Kirjoittaja Aihe: Värikosmetiikkaa Koreasta ja muualta Aasiasta  (Luettu 77283 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Värikosmetiikkaa Koreasta
« Vastaus #270 : 31.03.16 - klo:20:02 »
Onko kokemuksia Innisfreen meikkivoiteista/BB-tai CC-voiteista? Tuoksujakin saa kommentoida niissä, että miten vahvoja on. Innisfreeltä löytyy sävyä 13 myös, onko verrattavissa Misshan sävyyn 13, onko yhtä vaaleaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 31.03.16 - klo:20:26 »
^Mulla ei ole kokemusta kuin Innisfreen Water Glow Cushionista ja ainakin tuossa sävy 13 on samaa vaaleustasoa kuin Misshan 13, mutta selkeästi keltapohjainen. Tuoksu on yhtä vahva kuin Misshassa, mutta raikkaampi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #272 : 31.03.16 - klo:21:29 »
^^Innisfreen Ampoule Intense Foundation on myös samaa tasoa Misshan #13 kanssa. Serum Cover CC hitusen tummempi, mutta ei paljon. Molemmat keltapohjaisia.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #273 : 31.03.16 - klo:22:09 »
Kiitos tiedosta, tää tieto riittää mulle eli en testaa Innisfreetä keltapohjaisuuden vuoksi :) Pitää joskus pitkästä aikaa tilata Skin79 Green BB, siitä oon tykännyt ja yhden pienen putelin käyttänyt.

Edit. Semmoinen merkki kuin Clio kiinnostais kovasti, meikkivoiteessa ois parikin tosi vaaleaa sävyä Fatal ja Lingerie, josta jälkimmäinen lämpösemmän sävyinen. Fatalista en oo vielä kuvaa bongannut! Varmaankin aika uus merkki. Meikkivoiteen nimi on Kill Cover :D Kuulostaa liiankin peittävältä, mutta kiva, että näitä uusia meikkivoiteita tulee! Tuossa siitä toisesta sävykuvaa: http://beautyversuszombies.com/wp-content/uploads/2016/02/stash_shop_swatch2-copy.jpg
« Viimeksi muokattu: 01.04.16 - klo:01:05 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #274 : 02.04.16 - klo:15:03 »
No voihan pentele! En voikaan enää käyttää sitten Koreatuotteista muuta kuin Iopea (ei mitään kokemusta) ja Aritaumia (ehkä myös COSXR:ia ja Mizonia, kunhan oon ottanu selvää). Kaikki muut merkit nimittäin myy Kiinaan, että se siitä :-[ Noh, pitää katsella mitä Aritaumilla on! Tulee olee mun hankala löytää meikkivoidetta, todella hankala, mutta eiköhän joku tule vastaan vielä vaikka sitten Kat Von D:tä tms. Tosi hämäävää, kun Misshalla ja Etude Housella ihan lukee "against animal testing" ja silti myyvät Kiinaan, että jee...

Nyt vaan toivon, että löytäisin sen parhaan ripsienpohjustajan Aritaumilta vaikka! Siihen asti joudun käyttämään wp-ripsaria normin alla tai tuota Etude Housea. (Toki käytän tuotteet loppuun mitkä oon ostanutkin.)

Edit. Ei siinä onneks Aritaumilla on laaja valikoima kaikkea, niin joku Korea-merkkikin pysyis käytössä, niistä kun oon tykännyt.

Edit2. Yllätyin miten hyvin Aritaumilla on kaikkea mitä tarvitsen, jopa se ripsipohjustaja :) Tilasin sen testiin ja All Day Lasting Primerin, SPF44. Tuun raportoimaan sitten miltä vaikuttivat!! Aritaumilla on myös joitakin peiteaineita mitkä kiinnostivat ja kiinnostaa myös tää meikkivoide: http://tokki.vn/bb-cream-cc-cream/oil-serum-cc-cream-spf-30-pa-2381.html On varmaankin hitusen väärän sävyinen, mutta voishan sitä vaalennella/taittaa, jos en ajan mittaan muutakaan hyvää meikkivoidetta löydä. Setting Spraykin kiinnostaa kokeilla, joskus tarttee, että meikki kestää, ainakin juhlissa ja oman bändin keikoilla.

Ai juu ja Lioele tais kans olla merkki, joka ei myy Kiinaan!

Mä oon jatkossa siis varsinkin Aritaumin arvostelija täällä ;D

Edit3.

Sori peräkkäiset viestit, mä yhdistän myöhemmin tänään vaikka.

Piti ihan kysyä, että minkä verran kokemusta muilla on Aritaumista? Mä joskus tilasin sen Full Cover BB:n sävyssä Light Beigen ja se oli liian tumma :( Silti sen peiteaine samassa sävyssä vois toimia näpyillä ja nenän pielissä.
« Viimeksi muokattu: 02.04.16 - klo:21:34 kirjoittanut Chaos »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 02.04.16 - klo:18:23 »
^ Mulla oli tuo Aritaum Full Cover -peittari, oisko se ollut sitten se 02 Natural beige, en sävyä muista enää varmaksi. Mut yleensä olen ottanut aina tummeman sävyn korealaisista. Mutta siis. Se oli tosi hyvää! Harmittaa kun menin heittämään sen epähuomiossa roskiin. :( Se on aika sellaista "kuivaa" mutta silti notkeaa. Levittyy hyvin juuri näppyjen päälle ja nenänpieliin ja pysyy myös. Tosin kuivia kohtia se korostaa hieman ikävästi, eli tummien silmänalusten peittoon se ei mulle ainakaan sopinut vaikka varmaan olisi hyvin peittokyky riittänyt. Mun tekis mieli tilata myös se BB-voide, mutta luulen sen olevan mulle liian vaalea...

v Kiitos Chaos linkistä! Kuvista kyllä huomaa jo todella hyvin, että tuo BB-voide olisi minulle aaaaivan liian vaalea.
« Viimeksi muokattu: 03.04.16 - klo:18:57 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #276 : 02.04.16 - klo:21:19 »
Mua kiinnostaa tosta Aritaumista All Day Long Tip Concealer, vaikka varmasti se vaaleampikin sävy on liian tumma, mutta aina pystyy vaalentamaan, kun laittaa laventelin sävyistä peiteainetta alle, oon huomannut, että on aikamoisen suuri ero ja saa käytettyä tummempia peiteaineita näin pois.

http://jjj-shop.com/aritaum-all-day-tip-concealer-review/ Tuossa on kuvaa siitä ehkä tummemmasta peiteaineesta, joten vaaleampi vois ollakin ok!

Kannattaa googlailla tuosta BB-voiteesta kuvia, jos näkyis sävyt paremmin!
keesha, löysin arvostelua/kuvaa tuosta BB-voiteesta sulle: http://www.beautifan.com/make-up-base/review-aritaum-full-cover-bb-cream/

Edit. Myöskin kiinnostaa Real Ampoule Brightener sävyssä Pink Beige silmänalusille. Se pääsee varmaan testiin, kunhan Urban Decayn peittari loppuu.

Netistä löysin, joku oli sanonut, että sävy 1 Light Beige vastaa sävyä 21 eli ei ihmekään, kun liian tummaa, vaikka voishan vaalennella, jos ostaa tummemman meikkivoiteen.
« Viimeksi muokattu: 02.04.16 - klo:21:47 kirjoittanut Chaos »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #277 : 02.04.16 - klo:22:14 »
Hmmm, aika monimutkainen tuo Kiinan myyntikuvio. Toisaalta, monet firmat hoitavat markkinoinnin ja myynnin HongKongista käsin, jonka olen ymmärtänyt noudattavan omaa lainsäädäntöään, ts. on vapaa Kiinan eläinkoesäädöksistä...?
Tosin, ei oikein Aasia herätä luottamusta eettisyydellään, kaupankäynti ja vaurastuminen on siellä tärkeintä tavalla millä hyvänsä  :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #278 : 02.04.16 - klo:22:19 »
^ Jep, noh onneksi on Aritaum ainakin, ei myy Kiinassa, huh. Ja oon jo löytänyt kiinnostavia tuotteita, vaikka miten. Ja onhan muitakin merkkejä kuin Koreajutut, Suomestakin löytyy hyviä :) Mulle vain peiteaineet ja meikkivoiteet on ongelma, kun oon niin kalpoinen.

Tilasin tuo All Day Tip Concealerin, ei maksanut kuin 5 € posteineen ja peiteaineita on vaan kiva testailla...
« Viimeksi muokattu: 02.04.16 - klo:23:21 kirjoittanut Chaos »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 02.04.16 - klo:22:50 »
HongKongista käsin, jonka olen ymmärtänyt noudattavan omaa lainsäädäntöään, ts. on vapaa Kiinan eläinkoesäädöksistä...?
Juurikin näin.  :)
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 05.04.16 - klo:17:49 »
Niin loppui mun Missha glow tint balm :-\ Eikä sitä näy edelleenkään Testerkorean tai Cosmetic-loven sivuilla. En siis ole kertaakaan elämässäni eBayta käyttänyt enkä todellakaan viitsisi tehdä niin yhden huulituotteen takia… Päädyin siis tilaamaan pari itselleni uutta tuotetta toivoen, että näistä olisi vähintään kohtalaiseksi korvaajaksi:

Oikean puolimmainen Holika holika dodo cat heartful gel tint bar (01) tuoksuu hedelmäiselle ja puikko on söpö, sydämenmallinen. Puikon kotelo taas on kestävä, metallinen ja hyvin kompaktin kokoinen. Voide antaa selvästi väriä: ihan huomattava pinkki väri on hetken päästä huulilla. On omaan makuun kuitenkin liian voimakas.

Vasemman puoleinen Missha wrinkle care stick lip balm on puolestaan huulilla väritöntä. Tuoksu on herkullinen, persikkainen. Ihan niin hyvää kiiltoa ei anna huulille kuin Glow tint balm, mutta muuten tuntuma on näissä hyvin samanlainen: tämäkin liukuu helposti huulille ja myös tässä  Misshassa on suojakerroin. Onneksi Misshalta löytyi toinen näin hyvä huulituote niin ehkä selvinnen ilman uutta Glow tint balmia ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 05.04.16 - klo:18:17 »
Harmi, tuossa on vain spf 10. ^^ Näyttää kyllä hoitavalta ja houkuttelevalta muuten..

Misshalla on myös se tuubihuulivoide suojakertoimella 15...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 05.04.16 - klo:18:32 »
^ Joo eihän se SPF 10 korkea ole, mutta kun valtaosassa mun huulituotteita ei ole minkäänlaista suojakerrointa, niin siihen nähden tuo on jo mulla plussaa :) Tuota tuubihuulivoidetta näyttäisi saavan sekä Testerkoreasta että Cosmetic-lovesta, joten olisi kyllä munkin ihan helposti tilattavissa...
« Viimeksi muokattu: 05.04.16 - klo:18:41 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 09.04.16 - klo:19:39 »
Mulla ei vielä ollutkaan cushionia, joten tilasin itselleni Veriten UV Multi Cushionin limited editionin, jossa siis Liisa Ihmemaassa -teema. Ihan tuon ihanan pakkauksen perusteella tähän päädyin, mutta nyt reilun viikon tätä melkein joka päivä käyttäneenä täytyy todeta, että on myös loisto kamaa. Paras meikkipohja mitä mulla on pitkään aikaan tullut vastaan. Onneksi tuossa oli vielä täyttöpakkaus mukana. Tuolla pakkauksen omalla vippaa en ole vielä käyttänyt. Tähän mennessä olen laittanut tuota joku beautyblenderillä tai sen kopiolla, joka ostin viime Tallinnan reissulla. 

Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 10.04.16 - klo:11:35 »
^^
Mua kiinostais kanssa nuo suihkeet! :)

Monellakin merkillä olen näitä nähnyt, mutta koska en itse käytä, tehoista on mahdoton sanoa mitään.
Tony Moly Luminous Goddess Aura perfume make up mist tuli hiljattain vastaan jollain videolla..

1b F/M ii