iholla.

Tässä on sellainen raikas kukkaistuoksu, mun nenään aika mieto, ei todellakaan yhtä voimakas kun vaikkapa juuri misshan tai skin79 bb-voiteissa. Ei tuoksu minun nenään enää levityksen jälkeen  :ts

Kovasti kiinnostaisi kokeilla tämän sarjan muitakin tuotteita  ;D

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 06.01.16 - klo:16:28 »
Onko kokemuksia korealaisesta concealeristä? Käyttäisin tummien silmänalusien peittoon. Siis sillä tavalla että väritetään concealerillä sellainen alaspäin oleva kolmio ja häivytetään siveltimellä. Oon ihan uuno näissä hommissa enkä oo koskaan käyttän concealeriä.  ::)
(Mulla on vaalea iho ja meikkipohjana käytän Skin79 BB:tä vihreässä purkissa.)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 06.01.16 - klo:16:50 »
^Tuo jepun edellisellä sivulla kehuma Holika Holikan Naked Face Cover Up Concealer on oikeasti tosi hyvä ja yleiskäyttöinen peittari! Ostin samaan aikaan myös Narsin kehutun Radiant Creamy Concealerin - ja nämä ovat itse asiassa yllättävän samanoloisia peittareita, mutta Holika Holikan sävy (vaaleampi) on kalpealle talvi-iholleni ehdottomasti parempi.

Tuo on siis paksuhkon voidemainen, mutta iholle todella hyvin levittyvä, eikä jää helposti semmoiseksi ihan ilmeiseksi peiteaineläiskäksi, kuten joillakin peittareilla on tapana. Hillitty valoa heijastava efekti on, muttei tosiaan niin voimakas, ettei voisi käyttää yleispeittarina. Koostumus silmien alla tosi nätti, ei korosta kuivuutta eikä juonteita. Peukku minultakin Holika Holikalle  :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #199 : 06.01.16 - klo:22:20 »
^ Sanoisin tuosta Holika Holikan Naked peittarista sen verran, että tykkäsin vaaleammasta sävystä kyllä levittyvyydeltään ja aurinkosuojasta suuri plussa, muttei ollut tälle kalpeanaamalle tarpeeksi vaaleaa :/ Tosin oon miettinyt, että kun se oli muuten niin hyvää, niin vois ostaa aurinkosuojansa vuoksi ja käyttää vaaleampaa (Urban Decayn Naked Concealeria sävyssä Fair Neutral) päälle :)  Näin mä oon nyt tehnyt, kun hommasin Misshan Flawless CoverStick Concealerin, sävyssä 21. Aurinkosuojaa 35! Mutta tuo kuivattaa. Mutta voin suositella, jos käyttää sävyä 21, peittää hyvin ja jos ei omaa niin kuivia silmänalusia.

Edit. Tuo Holikan peittari on tosin ehkä enemmän neutraali/lämmin jopa, mä oon kylmäsävyinen ja selkeästi punapohjainen.
Ai juu kiitos verkku lisäarviosta, kesäksi varmaan tilaan tuon TonyMolyn vuohi CC:n ihan mielenkiinnosta jo :D
« Viimeksi muokattu: 06.01.16 - klo:22:21 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #200 : 11.01.16 - klo:10:06 »
Kukaan näitä vielä testaillut?

http://jjj-shop.com/etude-house-big-cover-cushion-concealer-review/

Ihan hyvät sävyt vaikuttais olevan ja aurinkosuojat korkeat!!!

Peach Pink-sävyn meinaan joskus ostaa testiin, muuten ois tuo sävy Vanillakin kiinnostanut, mutta liian keltainen selkeästi.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 11.01.16 - klo:14:17 »
^Voisin kokeilla noita ihan vain tuon aurinkosuojan vuoksi. Harmi, että kyseessä on suht uusi tuote, niin ainakaan mä en onnistunut löytämään enempää swatcheja. :P Tuolla luki, että Vanilla vastaisi sävyä 17 ja jos mä olen BB-voiteissa 13, niin varmaan liian tummaksi jää. Peach Pink kiinnostaa myös mua eniten. Voi olla, että se on just sopiva neutraloimaan silmänalusia, tai sitten se on liian pinkki. ;D Nämä jutut ovat pienestä kiinni, pitää varmaan odotella lisää kuvia. :D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 12.01.16 - klo:00:50 »
^^Illuminate on varmaan ikäänkuin valokynä? Se kiinnostaisi varovasti, en ikinä löydä tarpeeksi vaaleaa valokynää, että ne saisivat aikaiseksi oikein mitään valaisevaa vaikutusta. En ole kauhean montaa testannutkaan, mutta huonot kokemukset ovat pitäneet sitemmin erossa koko tuotetyypistä kokonaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #203 : 12.01.16 - klo:12:39 »
Joo en mäkään tuota Vanilla-sävyä viitsis tilata, kun liian tummaksi/keltaiseksi/lämpimäksi sävy selkeästi jää.

Mutta todellakin Peach Pink houkuttelis eikä näytä liian pinkiltä swatch-kuvasta, mutta todellakin ois kiva nähdä lisää kuvia :D Mä nyt oon muutenkin kylmäsävyinen, niin vois sopia.

Ja tosiaan tuo Illuminate vois olla valokynänä kerrankin tarpeeksi vaalea, erittäin hyvä pointti! Sama ongelma on, etteivät yleensä valokynät ole tarpeeksi vaaleita, joko löytyy just ja just oman ihon sävystä tai liian tummaa, muttei paljon vaaleampaa, tuo ainakin on kunnon valkea highlighter-sävy :)

Aurinkosuoja noissa tosiaan on ihan hitsin hyvä :ts

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 12.01.16 - klo:17:06 »
Jee, löysin lisää kuvia: http://blog.naver.com/jody_blog/220571970167

Tilasin sitten Peach Pinkin, tuon ylläolevan linkin perusteella vaikuttaisi hyvältä neutralisointisävyltä mun supersinisille silmänalusille. Mulla on jo entuudestaan muutama pinkkiin taittava neutraloija, mutta ne ovat liian pinkkejä ja näyttävät jotenkin harmailta iholla.
1aMii, punapää

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 12.01.16 - klo:18:56 »
^Kerro kokemusta sitten kun saat tuon, muakin kiinnostaisi. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 13.01.16 - klo:12:16 »
Pitääpä itsekin ostaa tuo Etude Housen cushion-peittari kokeiluun.

Ostin jokin aika sitten pari uutta korealaista huulimeikkiä.

EGLIPS Lively Lip Tattoo Color, sävy 05 / Bloody Mary. http://www.ebay.com/itm/301769789024?
Suuuuperrunsaspigmenttinen huulilakka, joka kuivuu huulilla lähes mattaiseksi. Levitys oli hieman hankalaa, kun tuote oli niin pigmenttistä ja rajat oli aika hankala tehdä itse tuotteella ison aplikaattorin vuoksi. Täytynee ostaa kaveriksi ihan oikea huulten rajauskynä, koska sitten kun tämän huulille saa niin lopputulos on tosi hyvä. Ei liian purppura tai kylmä punainen, vaan just sopiva tumma verenpunainen. Sävyn nimi on ainakin todenmukainen ja tuotekuva piti hyvin paikkansa. Pysyvyyskin on hyvä. Ehdottomasti pitää hankkia myös sävyvalikoimaan kuuluva Pink Lady.

TonyMoly My School Looks Multicolor Pencil, sävy #2 / Lavender. http://www.ebay.com/itm/272017901804?
Äääh, en pääse yli miten ihana tää sävy on. Siis oikeasti tosi pastelli lila! Ei muutu huulilla pinkiksi ollenkaan kuten useat lilasävyiset tekee... Tästä tulee niin mieleen yksisarviset ja Mylittleponyt. Koostumus huulilla on tosi jees myös. Tuntu pehmeältä ja hieman liukkaalta, sanoisin tätä hyvin pigmenttiseksi sävyttäväksi huulivoiteeksi. Näitä sävyjä aion myös tilata lisää. Ainakin pinkki ja koralli täytyy saada. Kynän idea on, että sitä voi käyttää myös poskipunana. Tosin poskipunaksi en kehtaa tuota överililaa kyllä testata. ;D
« Viimeksi muokattu: 13.01.16 - klo:12:23 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 13.01.16 - klo:17:31 »
^Onko sulla minkälainen pigmentti omissa huulissa? Tuo kynä kiinnostaisi muakin, mutta mulla on aika punaiset huulet ja pelkään, että tuo Lavender silti muuttuu liian pinkiksi.
1aMii, punapää

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #208 : 13.01.16 - klo:18:35 »
Tätä vähän repesin, Missha tehnyt kokoelman Line Friends:

http://www.cleothailand.com/wp-content/uploads/2016/01/12552830_1093584844005200_6812909286142586173_n.jpg

Pitääkin katsoa mitä tuo sisältää, jos jonkun ostais itselle ja siskontytölle, kun perheen/läheisten kesken kommunikoidaan Linella :D

Tuolta näkeekin tuotteita tarkemmin:

http://www.cleothailand.com/beauty/32264
« Viimeksi muokattu: 13.01.16 - klo:18:38 kirjoittanut Chaos »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 14.01.16 - klo:12:43 »
^Onko sulla minkälainen pigmentti omissa huulissa? Tuo kynä kiinnostaisi muakin, mutta mulla on aika punaiset huulet ja pelkään, että tuo Lavender silti muuttuu liian pinkiksi.

Mulla on aika normaali pigmentti omissa huulissa. Ei mitenkään hirveän vahva punaisuus muttei kovin kalpeatkaan. Kuvat ehkä kertoo enemmän:

1. Ilman huulimeikkiä (vain valokynärajaus) huoneen valossa.

2. TonyMoly My School Looks Multicolor Pencil, #2 Lavender huoneen valossa.

3. Sävy luonnonvalossa.

Mulla tosiaan monet lilat huulipunat jostain syystä muuttuu huulilla ajan kanssa (ehkä n. puoli tuntia, tunti laiton jälkeen) pinkiksi. Mutta tää sävy tosiaan pysyy lilana huulillakin. Oon laittanut toisinaan jonkun tosi vaalean sävyn (esim nudepunan) niin, että pohjustan huulet ensin peittävällä bb-voiteella. Auttaiskohan sulla Kathy se tuomaan ne sävyt esiin paremmin huulilla?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.