Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77286 kertaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #240 : 15.02.16 - klo:10:33 »
Heh, minulla oli teininä tapana korostaa alaluomea varjostamalla tuohon tapaan. Ihailin sellaisia silmiä enkä yhdistänyt sitä lapsenomaisuuteen. Ehkä se kuitenkin aasialaisilla näyttää enemmän "nukkemaiselta".

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #241 : 15.02.16 - klo:15:14 »
Itselläni näkyy tuollainen alaluomi silmiä siristäessä, mutta eipä tullut mieleen sen piirteen korostaminen... Pikemminkin yritän välttää kaikkea pussittamiseen viittaavaa...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 15.02.16 - klo:23:58 »
Silmäpussi oli vähän huono sanavalinta, mutta en oikein parempaakaan keksinyt. Joka tapauksessa ajatus on aika omituinen, mielestäni kuvia katsellessa yksikään ei ollut oikein onnistunut.

Itselläni on tummat ja enemmänkin kuopalla olevat silmienaluset (Lilan aito silmäpussikuva siis käänteisenä), mutta silmien alla olevat poimut tekevät aavistuksen tuollaista täyteläisyyttä, en vain tosiaankaan halua niitä korostaa  ;D

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #243 : 16.02.16 - klo:01:48 »
^ Mulla on vähän sama, poimut silmien alla tuovat täyteläisyyttä ja mulla on kellertävän tunkkaisen tummat silmä"pussit" kuopalla. Mulla erottuu tosi hyvin se pussin tai siis kuopan kaari, josta kuoppa lähtee vajoamaan alaluomen poimuihin asti, se korostuu vaikkei kauhen huomattava ole. Mä olen nuorempana pitänyt alaluomeani jonkinlaisena kaksoissilmäpussina (vrt. kaksoisleuka) ja inhosin sitä melkoisesti. Sittemmin se inho laantui, mut meikkaan tottumuksesta yhä sen piiloon. ;D Täytynee muuttaa rutiinia, varjostetaan oikein kunnolla esiin. Pakko ainakin testata joskus itsekseen ennen iltapesua, ties miten hyvältä sit näyttää. :3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 16.02.16 - klo:20:15 »
Kokeilin tänään Etude Housen Dear My Wish Lips -huulipunaa, sävy B101, eli koralliin taittava beige. Valitettavasti en pitänyt ollenkaan: tämä ei olekaan mikään kevyt kuultopuna, vaan ihan kunnon paksu huulimaali  :D
Olisin niin halunnut kevyen, kosteuttavan huulikiillon hylsyssä, muita jo onkin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 17.02.16 - klo:15:57 »
Oon tykännyt täällä suositellusta The Face Shopin Freshian Big Mascarasta, josta olen käyttänyt jo pari putkiloa 02 Volume -versiota. Tämä maksaa vain pari euroa, toimii ja pysyy hyvin ja peseytyy pois 38 asteessa. Loppuneen tilalle tilasin nyt kokeiluun sekä uuden kappaleen tätä tuuheuttavaa, että 01 Curling -version. Korkkasin curlingin käyttöön ja vaikuttaa ensikokeilulta tosi hyvältä, toivottavasti pysyvyys on yhtä hyvä kuin voluumiversiossa. Palaan vertailuun myöhemmin.

Tilasin kokoeiluun myös Tonymolyn Easy Touch Gel Eyelinerin, joka on siis vielä matkalla. Olen vannoutunut Estee Lauderin geelilinerin fani, ja oon periaatteessa hyvin tyytyväinen sen hinta-laatu-käyttöikä -suhteeseen, 26 eurolla saa kahdeksi vuodeksi rajat silmiinsä. Yritän nyt ihan tosissani kuitenkin pienentää kosmetiikkabudjettiani, ja tämä 4.75 euroa maksanut tuote sopisi siihen tässä kohtaa huomattavasti paremmin. Kädet ja varpaat ristissä nyt, että tämä olisi hyvä! Ellei ja vaikka oliskin, onko kenelläkään suosituksia superpysyvästä geelilineristä koreakosmetiikan puolelta?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 17.02.16 - klo:17:30 »
Olen löytänyt lempi-huulituotteeni Misshalta: glow tint balm (sävy PK01) on tuubissa hennon vaaleanpunaista mutta huulilla täysin väritöntä. Tuotteen paras ominaisuus on kyky taikoa kuivatkin huulet kiiltäviksi ja tasaisen näköisiksi. Siis oikeasti: vaikka huulet ovat miten kuivat ja repaleiset tahansa, niin tämä saa niihin silti tasaisen, terveen ja todella kiiltävän pinnan aikaisiksi! Tämän takia olenkin ihastunut puikkoon ja ehdottomasti ostaisin uudelleen! Harmi etten ainakaan vakio-nettikaupoistani eli Cosmetic-lovesta tai Testerkoreasta tätä enää löydä :P

Oli niin hyvä mainospuhe, että kopaisin yhden eBaysta. Sieltä niitä vielä löytyy!

Woo, tämä on tosiaan kiva tuote! Minusta ei ole kyllä täysin väritön, vaan muuttuu huulilla ja iholla aavistuksen pinkkisävyiseksi, huulillani muutoksen jopa huomaa. Minulla oli Clarinsilta ihan vastaava tuote, hinta moninkertainen ja tuotetta vähemmän. Harmi kun ei voi verrata rinnakkain, Misshan kiiltohoitovoiteella tulee mielestäni kauniimmat huulet! Tuoksu ja maku eivät myöskään ärsytä. Ihanaa kamaa arkikäyttöön!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 17.02.16 - klo:17:43 »
^ Kivaa, että oli sinunkin mieleen! :) Minun huulilla ei tosiaan sävyä näy, mutta varmasti riippuu huulten luonnollisesta väristäkin... Saa nähdä, joudunko mä tekemään elämäni ensimmäisen eBay-tilauksen sitten kun mun puikko kuluu loppuun. Varmaan joudun, jos ei tuotetta kumpaankaan mun vakkari-koreatuote-nettikauppaani sitä ennen uudelleen ilmesty... :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 17.02.16 - klo:18:39 »
Clarinsin tuubi jo löytyy, joten tuota en varmaan tilaa.. mutta etsiskelen edelleen kosteuttavaa kevytpunaa hylsyssä  :P
Osaako kukaan suositella.. Siis ihan megakosteuttava kiiltoa, joka käy huulirasvasta...?

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 17.02.16 - klo:18:56 »
^Tsekkaas the SAEM Eco Soul Tint In Oil. Mulla on PK02 -sävy, joka on enemmän kuultoa kuin sävyä, mutta sävyäkin kuitenkin ihan mukavasti, aluksi persikkaisempi joka kehittyy huulilla vähän vaaleanpunaisemmaksi. Ehkä ihanimman tuntuinen (ja tuoksuinen) huulituote mitä mulla on.  <3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 17.02.16 - klo:19:25 »
Thanks!  ;)

Voi kun joku huolisi tuon Etude Housen punan...

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 17.02.16 - klo:19:28 »
Mäkin tykkään bubbsin mainitsemasta Saemin Tint in oilista. Mulla on niitä kaksi PP01 ja PK01. Molemmat on kyllä toooosi ärhäkän säyvisiä. Ei mitenkään neutraaleja värejä. Värit myös hieman muuttuu huulilla tummempaan jonkin ajan kuluttua.

Eikö tuo Missha Glow tint balm juuri kävisi tarpeisiisi NQ? Sehän on sellainen kevyesti väriä antava ja kosteuttava huulivoide. Ja sävyjäkin on ihan hyvä valikoima.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 17.02.16 - klo:19:50 »
Epäilen, että Misshan Coloring Tint Balm voi olla aika samantyyppistä tavaraa kuin tämä. On kyllä tosi kosteuttavantuntuinen  ja kaunistava tuote  :-*

http://jjj-shop.com/missha-coloring-tint-balm-review/

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 20.02.16 - klo:07:32 »
Pakko palata vielä tähän silmäluomiasiaan, kun huomasin, että Styleinin mallitytöllä on iiiihanat alaluomet  <3

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #254 : 27.02.16 - klo:19:36 »
Ilahduttaa kovasti, että Missha ja Etude House on cruelty free! Oon päättänyt siirtyä täysin cruelty free-meikkeihin, -ihonhoitoon ja -hiusjuttuihin, niin tää oli kiva huomata :) Innisfree ja Aritaum on kans! Harmi, kun Mizonista ja The Face Shopista ei löydy tietoa.

Edit. Misshan puteleissa siis ihan lukee "Against Animal Testing" ja joskus ennen en ole huomannut tuota tekstiä!
« Viimeksi muokattu: 27.02.16 - klo:19:59 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos