Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77148 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #225 : 31.01.16 - klo:21:48 »
Mulla on kanssa Etude Houselta se harmaanruskea kulmakynä sillä hassunmallisella kärjellä. Siinä on hyvä väri mutten tykkää sen kynän mallista. Harmaa ei mulle käy, pitää olla harmaanruskea. :)

Siinä scoundrelin meikkikuvassa (missä hän oli käyttänyt sitä harmaanruskeaa kynää) oli kyllä tosi hyvänväriset kulmakarvat, ei yhtään liian tummat makuuni. Ehkä mun nyt pitää tilata se kynä kuitenkin. (Ärsyttää vaan tilata juttuja jotka jää sitten käyttämättä ja yrittää tyrkyttää niitä jollekin mutta mulla on yksi kaveri mielessä kenelle voin varmaan tuon työntää jos se ei itselle sovi. ;D )
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 02.02.16 - klo:19:11 »
Olen löytänyt lempi-huulituotteeni Misshalta: glow tint balm (sävy PK01) on tuubissa hennon vaaleanpunaista mutta huulilla täysin väritöntä. Tuotteen paras ominaisuus on kyky taikoa kuivatkin huulet kiiltäviksi ja tasaisen näköisiksi. Siis oikeasti: vaikka huulet ovat miten kuivat ja repaleiset tahansa, niin tämä saa niihin silti tasaisen, terveen ja todella kiiltävän pinnan aikaisiksi! Tämän takia olenkin ihastunut puikkoon ja ehdottomasti ostaisin uudelleen! Harmi etten ainakaan vakio-nettikaupoistani eli Cosmetic-lovesta tai Testerkoreasta tätä enää löydä :P

Oli niin hyvä mainospuhe, että kopaisin yhden eBaysta. Sieltä niitä vielä löytyy!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 05.02.16 - klo:15:17 »
Sain kaupanpäällisiksi Dr Jartin highlighterin. Käsittääkseni tätä myydään jossain contouring -paketissa, jossa on myös varjostusväri. Kyseessä on siis tuommoisessa huulikiiltoputkilossa oleva tuote ja doe foot applikaattorikin on. Itse aine on todella, todella hyvää. Ei kimaltelevaa, vaan nimenomaan hohtavaa. Erittäin helppoa häivyttää ja sulautuu iholle todella hyvin. Valkoinen sävykin on nyt talvella ihan mahtava. Taitaa tulla luottotuote, käytän highlighteriä lähes joka päivä.

Toinen erinomainen tuote on tuo Too Cool for Schoolin Art Class with Robin varjostusväri. Sävy ei ole oranssi, eikä pinkki vaan juuri oikea - ja koostumus iholla ei ole vähääkään jauhoinen. Väristä näkyy jo pannu - ja tämä on kyllä meikäläiselle saavutus  ;D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 08.02.16 - klo:14:28 »
Mun Etude House Big Cover concealer cushionit saapui. Odotin swatchien perusteella aika paljon enkä kyllä pettynyt!

Peach Pink - Peittää todella hyvin silmänaluset. Sävy on aika vaalea ja selkeästi punertava. To-del-la pigmenttistä. Laitoin alkuun vähän liikaa ja se keräytyi juonteisiin. Mutta oikealla annostuksella toimii aivan loistavasti silmänalusien peittoon.

Beige - Peitevoide sopii tosi hyvin aknenäppyjen ja arpien piilottamiseen. Aprikoin tämän Beigen ja Sandin välillä. Ehkä Sand olisi ollut itselleni sopivampi, sillä tuo Beige on niin vaalea että sopii korkeintaan talvi-iholle. Peittää myös todella hyvin ja on erittäin pigmenttistä. Sävy on todella neutraali, ehkä aavistuksen keltaiseen kallistuva.

Illuminate - Highlighteri kasvoille. Tämä on todella maltillinen highlighteri. Koostumus on tosi kevyttä ja hieman kosteaa. Helppo häivyttää eikä jätä rajoja kasvoille. Shimeriä tosi maltillisesti. Sopii kevyeen korostukseen, eli ei anna mitään kovin hurjaa hohdetta.

Tykkäsin kyllä kaikista näistä ja voin suositella. :D Hyvää näissä oli myös se, että mikään ei korostanut kuivuutta, mikä on pintakuivalle iholle kyllä iso plussa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 08.02.16 - klo:20:42 »
^Mitä sävyä olet itse, ja arvelisitko, että Beige voisi olla tarpeeksi vaalea ihan kopiopaperinvalkoiselle (ja neutraalille)? En tiettävästi löydä tarpeeksi vaaleaa ainakaan markettivalikoimasta. Olen löytänyt hyvän ja hyvänsävyisen peittarin Nyxiltä, mutta se on vain 3g pakkaus ja ärsyttää, kun se loppuu koko ajan.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 08.02.16 - klo:21:00 »
Tykkään Misshan Perfect Coverista hurrrrjan paljon, mutta 13 on liian harmaa minulle sellaisenaan. Olisiko 21 vielä kalkkilaiva-akselilla? Entä Klairs, se ei taida olla harmaimmasta päästä?
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 08.02.16 - klo:21:10 »
Klairsin peitevoiteesta en osaa sanoa, mutta BB ei ole harmaa. Sen keltainen taitto ei ole voimakas, mutta sävy ei tosiaan taita harmaaseen. Sävy on kuultava ja sanoisin, että sopii kalkkilaivasta persulle (=perussuomalaiselle). Silti voide on tosi kaunistava. Laita yksäri, jos haluat pienen näytteen minigrippiin tursotettuna :).
« Viimeksi muokattu: 08.02.16 - klo:21:12 kirjoittanut Lila »

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #232 : 08.02.16 - klo:21:36 »
Minusta Klairs on tummempi kuin Misshan 13, vaikka häivyttyy suht nätisti ohuesti laitettuna.

Jos mattaisempi tulos kiinnostaa niin Innisfreen Serum CC SPF 35 on keltapohjainen (paras match minulle ikinä). Muistuttaa tosin meikkivoidetta eli peittävä ja vähän puuterinen koostumus. On pitänyt swatchata se, mutten ole ehtinyt. Mizonin Snail BB on myös keltapohjainen ja vaalea, ehkä vastaa tuota #13?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 08.02.16 - klo:21:51 »
^Mitä sävyä olet itse, ja arvelisitko, että Beige voisi olla tarpeeksi vaalea ihan kopiopaperinvalkoiselle (ja neutraalille)? En tiettävästi löydä tarpeeksi vaaleaa ainakaan markettivalikoimasta.

Eikös tossa Vanilla ole vaaleampi kuin Beige? Itseäkin kiinnostaisi kyllä tämä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 08.02.16 - klo:22:53 »
Vanilla on tosiaan vielä tuota Beigeä vaaleampi. Itse en ole kovin vaalea, vaan ehkä sellainen keskivaalea ja ihon sävy kellertävä. Ois pitänyt tietenkin tajuta, että korealaiset tekee supervaaleita noista peittareista ja ottaa vaan se Sand. Tuo Beige on niin vaalea että se kävis mulle melkeenpä valokynästä. ::) Onneksi sitä on helppo häivyttää. Mun on ehkä vähän vaikea hahmottaa tuota sävyä kun tuo on niin vaalea. Mielestäni se taittaa keltaiseen, ja omalla keltapohjaisella ihollani se näyttää tosi neutraalilta.

Hieman side note, mutta kylläpä ärsyttää kun heitin epähuomiossa parin vanhan ripsarin kanssa roskiin myös Aritaum Full Cover peittarini. Se oli myös tosi hyvä! Sopi täydellisesti T-alueen näpyille koska se oli hyvin peittävää, mutta mattaista koostumukseltaan.
« Viimeksi muokattu: 08.02.16 - klo:22:56 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 09.02.16 - klo:01:18 »
Klairsin BB on kellertävä ja minusta selvästi tummempi kuin 13.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #236 : 09.02.16 - klo:01:46 »
Ei minunkaan iholle ollut Klairsin sävy paras, liian kellertävä omalle neutraalille ihonvärille. Hyväntuntuinen voide muuten.
Rakastan 'harmaita' sävyjä  ;)

Vielä on testaamatta pari meikkivoidesamplea, mutta jo nyt Etude House on ylivoimainen suosikki kokonaisuutena, Liolen CC-voiteen ohella.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 15.02.16 - klo:07:50 »
Törmäsin näin länsimaisesta näkökulmasta hyvin oudon kuuloiseen ilmiöön, eli silmäpussikynään. Juu-u. Ilmeisesti tavoitteena on saada lapsenomaisuutta takaisin varjostamalla ja korostamalla täyteläinen silmänalunen. Mä en kyllä voi kuin kuvitella miten hirveältä oma peilikuva näyttäisi tämän jälkeen, pitäisi varmaan ihan testimielessä kokeilla luomivärin ja korostustuotteen avulla. Aasialaiseen anatomiaan istuu paremmin, mutta kyllä tuokin aika oudolle näyttää, ja kieltämättä tulee hieman perverssikin fiilis lapsen ulkonäön tavoittelusta. Blogin kirjoittaja on britti.

http://keikeikirsten.blogspot.fi/2014/03/etude-house-dear-girls-cute-eyes-maker.html

http://beautynetkorea.com/product/Holika-Holika-Jewel-light-Under-eye-maker/2266/
http://en.koreadepart.com/item/1442539738/sonnpark-plumpingshaping-pencil-duo
« Viimeksi muokattu: 15.02.16 - klo:07:52 kirjoittanut Triina »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 15.02.16 - klo:08:00 »
Olen aina tykännyt länsimaisissakin kasvoissa tuollaisesta selkeästi erottuvasta alaluomesta, mutta en tosiaan ole minäkään ihan varma, kannattaako tuota lähteä feikkaamaan... On ihan luustosta kiinni, onko tuota luonnostaan vai ei, mitä syvemmällä silmä on suhteessa kulmaluuhun ja poskipäihin, sitä todennäköisemmin ei ole.

Mutta jos alue on luonnostaan erottuva ja kauniin sileä, voi sitä minusta hyvin länsimaisessakin meikissä kevyesti korostaa!

En mitenkään pysty ajattelemaan tuota "silmäpussina" :D - silmäpussit ovat tätä:

Ja tässä vielä vertailun vuoksi kaunistelematon kuva Karlie Klossista, jolla on tuollainen erottuva alaluomi.

« Viimeksi muokattu: 15.02.16 - klo:08:08 kirjoittanut Lila »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 15.02.16 - klo:08:36 »
Mulla on tuollainen erottuva alaluomi ja joskus oli kamala kriisi niistä kunnes tajusin, että se johtuu vaan silmän muodosta eikä ne ole silmäpussit. ;D
3a/b F ii