Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77280 kertaa)

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #210 : 14.01.16 - klo:14:39 »
^Hei kiitos ihan mielettömästi noista kuvista! :) Mä tosissaan pohjustan huulet samalla tuotteella millä teen meikkipohjan, jos käytän ongelmallisia huulipunia, mutta aina ei jaksaisi punaa korjatessa laittaa joka kerta peiteainetta siihen alle... :P Mieluiten käytän siis helppoja sävyjä. Tuo Lavender kyllä vaikutti sellaiselta, joka voisi sopia mullekin, joten pistin tilaukseen.

Löysin pari päivää sitten Etude Houselta Dreaming Swan Eye And Cheek -punan sävyssä Releve Purple:

Tuokin mulle on tulossa, koska väri on ihana ja mulla ei ole lähellekään tuollaista poskipunasävyä entuudestaan. Voi olla aika pastelliponimeininki, jos laitan sekä tuota punaa että sitä huulikynää. :3
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 14.01.16 - klo:15:39 »
^Kuvia  ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #212 : 14.01.16 - klo:15:40 »
^^ Todellakin kuvia ;D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 17.01.16 - klo:00:05 »
Etude Housen peittari on mielenkiintoinen, mutta en tiedä viitsinkö kokeilla, kun juuri mikään ei tunnu toimivan. Mulla on järkyttävät tummat rinkulat silmien alla, siis ei todellakaan mitään vienoa sinerrystä, vaan groteski turpiinsa saaneen versio. Jotain tämän sorttista klikSävy ei ole sinertävä, vaan enemmän rusehtavanharmaa, mikä vaikeuttaa sopivan peitesävyn löytymistä. Silmien alla on juonteita ja kaikki meikki tuppaa häipymään tai kökkööntymään rumasti, kokeiltu on ties kuinka monet keinot. Olen sitten tyytynyt vain siihen, että silmälasit peittävät pahimman.

Tuollainen jotakuinkin täydellisen ihon omistava malli ei auta asiaa  :P

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 17.01.16 - klo:03:47 »
Êhkä tällainen auttaisi :-*

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 17.01.16 - klo:13:32 »
^Mahtava päivän piristys! Kiitos, bubbs  :-*

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 17.01.16 - klo:23:25 »
^^ Hahaa  ;D Mitäköhän töissä sanoisivat!

Sain käytetyksi loppuun Dr. MJ:n cushion-meikkivoiteen. Se oli erittäin hyvän sävyinen, helposti levittyvä ja todella nätin ja kuulaan pinnan tekevä tuote. Peittävyys riittävä, vaikkakaan ei täydellinen. Miinus pysyvyydestä, ei kestänyt mitenkään koko päivää siistinä, vaan aika nopeasti alkoi häipymään kasvoilta. Riittoisuus ei myöskään ollut kummoinen, kului tosi nopeasti loppuun. Mun mielestä tämän tuoksu alkoi hiukan muuttumaan loppuvaiheessa, vaikka avasinkin sen vasta puoli vuotta sitten ja oli aktiivikäytössä paljon lyhyemmän aikaa. Se pisti yleisestikin miettimään cushion-voiteiden hygieenisyyttä, koska siinähän on mitä mahtavin elatusalusta pöpöille, kun vippaa suditaan vuoroin iholle ja vuoroin pakkaukseen. Jos vippaa ei pese joka kerran jälkeen (mitä itse en aina jaksa tehdä eikä sitä oikein täysin edes saa puhtaaksi...), niin ongelma sen kuin korostuu. Tavallinen meikkivoidepakkaushan ei ole ihokontaktissa lainkaan.

Kaapissa on avaamatta Heran kalliinpuoleinen cushion ja pelottaa vähän miten sen kanssa käy.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 20.01.16 - klo:11:48 »
^Kerro, mitä tykkäät tuosta! Itselläni tuo Heran cushion on osoittautunut ehkä kaikkein kestävimmäksi pohjaksi. Illalla peiliin katsoessa olen useasti joutunut ihmettelemään, miten hyvin on naama edelleen tallella  ;D.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 29.01.16 - klo:21:50 »
Olen löytänyt lempi-huulituotteeni Misshalta: glow tint balm (sävy PK01) on tuubissa hennon vaaleanpunaista mutta huulilla täysin väritöntä. Tuotteen paras ominaisuus on kyky taikoa kuivatkin huulet kiiltäviksi ja tasaisen näköisiksi. Siis oikeasti: vaikka huulet ovat miten kuivat ja repaleiset tahansa, niin tämä saa niihin silti tasaisen, terveen ja todella kiiltävän pinnan aikaisiksi! Tämän takia olenkin ihastunut puikkoon ja ehdottomasti ostaisin uudelleen! Harmi etten ainakaan vakio-nettikaupoistani eli Cosmetic-lovesta tai Testerkoreasta tätä enää löydä :P

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #219 : 29.01.16 - klo:22:07 »
Testasin Innisfreen Mineral Moisture meikkivoiteen, sävynä viileän skaalan C2. Sulautui hyvin omaan neutraaliin ihonväriin, oli todella kirkastavan näköinen ja piristi ilmettä .. ei ollut mitenkään possunpunainen :)  Jos Suomessa on perinteisesti noudatettu sitä Hulkkosen & co koulukunnan oppeja ihonsävyä syventävästä tummemmasta meikkivoiteesta, niin pidän tästä aasialaistrendistä huomattavasti enemmän  ;D
Koostumus taas ei asettunut hyvin, en siis ole vaihtamassa tähän ihanista BB- ja CC-suosikeista. (Skin 79 & Lioele)..

Aion kyllä kokeilla vielä sitä lämpimän sävymaailman vastaavaa w2-vaihtoehtoakin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 30.01.16 - klo:13:06 »
Olisiko kellään suositella Aasia-kosmetiikasta harmaanruskeaa kulmakynää jossa olisi sellainen ABH Brow Wiz -tyylinen kärki?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #221 : 31.01.16 - klo:19:01 »
Tilasin ebayn kautta Etude Housen Dear My Wish Lips Talk-punan, sävy beige 101.. oli aika edullinen, alle 8€, millä hinnalla en täältä saisi yhtäkään huulipunaa tai -kiiltoa. Jotain uutta kevääseen  :P
Toivotaan, että on kosteuttava!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 31.01.16 - klo:20:08 »
Olisiko kellään suositella Aasia-kosmetiikasta harmaanruskeaa kulmakynää jossa olisi sellainen ABH Brow Wiz -tyylinen kärki?

Onko tämä oikeanlainen?
http://cosmetic-love.com/collections/eye-brow/products/tonymoly-lovely-eyebrow-pencil-2mm-25mm?variant=4505082052

Itsellä ei kokemusta enkä tiedä noista sävyistä että minkä värisiä ne sitten oikeasti on, mutta ainakin kulmakarva-ketjussa scoundrel on käyttänyt. :D

Ei ainakaan kallis kokeilla. ;)
3a/b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 31.01.16 - klo:20:24 »
^Kärki on just loistava ja ei oo tosiaan kallis mutta swatcheissa, mitä tosta Gray Brown sävystä löysin, se väri näyttää tosi tummalta ja sitä kuvailtiin mustanharmaaksi. Itsellä on edestä blondi tukka ja tosi värittömät, lasimaiset omat kulmakarvat niin on todennäköisesti liian tumma mulle. Pitäisi olla taupempi sävy.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 31.01.16 - klo:20:33 »
^ Entäs se harmaa?  :)

Ja en tiedä onko nuo korealaiset samantyylisiä kaikki, mutta mulla on Etude Housen joku tuollainen kynä (eri mallinen kärki) ja sillä saa hentoista vaaleampaa jälkeä tai sitten paljon tummempaa riippuen paljonko kynää painaa.

scoundrel oli myös laittanut kulmakarva-ketjuun jotain kuvia noista, löytyy sieltä jostain parilta vikalta sivulta.
« Viimeksi muokattu: 31.01.16 - klo:20:38 kirjoittanut Memmuuh »
3a/b F ii