Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 79053 kertaa)

Poissa verkku

• Haiven
  • *
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #255 : 28.02.16 - klo:18:41 »
Posti toi pari päivää sitten Etude Housen lovely cookie - poskipunan sävyssä 6# grapefruit jelly. Tämä on niin ihana juuri kun hehkutettu.  <3 Ensinnäkin pakkaus on ihan super söpö  :D poskipuna on väriltään sellanen persikkainen pinkki. Pigmenttiä on juuri sopivasti, ei tuu kerralla mitenkään liikaa, mutta on helppo kerrostaa. Iho näyttää sellaiselta kivan hehkuvalta tämän poskipunan kanssa, vaikka tämä onkin mattainen.
Kestää minun iholla kivana n. 6 tuntia  :-*

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 03.03.16 - klo:22:07 »
^Onpa tosi nätti sävy - tuo on oikeastaan juuri sellainen "jos on vain yksi niin sitten tämä" -väri. Muoksis - katselin tänäkin aamuna, pitääköhän tuo hankkia talviposkea kaunistamaan? Ei ainakaan rokota liikaa...

Minulla on nyt käytössä Banila Co:n ll In Seoul Wonder Fitting Mascara Curling+Volume  - ja hyvä on tämäkin. Tuubimascara, eli lähtee pois lämpimällä vedellä. N. miljoona kertaa parempi kuin Kanebon versio. Hyvä harja perinteisiä harjaksia, kaartuu ja kapenee reippaasti kärkeen. Tällä tavoittaa ripset juuresta saakka, mutta paksummalla osalla saa vietyä massaa kerralla enemmänkin, jos on tarvis. Yhdellä kerroksella erotteleva ja luonnollinen lopputulos. Kerrostuu oikein kauniisti ja tuuhentaen - eikä korputa ripsiä kovaksi. Ei rapise mutta toisaalta lähtee sitten lämpimällä vedellä yllättävän helposti, ei todellakaan mitään ripsien repimistä. Ei oikaise taivutuksia ainakaan täysin.
« Viimeksi muokattu: 04.03.16 - klo:08:50 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #257 : 04.03.16 - klo:15:56 »
Nämä omat Korea-tilaukset kyllä tuppaavat menemään välillä vähän siihen, että tilailen mitä vaan missä on kiva purkki. ;D Tilasin BeautynetKoreasta Tony Molyn kissapuuterin sävyssä 1 Clear skin, mutta nepäs lähettivätkin tummemman sävyn. Onneksi tuo 2 Clear beige sävy on oikeastaan parempi, koska se ei ollutkaan niin tumma kuin alkuun ajattelin. Vaaleampi sävy näytti jonkin verran keltapohjaiselta, kun taas tuo tummempi on aavistuksen verran punakampi. Olen pitänyt itseäni aina melko neutraalin sävyisenä, mutta olen viime aikoina alkanut kallistumaan siihen että punertavat meikkipohjat näyttävät ehkä sittenkin kuitenkin paremmilta kuin kellertävät.

Söpön ulkomuotonsa lisäksi kyllä 5 euron hintaansa nähden aivan loistava puuteri! Jättää todella kauniin mattaisen pinnan siveltimellä levitettynä, mutta ei sellaista tukkoisen puuteroitua maskia minkä saan joillakin puutereilla aikaan. Ostin tuon alkujaan lähinnä sellaiseksi varapuuteriksi pyörimään laukun pohjalle, mutta luultavammin tuo jää ihan päivittäiseen käyttöön, koska toimii paljon paremmin kuin mikään muu tällä hetkellä käytössä oleva.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #258 : 08.03.16 - klo:17:37 »
Postissa saapui Saemin Tint-in-Oil huulikiilto.. Sävy kyllä kaunis, mutta tämähän onkin sivellinjuttu, ei hylsyssä  0_0 Näitä sivellinkiiltoja mulla kun jo on enenstään, ja kaipasin nimenomaan huulirasvatyyppistä..
Olisi pitänyt ottaa premmin asiasta selvä, ennen kuin ryntäsin tilaamaan...  Ei voi mitään, First World Problems.

Onneksi matkalla on vielä Misshan kiiltopuna hylsyssä - jospa sen kohdalla nappaisi.. :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 15.03.16 - klo:12:11 »
Mun Etude House Big Cover Concealer Cushion saapui, ja ainakaan näin ensikokeilulta ei tunnu sopivalta. Vanilla-sävy on aika tumma ja oranssi, jotenkin tunkkainen. Saan sen häivyteltyä ihoon jotenkuten, mutta se ei myöskään tunnu tarpeeksi peittävältä ja levittyykin vähän huonosti, tuntuu jäävän sellaiseksi hilseilleen näköisesksi iholle (ihoni ei ole edes kuiva).

Teen vielä muutamia lisätestejä, mutta epäilen, että käyttämättä tämä tulee jäämään ja palaan rakkaimpani pariin. Nyx:n HD Concealer on ainut peiteväri, josta olen löytänyt tosi oikean sävyn ja koostumuksen, ja se lienee ainut peittari, mistä olen ikinä ihan vilpittömästi tykännyt. Neutraalisävyiselle ja äärimmäisen vaalealle iholle oikean sävyn löytäminen peittareista on kyllä hyvin lähellä mahdotonta, yleensä aina on lopputuloksena oranssit silmänaluset.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #260 : 15.03.16 - klo:13:07 »
^ Mä höhlä menin tilaamaan tuon saman, tosin ajattelin sen lähinnä peiteaineeksi ja kun on hyvä SPF, niin tilasin ja tuo Vanilla on todella tunkkainen ja tumma. Saa nähdä pystynkö kevyesti edes näpyillä käyttämään, eäääh. Noh ei voi mitään.

(NYX HD, Porcelain on kyllä ihan mielettömän hyvä ja vaalea, mutta mielestäni vielä parempi on Urban Decayn Naked Skin, Fair Neutral (ja on vaaleampi kuin NYX, tää sopii mulle täydellisesti, ei jää todellakaan oranssit silmänaluset vaan vaaleat). Seuraavaksi kokeilen UD:n Lavender sävyä, koska on viileämpi ja mä oon viileä.)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 15.03.16 - klo:17:10 »
Haluaisin kokeilla jotakin silmänrajausjuttua, mutta en yhtään tiedä mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. Millaista tuotetta kannattaisi kokeilla ensin? Joku superkestävä, mutta helposti poistettava aine olisi kiva.

Nyt teen rajaukset ihan vaan mustalla luomivärillä. Ongelmana on raskaat silmäluomet, joihin rajaus herkästi tarttuu ja suttaantuu. Toinen pulma on ripsien juuret. Ne on täysin blondit ja niihin ei saa laitettua ripsaria millään ilman kamalaa sotkua. Niihin ei jostakin syystä tartu tavallinen eyelineri tai edes kestoväri. Sitten ne loistavat tyhmän näköisesti rajauksen ja ripsarin välistä. Onko jotakin eyelineriä tms, joka tarttuisi myös ripsiin?

Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 15.03.16 - klo:19:21 »
Pehmeät kynät ja geelirajaukset ainakin tarttuvat ripsiin. En osaa sanoa, onko aasialaisessa värikosmetiikassa hyviä geelirajauksia, mutta Etude Housen Play 101 -kynät ovat pehmeitä, asetuttuaan kestäviä ja värivalikoima on huikea!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 16.03.16 - klo:20:23 »
^ Mulla on noita kyniä. En olisi uskonut, että tarttuvat ripsiin, mutta kyllä se näköjään onnistuu. Vaati vaan hirveää hinkuttamista, joten en näillä kyllä mitään kovin siistiä jälkeä saa aikaiseksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 18.03.16 - klo:14:50 »
Nyt viimein meni nappiin huulituotteen osto! Missha Glow Tint Lip Balm, sävy PK01. spf 18.
Todella kevyt, hoitavan tuntuinen huulikiilto/voide. Voisin harkita muitakin sävyjä, tämä on väritön..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 19.03.16 - klo:10:45 »
Onko korealaisilla merkeillä muuten meikinkiinnityssuihketta? Oletteko kokeilleet?

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #266 : 24.03.16 - klo:18:03 »
Tämän ketjun innoittamana tilasin kissapuuterin. Söpö pakkaus ja mainio tuotekin, tulee varmasti käytettyä loppuun ja hankittua uusi  :ts

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #267 : 25.03.16 - klo:10:07 »
^^
Mua kiinostais kanssa nuo suihkeet! :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 29.03.16 - klo:11:14 »
Tekisi niin mieli hankkia jokin Cushion meikkivoide... ! Etude Housen on ollut toivelistalla pitkään, ja jossain YouTube-videolla taas hehkutettiin cushionin helppoutta ja käyttömukavuutta. ahhh...

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #269 : 30.03.16 - klo:15:21 »
Mä pitkään pohdin miten saan käytettyö Etude Housen Big Cover Concealer BB-voiteen sävyssä Vanilla. Se kun on tunkkainen ja tumma + keltainen sävyltään. Mutta hitto! Meikkivoiteen alle, kun laittaa näppyjen päälle ja nenän pieliin, mistä aina lähtee meikkivoide kävelemään hetkessä. Ei paista yhtään keltaisena meikkivoiteen alta vaan toimii kuin peiteaine. Tuon on muuten niin peittävää, etten vois käyttäkään koko kasvoilla, vaikka ois oikea sävy. Tuo on lisäks mukavempi kuin peiteaine, levittyy nätimmin eikä "töksähdä" ihoon niin kuin jotkut peiteaineet mistä näkee mihin kohtaan niitä on laitettu. En tiedä ostanko jatkossa tuon uusiksi tuohon tarkoitukseen, koska on iso puteli  ja kestää kauan käyttää peiteaineena, mutta voisin hyvin testata tuota vastaavaa Big Cover peittaria nenän pieliin ja näpyille.

Ensiksi pohdin, että vois toimia silmänalusilla, mutta ei, ihan liian keltainen sävy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos